Klopt, dit nummer klinkt bij de eerste keer al okay en verveelt dan juist heel snel... maar aangezien ik Voicst al jaren volg, vind ik het erg leuk dat ze nu tenminste wel op 3FM zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:23 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 4 keer dit nummer horen en dan kan ik hem niet meer horen vrees ik
Zonde, want't is best een geinig nummertje
Tja, had pas nadat ik ze deze week in mijn radioshow draaide (Whatever you want) door dat ze een nieuwe single hebben. Hihi. Mooi - een van de betere Nederlandse bands, da's fijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
maar aangezien ik Voicst al jaren volg, vind ik het erg leuk dat ze nu tenminste wel op 3FM zijn.
Hehe, Channel X...dat heb ik ook nog een hele tijd geluisterd.. 103.2quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:08 schreef cosmick het volgende:
Pointdexter is wel cool idd! Die 'rave'-achtige dingetjes van Channel X, Angel Ice, Praga Khan, Smart Systems vind ik ook nog steeds wel leuk!
Dat zou ik ook zeggen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Nog ff nagevraagd aan iemand wat er gisteren nou in gezegd werd door die Peruaanse dame bij MetMichielishetelkedagfeest. Ze kon het niet verstaan want het ging te snel, maar ze vermoedt dat ze zei dat Michiel verkeerd verbonden was.
Misschien luistert die altijd naar de stampende beats van SlamFM ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Zeg Michiel, luistert je vrouw soms nooit naar MetMichiel?
Een beetje volslagen onbekenden bellen.
Ga dan naar text_only.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Geen plaatjes posten! Bij Casema hebben ze er weer eens moeite mee om mij een fatsoenlijke verbinding te geven!
*eens isquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
En toch is het een goeie MH.
In text_only zie ik nog steeds plaatjes hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga dan naar text_only.
Ik heb ook vaak genoeg moeite met al die plaatjes als ik weer eens in de trein zit te FOK!ken.
Je kan in de opties van je browser vaak het laden van afbeeldingen uitzetten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In text_only zie ik nog steeds plaatjes hoor.
Haha een wereld van verschilquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel even iets anders dan de MH.
Daarover gesproken... wat zou de nieuwe zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
En toch is het een goeie MH.
* -Hans- hoopt op Friska Viljor of QOTSA.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Daarover gesproken... wat zou de nieuwe zijn?
Vooralsnog gok ik op de nieuwe Mika, omdat ze die tot nu toe opvallend weinig draaien, terwijl de oudere singles wel vaker voorbij komen.
Als de platenmaatschappij het belieftquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
De Mahalageasca als Megahit, dát zou pas een stunt zijn.
Ik geloof niet dat ik daar gelukkig van zou wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
De Mahalageasca als Megahit, dát zou pas een stunt zijn.
Juist wélquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar gelukkig van zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |