abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52889730
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Chicolate het volgende:
Tja, als modellen steeds lager worden zullen ze de maten toch ook wel veranderen?
Dat zou je denken, maar pak maar eens een paar verschillende modellen van een rek die dezelfde maat hebben. Volgens mij wordt er meestal uitgegaan van de omtrek aan de 'bovenkant'. Ik ben er niet zeker van, maar ik heb wel sterk dat vermoeden.

En dan heb je natuurlijk nog de algehele problematiek omtrent maten. Ik vind kleding bij de H&M vaak groot uitvallen, vooral broeken. Als je daarna naar een boetiekje gaat, dan loopt je zelfgenoegzaamheid een flinke deuk op!
quote:
Ik heb nooit iets anders gedragen dan broeken die zo ongeveer op mn heupen hangen, vind het wel lekker zitten, kan er absoluut niet tegen, die taillebroeken. Maar tegenwoordig, sommige broeken zitten zo'n 10 cm ONDER het heupbot, kijk, das weer een beetje overdreven (kan de eerste weggescheerde haartjes nog net niet zien zeg maar )
Ik vind de spijkerbroekmode van tegenwoordig sowieso bespottelijk. Ik kijk dan ook met grote verbazing naar dat topic waarin nieuwe kleding geshowd wordt. Vooral de nieuwe modellen van mannenbroeken zijn lachwekkend.
quote:
... ik geloof dat ik vandaag weer zo'n "ik heb de hele dag honger"-dag is ... Wil steeds eten halen en heb de hele tijd trek in vanalles. Gelukkig, over een uurtje gaan we avondeten ... en dan om 7 uur weer , 2x warm eten op een dag ... juistem
Ik heb net een periode van drie maanden gehad waarin ik me zo voelde. Ik ben nu weer braaf gezond aan het eten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 2 september 2007 @ 14:20:12 #127
177846 colette
kloon van conleche
pi_52889878
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[..]

Ik vind de spijkerbroekmode van tegenwoordig sowieso bespottelijk. Ik kijk dan ook met grote verbazing naar dat topic waarin nieuwe kleding geshowd wordt. Vooral de nieuwe modellen van mannenbroeken zijn lachwekkend.
[..]
I couldn't agree more!! Waarom zou je er willen bijlopen als een oostduitser uit de jaren '80?
pi_52893516
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:33 schreef Miss_S het volgende:
ik heb net les 7 gelopen
en nee heb niet meer in de vakantie gelopen

is les 8 met steeds 1 en 2 minuten hardlopen? want die wou ik juist proberen iets harder te lopen dan normaal maar als jij zegt dat deze toch pittiger is dan de vorige moet ik misschien maar mijn normale tempo blijven lopen
Ja, dat is les 8. Ik vond hem echt pittiger dan de lessen daarvoor, maar nog steeds wel vol te houden. Ik vind dat het opbouwen bij Evy aan de ene kant gewoon erg langzaam gaat, maar misschien hou ik het daarom al 8 lessen vol zonder tegenzin te hebben. Eerder had ik het na twee weken al gezien.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52893559
Ik weet ook helemaal niet wat ik nou voor kleding moet dragen met mijn figuur. Kan nooit iets leuks vinden in de stad.
Mijn taille is al best aardig slank, maar mijn bovenbenen, kont en buik nog echt niet. Hebben jullie ideeen voor wat ik wel/niet moet dragen. Ik heb nu twee spijkerbroeken (moet op mijn stage een lange broek aan) die ik bijna altijd aan heb, en een aantal rokjes tot op de knie maar ik weet nooit wat ik daar nou boven of bij moet aan doen.
pi_52895820
een donkere skinny jeans
evt. hakken
met een tuniekje (bij de borst strak, daar onder wat wijder en lang)

iig ik lijk daar dunner door
pi_52895900
Quinazoline: da's wel moeilijk ja, want je hebt nu een wat ander figuur ws.
Met de nieuwe spijkerbroek heb ik gekozen voor ietwat bootcut, dat schijnt je heupbreedte wat meer in balans te brengen (dat vind ik niet zo mooi bij mij nu als ik in de spiegel sta... heb het gevoel dat dat nu heel breed is, met een vrij laag zwaartepunt), taille met een touwtje of wat getailleerd en een v-hals vind ik vaak ook wel mooi
Het mooi kotsende meisje.
pi_52896263
... skinny zou ik niet doen als je echt dikke bovenbenen hebt ... dan ben je echt net zo'n worstje met een te strak velletje (skinny is niet voor mij weggelegd helaas)

En het is per figuur gewoon echt verschillend, bij mij werkt het heel erg als ik shirtjes aandoe, die wat smaller zijn rond mn taille. Dan valt het op dat het daar dun is, en niet dat het voor de rest wat breder/voller was. En geen horizontale streepjes

Broeken die wat hoger (rond navel) sluiten willen ook wel helpen: als je buik nog een rolletje wil vormen, kan dat dan niet ... en er was iets met zakken op je kont ... volgens mij moesten die er net onder ofzo? Dan lijkt het ook beter (vooral bij hoogsluitende modellen broeken) ... Als je buik al wel strak is, maar nog niet plat, kan je ook juist heeele lage broeken dragen: een hobbeltje OP je buik valt niet op

Voor de rest zou ik het ook niet weten eigenlijk
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52896295
met lage super skinny jeans broeken lijk ik heel dun
maar mijn benen zijn dan ook lang..
pi_52896668
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:13 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb gisteren les 8 van Evy gelopen, en dit was de eerste keer dat het echt een uitdaging was.
Kijk, dit klinkt als iets wat ook voor mij iets is
Ik ben dus druk aan het Sonja Bakkeren en ik kwam even hier kijken voor nog andere ideeen.

Ben inmiddels meer dan 8 kilo kwijt (begonnen op 13-8) en wilde eigenlijk gaan beginnen het hardlopen.
Wat houdt dat Evy precies in? Iemand een link? Uitleg? Tips

Iig alvast bedankt!
  zondag 2 september 2007 @ 18:55:51 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52896886
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Kijk, dit klinkt als iets wat ook voor mij iets is
Ik ben dus druk aan het Sonja Bakkeren en ik kwam even hier kijken voor nog andere ideeen.

Ben inmiddels meer dan 8 kilo kwijt (begonnen op 13-8) en wilde eigenlijk gaan beginnen het hardlopen.
Wat houdt dat Evy precies in? Iemand een link? Uitleg? Tips

Iig alvast bedankt!
Ben je in nog geen 3 weken 8 kilo kwijtgeraakt . Vind je dat zelf ook niet een beetje drastisch?

Staat er trouwens ook een schema van Evy online? (dus dat je per les weet hoeveel minuten je moet lopen en hoeveel minuten wandelen?)
Niet meer actief op Fok!
pi_52896974
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:27 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja, dat is les 8. Ik vond hem echt pittiger dan de lessen daarvoor, maar nog steeds wel vol te houden. Ik vind dat het opbouwen bij Evy aan de ene kant gewoon erg langzaam gaat, maar misschien hou ik het daarom al 8 lessen vol zonder tegenzin te hebben. Eerder had ik het na twee weken al gezien.
denk dati k met les 8 dan toch maar probeer in een sneller tempo te lopen als het niet gaat kan ik altijd weer langzamer gaan lopen
pi_52896994
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben je in nog geen 3 weken 8 kilo kwijtgeraakt . Vind je dat zelf ook niet een beetje drastisch?

Staat er trouwens ook een schema van Evy online? (dus dat je per les weet hoeveel minuten je moet lopen en hoeveel minuten wandelen?)
Ja.. ik vind het zelf ook ontzettend drastisch, maar ik eet al meer dan dat Sonja aangeeft dus tja
Voel me er wel goed bij trouwens! Energiek en dergelijke Vanaf nu zal het wel langzamer gaan, aangezien het erg veel vocht was de afgelopen weken.. ik hield erg veel vocht vast.

Maar dat was mijn vraag niet
pi_52897015
quote:

[..]

ja in het evy topic in sport staat een link naar het ´geschreven schema´
pi_52897062
quote:

[..]

En hier is er een linkje van:
http://www.sport.be/starttorun/downloads/0tot5kmin10weken.xls
pi_52897089
Over jeans:

Sorry voor de wat vage tekening, maar m'n muis doet niet precies wat ik wil....

de 1e en de derde zijn prima (voor mij dan.) Al of niet laag op de heup. Rechte pijp of licht bootcut. Het belangrijkst is dat ze grote zakken achter hebben, die vrij laag geplaatst zijn. Dan lijkt je kont het kleinst. Het allerergst zijn die taillebroeken met van die ieniemieni zakjes achter, (model 2) die ook nog eens hoog geplaatst zijn.
Dan lijkt je kont echt huge. Wat betreft skinny jeans. Als je er een tuniek over doet kán het werken omdat het dikste deel
(kont en bovenbenen) dan bedekt zijn. Voorwaarde dan wel is dat je superrechte knieen hebt en geen O of X benen!
pi_52897126
en een linkje voor KiwiTjuHh over Evi
http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtml
pi_52897300
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

En hier is er een linkje van:
http://www.sport.be/starttorun/downloads/0tot5kmin10weken.xls
ik zat net in het Evy topic en toen vroeg ik me af wat kwam ik hier ookal weer doen, maar dat was het dus het linkje zoeken
pi_52897319
Ah, ik heb het topic gevonden.
Veel succes allemaal nog he
Denk niet dat dit echt een topic voor mij is! Misschien zie ik jullie wel in het hardlooptopic!
  zondag 2 september 2007 @ 20:33:15 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52899136
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik zat net in het Evy topic en toen vroeg ik me af wat kwam ik hier ookal weer doen, maar dat was het dus het linkje zoeken
great minds think alike .

Ik vind het wel interessant om te zien hoe het schema van Evy eruit ziet. Als iemand dan zegt: "ik heb vandaag les 8 gedaan" kan ik me daar tenminste iets bij voorstellen .
Niet meer actief op Fok!
pi_52899218
Dankjulliewel voor de broeken- en andere tips!

Ik ga nog maar eens de stad in denk ik, en dan inderdaad opletten op de zakken en de vorm van de broek. Skinny-broeken ga ik dus echt niet dragen. Ik heb x-benen, die ook nog eens redelijk kort zijn (ben 1.62m) en ik moet echt stevige schoenen hebben (amper hakken dus, en ook absoluut niet van de flatjes).
Ik wil er op mijn stage wel leuk uit zien, maar kom dus altijd uit op een spijkerbroek met een shirtje of een trui en dat vind ik eigenlijk maar saai.

En dan ben ik ook nog gewoon moeilijk, wil ik wel kwaliteitskleding die redelijk lang mee gaat, wil ik niet te veel uitgeven en heb ik dus heel weinig verstand van wat me nou wel of niet staat en hoe ik dat kan combineren, dus ik ga denk ik ook de verkoopsters flink lastig vallen.

KiwiTjuHh, volgens mij ben je er wel uit toch?

Ik zie net in dat schema dat ik morgen twee keer vier en een keer vijf minuten ga hardlopen!
  zondag 2 september 2007 @ 20:38:50 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52899303
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef Quinazoline het volgende:

Ik zie net in dat schema dat ik morgen twee keer vier en een keer vijf minuten ga hardlopen!
ach, ik heb al eens 3 x 4 en 1 x 7 minuten hardgelopen, dus je redt het wel.

(al was dat meteen mijn laatste keer voor de zomer, wegens forceren ). Morgen mag ik weer. En dan moet ik weer 2 minuten achter elkaar (al heb ik dat gisteren ook al even gedaan ).
Niet meer actief op Fok!
pi_52899381
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ach, ik heb al eens 3 x 4 en 1 x 7 minuten hardgelopen, dus je redt het wel.

(al was dat meteen mijn laatste keer voor de zomer, wegens forceren ). Morgen mag ik weer. En dan moet ik weer 2 minuten achter elkaar (al heb ik dat gisteren ook al even gedaan ).
ik heb ook al ooit 15 min achter elkaar gelopen maar ben toch weer bij het begin begonnen
vind dit schema trouwens wel prettiger dan die andere die ik eerst deed ging toch te langzaam vooruit
pi_52899487
Voor 't eerst in 4 jaar of zo begint m'n gewicht met 65
streef 1
streef 2: 59.9
  zondag 2 september 2007 @ 21:08:02 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52900216
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb ook al ooit 15 min achter elkaar gelopen maar ben toch weer bij het begin begonnen
vind dit schema trouwens wel prettiger dan die andere die ik eerst deed ging toch te langzaam vooruit
Ja, ik wist ook niet waar ik anders moest beginnen. Kon wel ergens halverwege het schema weer beginnen, maar straks zit ik weer met een blessure en dat is niet bevorderlijk voor het hardloopplezier. Verder weet ik niet of ik te langzaam vooruit ga. In de eerste paar weken wel, maar als je ineens 2 x 5 ipv 1 x 5 moet piep ik wel anders . Ik volg gewoon het schema voor tot 20 minuten hardlopen en daarna sluit ik aan op de 30 min achtereen. Ben iig de komende 3 maanden wel weer zoet .
Niet meer actief op Fok!
pi_52900538
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik wist ook niet waar ik anders moest beginnen. Kon wel ergens halverwege het schema weer beginnen, maar straks zit ik weer met een blessure en dat is niet bevorderlijk voor het hardloopplezier. Verder weet ik niet of ik te langzaam vooruit ga. In de eerste paar weken wel, maar als je ineens 2 x 5 ipv 1 x 5 moet piep ik wel anders . Ik volg gewoon het schema voor tot 20 minuten hardlopen en daarna sluit ik aan op de 30 min achtereen. Ben iig de komende 3 maanden wel weer zoet .
en welk schema volg je nu? niet die van Evy toch?
als ik 5km achter elkaar kan lopen ga ik over op het Evy schema van 10km
vind het nu wel lekkerder gaan dan de vorige keer toen ik aan een schema begon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')