Oh, hahaa. Ekdom kan dat!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom was ff aan 't kutten met wat geluidseffecten bij JUMP.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh, hahaa. Ekdom kan dat!
Hij moet the Lemon Tree weer eens draaien! "rinkeldekinkel!".
Dit nummer is wel legendarisch goed vergeleken met dat ene bepaalde martelnummer *ril*.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan word je geïnterviewd op de radio en krijg je de kans om een geniale plaat te laten draaien... en wat vraagt die doos dan aan...? Juist, Snow Patrol met een simpel deuntje.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef Againzender het volgende:
Gaat lekker hier. Axel maakt van Gerards 'rock&roll' iets dat lijkt op 'rottekool!'
En dit nummer heet natuurlijk Sukkel in the sand
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaah Keane
Ik heb ooit op Yorin bij Henk Westbroek (en Jelmer) een CD gewonnen van Keane...1 keer gerdaaid, daarna nooit meer
Ik stuurde altijd SMS-jes naar die gasten...Jelmer belde me wel vaak vanwege die smsjes en dan was't elke keer: Oh jij weer
Geweldig programma was dat jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaah Keane
Ik heb ooit op Yorin bij Henk Westbroek (en Jelmer) een CD gewonnen van Keane...1 keer gerdaaid, daarna nooit meer
Ik stuurde altijd SMS-jes naar die gasten...Jelmer belde me wel vaak vanwege die smsjes en dan was't elke keer: Oh jij weer
Wie? M. aan de lijn?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weheheheheheee!!!!!
Ik zat ff te genieten. Wat een geweldig mooie stem heeft ze toch!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |