Ik was weliswaar met de auto, maar ja eh. Toch wel een paar biertjes ja. Ik wilde om hooguit half 11 weg, maar het werd toch weer half 1quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik was weliswaar met de auto, maar ja eh. Toch wel een paar biertjes ja. Ik wilde om hooguit half 11 weg, maar het werd toch weer half 1.
'k weet niet hoe het in de andere layouts zit, maar in fokdark kan ie volgens mij ook nog wel in z'n geheel wat breeder.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen plek meer voor, anders worden de afbeeldingen wel heel erg klein.
Happy Ending bedoel je, neem ik aan? Inderdaad erg mooi. Het meeste werk van Joe Jackson HAAT ik, maar dit is een juweeltje. Vroegah stond ie in Vara's Verrukkelijke 15, kan ik me nog herinneren. Oja, Into The Light vind ik ook mooi.quote:
Yup, Happy Ending. Elaine Caswell zingt ook zo leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Happy Ending bedoel je, neem ik aan? Inderdaad erg mooi. Het meeste werk van Joe Jackson HAAT ik, maar dit is een juweeltje. Vroegah stond ie in Vara's Verrukkelijke 15, kan ik me nog herinneren. Oja, Into The Light vind ik ook mooi.
Ja, en om 11 denk je, nou 11.30 dan..quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Bekend probleem hoor Cos
Neem je jezelf voor: om 11 uur wil ik thuis zijn
Vervolgens is't 11 uur, blijf je wat langer en voor je't weet ben je pas half 1 thuis...
Volgende dag heb je spijt!
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, echt crazy niet hoor.
Maar het is wel gezellig op die wolk.
quote:
Oh, hahaa. Ekdom kan dat!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom was ff aan 't kutten met wat geluidseffecten bij JUMP.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh, hahaa. Ekdom kan dat!
Hij moet the Lemon Tree weer eens draaien! "rinkeldekinkel!".
Dit nummer is wel legendarisch goed vergeleken met dat ene bepaalde martelnummer *ril*.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan word je geïnterviewd op de radio en krijg je de kans om een geniale plaat te laten draaien... en wat vraagt die doos dan aan...? Juist, Snow Patrol met een simpel deuntje.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef Againzender het volgende:
Gaat lekker hier. Axel maakt van Gerards 'rock&roll' iets dat lijkt op 'rottekool!'
En dit nummer heet natuurlijk Sukkel in the sand
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaah Keane
Ik heb ooit op Yorin bij Henk Westbroek (en Jelmer) een CD gewonnen van Keane...1 keer gerdaaid, daarna nooit meer
Ik stuurde altijd SMS-jes naar die gasten...Jelmer belde me wel vaak vanwege die smsjes en dan was't elke keer: Oh jij weer
Geweldig programma was dat jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaah Keane
Ik heb ooit op Yorin bij Henk Westbroek (en Jelmer) een CD gewonnen van Keane...1 keer gerdaaid, daarna nooit meer
Ik stuurde altijd SMS-jes naar die gasten...Jelmer belde me wel vaak vanwege die smsjes en dan was't elke keer: Oh jij weer
Wie? M. aan de lijn?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weheheheheheee!!!!!
Ik zat ff te genieten. Wat een geweldig mooie stem heeft ze toch!!
Ik probeer altijd die stem na te doen. [laagmodus]Picture thissssss[/laagmodus].quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik probeer altijd die stem na te doen. [laagmodus]Picture thissssss[/laagmodus].
Leuk om af en toe te horenquote:Beetje over de top verder, dit nummer.
Ah.. en hijgers hang jij natuurlijk ook meteen opquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:50 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die hijgt meestal alleen wat.
.
Leuk Kraftwerk melodietjequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Coldplay
Talkquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Coldplay
Hij is iig de weg volledig kwijtquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ja Chris Martin met die neger nog?
Volgens mij bestaan ze nog wel maar hadden ze een break ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:13 schreef Damzkieee het volgende:
Coldplay is dood?
Al zo lang niks meer van gehoord.
Zou zomaar eens de nieuwe Megahit kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:13 schreef Damzkieee het volgende:
Zou geen verkeerde keuze zijnquote:
Dat heb ik helaas niet gehoord, maar dat was zeker tijdens Giel? Giel noemde Voicst zelfs de beste plaat van het moment, oid. Ze hadden het trouwens beter een week eerder kunnen doen vanwege Noorderslag. Naja, toch tof dat ze Megahit zijn geworden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Is vanochtend al bekend gemaakt Hans...Voicst is de nieuwe MH van volgende week
Veel prettiger dan Moke in ieder geval
eindelijk een goede keuzequote:
Ja, tof! Lekkere stevige metal kan sowieso geen kwaadquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
eindelijk een goede keuze![]()
Amerika, eigenlijk zouden ze Rammsteins Amerika weer eens moeten draaien
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ja de beste plaat van 2008 en dat zal zo blijven, zei hij tenminste
Inderdaad, als'ie deze week megahit was geworden had ik het wel getrokken...Nu gaan ze het nummer voor me verpesten door het teveel te draaien
Die clip is ook geniaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tof! Lekkere stevige metal kan sowieso geen kwaad.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
GVD m'n klok hier staat wel op 12:34
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooie meid ja
Nice !vquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooie meid ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |