Een overvaller die zichzelf in zijn kruis schootquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is het onderwerp van de nooit grappig van vandaag? Was even naar de winkel, dus gemist
 .
.

Knap domquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een overvaller die zichzelf in zijn kruis schoot.

Ekstra Weekend laat nog wel even op zich wachten hoor...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
Nog anderhalf uur een presentatie van een accountant
En dan is het weekend

Helaas wel, ben er wel aan toe eigenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ekstra Weekend laat nog wel even op zich wachten hoor...

DJ-vergadering hè?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
Daar was Veenstra! Veenstra! zomaar even

Dan nog een interessant weetje: Het kantoor van de MetMichiel-redactie is op de etage boven 3FM (3FM zit op de 3e verdieping, NPS 3FM op de 4e).quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, weet ik veel
Zo ver ben ik niet van de zaken op de hoogte

Dat hebben ze bij 538 helemaal niet
 Dat hebben ze bij 538 helemaal niet 

De mensen van de AVRO zitten bijv. niet eens met hun redactie op het Mediapark, maar elders in Hilversum.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel makkelijk
Dat elke DJ bij een andere omroep zat [NPS, KRO, VARA, enz] dat wist ik wel... keek ik ook eerst raar vanop:Dat hebben ze bij 538 helemaal niet
Maar dat snap ik nu ook gelukkig

Ik vers brood met superverse kipfiletquote:

Ik had eerst dequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:17 schreef broer het volgende:
"Condole-Jan-register."
 , maar na luisteren is 't helemaal duidelijk
 , maar na luisteren is 't helemaal duidelijk  

Lul nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vers brood met superverse kipfilet

Sorryquote:

Allemaal van die dikke villa's toch? Ben eens door Hilversum gereden met een vorige baan, maar hier en daar een dik kast van een herenhuis met een bordje van een of andere omroep aan de poort. Opzich wel stoerquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mensen van de AVRO zitten bijv. niet eens met hun redactie op het Mediapark, maar elders in Hilversum.
Hetzelfde geldt o.a. voor BNN, die hebben hun eigen pand aan de andere kant van Hilversum.

quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:26 schreef cosmick het volgende:
*kuch*. Dit is nog best wel niet zo heel erg verschrikkelijk van U2 *paracetamol*.
 .
.  .
.

De 538-studio ook idd. Koninginneweg 31 als ik het goed zegquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Allemaal van die dikke villa's toch? Ben eens door Hilversum gereden met een vorige baan, maar hier en daar een dik kast van een herenhuis met een bordje van een of andere omroep aan de poort. Opzich wel stoer

Ja, geloof het ook wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
De 538-studio ook idd. Koninginneweg 31 als ik het goed zeg

)
)  .
.

goed bezigquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, het zakelijke deel van m'n Dubintrip volgende week vervalt (collega gaat niet mee). Dus ik kan van woensdagavond tot en met zondagavond lekker van Dublin en omstreken genieten (ticket is toch betaald dus ik ga toch)
.

ik hoop dat ze preventief geruimd zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:09 schreef rubbereend het volgende:
omg the Rasmus, bestaan die nog?

Volgens mij zitten alleen de directeuren in die villa's. De redacties zitten meestal gewoon in één of ander kantoorgebouw.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Allemaal van die dikke villa's toch? Ben eens door Hilversum gereden met een vorige baan, maar hier en daar een dik kast van een herenhuis met een bordje van een of andere omroep aan de poort. Opzich wel stoer

*checkt wikipediaquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoop dat ze preventief geruimd zijn.

Ik wil weer terug
 Ik wil weer terug 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |