Ga dan naar text_only.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Geen plaatjes posten! Bij Casema hebben ze er weer eens moeite mee om mij een fatsoenlijke verbinding te geven!
*eens isquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
En toch is het een goeie MH.
In text_only zie ik nog steeds plaatjes hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga dan naar text_only.
Ik heb ook vaak genoeg moeite met al die plaatjes als ik weer eens in de trein zit te FOK!ken.
Je kan in de opties van je browser vaak het laden van afbeeldingen uitzetten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In text_only zie ik nog steeds plaatjes hoor.
Haha een wereld van verschilquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel even iets anders dan de MH.
Daarover gesproken... wat zou de nieuwe zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
En toch is het een goeie MH.
* -Hans- hoopt op Friska Viljor of QOTSA.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Daarover gesproken... wat zou de nieuwe zijn?
Vooralsnog gok ik op de nieuwe Mika, omdat ze die tot nu toe opvallend weinig draaien, terwijl de oudere singles wel vaker voorbij komen.
Als de platenmaatschappij het belieftquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
De Mahalageasca als Megahit, dát zou pas een stunt zijn.
Ik geloof niet dat ik daar gelukkig van zou wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
De Mahalageasca als Megahit, dát zou pas een stunt zijn.
Juist wélquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar gelukkig van zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |