Hoewel ik het persoonlijk prachtige muziek vind denk ik dat The Feeling toch meer kans zal hebben gedraait te gaan worden...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
One Of These Days heb ik al een keer met succes aangevraagd.
De rest is idd een ander verhaal, al hebben ze volgens mij nog wel wat meer in de PC staan (dacht ik)...
ik kreeg het net te horen, dat ik ook vandaag nog een uurtje blijf zitten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:58 schreef Broekie het volgende:
* Broekie durft niet meer te zwaaien...
Maricha, blijf je ook vandaag nog een uurtje zitten?
Gezelligquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik kreeg het net te horen, dat ik ook vandaag nog een uurtje blijf zitten!
Dan stel ik het zwaaien nog even uit tot het einde van dit uurquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
alleen is het zo'n druk uur, dat ik echt bijna alleen maar kan lezen tegen het 23.00 uurquote:
Lekker op tijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Moet ie eerst een accountant nemenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef MadSteven het volgende:
Moet Eric niet eens in de topicopener eigenlijk?!?
Ach, gelukkig is het redelijk stil gebleven hier dus kan je het makkelijk allemaal bijlezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
alleen is het zo'n druk uur, dat ik echt bijna alleen maar kan lezen tegen het 23.00 uur
Floris, je bent Eric vergeten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef MadSteven het volgende:
Moet Eric niet eens in de topicopener eigenlijk?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |