quote:
ziet er weer goed uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:55 schreef Dizer het volgende:
[Recept] Doradefilet a la Dizer!
Yaay, weer een gerecht![]()
.
een goed begin is het halve werk, of zoietsquote:Op zondag 2 september 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Mijn eerste 'ik ga weer serieus op m'n eten letten'-dag is goed verlopen. Ik heb me echter al een paar dagen niet gewogen. Durf ik niet, dus dat doe ik volgende week wel een keer als ik een paar dagen goed bezig ben
. Dan hoop ik weer een beetje op m'n oude gewicht te zitten. Bovendien ben ik nu ongesteld en hoewel dat normaal niet uitmaakt, vind ik het toch beter om te wegen als ik weer 'beter' ben. Ik moet de komende dagen een onderwerp voor mijn master thesis bedenken, dus vanmiddag ga ik allemaal artikelen lezen. Verder niets bijzonders vandaag. Net yoghurt met cruesli op en vanavond kip kerrie dus
.
Ik voel me nu ook weer heel anders. Echt zo van: de vakantie is geweest, toen was ik niet in de stemming om op m'n eten te letten, maar nu er weer regelmaat in m'n leven komt, ga ik er weer helemaal voor.quote:Op zondag 2 september 2007 10:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een goed begin is het halve werk, of zoiets
ik begin maandag ook weer echt (tenminste als school niet helemaal tegen valt)
Nou, dit jaar is dat nog wat optimistisch ingeschat.quote:Op zondag 2 september 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook weer heel anders. Echt zo van: de vakantie is geweest, toen was ik niet in de stemming om op m'n eten te letten, maar nu er weer regelmaat in m'n leven komt, ga ik er weer helemaal voor.
Gelukkig maar en ik hoop dat ik dat gevoel vasthoud. Ik denk dat ik het gemakkelijker vind om in de winter af te vallen dan in de zomer. Zo heb ik dat afgelopen jaar in ieder geval wel ervaren. Ik zwicht niet zo snel voor pepernoten en oliebollen en paaseitjes, dat scheelt
. En de zomer is gelukkig maar een kwart van het jaar
.
Dat heb ik ook, in de zomer zit je bv. vaker op terras en ik hou van ijsquote:Op zondag 2 september 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me nu ook weer heel anders. Echt zo van: de vakantie is geweest, toen was ik niet in de stemming om op m'n eten te letten, maar nu er weer regelmaat in m'n leven komt, ga ik er weer helemaal voor.
Gelukkig maar en ik hoop dat ik dat gevoel vasthoud. Ik denk dat ik het gemakkelijker vind om in de winter af te vallen dan in de zomer. Zo heb ik dat afgelopen jaar in ieder geval wel ervaren. Ik zwicht niet zo snel voor pepernoten en oliebollen en paaseitjes, dat scheelt
. En de zomer is gelukkig maar een kwart van het jaar
.
we moeten inderdaad weer een andere titelquote:Op zondag 2 september 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, dit jaar is dat nog wat optimistisch ingeschat.![]()
Moeten we onze titel niet weer eens veranderen in "Slank de kerst door" of zo?
toch ging ik pas de mist in toen de zomervakantie aanbrak. Want toen ging ik vaker weg en als je weggaat eet je vaker buiten de deur, je eet vaker een ijsje, je bent lui en hebt dus vaak geen zin om te koken etc. Maar snoep en chips en frisdrank (m.u.v. light natuurlijk) zijn nog steeds uit den boze. Casa Mexico heeft in ieder geval flink aan mij verdiend deze zomerquote:Op zondag 2 september 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, dit jaar is dat nog wat optimistisch ingeschat.![]()
Moeten we onze titel niet weer eens veranderen in "Slank de kerst door" of zo?
Ik heb een theorie over spijkerbroeken. De maat geeft de 'omtrek' van de 'taille' aan. Echter, spijkerbroeken zijn steeds lager geworden. Hoe lager rondom je buik je je omtrek meet, hoe groter die wordt. Ergo, als je een smalle taille hebt en bredere heupen, dan heb je al gauw een grotere spijkerbroek nodig dan je zou denken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef Miss_S het volgende:
zo net terug uit de stad en ik pas nog steeds geen een spijkerbroekik zal wel verkeerd kijken want zo gigantisch dik ben ik volgens mij toch niet meer
heb wel een blousje en rokje gekocht (en kattespeeltjes natuurlijk)
dankje wel zal eens die broeken proberenquote:Op zondag 2 september 2007 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een theorie over spijkerbroeken. De maat geeft de 'omtrek' van de 'taille' aan. Echter, spijkerbroeken zijn steeds lager geworden. Hoe lager rondom je buik je je omtrek meet, hoe groter die wordt. Ergo, als je een smalle taille hebt en bredere heupen, dan heb je al gauw een grotere spijkerbroek nodig dan je zou denken.
Ik heb ook een smalle taille en brede heupen, en ik zou qua taille een kleine maat kunnen hebben, maar mijn heupen en borsten gooien roet in het eten. Daardoor heb ik altijd een wat grotere maat broek nodig en een wat grotere maat bloesjes. Overigens vind ik Levi's erg fijn, met name de 551 en 572.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |