quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Morning. En idd. Die klotewijn van gisteren ook
.
 .
. . Nu best wakker
. Nu best wakker  .
.

O, ik ook welquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Volgens mij heb ik daardoor priiiima geslapen. Nu best wakker
.
 . Moest alleen gigantisch stressen om een concept nog voor negenen af te krijgen.
. Moest alleen gigantisch stressen om een concept nog voor negenen af te krijgen.  .
.

Ik ben vrijdag lekker vrijquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook een beetje m'n week doormidden dip
Typisch woensdag!
 .
.

Staat je Chevy nu gewoon lekker binnen? Echt een toffe bank manquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik neem volgende week vrijdag denk ik vrij, ff aan m'n Chevy sleutelen
 .
.

(lees: de garage waar ik eigenlijk al m' n auto's in onderhoud heb...).
 (lees: de garage waar ik eigenlijk al m' n auto's in onderhoud heb...).

Hoe breed is die auto nu? Ik neem aan de je nergens normaal kan parkeren. En een parkeergarage kom je ook al nauwelijks inquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
Hij staat veilig in de stalling(lees: de garage waar ik eigenlijk al m' n auto's in onderhoud heb...).
Gelukkig wel zeg, tering weer van gister, dan wil je echt niet dat'ie buiten staat
Thanks
 . Erg gaaf zo'n auto, maar het lijkt mij wel onpraktisch!
. Erg gaaf zo'n auto, maar het lijkt mij wel onpraktisch!

Een Audi A8 is net zo moeilijk parkeren...
 Een Audi A8 is net zo moeilijk parkeren...
 (ja t'is druk hier op werk, maar af en toe moet't kunnen toch
 (ja t'is druk hier op werk, maar af en toe moet't kunnen toch  )
)

Cool zegquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
 . Mooie grote stalling heb je ook!
. Mooie grote stalling heb je ook!

Bovendien staat'ie daar lekker veilig
 Bovendien staat'ie daar lekker veilig 

)
 ) 

Ja, misschien eet ie wel te veel bananen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar heb je die kerel weer die niet kan schijten.

Dit kan ik echt niet tot de categorie 'muziek' rekenenquote:
 . Heel het oeuvre van die band niet trouwens.
. Heel het oeuvre van die band niet trouwens.

Twee Priariesquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2 Nissans zijn nu zelfs weg...
 .
.

Editors daarentegenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet tot de categorie 'muziek' rekenen. Heel het oeuvre van die band niet trouwens.
 .
.

De C6?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
(er staat ook een auto gestald van defensie, zo'n nieuwe citroen...superluxe ding en net zo groot als m'n chevy!)
Staat niet op de foto zoals te zien is

Kloptquote:

Een stalling voor een classic is idd wel noodzakelijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Stallign in DH vinden is niet leuk en alles behalve goedkoop (garageboxen kosten zo'n 150-200 euro p/m...
Ik betaal 200, maar heb wel de ruimte!
 .
.  .
.  

Hij toont wat kleiner door de vele ronde vormen
 Hij toont wat kleiner door de vele ronde vormen 
 Dus ga graag met de Chevy naar m'n werk met goed weer
 Dus ga graag met de Chevy naar m'n werk met goed weer  

Wel mooi vierkant iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Met 4 ton op de teller (de rijdende)
Liep nog zo soepel als het maar zijn kon...lekte geen olie, verbruikte geen olie...Echt een supervette bak was dat om te rijden
 . Mijn vader rijdt ook altijd Nissan (heeft nu zo'n Note) en is daar ook altijd wel enthousiast over. Ik vind ze wel wat lawaaierig eerlijk gezegd.
. Mijn vader rijdt ook altijd Nissan (heeft nu zo'n Note) en is daar ook altijd wel enthousiast over. Ik vind ze wel wat lawaaierig eerlijk gezegd.

4,5 meter geloof ik. Maar wel laag. Groot zat iig. Voor je eentjequote:Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Nou deze is niet veel kleiner dan m'n Chevy hoor kan ik je vertellenHij toont wat kleiner door de vele ronde vormen
 . Ik wil dit jaar eens naar een diesel-Touring kijken. Vooral nu ik ook regelmatig naar Hengelo rijd
. Ik wil dit jaar eens naar een diesel-Touring kijken. Vooral nu ik ook regelmatig naar Hengelo rijd  .
.

Ja, sorryquote:
 . Bij gebrek aan goede muziek.
. Bij gebrek aan goede muziek.  
  .
.

Jepquote:

En gooi Colby Collait (of hoe de fuck je dat ook schrijft) er dan ook maar tussendoor..quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, sorry. Bij gebrek aan goede muziek.
Zullen we het nu over chicks hebben? Roel, doe je ding
.

O, ik ook niet hoor. Zolang je niet tegen verdwaalde stenen aanrijdt. Was alleen bijna 1.000 euro kwijt voor een grote beurt (incl. nieuwe banden, schrijfremmen voor + sensoren etc). Maar goed, dat heb je als je eh, rijdt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik waarschijnlijk Nissan blijf rijden, heb zelden problemen ***afkloppen***

Owkiedokiequote:Op woensdag 16 januari 2008 10:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zullen we het nu over chicks hebben? Roel, doe je ding
.
 .
. 

Moondiscs op die Nissanquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
Hier, past prima (dit is een gewone standaardparkeerplek):
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |