Dat zou je denken, maar pak maar eens een paar verschillende modellen van een rek die dezelfde maat hebben. Volgens mij wordt er meestal uitgegaan van de omtrek aan de 'bovenkant'. Ik ben er niet zeker van, maar ik heb wel sterk dat vermoeden.quote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Chicolate het volgende:
Tja, als modellen steeds lager worden zullen ze de maten toch ook wel veranderen?
Ik vind de spijkerbroekmode van tegenwoordig sowieso bespottelijk. Ik kijk dan ook met grote verbazing naar dat topic waarin nieuwe kleding geshowd wordt. Vooral de nieuwe modellen van mannenbroeken zijn lachwekkend.quote:Ik heb nooit iets anders gedragen dan broeken die zo ongeveer op mn heupen hangen, vind het wel lekker zitten, kan er absoluut niet tegen, die taillebroeken. Maar tegenwoordig, sommige broeken zitten zo'n 10 cm ONDER het heupbot, kijk, das weer een beetje overdreven(kan de eerste weggescheerde haartjes nog net niet zien zeg maar
)
Ik heb net een periode van drie maanden gehad waarin ik me zo voelde.quote:... ik geloof dat ik vandaag weer zo'n "ik heb de hele dag honger"-dag is ... Wil steeds eten halenen heb de hele tijd trek in vanalles. Gelukkig, over een uurtje gaan we avondeten ... en dan om 7 uur weer
, 2x warm eten op een dag ... juistem
I couldn't agree more!! Waarom zou je er willen bijlopen als een oostduitser uit de jaren '80?quote:Op zondag 2 september 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de spijkerbroekmode van tegenwoordig sowieso bespottelijk. Ik kijk dan ook met grote verbazing naar dat topic waarin nieuwe kleding geshowd wordt. Vooral de nieuwe modellen van mannenbroeken zijn lachwekkend.
[..]
Ja, dat is les 8. Ik vond hem echt pittiger dan de lessen daarvoor, maar nog steeds wel vol te houden. Ik vind dat het opbouwen bij Evy aan de ene kant gewoon erg langzaam gaat, maar misschien hou ik het daarom al 8 lessen vol zonder tegenzin te hebben. Eerder had ik het na twee weken al gezien.quote:Op zondag 2 september 2007 09:33 schreef Miss_S het volgende:
ik heb net les 7 gelopen
en nee heb niet meer in de vakantie gelopen
is les 8 met steeds 1 en 2 minuten hardlopen? want die wou ik juist proberen iets harder te lopen dan normaal maar als jij zegt dat deze toch pittiger is dan de vorige moet ik misschien maar mijn normale tempo blijven lopen
Kijk, dit klinkt als iets wat ook voor mij iets isquote:Op zondag 2 september 2007 09:13 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb gisteren les 8 van Evy gelopen, en dit was de eerste keer dat het echt een uitdaging was.
Ben je in nog geen 3 weken 8 kilo kwijtgeraaktquote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kijk, dit klinkt als iets wat ook voor mij iets is
Ik ben dus druk aan het Sonja Bakkeren en ik kwam even hier kijken voor nog andere ideeen.
Ben inmiddels meer dan 8 kilo kwijt (begonnen op 13-8) en wilde eigenlijk gaan beginnen het hardlopen.
Wat houdt dat Evy precies in? Iemand een link? Uitleg? Tips
Iig alvast bedankt!
denk dati k met les 8 dan toch maar probeer in een sneller tempo te lopen als het niet gaat kan ik altijd weer langzamer gaan lopenquote:Op zondag 2 september 2007 16:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, dat is les 8. Ik vond hem echt pittiger dan de lessen daarvoor, maar nog steeds wel vol te houden. Ik vind dat het opbouwen bij Evy aan de ene kant gewoon erg langzaam gaat, maar misschien hou ik het daarom al 8 lessen vol zonder tegenzin te hebben. Eerder had ik het na twee weken al gezien.
Ja.. ik vind het zelf ook ontzettend drastisch, maar ik eet al meer dan dat Sonja aangeeft dus tjaquote:Op zondag 2 september 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je in nog geen 3 weken 8 kilo kwijtgeraakt. Vind je dat zelf ook niet een beetje drastisch?
Staat er trouwens ook een schema van Evy online? (dus dat je per les weet hoeveel minuten je moet lopen en hoeveel minuten wandelen?)
ja in het evy topic in sport staat een link naar het ´geschreven schema´quote:Op zondag 2 september 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je in nog geen 3 weken 8 kilo kwijtgeraakt. Vind je dat zelf ook niet een beetje drastisch?
Staat er trouwens ook een schema van Evy online? (dus dat je per les weet hoeveel minuten je moet lopen en hoeveel minuten wandelen?)
En hier is er een linkje van:quote:Op zondag 2 september 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zat net in het Evy topic en toen vroeg ik me af wat kwam ik hier ookal weer doen, maar dat was het dus het linkje zoekenquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
En hier is er een linkje van:
http://www.sport.be/starttorun/downloads/0tot5kmin10weken.xls
great minds think alikequote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zat net in het Evy topic en toen vroeg ik me af wat kwam ik hier ookal weer doen, maar dat was het dus het linkje zoeken
ach, ik heb al eens 3 x 4 en 1 x 7 minuten hardgelopen, dus je redt het wel.quote:Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zie net in dat schema dat ik morgen twee keer vier en een keer vijf minuten ga hardlopen!
ik heb ook al ooit 15 min achter elkaar gelopen maar ben toch weer bij het begin begonnenquote:Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach, ik heb al eens 3 x 4 en 1 x 7 minuten hardgelopen, dus je redt het wel.
(al was dat meteen mijn laatste keer voor de zomer, wegens forceren). Morgen mag ik weer. En dan moet ik weer 2 minuten achter elkaar (al heb ik dat gisteren ook al even gedaan
).
Ja, ik wist ook niet waar ik anders moest beginnen. Kon wel ergens halverwege het schema weer beginnen, maar straks zit ik weer met een blessure en dat is niet bevorderlijk voor het hardloopplezier. Verder weet ik niet of ik te langzaam vooruit ga. In de eerste paar weken wel, maar als je ineens 2 x 5 ipv 1 x 5 moet piep ik wel andersquote:Op zondag 2 september 2007 20:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb ook al ooit 15 min achter elkaar gelopen maar ben toch weer bij het begin begonnen
vind dit schema trouwens wel prettiger dan die andere die ik eerst deed ging toch te langzaam vooruit
en welk schema volg je nu? niet die van Evy toch?quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet waar ik anders moest beginnen. Kon wel ergens halverwege het schema weer beginnen, maar straks zit ik weer met een blessure en dat is niet bevorderlijk voor het hardloopplezier. Verder weet ik niet of ik te langzaam vooruit ga. In de eerste paar weken wel, maar als je ineens 2 x 5 ipv 1 x 5 moet piep ik wel anders. Ik volg gewoon het schema voor tot 20 minuten hardlopen en daarna sluit ik aan op de 30 min achtereen. Ben iig de komende 3 maanden wel weer zoet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |