Dank je welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef StefanieV het volgende:
Succes Sylvana straks!
Dat schiet idd niet echt op dan nee. Volgende keer beterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag poging 2 tot hardlopen, grandioos mislukt, want ik kwam er halverwege achter dat ik toch wel erg nodig naar de wc moesten dan schiet het natuurlijk niet op! Morgen weer dan maar.
Tot nu toe op: 2 boterhammen: halvajam & pindakaas en een kwart galiameloen![]()
nee, heb hem pas om 2 uur, maar was druk met de afwas en de was en zit nu ff snel te eten ( groentensoep ) en dan ga ik om kwart over 12 weg ( neem voor de zekerheid maar een trein eerder)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Succes met de sollicitatie zo trouwens he sylvana (zal je wel nu mee bezig zijn ofzo)
Thnx! Had jij nog gevraagd in de sportschool wat nou beter was om eerst te doen? Ik heb het gister nog eens in mijne gevraagd en daar zeiden ze net als de vorige keer dat het beter was om eerst kracht te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:42 schreef Dizer het volgende:
Oh ja! Succes Sylvana!
Ja ik had het gevraagd en ze zeiden dat het in heet praktijk eigenlijk helemaal niks uitmaakt. Het gaat om waar je op wil trenen. Vond het nogal vaag maar ok, ik heb ook zo iets da iedereen wel iets anders zegt. Ik heb gisteren om op te warmen eerst 10 minuten cardio gedaan en daarna kracht en als laatst weer cardio. Het beviel wel moet ik zeggen want de krachttraining ging veel beter!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx! Had jij nog gevraagd in de sportschool wat nou beter was om eerst te doen? Ik heb het gister nog eens in mijne gevraagd en daar zeiden ze net als de vorige keer dat het beter was om eerst kracht te doen
En daarom plannen ze bijvoorbeeld ook altijd Bodystep NA Bodypump in, zodat mensen die allebei willen doen, eerst kracht gedaan hebben.
ja, dat heb ik ook, als ik eerst cardio doe, en dan kracht, dan zijn mn spieren al veel te moe en kan ik veel minder goed presteren met krachttrainingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ik had het gevraagd en ze zeiden dat het in heet praktijk eigenlijk helemaal niks uitmaakt. Het gaat om waar je op wil trenen. Vond het nogal vaag maar ok, ik heb ook zo iets da iedereen wel iets anders zegt. Ik heb gisteren om op te warmen eerst 10 minuten cardio gedaan en daarna kracht en als laatst weer cardio. Het beviel wel moet ik zeggen want de krachttraining ging veel beter!
Heeeeeeeeeeeel goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:00 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Huh, Miss_S alweer op vakantie geweest? Ik heb een pan water op staan waar ik dadelijk 2 eitjes in ga gooien. En ik ben heel stoer met rammelende maag voorbij de chocoladecrossaintjes en bananensoezen gelopen, daarnet in de supermarkt
.
Ok overdrijven is ook een vak waar ik goed in benquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beginnen met een betere kwaliteit brood? En de verhouding brood-beleg klopt ook niet helemaal bij jou geloof ik
Weltrustenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:56 schreef StefanieV het volgende:
Dan ga ik maar mijn bed inSlaapwel iedereen die het nog leest
jullie gaan nog wat beleven met die katjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:34 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
renske ben je echt weer terug in dit topic?
vanmorgen toen wij wakker werden lagen Tom en Sam samen in het mandje
en toen we de kraan aan zetten om water te pakken voor de koffie vloog Tom op de kraan af
en dan weer on topic
ik woog vanmorgen 74, normaal in het weekend weeg ik tussen de 72,5 en 73,5 dus ben denk ik ongeveer een kilo aangekomen in de vakantie
waarschijnlijkspieren erbij gekregen en die wegen meer dan vetquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:35 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen!
Ik snap niet waarom ik de afgelopen 2 weken niks ben afgevallen!!! En dat terwijl ik zoveel heb gesport en zo gezond ben gaan eten. Zit nog steeds op die 92 kilo. Ik wil verdorie zo graag van die 9 af... ik wil een 8 zien
Hmm.. grappig dat je het zegt, want mijn buik is wel platter en mijn benen zijn wat dunner geworden, dan zie ik heel duidelijk, en vooral in mijn kleding!!! Maar ik begin ook wat spieren te zien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat komt door het sporten.Heb je al eens gebruik gemaakt van het meetlint? Is vaak dé oplossing, omdat je misschien geen gewicht, maar wel centimeters kwijt raakt.
Ik hoop het. Ben wel een beetje geobsedeert door die 8. Ik wil die 8 terug die ik jaren lang hadquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarschijnlijkspieren erbij gekregen en die wegen meer dan vet
dus gewoon door blijven gaan en dan komt die 8 vanzelf
dat heb ik op het moment met 6 maar lijkt wel hoe harder ik sport en hoe gezonder ik eet hoe minder snel het gaatquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben wel een beetje geobsedeert door die 8. Ik wil die 8 terug die ik jaren lang had.
Oh ik wil zo graag die 8. En dan wel een 85 of natuurlijk het allerliefst een 80... maar dat is nog zo ver!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik op het moment met 6 maar lijkt wel hoe harder ik sport en hoe gezonder ik eet hoe minder snel het gaat
alleen verschil met mij dat ik niet kan herinneren wanneer ik voor het laatst een gewicht had dat begon met een 6
inderdaad niet te snel gaan hequote:Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ik wil zo graag die 8. En dan wel een 85 of natuurlijk het allerliefst een 80... maar dat is nog zo ver!!!
Ja zeker welquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Feli Sylvana. Dat is goed nieuws na alle stage-ellende, toch? (ik heb je andere topic gelezen).
Nou jah.. ik heb al eeuwig afscheid genomen van de hamburgers en de patat. Ik heb deze week wel 1 groente pizza op, maar daar ben ik niet trots opquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
inderdaad niet te snel gaan he
het is ook beter als je langzaam afvalt dan komt het er ook niet zo snel weer aan
eeuwig is lang ookal kan ik ook makkelijk zonder dat soort etenquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou jah.. ik heb al eeuwig afscheid genomen van de hamburgers en de patat. Ik heb deze week wel 1 groente pizza op, maar daar ben ik niet trots op.
Thnx en jup, dat wordt het zeker hoor,maar dat vind ik dus juist de uitdagingquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gefeliciteerd sylvanaDenk dat het best eens pittig kan worden, m'n broer heeft van z'n 14e tot 18e op zo'n soort groep gezeten (iets oudere doelgroep) en het lijkt me geen makkelijk werk maar wel erg interessant
![]()
Zelf ben ik helemaal doodop, les 27 uitgelopen net (inc. de minuut rust dat wel) maar gelukkig heb ik het wel gehaald, maandag weer proberen op eigen muziekjes.
Hmm, toen ik net klaar was heb ik zelfs geroepen dat ik eraan dacht mee te doen met de 10 km loop 9 septemberquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
ga je de lessen voor de 10km niet meer volgen?
Zo, dat is idd behoorlijk lang achter elkaar zeg, goed hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
27, dit was de laatsteDat is 10 minuten lopen, 1 rust en weer 20. Was ook behoorlijk doorweekt!
Edit: je kan trouwens ook door naar de 10 km op die manier. Dat zijn nog 10 lessen dacht ik.
Dat komt wel. Ik heb dat zelf ook als ik af ga vallen door te sporten. Ik moet echt twee maanden bezig zijn voor mijn gewicht eindelijk eens omlaag gaat, maar als dat eindelijk gebeurd, gaat het ook als een speer naar beneden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ik wil zo graag die 8. En dan wel een 85 of natuurlijk het allerliefst een 80... maar dat is nog zo ver!!!
dank je welquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Sylvana, gefeliciteerd!![]()
hehe, dat las ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:01 schreef Chicolate het volgende:
SylvanaWat heerlijk ... (ik las "ik ben aangekomen
" ... moet ook nog wakker worden
)
thnx, maar het is geen baan hoor, maar een stageplekquote:
jammer van die chocola, maar dat kan een keer gebeuren, niet te lang over nadenken en veel succesquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:09 schreef Chicolate het volgende:
... ik moet vandaag een achterstand van een heel hoofdstuk natuurkunde inhalen, en wel het hoofdstuk dat bekend staat als het moeilijkste dat je krijgt in je hele middelbare school carriere. Ik keek even in het boek, snapte er niets van, en schrok daar zo van dat ik spontaan een halve reep chocola op heb gegeten... en ik bedacht vanmorgen juist dat mn buik zo mooi slank en strak was
Nu flesje water erbij en er weer tegenaan
Het is geen baan, maar een stageplek dusquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:10 schreef mordradead het volgende:
Leuk dat je een baan hebt Sylvana! Je deed SPH toch?
Dat vroeg ik me gister ook al af! Ik weet dat het hier in een post van mij stond ... maar ben hem zelf ook vergetenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Wat is die link naar die Sonja Bakker-recepten ook alweer?
en de zoekfunctie doet het ook al niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me gister ook al af! Ik weet dat het hier in een post van mij stond ... maar ben hem zelf ook vergeten.. en om nou alle topics door te spitten ...
Sorryquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:50 schreef Lienekien het volgende:
'Bedankt, Lienekien!'
Nog net op tijd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry.
Bedankt, redster in nood!.
waar zit jij met je gedachten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Zo,morgen wordt het fusili met spinazie, salami, knoflook, ui e.d. en morgen kip kerrie met rijst(niet van Sonja, trouwens
).
Mijn buik, mijn benen en mijn gezicht. Mag echt wel wat vanafquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:07 schreef DakDuuf het volgende:
@ dizer, nu 90 en je wilt richting de 80? Mag ik vragen waar bij jou de probleem zone's zitten? Heb ffkes in je foto boek zitten kijken, maar ik kan het er niet aan af zien:$.
Keek je bij Only enzo? Daar hebben ze echt rotmaten, pas ik ook nergens in (en ik kan mezelf nou niet echt een kamerolifantje noemenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef Miss_S het volgende:
zo net terug uit de stad en ik pas nog steeds geen een spijkerbroekik zal wel verkeerd kijken want zo gigantisch dik ben ik volgens mij toch niet meer
heb wel een blousje en rokje gekocht (en kattespeeltjes natuurlijk)
het was inderdaad bij de only jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Keek je bij Only enzo? Daar hebben ze echt rotmaten, pas ik ook nergens in (en ik kan mezelf nou niet echt een kamerolifantje noemen) ...
quote:
ziet er weer goed uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:55 schreef Dizer het volgende:
[Recept] Doradefilet a la Dizer!
Yaay, weer een gerecht![]()
.
een goed begin is het halve werk, of zoietsquote:Op zondag 2 september 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Mijn eerste 'ik ga weer serieus op m'n eten letten'-dag is goed verlopen. Ik heb me echter al een paar dagen niet gewogen. Durf ik niet, dus dat doe ik volgende week wel een keer als ik een paar dagen goed bezig ben
. Dan hoop ik weer een beetje op m'n oude gewicht te zitten. Bovendien ben ik nu ongesteld en hoewel dat normaal niet uitmaakt, vind ik het toch beter om te wegen als ik weer 'beter' ben. Ik moet de komende dagen een onderwerp voor mijn master thesis bedenken, dus vanmiddag ga ik allemaal artikelen lezen. Verder niets bijzonders vandaag. Net yoghurt met cruesli op en vanavond kip kerrie dus
.
Ik voel me nu ook weer heel anders. Echt zo van: de vakantie is geweest, toen was ik niet in de stemming om op m'n eten te letten, maar nu er weer regelmaat in m'n leven komt, ga ik er weer helemaal voor.quote:Op zondag 2 september 2007 10:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een goed begin is het halve werk, of zoiets
ik begin maandag ook weer echt (tenminste als school niet helemaal tegen valt)
Nou, dit jaar is dat nog wat optimistisch ingeschat.quote:Op zondag 2 september 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook weer heel anders. Echt zo van: de vakantie is geweest, toen was ik niet in de stemming om op m'n eten te letten, maar nu er weer regelmaat in m'n leven komt, ga ik er weer helemaal voor.
Gelukkig maar en ik hoop dat ik dat gevoel vasthoud. Ik denk dat ik het gemakkelijker vind om in de winter af te vallen dan in de zomer. Zo heb ik dat afgelopen jaar in ieder geval wel ervaren. Ik zwicht niet zo snel voor pepernoten en oliebollen en paaseitjes, dat scheelt
. En de zomer is gelukkig maar een kwart van het jaar
.
Dat heb ik ook, in de zomer zit je bv. vaker op terras en ik hou van ijsquote:Op zondag 2 september 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me nu ook weer heel anders. Echt zo van: de vakantie is geweest, toen was ik niet in de stemming om op m'n eten te letten, maar nu er weer regelmaat in m'n leven komt, ga ik er weer helemaal voor.
Gelukkig maar en ik hoop dat ik dat gevoel vasthoud. Ik denk dat ik het gemakkelijker vind om in de winter af te vallen dan in de zomer. Zo heb ik dat afgelopen jaar in ieder geval wel ervaren. Ik zwicht niet zo snel voor pepernoten en oliebollen en paaseitjes, dat scheelt
. En de zomer is gelukkig maar een kwart van het jaar
.
we moeten inderdaad weer een andere titelquote:Op zondag 2 september 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, dit jaar is dat nog wat optimistisch ingeschat.![]()
Moeten we onze titel niet weer eens veranderen in "Slank de kerst door" of zo?
toch ging ik pas de mist in toen de zomervakantie aanbrak. Want toen ging ik vaker weg en als je weggaat eet je vaker buiten de deur, je eet vaker een ijsje, je bent lui en hebt dus vaak geen zin om te koken etc. Maar snoep en chips en frisdrank (m.u.v. light natuurlijk) zijn nog steeds uit den boze. Casa Mexico heeft in ieder geval flink aan mij verdiend deze zomerquote:Op zondag 2 september 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, dit jaar is dat nog wat optimistisch ingeschat.![]()
Moeten we onze titel niet weer eens veranderen in "Slank de kerst door" of zo?
Ik heb een theorie over spijkerbroeken. De maat geeft de 'omtrek' van de 'taille' aan. Echter, spijkerbroeken zijn steeds lager geworden. Hoe lager rondom je buik je je omtrek meet, hoe groter die wordt. Ergo, als je een smalle taille hebt en bredere heupen, dan heb je al gauw een grotere spijkerbroek nodig dan je zou denken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef Miss_S het volgende:
zo net terug uit de stad en ik pas nog steeds geen een spijkerbroekik zal wel verkeerd kijken want zo gigantisch dik ben ik volgens mij toch niet meer
heb wel een blousje en rokje gekocht (en kattespeeltjes natuurlijk)
dankje wel zal eens die broeken proberenquote:Op zondag 2 september 2007 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een theorie over spijkerbroeken. De maat geeft de 'omtrek' van de 'taille' aan. Echter, spijkerbroeken zijn steeds lager geworden. Hoe lager rondom je buik je je omtrek meet, hoe groter die wordt. Ergo, als je een smalle taille hebt en bredere heupen, dan heb je al gauw een grotere spijkerbroek nodig dan je zou denken.
Ik heb ook een smalle taille en brede heupen, en ik zou qua taille een kleine maat kunnen hebben, maar mijn heupen en borsten gooien roet in het eten. Daardoor heb ik altijd een wat grotere maat broek nodig en een wat grotere maat bloesjes. Overigens vind ik Levi's erg fijn, met name de 551 en 572.
Dat zou je denken, maar pak maar eens een paar verschillende modellen van een rek die dezelfde maat hebben. Volgens mij wordt er meestal uitgegaan van de omtrek aan de 'bovenkant'. Ik ben er niet zeker van, maar ik heb wel sterk dat vermoeden.quote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Chicolate het volgende:
Tja, als modellen steeds lager worden zullen ze de maten toch ook wel veranderen?
Ik vind de spijkerbroekmode van tegenwoordig sowieso bespottelijk. Ik kijk dan ook met grote verbazing naar dat topic waarin nieuwe kleding geshowd wordt. Vooral de nieuwe modellen van mannenbroeken zijn lachwekkend.quote:Ik heb nooit iets anders gedragen dan broeken die zo ongeveer op mn heupen hangen, vind het wel lekker zitten, kan er absoluut niet tegen, die taillebroeken. Maar tegenwoordig, sommige broeken zitten zo'n 10 cm ONDER het heupbot, kijk, das weer een beetje overdreven(kan de eerste weggescheerde haartjes nog net niet zien zeg maar
)
Ik heb net een periode van drie maanden gehad waarin ik me zo voelde.quote:... ik geloof dat ik vandaag weer zo'n "ik heb de hele dag honger"-dag is ... Wil steeds eten halenen heb de hele tijd trek in vanalles. Gelukkig, over een uurtje gaan we avondeten ... en dan om 7 uur weer
, 2x warm eten op een dag ... juistem
I couldn't agree more!! Waarom zou je er willen bijlopen als een oostduitser uit de jaren '80?quote:Op zondag 2 september 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de spijkerbroekmode van tegenwoordig sowieso bespottelijk. Ik kijk dan ook met grote verbazing naar dat topic waarin nieuwe kleding geshowd wordt. Vooral de nieuwe modellen van mannenbroeken zijn lachwekkend.
[..]
Ja, dat is les 8. Ik vond hem echt pittiger dan de lessen daarvoor, maar nog steeds wel vol te houden. Ik vind dat het opbouwen bij Evy aan de ene kant gewoon erg langzaam gaat, maar misschien hou ik het daarom al 8 lessen vol zonder tegenzin te hebben. Eerder had ik het na twee weken al gezien.quote:Op zondag 2 september 2007 09:33 schreef Miss_S het volgende:
ik heb net les 7 gelopen
en nee heb niet meer in de vakantie gelopen
is les 8 met steeds 1 en 2 minuten hardlopen? want die wou ik juist proberen iets harder te lopen dan normaal maar als jij zegt dat deze toch pittiger is dan de vorige moet ik misschien maar mijn normale tempo blijven lopen
Kijk, dit klinkt als iets wat ook voor mij iets isquote:Op zondag 2 september 2007 09:13 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb gisteren les 8 van Evy gelopen, en dit was de eerste keer dat het echt een uitdaging was.
Ben je in nog geen 3 weken 8 kilo kwijtgeraaktquote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kijk, dit klinkt als iets wat ook voor mij iets is
Ik ben dus druk aan het Sonja Bakkeren en ik kwam even hier kijken voor nog andere ideeen.
Ben inmiddels meer dan 8 kilo kwijt (begonnen op 13-8) en wilde eigenlijk gaan beginnen het hardlopen.
Wat houdt dat Evy precies in? Iemand een link? Uitleg? Tips
Iig alvast bedankt!
denk dati k met les 8 dan toch maar probeer in een sneller tempo te lopen als het niet gaat kan ik altijd weer langzamer gaan lopenquote:Op zondag 2 september 2007 16:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, dat is les 8. Ik vond hem echt pittiger dan de lessen daarvoor, maar nog steeds wel vol te houden. Ik vind dat het opbouwen bij Evy aan de ene kant gewoon erg langzaam gaat, maar misschien hou ik het daarom al 8 lessen vol zonder tegenzin te hebben. Eerder had ik het na twee weken al gezien.
Ja.. ik vind het zelf ook ontzettend drastisch, maar ik eet al meer dan dat Sonja aangeeft dus tjaquote:Op zondag 2 september 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je in nog geen 3 weken 8 kilo kwijtgeraakt. Vind je dat zelf ook niet een beetje drastisch?
Staat er trouwens ook een schema van Evy online? (dus dat je per les weet hoeveel minuten je moet lopen en hoeveel minuten wandelen?)
ja in het evy topic in sport staat een link naar het ´geschreven schema´quote:Op zondag 2 september 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je in nog geen 3 weken 8 kilo kwijtgeraakt. Vind je dat zelf ook niet een beetje drastisch?
Staat er trouwens ook een schema van Evy online? (dus dat je per les weet hoeveel minuten je moet lopen en hoeveel minuten wandelen?)
En hier is er een linkje van:quote:Op zondag 2 september 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zat net in het Evy topic en toen vroeg ik me af wat kwam ik hier ookal weer doen, maar dat was het dus het linkje zoekenquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
En hier is er een linkje van:
http://www.sport.be/starttorun/downloads/0tot5kmin10weken.xls
great minds think alikequote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zat net in het Evy topic en toen vroeg ik me af wat kwam ik hier ookal weer doen, maar dat was het dus het linkje zoeken
ach, ik heb al eens 3 x 4 en 1 x 7 minuten hardgelopen, dus je redt het wel.quote:Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zie net in dat schema dat ik morgen twee keer vier en een keer vijf minuten ga hardlopen!
ik heb ook al ooit 15 min achter elkaar gelopen maar ben toch weer bij het begin begonnenquote:Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach, ik heb al eens 3 x 4 en 1 x 7 minuten hardgelopen, dus je redt het wel.
(al was dat meteen mijn laatste keer voor de zomer, wegens forceren). Morgen mag ik weer. En dan moet ik weer 2 minuten achter elkaar (al heb ik dat gisteren ook al even gedaan
).
Ja, ik wist ook niet waar ik anders moest beginnen. Kon wel ergens halverwege het schema weer beginnen, maar straks zit ik weer met een blessure en dat is niet bevorderlijk voor het hardloopplezier. Verder weet ik niet of ik te langzaam vooruit ga. In de eerste paar weken wel, maar als je ineens 2 x 5 ipv 1 x 5 moet piep ik wel andersquote:Op zondag 2 september 2007 20:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb ook al ooit 15 min achter elkaar gelopen maar ben toch weer bij het begin begonnen
vind dit schema trouwens wel prettiger dan die andere die ik eerst deed ging toch te langzaam vooruit
en welk schema volg je nu? niet die van Evy toch?quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet waar ik anders moest beginnen. Kon wel ergens halverwege het schema weer beginnen, maar straks zit ik weer met een blessure en dat is niet bevorderlijk voor het hardloopplezier. Verder weet ik niet of ik te langzaam vooruit ga. In de eerste paar weken wel, maar als je ineens 2 x 5 ipv 1 x 5 moet piep ik wel anders. Ik volg gewoon het schema voor tot 20 minuten hardlopen en daarna sluit ik aan op de 30 min achtereen. Ben iig de komende 3 maanden wel weer zoet
.
Nee niet Evy, want ik loop dus met Mark en het is niet leuk als ik dan een mp3-speler op zet. Bovendien loop ik nog liever zonder muziek dan met die kutmuziek van Evyquote:Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en welk schema volg je nu? niet die van Evy toch?
als ik 5km achter elkaar kan lopen ga ik over op het Evy schema van 10km
vind het nu wel lekkerder gaan dan de vorige keer toen ik aan een schema begon
Nog een paar uurtjes en dan heb ik weer eerste college Statistiekquote:Op maandag 3 september 2007 09:30 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
nog een paar uurtjes en dan mijn eerste schooldag pedagogiek
ik had ook kunnen gaan werken maar wil toch liever doorlerenquote:Op maandag 3 september 2007 09:37 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier! Ik ben daar allemaal vanaf, bij mij is het iedere maandag opnieuw gaan werken
quote:Op zondag 2 september 2007 20:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Voor 't eerst in 4 jaar of zo begint m'n gewicht met 65
streef 1
streef 2: 59.9
Bedankt voor die tipsquote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef conleche het volgende:
Over jeans:
[afbeelding]
Sorry voor de wat vage tekening, maar m'n muis doet niet precies wat ik wil....![]()
...
Das inderdaad een mooie broek, maar dat zijn ook wel erg mooi slanke benen! Ik zou willen dat ik die had!quote:Op maandag 3 september 2007 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Middag!
Nog niet hardgelopen, er kwamen dingen tussendat doe ik wel als ik college heb gehad zo.
een foto van m'n broek hier, 'k had em niet volledig geanalyseerd (op het licht uitlopend na) maar hij lijkt wel in conleche's theorie te passen qua kontzakken, redelijk laag geplaatst nl.:
http://i201.photobucket.c(...)idsspeldje/broek.jpg
http://i201.photobucket.c(...)speldje/DSC01081.jpg
Edit: ohja en ik las in het rommelkrantje metro (ofzo) dat voor de winter '70s jeans weer in komen, maar volgens het geinterviewde mevrouwtje zijn die dingen alleen geschikt bij anorexia mevrouwen... was ik dus niet mee eens![]()
Die benen van mij zijn behoorlijk stevig, maar daarom kleedt de broek ook afquote:Op maandag 3 september 2007 16:48 schreef Quinazoline het volgende:
Das inderdaad een mooie broek, maar dat zijn ook wel erg mooi slanke benen! Ik zou willen dat ik die had!
Wat zijn 70s jeans dan voor modellen?
* Quinazoline is niet zo thuis in de mode eigenlijk, en zeker niet in die van de 70er jaren.
Ik heb het ook gelezen, en het kwam erop neer dat je een buikje in zo'n hoge broek erg goed kom zien. Het lijkt me alleen wel dat zo'n broek brede heupen goed kan verbergen, dus zo mager hoef je er niet voor te zijn. Alles beter dan skinny jeansquote:Op maandag 3 september 2007 17:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die benen van mij zijn behoorlijk stevig, maar daarom kleedt de broek ook af![]()
70's omschreef die vrouw als een vrij hoge taille en vrij wijd uitlopende pijpen. Die taille zou je een buikje in kunnen verbergen en uitlopende pijp leidt de aandacht af van brede heupen (plus het valt mooi over je schoenen vind ik), dus het was me een raadsel waarom mevrouw het alleen mooi vond bij anorexia mevrouwen...
Een paar jaar geleden waren die hele wijde pijpen ook in de mode, maar dan met een hele lage taille. In de jaren '70 zag het er zo uit:quote:Op maandag 3 september 2007 17:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die benen van mij zijn behoorlijk stevig, maar daarom kleedt de broek ook af![]()
70's omschreef die vrouw als een vrij hoge taille en vrij wijd uitlopende pijpen. Die taille zou je een buikje in kunnen verbergen en uitlopende pijp leidt de aandacht af van brede heupen (plus het valt mooi over je schoenen vind ik), dus het was me een raadsel waarom mevrouw het alleen mooi vond bij anorexia mevrouwen...
Ik eis NU een link!quote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Chicolate het volgende:
Broeken met wijde pijpen![]()
Maar uhm, die draag ik al...![]()
(zijn gewoon nog te koop op internet. Geen hoge taille, dat zit niet lekker, allemaal heupmodellen, maar zakt niet af enzo. Heerlijk, heb er zelf ook een paar)
Ja, ok, maar die kende ik alquote:Op maandag 3 september 2007 20:50 schreef Chicolate het volgende:
Haha ok ... ga ik even zoeken ... laat je alleen niet afschrikken dat het eigenlijk een skatemerk isEn het staat tussen de gewone skatebroeken, maar ik vind ze wel meevallen
(maar ik ben dan ook een puber, vind dat kleding niet snel heftig is)
Ja, daarom zijn we toch ook hierquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:13 schreef Dizer het volgende:
dat komt gewoon omdat je dan teveel weegt.
Ik vind het prettig om elke dag de fluctuaties te zien. En ik weeg al maanden elke ochtend na het pissen, maar vóór het ontbijtquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:13 schreef Dizer het volgende:
Viking84, dat komt gewoon omdat je dan teveel weegt. Probeer dat te minderen naar 2 keer in de week en dan het liefst op vaste tijdstippen voor elke keer. Ik heb gehoord dat 's ochtends het beste is.
Oh, mijn college rooster is cool. Ik moet vandaag pas om 14.00 beginnen. Dus ik kan gerust om 10 uur naar de sportschool.
Ik ben gemotiveerd door te kijken naar foto's van mannen met een mooi lichaam waarvan ik weet dat ik dat ook kan bereiken. Ik praat niet over bodybuilders maar gewoon mooi figuur.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:58 schreef poppetje22 het volgende:
Dieetdip!
Ik ben niet meer zo gemotiveerd!!
Ik wil nog steeds graag afvallen, en probeer mn eetgedrag ook goed in de gaten te houden, en het lukt redelijk.. alleen blijf ik al een paar weken hetzelfde wegen.. Sporten komt er ook niet meer echt van, dus het is ook niet zo dat ik wel 'strakker' wordt.
Hoe blijven jullie gemotiveerd?!?
Ik weet niet hoe duur de 2e-hands fietsen bij jou zijn, maar ik heb laatst een nieuwe fiets bij de HEMA gekocht voor 299 euro (was wel een aanbieding, maar die hebben ze best vaak). Misschien ook een idee?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:09 schreef Viking84 het volgende:
Bleh. Kom ik uit college: achterband lek. Heb hem ff opgepompt en kon nog naar huis komen. Zonet even ermee naar de fietsenmaker geweest en omdat er nog wel meer aan mankeert kan ik beter een nieuw tweedehandsje kopen, zeiden ze. Dus straks of morgen maar even kijken of ze wat hebben en of ik m'n oude eventueel kan inruilen, zodat ze hem kunnen opknappen. Behalve een slag in het achterwiel, een lekke band, kapotte verlichting, gammele trappers doet 'ie het namelijk nog prima.
Net even boodschappen gedaan en een rol volkorenkoekjes gekocht.
Tweedehandsjes heb je al voor 30 euro.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur de 2e-hands fietsen bij jou zijn, maar ik heb laatst een nieuwe fiets bij de HEMA gekocht voor 299 euro (was wel een aanbieding, maar die hebben ze best vaak). Misschien ook een idee?
Ben ik nou ouderwets als ik zeg dat er ook gewoon een nieuwe band op je oude fiets kan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
300 euro is veel, zelfs voor een nieuwe fiets die in de aanbieding is. Halfords heeft wel fietsen voor 150 euro. Maar goed, ik heb net m'n band even geplakt en ik hoop dat 'ie het morgen nog doet. Profiel is wel helemaal versleten, dus ik ga wel even m'n ogen open houden voor een andere fiets. Morgen ofzo maar even bij de fietsenmaker kijken
.
Ja van een junk ja. Die hoef ik niet (meer).quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:36 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Tweedehandsjes heb je al voor 30 euro.![]()
Dat is ook weer waar. Ik heb ook een goede fiets (Gazelle), dus die wil ik wel repareren. Barrels zijn vervelend, ik kreeg vroeger van mijn ouders elk jaar een nieuwe halfords-kwaliteit-fiets ter waarde van 200 gulden oid, en na een jaar stortte die dan weer in en was het tijd voor de volgendequote:Op dinsdag 4 september 2007 17:13 schreef conleche het volgende:
Ja van een junk ja. Die hoef ik niet (meer).
Nou ja 300 euro is wel veel geld, maar het is dan ook een goede fiets, met 21 versnellingen, goeie remmen etc.(Koop maar eens een vergelijkbare Gazelle, dan ben je zo 1000 euro kwijt) Ik heb ook jarenlang op barrels gereden en je komt wel vooruit, maar daar is dn ook alles mee gezegd. Als ik nu een lekke band heb laat ik hem natuurlijk gewoon plakken, maar als een fietsenmaker zelf al zegt dat de fiets de reparaties niet meer waard is....
Ik wíst toen ik op invoeren drukte, dat ik hier commentaar op ging krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ohja: laten plakken?Zelluf doen!
![]()
Ook wel gewoon bij de fietsenmaker. Bij een junk ben je met een beetje geluk al met 10 euro klaar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja van een junk ja. Die hoef ik niet (meer).
Ach, zondes... Wie heeft er nou last van dat jij je band laat plakken door de fietsenmaker? Zolang je het maar wel zelf kunt in noodgevallenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef conleche het volgende:
Ik wíst toen ik op invoeren drukte, dat ik hier commentaar op ging krijgen![]()
Maar hé, ieder z'n zondes.....en die fietsenmaker heeft het al zo moeilijk, met al die lui die maar fietsen kopen bij de HEMA.......
Laten we zeggen dat ik de theorie kenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, zondes... Wie heeft er nou last van dat jij je band laat plakken door de fietsenmaker? Zolang je het maar wel zelf kunt in noodgevallen![]()
Wiel vervangen is (idd) makkelijk. En verder kun je natuurlijk alles opzoeken!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb m'n band dus geplakt. Straks even kijken of 'ie niet weer leeg is gelopen, want dan is het meteen ook de laatste keer dat ik dat gedaan heb. En nee, ik heb echt géén idee hoe ik het trapsysteem moet vervangen of hoe ik er een nieuw achterwiel in moet zetten. Dus: woon je een beetje in de buurt van Groningen, Alcarin?
.
Op hoeveel km/u loop je ze dan (jij kan dat natuurlijk instellen)?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:55 schreef Miss_S het volgende:
net les 8 gelopen, in en harder gelopen en het was niet makkelijk maar wel volgehouden
het wandelen tussen door op 5km per uurquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Op hoeveel km/u loop je ze dan (jij kan dat natuurlijk instellen)?
ik ga morgen weer, met iets stuiterends ofzo, ga ik vast lekker snel van![]()
Oh, foto's die ik een blad tegenkom of zo.. of gewoon. Lastig te zeggen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:31 schreef poppetje22 het volgende:
Dizer, wat voor foto's heb je dan in je hoofd? Ik denk dat het best moeilijk is om een realistisch iemand voor ogen te hebben?
ik zat hetzelfde te denkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:36 schreef mordradead het volgende:
Eigenlijk heb ik honger maar ik ga ook zo op bed, zal ik nog een stukje ontbijtkoke eten'?![]()
Oh, die paar kilo's die je er eerder ook al af had, zijn er zo weer af, denk ik. Nieuwe 'dieptepunten' zijn wat moeilijker te bereikenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:13 schreef Miss_S het volgende:
vandaag mijn eerste weegdag sinds de vakantie en weeg nu 72,5 dus 1,5 kilo aangekomen (volgens mij was dat wel meer maar is er al weer iets af)
dus eerst weer terug naar de 71 en dan echt onder de 70
Dat is echt zo!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh, die paar kilo's die je er eerder ook al af had, zijn er zo weer af, denk ik. Nieuwe 'dieptepunten' zijn wat moeilijker te bereiken![]()
Ik ga mijn streefgewicht ook maar eens aanpassen, ik maak er wel 70 van, want een streefgewicht dat hoger is dan mijn gewicht motiveert niet echt![]()
Dat moet dan ook voor veiligheidsspeldje geldenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh, die paar kilo's die je er eerder ook al af had, zijn er zo weer af, denk ik. Nieuwe 'dieptepunten' zijn wat moeilijker te bereiken![]()
Ik ga mijn streefgewicht ook maar eens aanpassen, ik maak er wel 70 van, want een streefgewicht dat hoger is dan mijn gewicht motiveert niet echt![]()
Klopt, maar je past je gewoon aan helaas. Nu denk ik niet meer 'yes, ik zit onder de 75', maar 'shit, ik blijf hangen rond de 74'...Ik ben ook nooit tevredenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om je streefgewicht gewoon al voorbij te zijn. Dat had je vast nooit durven dromen
.
BMI zegt niet zoveel, vind ik dan. Ik kan dan wel een gezond BMI hebben, maar ik heb nog steeds een buikje en ik ben nog steeds te dik. Ik had al even een gezond BMI, 3 maanden geleden ofzo, maar toen had ik nog steeds een buikjequote:Op woensdag 5 september 2007 08:33 schreef Quinazoline het volgende:
Ik had ook nooit durven dromen om mijn streefgewicht voorbij te gaan! Eerst wilde ik minder dan 70 wegen, toen 65 en nu zit ik al te hopen in de richting van de 60 (maar ik merk wel dat dat echt moeizamer gaat).
M'n BMI is ook bijna weer 'echt gezond', en dat zie ik bij jou ook Viking84!
Wat ik bij m'n vorige fiets heb gedaan en die heb ik jaaaren gehad, (totdat ik een keer door de rem kneep), is: beschilderen. Dan jatten ze hem niet en het heeft nog een voordeel: als je je fietst ergens hebt geparkeerd tussen honderden andere fietsen, pik je hem er zo uitquote:Op woensdag 5 september 2007 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoi,
Maar nu durf ik er niet mee naar de stad uit angst dat 'ie gestolen wordt.
Chicolate, wat je kan doen is een halve pizza nemen en dan aanvullen met sla of andere groenten: de schade blijft dan heel erg beperkt. Het toetje zou ik dan vandaag wel laten staan.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb even een probleempje.Vanavond eten we pizza, van die kant-en-klare diepvries pizza. Ze gaan er vanuit dat ik wel een hele opkan, dat kon ik vroeger ook namelijk. Maar ik wil het nu helemaal niet meer! Ik wil niet dat ik zo'n 1000 kcal binnenkrijg door iets dat ik niet eens lekker vind
... Ik heb al tegen mn moeder gezegd dat ik het niet wil, en of ik gewoon een boterham mag nemen, maar ze werd woest. Ik moest maar eens leren mezelf aan te passen, ophouden met dingen niet eten en eten wat de pot schaft. Niet eten is geen optie daarbij. Dit omdat ik ook al geen frituurvoer meer wil.
Vorige keer dat zij pizza aten, heb ik alleen de sla gegeten, de pizza laten liggen en had ik rest van de avond best wel honger (maar mocht ik niets anders pakken, omdat ik mn eten niet ophad). Wat moet ik nu doen?Ze is echt kwaad op me, en ik wil het echt niet eten. Oh en dr zit ook een calorierijk toetje bij, dus aan mn kcal kom ik vast wel (magnum ofzo, mn broertje mocht het eten voor vandaag kiezen)
Ik wil geen verplichte diepvriespizza![]()
ja dat lijkt me inderdaad het slimste Chicolatequote:Op woensdag 5 september 2007 15:01 schreef colette het volgende:
[..]
Chicolate, wat je kan doen is een halve pizza nemen en dan aanvullen met sla of andere groenten: de schade blijft dan heel erg beperkt. Het toetje zou ik dan vandaag wel laten staan.
Ok, dank jequote:Op woensdag 5 september 2007 12:49 schreef teigan het volgende:
Viking84, Als het goed is, zijn ze nu door Groningen bezig met een graveer actie, kan je je fiets gratis laten graveren..
Ik zag ze gisteren bij Selwerd staan, er is vast wel ergens te vinden waar ze nog meer staan
Veeel, zeker in een studentenstad als Groningen!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:38 schreef Viking84 het volgende:
En weet iemand toevallig wat een fietsverzekering kost?
Wat is veel?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Veeel, zeker in een studentenstad als Groningen!
Tof dat je een leuk onderwerp hebt! Ik heb ook net een stage geregeld, ben er helemaal blij mee![]()
En mijn onderzoek gaat ook over taal en uiteraard psychologie, maar dan zonder literatuur (nou ja, wetenschappelijke literatuur natuurlijk)![]()
Ohja, ik zit een paar keer per maand in de trein tussen Groningen en Zwolle, dus wie weet![]()
Ik vind 99 euro behoorlijk wat voor een fiets van nog geen 200 euro, zeker als je na het eerste jaar niet eens meer de hele waarde terugkrijgt (en dat is meestal zo)..De waarde van geld leer je pas kennen als je geen geld hebtquote:Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat is veel?. Ik zie hier via internet bijv dat je hem kunt laten verzekeren voor 99 euro voor 4 jaar (alleen diefstal). Dat vind ik nog wel mee vallen. Dan zit ik wel relaxed op de fiets zonder bang te zijn dat 'ie gejat wordt en dat ik dan weer een kapitaal moet uitgeven. Ik overleg wel even met papa vrijdag
.
Volgens mij heb ik totaal geen idee van de waarde van geld, trouwens. Ik mag hopen dat ik straks een beetje fatsoenlijk verdien
.
Wat studeer jij ook alweer?
ik krijg morgen mijn eerste pshychologie lesquote:Op woensdag 5 september 2007 16:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik studeer psychologie, dit jaar masterEn ik ben ook wel van plan om veel te gaan verdienen als ik ben afgestudeerd, dat armoedige gedoe wordt ook vervelend
![]()
Leer je dan ook hoe je 'psychologie' schrijft?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik krijg morgen mijn eerste pshychologie leslijkt me wel interessant
oh, dus als ik een verzekering heb van 4 jaar en mijn fiets word na 3 jaar gestolen krijg ik niet de volledige nieuwprijs vergoed? Dan wordt het een ander verhaalquote:Op woensdag 5 september 2007 16:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind 99 euro behoorlijk wat voor een fiets van nog geen 200 euro, zeker als je na het eerste jaar niet eens meer de hele waarde terugkrijgt (en dat is meestal zo)..De waarde van geld leer je pas kennen als je geen geld hebt![]()
Ik kijk intussen nog eens naar de tandartsrekening: 55 euro voor een simpele controle!!![]()
Ik studeer psychologie, dit jaar masterEn ik ben ook wel van plan om veel te gaan verdienen als ik ben afgestudeerd, dat armoedige gedoe wordt ook vervelend
![]()
Ik praat hier alleen maar over mezelf vandaagquote:Op woensdag 5 september 2007 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb even een probleempje.Vanavond eten we pizza, van die kant-en-klare diepvries pizza. Ze gaan er vanuit dat ik wel een hele opkan, dat kon ik vroeger ook namelijk. Maar ik wil het nu helemaal niet meer! Ik wil niet dat ik zo'n 1000 kcal binnenkrijg door iets dat ik niet eens lekker vind
... Ik heb al tegen mn moeder gezegd dat ik het niet wil, en of ik gewoon een boterham mag nemen, maar ze werd woest. Ik moest maar eens leren mezelf aan te passen, ophouden met dingen niet eten en eten wat de pot schaft. Niet eten is geen optie daarbij. Dit omdat ik ook al geen frituurvoer meer wil.
Vorige keer dat zij pizza aten, heb ik alleen de sla gegeten, de pizza laten liggen en had ik rest van de avond best wel honger (maar mocht ik niets anders pakken, omdat ik mn eten niet ophad). Wat moet ik nu doen?Ze is echt kwaad op me, en ik wil het echt niet eten. Oh en dr zit ook een calorierijk toetje bij, dus aan mn kcal kom ik vast wel (magnum ofzo, mn broertje mocht het eten voor vandaag kiezen)
Ik wil geen verplichte diepvriespizza![]()
Dat was bij mij in ieder geval zo, het eerste jaar kreeg je 100%, tweede jaar 66% en derde jaar 33%, oid. Niet erg denderend dus. En erg duur. Maar misschien zijn er wel betere, alleen weet ik niet of het de moeite waard is voor een fiets van 200 euroquote:Op woensdag 5 september 2007 16:23 schreef Viking84 het volgende:
oh, dus als ik een verzekering heb van 4 jaar en mijn fiets word na 3 jaar gestolen krijg ik niet de volledige nieuwprijs vergoed? Dan wordt het een ander verhaal.
Master maar nog niet genoeg studiepunten? 2e studie?quote:En ik was al een half jaar master. Moet nog 30 ECTS (20 voor scriptie, 10 voor onderzoekscollege).
Nee, ik bedoel dus dat ik al een half jaar masterstudent benquote:Op woensdag 5 september 2007 16:38 schreef Alcarin het volgende:
Master maar nog niet genoeg studiepunten? 2e studie?![]()
Ik vrees dat ze bang zijn dat ik verwend begin te wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik praat hier alleen maar over mezelf vandaag, dus nu ga ik even op jou reageren
.
Ik vind het belachelijk dat je moeder zo reageert. Ze zou je juist moeten steunen in je beslissing om gezonder te gaan leven. Dat zou ik dan ook gewoon zeggen tegen haar. In het begin had ik ook nog wel eens gezeur over eten met m'n ouders, maar als je voet bij stuk houdt en uitlegt waarom je iets niet wilt eten, gaan ze uiteindelijk wel overstag.
En wat kinderachtig dat je niks anders mag pakken, omdat je je eten niet op had. Je bent toch geen 8 jaar meer?
Oh, ja zo kan ik het ookquote:Op woensdag 5 september 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik bedoel dus dat ik al een half jaar masterstudent ben.
Ik heb dan het voordeel dat ik altijd al verwend ben geweestquote:Op woensdag 5 september 2007 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Ik vrees dat ze bang zijn dat ik verwend begin te worden... eerst at ik altijd alles, nu heb ik steeds vaker dat ik dingen niet meer wil. Dat ik gezond eet voor de rest merken zij niet zo goed: zij zien het vooral als ik een inzinking heb en de droppot leeg eet. Hierom wil ik graag uit huis.
ik kan het heel goed schrijven alleen typte ik te vlug en nee volgens mij heet het boek iets met psychologie en ontwikkelingquote:Op woensdag 5 september 2007 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leer je dan ook hoe je 'psychologie' schrijft?.
Welk boek gebruik je voor dat vak? 'Psychologie van de adolescentie' wellicht?
[..]
Ik denk dat het komt omdat ze met een nieuwe layout aan het testen zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 16:57 schreef colette het volgende:
Wat is er f*ckerdef*ck met Fok aan de hand? Al 3 dagen zo traag als wat en ook constant overbezette servers en nu ook weer bij het plaatsen van een post, dus post weg. Bah.
Bij mij zegt 'ie dan alleen dat het niet goed ging, maar daar onder staat gewoon mijn bericht nog, dus kwestie van nog een keer op 'invoeren' klikken en hoppaquote:Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Erg irritant ja dat Fok! zo traag is. Ik kopieer mijn posts in kladblok en als het dan niet goed gaat, ben ik ze iig niet kwijt.
komt hij ook hier posten?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Zo, m'n eten is op. Mark was zo slim om z'n lasagne in de vriezer te stoppen, dus dat is nu nog bevroren. Zal 'ie wel weer eten gaan halen. Hij is 4 kg aangekomen de laatste maanden.
In plaats van schaapjes tel ik altijd alle jongens waar ik ooit mee gezoend heb.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:16 schreef mordradead het volgende:
Jeetje, gister en vandaag kwam m'n moeder met oranjekoeken op me af en nu weer met een ijsjenou, dat hoef ik niet meer
![]()
Iemand trouwens nog tips om goed de slaap te vatten? Voor de vakantie had ik wat slaapproblemen en in de vakantie dacht ik dat het wel afgelopen zou zijn maar deze week is het weer lekker bezig, gewoon op tijd op bed maar niet voor 3 uur kunnen slapen, opzich niet erg maar wel als je half 9 op school moet zijn
Thnx voor het aanbod, maar die heb ik zelf ook alquote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb je trouwens interesse in girlies van nirvana en deftones (heb ik uit een ver ver verleden nog in de kast liggen en zou ze toch niet meer aandoen, mss. is het wat voor jou aangezien je naar waldrock ging)?
als in: je wordt vastgebonden aan je stoel en pas weer losgemaakt als je je bord leeg hebt?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef Sylvana het volgende:
En ik ben dus verplicht om mee te eten...
dat laatste dusquote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als in: je wordt vastgebonden aan je stoel en pas weer losgemaakt als je je bord leeg hebt?.
Je bent toch niet verplicht om op te eten wat ze je voorzetten? Je kunt ook zelf brood meenemen ofzo. Of moet je het goede voorbeeld geven aan die kinderen? (als in: als jij je eten niet opeet, gaan zij ook zeuren dat ze geen eten hoeven / het eten vies vinden).
Om het goede voorbeeld te geven kan je natuurlijk wel heel veel groente opscheppen!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat laatste dus
staat zelfs in mn contract dat dat moet
Dat was ik ook wel van plan jaquote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef colette het volgende:
[..]
Om het goede voorbeeld te geven kan je natuurlijk wel heel veel groente opscheppen!![]()
Over satesaus gesproken:quote:Op donderdag 6 september 2007 11:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat was ik ook wel van plan jaEn gister bij de bami bijvoorbeeld gewoon geen satesaus genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |