Dat werkt bij mij echt niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er weer vandoor
Het wordt steeds eerder, kijken of ik morgen ook eerder uit bed ben
Jaquote:
Binnenkort nog vaker te horen want Acceptable In The 80's schijnt opnieuw te gaan worden uitgebracht. Erg fijne muziek dit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef MadSteven het volgende:
Eindelijk gerechtigeheid: Calvin Harris op 3FM.
Was al te gek op Lowlands.
DRAMA ! heb het ook gezien... was niet best.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef Againzender het volgende:
Jahad ik even nodig na dat klotevoetbal
hm, je kent mij niet van VBL, anders had je het wel geweten denk ik. Mijn woonplaats verraadt genoeg denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:09 schreef MadSteven het volgende:
Ow... Wie heeft er verloren?
Donequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Moke live @ Noorderslag opname? Oeeeh nu gaat het geluid nog een tikkie harder.
Hier hebben de buren ook even kunnen meegenietenquote:
Je kunt ook Coen en Sander weg laten. Die zijn hier toch niet zo populair als Eric.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen plek meer voor, anders worden de afbeeldingen wel heel erg klein.
Ik geef je geen ongelijk, maar dan moet er wel de ruimte voor zijn. Ik bedoelde mn bovenstaande post trouwens ook maar half serieus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:10 schreef Glacier het volgende:
* Glacier duikt zijn bed in
Enne Marc: IMHO hoort in een 3FM topic iedereen van 3FM in de header te staan
Als je ze wat dichter bij elkaar zet, met name aan de linkerzijde, kunnen er mi nog wel een paar mensen bij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk, maar dan moet er wel de ruimte voor zijn. Ik bedoelde mn bovenstaande post trouwens ook maar half serieus.
Kun je ze niet wat verder over elkaar heenschuiven?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Sirolf het volgende:
Geen plek meer voor, anders worden de afbeeldingen wel heel erg klein.
Lol, je was net iets eerderquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef cosmick het volgende:
Als je ze wat dichter bij elkaar zet, met name aan de linkerzijde, kunnen er mi nog wel een paar mensen bij.
Nee hoor, vorige week was er ook al een officieele Nacht DNA, alleen was toen Domien er niet (en volgende week zal Annemieke er wel niet zijn, da's zo ingepland).quote:
En Domien gaat ook nog weg ook, om kwart over 1. Ik ben ziekquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige week was er ook al een officieele Nacht DNA, alleen was toen Domien er niet (en volgende week zal Annemieke er wel niet zijn, da's zo ingepland).
Vorige week was dus een Nacht ..A. Dat noem geen echtequote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige week was er ook al een officieele Nacht DNA, alleen was toen Domien er niet (en volgende week zal Annemieke er wel niet zijn, da's zo ingepland).
Maargoed, ik luister denk ik in bed nog wel even verder. Moet er weer vroeg uit later vandaag...
Awwwww!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En Domien gaat ook nog weg ook, om kwart over 1. Ik ben ziek
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En Domien gaat ook nog weg ook, om kwart over 1. Ik ben ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:14 schreef Sirolf het volgende:
Ze mogen 3FM.nl weleens gaan aanpassen...
Melee - Built To Last
Domien - Annemieke Schollaardt en Domien Verschuuren
Rara, wat klopt daar niet?Ze hadden het nog beter Annemieke kunnen noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker nie kud idd!quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:30 schreef Impry het volgende:
Voicst nieuwe megahit komnde week, terecht wel, echt heel goed. Dit live-optreden is ook echt sterk!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:19 schreef cosmick het volgende:
Morning. Verjaardagen door de week zijn noooooit grappig
![]()
.
Met name de volgende dag.
In Amerika is alles groterquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind parkeergarages te klein voor wat je er voor betaald
Ik kan m'n Nissan soms niet eens fatsoenlijk parkeren...
In Amerika hebben ze pas garages
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |