ik hoop dat ze preventief geruimd zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:09 schreef rubbereend het volgende:
omg the Rasmus, bestaan die nog?

Volgens mij zitten alleen de directeuren in die villa's. De redacties zitten meestal gewoon in één of ander kantoorgebouw.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Allemaal van die dikke villa's toch? Ben eens door Hilversum gereden met een vorige baan, maar hier en daar een dik kast van een herenhuis met een bordje van een of andere omroep aan de poort. Opzich wel stoer

*checkt wikipediaquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoop dat ze preventief geruimd zijn.

Ik wil weer terug
 Ik wil weer terug 

Meende toch echt dat sommige grote zenders van die huizen omgebouwd hadden tot studio's...quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zitten alleen de directeuren in die villa's. De redacties zitten meestal gewoon in één of ander kantoorgebouw.

quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, het zakelijke deel van m'n Dubintrip volgende week vervalt (collega gaat niet mee). Dus ik kan van woensdagavond tot en met zondagavond lekker van Dublin en omstreken genieten (ticket is toch betaald dus ik ga toch)
.

!
 !

Dan moet je het eigenljik timestretchen (blijft de pitch gelijk)quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:39 schreef Marc63 het volgende:
Vraagje...
Ik had het met iemand die ooit Spaans heeft geleerd over dat fragment gisteren van MetMichiel-is-het-elke-dag-feest met die Peruaan die enorm snel praat. Ze vertelde mij dat ze er misschien wat van kon verstaan als iemand het fragment vertraagd. Iemand die de tijd en de tools daarvoor heeft?
 .
.

En hoe doe ik dat? Ik weet wel dat ik met WMP de afspeelsnelheid kan vertragen, maar dat werkt niet met de stream.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan moet je het eigenljik timestretchen (blijft de pitch gelijk).

Audio doe ik altijd met Adobe Audition, maar dat heb ik helaas niet op deze pc staan.. daar zit die functie iig gewoon op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat? Ik weet wel dat ik met WMP de afspeelsnelheid kan vertragen, maar dat werkt niet met de stream.

Ah leuk thanx! Ik zet het ff in mijn telefoon als 'agendapunt'quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef borisz het volgende:
ohja vanavond Voicst bij DWDD
 .
.

Dune
 Dune  

Duidelijk
 Duidelijk  

En om maar een beetje op hetzelfde niveau te blijven zijn de 2 platen daarna ook maar kut?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:36 schreef Againzender het volgende:
zo, dat hebben we ook weer gehad voor een week

ik meende ook al een thema te ontdekkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
En om maar een beetje op hetzelfde niveau te blijven zijn de 2 platen daarna ook maar kut?

't Is wel een lang thema vandaag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik meende ook al een thema te ontdekken

Een badeend die Rudy ontmoet....?quote:A Remix of the summer dance hit, Heater by Samim. Performed by Badeend and Rudy MacKay of 3fm.
The collaboration was formed in 2007 when Badeend and Rudy Mackay met each other in Hilversum, NL.
So far their only hit has been the remix of Heater.
The song can be downloaded here, at the website of Michiel Veenstra.

*proest*quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
De omschrijving van Samimterklaas @ last.fm is duidelijk geschreven door iemand die niet helemaal goed NL begrijpt...
[..]
Een badeend die Rudy ontmoet....?

annabot
 annabot  

2007 kende idd verdomd veel dieptepunten, maar Whombats & Editors horen eerder bij de hoogtepunten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Whombats
Dit moet toch wel het grootste dieptepunt zijn van 2007, toen deze plaat uitkwam
Hierbij vergeleken zijn Editors een genot voor je oren!

Nou, dat dus...quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
2007 kende idd verdomd veel dieptepunten, maar Whombats & Editors horen eerder bij de hoogtepunten!

Pointdexter is wel cool idd! Die 'rave'-achtige dingetjes van Channel X, Angel Ice, Praga Khan, Smart Systems vind ik ook nog steeds wel leuk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:57 schreef MadSteven het volgende:
Naar aanleiding van woensdag hakkuhdag en het feit dat ik op een 80's/90's podium draai later dit jaar, maar eens mijn oldskool shit opgezocht en opnieuw aan het beluisteren, Steve Pointexter, Source Code, dat soort hardcoremeuk.

ze gaan straks Marvin bellen
 ze gaan straks Marvin bellen  

Klopt, dit nummer klinkt bij de eerste keer al okay en verveelt dan juist heel snel... maar aangezien ik Voicst al jaren volg, vind ik het erg leuk dat ze nu tenminste wel op 3FM zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:23 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 4 keer dit nummer horen en dan kan ik hem niet meer horen vrees ik
Zonde, want't is best een geinig nummertje
 .
.

Tja, had pas nadat ik ze deze week in mijn radioshow draaide (Whatever you want) door dat ze een nieuwe single hebben. Hihi. Mooi - een van de betere Nederlandse bands, da's fijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
maar aangezien ik Voicst al jaren volg, vind ik het erg leuk dat ze nu tenminste wel op 3FM zijn.

Hehe, Channel X...dat heb ik ook nog een hele tijd geluisterd.. 103.2quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:08 schreef cosmick het volgende:
Pointdexter is wel cool idd! Die 'rave'-achtige dingetjes van Channel X, Angel Ice, Praga Khan, Smart Systems vind ik ook nog steeds wel leuk!

Dat zou ik ook zeggen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Nog ff nagevraagd aan iemand wat er gisteren nou in gezegd werd door die Peruaanse dame bij MetMichielishetelkedagfeest. Ze kon het niet verstaan want het ging te snel, maar ze vermoedt dat ze zei dat Michiel verkeerd verbonden was.

Misschien luistert die altijd naar de stampende beats van SlamFM ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Zeg Michiel, luistert je vrouw soms nooit naar MetMichiel?
Een beetje volslagen onbekenden bellen.

Ga dan naar text_only.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Geen plaatjes posten! Bij Casema hebben ze er weer eens moeite mee om mij een fatsoenlijke verbinding te geven!

*eens isquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
En toch is het een goeie MH.

In text_only zie ik nog steeds plaatjes hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga dan naar text_only.
Ik heb ook vaak genoeg moeite met al die plaatjes als ik weer eens in de trein zit te FOK!ken.

Je kan in de opties van je browser vaak het laden van afbeeldingen uitzetten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In text_only zie ik nog steeds plaatjes hoor.

Haha een wereld van verschilquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel even iets anders dan de MH.

Daarover gesproken... wat zou de nieuwe zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
En toch is het een goeie MH.

* -Hans- hoopt op Friska Viljor of QOTSA.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Daarover gesproken... wat zou de nieuwe zijn?
Vooralsnog gok ik op de nieuwe Mika, omdat ze die tot nu toe opvallend weinig draaien, terwijl de oudere singles wel vaker voorbij komen.
 (Voicst ook niet verkeerd)
 (Voicst ook niet verkeerd)

Als de platenmaatschappij het belieftquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
De Mahalageasca als Megahit, dát zou pas een stunt zijn.

Ik geloof niet dat ik daar gelukkig van zou wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
De Mahalageasca als Megahit, dát zou pas een stunt zijn.
 .
.

Juist wélquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar gelukkig van zou worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |