Het heeft hier ook niet gewerktquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat werkt bij mij echt niet.
omdat Stenders geen zin in Leaf hadquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:56 schreef -Hans- het volgende:
omg.. Tim Immers - Liever dan lief.
Ik heb ook maar even daarop gestemd op 3FMfanquote:
3FM mag idd wel wat harder worden jaquote:Amerika, eigenlijk zouden ze Rammsteins Amerika weer eens moeten draaien
Meer 3voor12 en MoveYourAss muziekquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Glacier het volgende:
3FM mag idd wel wat harder worden ja
dan krijg je weer de bekende opmerkingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even daarop gestemd op 3FMfan
[..]
3FM mag idd wel wat harder worden ja
Ik uiteraard op de plaat die in mijn sig staat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Glacier het volgende:
Ik heb ook maar even daarop gestemd op 3FMfan
Het zal je huis maar zijn idd.. al je dierbare spulletjes etc...quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef Marc63 het volgende:
Dat je huis afbrand lijkt me echt 1 van de meest vervelende dingen die je kan overkomen.
Welke?? was even aan de wandelquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef cosmick het volgende:
Fijn nummerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!1
Thanks! Supergrass is wel tofquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:35 schreef Marc63 het volgende:
Supergrass... ben ff de titel kwijt.
Zit denk ik allemaal onder een knop?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe Evil KnievelHoe krijgen ze zo snel die fragmentjes na een zin paraat?
Dat is gewoon zo'n toetsenbord met onder elke knop een fragment, en daar moet je een beetje handig in zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe Evil KnievelHoe krijgen ze zo snel die fragmentjes na een zin paraat?
What the hell!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Janken, kreng, janken.
Dat ook wel weer ja. Leuke opdracht *not*quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind dit nooit zo erg leuk [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Godver Roel, je verklapt alle quotes! Ik loop achter met mn stream
He bah, Limp Bizkitquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Wat Cos zegt ben ik het helemaal mee eens...Draai eens echte (melodieuze) metal
De wat onbekendere platen van Metallica, Deep Purple, Led Zeppelin etc... Zou fijn zijn
Of wat meer oude zooi van Limp Bizkit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |