Ik loop net ff wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe Rob krijgt er van langs op de SMS
Ik zal je dan vast voorbereiden als Rabbering weer met Faithless aankomtquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ja godver ik loop echt 2 minuten achter hier
Is Loes ook in het huis? :-)quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zal je dan vast voorbereiden als Rabbering weer met Faithless aankomt.
Zag het jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:13 schreef borisz het volgende:
as dinsdag Lous en Rick v V weer samen op de radio
Ik hou niet van ragmetal met vieze zangers die niet eens zingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
He bah, Limp Bizkit. Nee, gewoon METAL, geen concessies en flauw melodieus gedoe. Raggende gitaren
.
Maar Metallica kan altijd natuurlijk (behalve natuurlijk dan "nothing else matters").
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou niet van ragmetal met vieze zangers die niet eens zingen
Wiens huis is er afgefikt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef Marc63 het volgende:
Dat je huis afbrand lijkt me echt 1 van de meest vervelende dingen die je kan overkomen.
We zitten dan echt op een compleet andere golflengte, want SOAD en Korn vind ik echt vreeeeeeeeeeeeeeeeeselijk, horrible, ik luister nog liever dan Natasha Beddinfield dan naar die verschirkkelijjke rotzooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Axel Rose kan wel zingen, je moet er van houden
Ik hou van grunten en keihard schreeuwen...Niet functioneel schreeuwen, want Korn kan ik wel waarderen
System of a Down moeten ze gewoon draaienEen van de betere nu-metal bands!
DRAMA idd!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:35 schreef cosmick het volgende:
Shit, die muts kan ECHT niet zingen zeg, wat een drama ;r.
Kandidate van Neemt-ie-em-of-neemt-ie-em-niet-op. Speelde mee voor een South Park dvd-box die ze was kwijtgeraakt doordat haar huis was afgebrand. Ze hebben meteen maar ff Paul van Schaijk gebeld om te zien of ze een dvd-speler konden lospeuteren, omdat ze anders zo weinig aan die dvd-box had.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Maar Cos...We hebben idd een tegeovergestelde smaak
Maar omdat we allebei vrij breed zijn hebben we een klein stukje overlapen natuurlijk ook een klein stuk gedeelde ergernis (U2
)
Die ene hit van ze vond ik echt lachwekkend. Het leek wel een gimmick. Heel zogenaamd serieus mooi zingen en dan ineens als bezetenen gaan schreeuwenquote:
Alleen maken Editors wel leuke muziekquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ik heb precies hetzelfde met Editors en jou als wat jij hebt met Nickelback en mij
Nee Nickelback maakt leuke muziekquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alleen maken Editors wel leuke muziek.
Hahaha ja echt geweldig is datquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:44 schreef cosmick het volgende:
Die ene hit van ze vond ik echt lachwekkend. Het leek wel een gimmick. Heel zogenaamd serieus mooi zingen en dan ineens als bezetenen gaan schreeuwen. Zelden zoiets onnozels gehoord
.
Dat geschreeuw van net?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Alweer Bleeding Love
Draaide Giel vanmorgen ook al nadat een meisje had gezegd dat een schipper ook door de rode zee vaart
Moet er altijd wel om lachen als ik het hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:55 schreef cosmick het volgende:
Echt zo'n WTFmoment idd. Maar vooral niet tof :p.
Ze komen naar Pinkpopquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:51 schreef cosmick het volgende:
Alleen maken Editors wel leuke muziek.
Het zal wel weer stil worden hierquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:10 schreef -Hans- het volgende:
Heeft er al iemand zin om zometeen een nieuw topic te openen?
En het klopt nog ook, daarom lig ik 's ochtends zo lang op bedquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Wel een mooie zin:
"When you're dreaming with a broken heart...The waking up is the hardest part..."
Niet meegekregen iigquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kandidate van Neemt-ie-em-of-neemt-ie-em-niet-op. Speelde mee voor een South Park dvd-box die ze was kwijtgeraakt doordat haar huis was afgebrand. Ze hebben meteen maar ff Paul van Schaijk gebeld om te zien of ze een dvd-speler konden lospeuteren, omdat ze anders zo weinig aan die dvd-box had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |