quote:
Ja man!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ah een oplettende kijker
Ja vet he
Elena Skubiy, Playmate of The Year in Rusland paar jaar geledenquote:
Jaaaawelquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks
Dus je houdt ook wel van de hot rodsAangezien uit die scene de moondiscs komen
O dat zijn toch die rods waarvan het lijkt of ze elk moment uit elkaar kunnen vallen maar wel een V12 ofzo hebben?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ja je hebt ook die ratrods, die kevers zijn vet daarvan
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ja kunstmatig of gewoon echte roest, roestige bumpers en een motor waar een ferarri nog moeite mee heeft
Een ongespoten/niet opgeknapte hotrod zou je het ook kunnen noemen
[ afbeelding ]
Ja, leuke request van Guusquote:
quote:
"The Adventures Of Stevie V". Da's nog eens een groepsnaamquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vies geld!
Opzich wel komisch. Maar er worden wel veel platen opnieuw aangebracht de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:37 schreef Againzender het volgende:
We blijven het proberen met de Hoosiers
Geweldigquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry, nog eentje hoor. How low can you go.
.
Geen foto?quote:
Ah, jij maakt het alweer goedquote:
Katiequote:
Heb je 'm niet nog groter?quote:
Nee sorryquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je 'm niet nog groter?.
Geweldig mooie meid, maar je moet wel veel hele sterke koffie drinken bji die muziek van d'r.
zo zeg, even op een schaal 1:1quote:
Ik had ook al het idee dat er een hoop opnieuw gereleased wordt de laatste tijd. En WT achtige muziek kan ik via geavanceerde meditatie technieken uitblokken, dus die merk ik niet op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Opzich wel komisch. Maar er worden wel veel platen opnieuw aangebracht de laatste tijd.
Ik hoorde ook iets over zo'n Within' Temptation-plaatje?
Die lucht!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo zeg, even op een schaal 1:1
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
En WT achtige muziek kan ik via geavanceerde meditatie technieken uitblokken, dus die merk ik niet op.
Liever een B&H 3FM-topicquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zullen we anders in PTA een 3FM-topic openen?
Ik vermoed dat ie volgende week megahit isquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ah...Voicst...
nu nog een aardig nummer, ik denk dat ik hem volgende week zat ben
Heb de cd besteld gisterenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ah...Voicst...
nu nog een aardig nummer, ik denk dat ik hem volgende week zat ben
Een overvaller die zichzelf in zijn kruis schootquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is het onderwerp van de nooit grappig van vandaag? Was even naar de winkel, dus gemist
Knap domquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een overvaller die zichzelf in zijn kruis schoot.
Ekstra Weekend laat nog wel even op zich wachten hoor...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
Nog anderhalf uur een presentatie van een accountant
En dan is het weekend
Helaas wel, ben er wel aan toe eigenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ekstra Weekend laat nog wel even op zich wachten hoor...
DJ-vergadering hè?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
Daar was Veenstra! Veenstra! zomaar even
Dan nog een interessant weetje: Het kantoor van de MetMichiel-redactie is op de etage boven 3FM (3FM zit op de 3e verdieping, NPS 3FM op de 4e).quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, weet ik veel
Zo ver ben ik niet van de zaken op de hoogte
De mensen van de AVRO zitten bijv. niet eens met hun redactie op het Mediapark, maar elders in Hilversum.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel makkelijk
Dat elke DJ bij een andere omroep zat [NPS, KRO, VARA, enz] dat wist ik wel... keek ik ook eerst raar vanop:Dat hebben ze bij 538 helemaal niet
Maar dat snap ik nu ook gelukkig
Ik vers brood met superverse kipfiletquote:
Ik had eerst dequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:17 schreef broer het volgende:
"Condole-Jan-register."
Lul nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vers brood met superverse kipfilet
Sorryquote:
Allemaal van die dikke villa's toch? Ben eens door Hilversum gereden met een vorige baan, maar hier en daar een dik kast van een herenhuis met een bordje van een of andere omroep aan de poort. Opzich wel stoerquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mensen van de AVRO zitten bijv. niet eens met hun redactie op het Mediapark, maar elders in Hilversum.
Hetzelfde geldt o.a. voor BNN, die hebben hun eigen pand aan de andere kant van Hilversum.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:26 schreef cosmick het volgende:
*kuch*. Dit is nog best wel niet zo heel erg verschrikkelijk van U2 *paracetamol*.
De 538-studio ook idd. Koninginneweg 31 als ik het goed zegquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Allemaal van die dikke villa's toch? Ben eens door Hilversum gereden met een vorige baan, maar hier en daar een dik kast van een herenhuis met een bordje van een of andere omroep aan de poort. Opzich wel stoer
Ja, geloof het ook wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
De 538-studio ook idd. Koninginneweg 31 als ik het goed zeg
goed bezigquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, het zakelijke deel van m'n Dubintrip volgende week vervalt (collega gaat niet mee). Dus ik kan van woensdagavond tot en met zondagavond lekker van Dublin en omstreken genieten (ticket is toch betaald dus ik ga toch)
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |