quote:
Ja man!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ah een oplettende kijker
Ja vet he
Elena Skubiy, Playmate of The Year in Rusland paar jaar geledenquote:
Jaaaawelquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks
Dus je houdt ook wel van de hot rodsAangezien uit die scene de moondiscs komen
O dat zijn toch die rods waarvan het lijkt of ze elk moment uit elkaar kunnen vallen maar wel een V12 ofzo hebben?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ja je hebt ook die ratrods, die kevers zijn vet daarvan
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ja kunstmatig of gewoon echte roest, roestige bumpers en een motor waar een ferarri nog moeite mee heeft
Een ongespoten/niet opgeknapte hotrod zou je het ook kunnen noemen
[ afbeelding ]
Ja, leuke request van Guusquote:
quote:
"The Adventures Of Stevie V". Da's nog eens een groepsnaamquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vies geld!
Opzich wel komisch. Maar er worden wel veel platen opnieuw aangebracht de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:37 schreef Againzender het volgende:
We blijven het proberen met de Hoosiers
Geweldigquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry, nog eentje hoor. How low can you go.
.
Geen foto?quote:
Ah, jij maakt het alweer goedquote:
Katiequote:
Heb je 'm niet nog groter?quote:
Nee sorryquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je 'm niet nog groter?.
Geweldig mooie meid, maar je moet wel veel hele sterke koffie drinken bji die muziek van d'r.
zo zeg, even op een schaal 1:1quote:
Ik had ook al het idee dat er een hoop opnieuw gereleased wordt de laatste tijd. En WT achtige muziek kan ik via geavanceerde meditatie technieken uitblokken, dus die merk ik niet op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Opzich wel komisch. Maar er worden wel veel platen opnieuw aangebracht de laatste tijd.
Ik hoorde ook iets over zo'n Within' Temptation-plaatje?
Die lucht!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo zeg, even op een schaal 1:1
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
En WT achtige muziek kan ik via geavanceerde meditatie technieken uitblokken, dus die merk ik niet op.
Liever een B&H 3FM-topicquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zullen we anders in PTA een 3FM-topic openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |