abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52866607
Bij only had ik in m'n dikkere periode juist wel 3 spijkerbroeken, waarvan zeker 2 heel erg goed zaten!
(Die zitten nu nog lelijker dan die hierboven, deze van het plaatje zou nog voor 'alternatief' door kunnen gaan)
Het mooi kotsende meisje.
pi_52867055
Bij Only heb ik altijd dat ik de broek niet over mn bovenbenen getrokken krijg, of dat ze veel te kort waren als dat een keer wel lukte. Maar ben daar nu al 2 jaar eigenlijk niet meer geweest, geef het steeds maar op ... en na jaren van eeuwige zoektochten naar spijkerbroeken en nooit met iets thuiskomen, ben ik maar overgestapt op skatebroeken. Die zitten wijd, relaxed en passen eigenlijk altijd wel. Oh en ik kan er nu 10 kg in aankomen, of 10 kg in afvallen, ze blijven prima zitten (wel steeds wijder, dat is wel stoer )

En je hebt het recht om nieuwe broeken te kopen!!! (wat heerlijk zeg, dat je zoveel bent afgevallen)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:45:29 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52867424
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

waar zit jij met je gedachten?
.

jij dacht vast: geen wonder dat je bent aangekomen als je zoveel eet op een dag .
Nee, vandaag wordt het dus fusili .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:48:28 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52867471
@ veiligheidsspeldje: die broek zit wel enórm baggy . Ik kocht m'n spijkerbroeken altijd bij C&A, maar die zijn wel altijd te lang, dus ik koop volgende keer toch maar een Cars of een ander merk.

Ik heb honger. Jammer dat het zomerfruitseizoen voorbij lijkt te zijn. Geen kersen, geen rode bessen, geen mango's, dure en kleine meloenen, dure en kleine ananassen... ik wil de zomer terug .
Niet meer actief op Fok!
pi_52868486
Viking: het zal nu wel te laat zijn voor de markt, maar daar was nog wel goed spul qua fruit & groente
pi_52869980
Afgelopen zomer had ik een rokje van iemand gekregen, en dat pastte toen niet geweldig, maar wel mooi. Was toen 63 kg ... nouja, toen kwam ik aan en lukte het niet meer. Vanochtend toch wel heel erg nieuwsgierig of ik er nu wel mooi in zou passen ... Niet dus Ben ik afgevallen, lichter dan toen, had gehoopt ook smaller en pas ik er alsnog niet in? Boehoe .

En mn snowboardbroek die ik nooit gepast heb, pas ik nog steeds niet. Maat M! Heb een te dikke kont en lovehandles enzo Zie eruit als een soort worstje
  zaterdag 1 september 2007 @ 18:55:11 #107
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52872429
[Recept] Doradefilet a la Dizer!

Yaay, weer een gerecht .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52872672
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 18:55 schreef Dizer het volgende:
[Recept] Doradefilet a la Dizer!

Yaay, weer een gerecht .
ziet er weer goed uit
wanneer kan ik bij je komen eten?
pi_52872797
Ik heb uit een grijs verleden nog een recept voor een maaltijdsalade van Dizer, en ook onder die naam opgeslagen op de computer. Nu weet ik weer waar ik je nick van kende
  zaterdag 1 september 2007 @ 19:26:06 #110
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52873080
Volgens mij heb ik dit jaar een broek van hem overgekocht, hij is van alle markten thuis
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:20:22 #111
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52874332
Ik heb een nadeel ontdekt van afvallen. Kennelijk krijg ik er een slechte adem van.
Er komen kennelijk veel gifstoffen vrij. Veel drinken helpt een beetje.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52884990
goedemorgen

ik kan niet meer slapen dus ga zo maar hardlopen
pi_52885156
Ik heb gisteren les 8 van Evy gelopen, en dit was de eerste keer dat het echt een uitdaging was. We gingen nu ook meer hardlopen dan wandelen.
Het wordt echt steeds leuker en ik was vanmorgen mijn eerste kilo weer kwijt dus het helpt ook nog.

Miss_S, welke les ben jij nu? Heb je tijdens je vakantie nog doorgelopen of niet?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52885278
ik heb net les 7 gelopen
en nee heb niet meer in de vakantie gelopen

is les 8 met steeds 1 en 2 minuten hardlopen? want die wou ik juist proberen iets harder te lopen dan normaal maar als jij zegt dat deze toch pittiger is dan de vorige moet ik misschien maar mijn normale tempo blijven lopen
  zondag 2 september 2007 @ 09:59:15 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52885495
Goedemorgen .

Mijn eerste 'ik ga weer serieus op m'n eten letten'-dag is goed verlopen . Ik heb me echter al een paar dagen niet gewogen. Durf ik niet, dus dat doe ik volgende week wel een keer als ik een paar dagen goed bezig ben . Dan hoop ik weer een beetje op m'n oude gewicht te zitten. Bovendien ben ik nu ongesteld en hoewel dat normaal niet uitmaakt, vind ik het toch beter om te wegen als ik weer 'beter' ben. Ik moet de komende dagen een onderwerp voor mijn master thesis bedenken, dus vanmiddag ga ik allemaal artikelen lezen. Verder niets bijzonders vandaag. Net yoghurt met cruesli op en vanavond kip kerrie dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_52885567
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Mijn eerste 'ik ga weer serieus op m'n eten letten'-dag is goed verlopen . Ik heb me echter al een paar dagen niet gewogen. Durf ik niet, dus dat doe ik volgende week wel een keer als ik een paar dagen goed bezig ben . Dan hoop ik weer een beetje op m'n oude gewicht te zitten. Bovendien ben ik nu ongesteld en hoewel dat normaal niet uitmaakt, vind ik het toch beter om te wegen als ik weer 'beter' ben. Ik moet de komende dagen een onderwerp voor mijn master thesis bedenken, dus vanmiddag ga ik allemaal artikelen lezen. Verder niets bijzonders vandaag. Net yoghurt met cruesli op en vanavond kip kerrie dus .
een goed begin is het halve werk, of zoiets
ik begin maandag ook weer echt (tenminste als school niet helemaal tegen valt)
  zondag 2 september 2007 @ 10:14:41 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52885640
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een goed begin is het halve werk, of zoiets
ik begin maandag ook weer echt (tenminste als school niet helemaal tegen valt)
Ik voel me nu ook weer heel anders. Echt zo van: de vakantie is geweest, toen was ik niet in de stemming om op m'n eten te letten, maar nu er weer regelmaat in m'n leven komt, ga ik er weer helemaal voor.
Gelukkig maar en ik hoop dat ik dat gevoel vasthoud . Ik denk dat ik het gemakkelijker vind om in de winter af te vallen dan in de zomer. Zo heb ik dat afgelopen jaar in ieder geval wel ervaren. Ik zwicht niet zo snel voor pepernoten en oliebollen en paaseitjes, dat scheelt . En de zomer is gelukkig maar een kwart van het jaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_52885675
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik voel me nu ook weer heel anders. Echt zo van: de vakantie is geweest, toen was ik niet in de stemming om op m'n eten te letten, maar nu er weer regelmaat in m'n leven komt, ga ik er weer helemaal voor.
Gelukkig maar en ik hoop dat ik dat gevoel vasthoud . Ik denk dat ik het gemakkelijker vind om in de winter af te vallen dan in de zomer. Zo heb ik dat afgelopen jaar in ieder geval wel ervaren. Ik zwicht niet zo snel voor pepernoten en oliebollen en paaseitjes, dat scheelt . En de zomer is gelukkig maar een kwart van het jaar .
Nou, dit jaar is dat nog wat optimistisch ingeschat.

Moeten we onze titel niet weer eens veranderen in "Slank de kerst door" of zo?
pi_52885740
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:

Dat heb ik ook, in de zomer zit je bv. vaker op terras en ik hou van ijs Do + vr ook gemerkt weer dat gewoon college volgens, regelmaat enzo goed is, je kan tussendoor niets nemen tenzij je het koopt op dat moment!

'k Heb ook uitgedokterd hoe het komt dat slankere mensen wat meer wiebelen en zodoende net wat meer verbranden (gem. 350 kcal volgens onderzoek) en daarom ook minder moeite hebben slank te blijven: dit geldt iig. voor collegezalen, de stoelen zijn namelijk behoorlijk ongemakkelijk, maar eerst had ik dat minder goed door doordat ik meer zitvlees had Nu heb ik ook nog eens meer behoefte een rondje te gaan lopen in de pauze...
pi_52885867
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:18 schreef conleche het volgende:

[..]

we moeten inderdaad weer een andere titel

ik heb trouwens de eerste 2 weken maar 18 uur les, had echt veel meer verwacht
wel lekker om morgen te beginnen met maar 2 uur les
  zondag 2 september 2007 @ 11:44:08 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52886736
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:18 schreef conleche het volgende:

[..]

toch ging ik pas de mist in toen de zomervakantie aanbrak. Want toen ging ik vaker weg en als je weggaat eet je vaker buiten de deur, je eet vaker een ijsje, je bent lui en hebt dus vaak geen zin om te koken etc. Maar snoep en chips en frisdrank (m.u.v. light natuurlijk) zijn nog steeds uit den boze. Casa Mexico heeft in ieder geval flink aan mij verdiend deze zomer .
Niet meer actief op Fok!
pi_52887230
Ik vind in de winter lijnen juist moeilijk. Ik ben heel gevoelig voor oliebollen en pepernoten, en zodra ik ermee begin, kan ik ook niet meer stoppen. Stel het kopen/eten ook altijd zo lang mogelijk uit daarom. Kerst vind ik ook wel lastig: dan is er de hele dag aanbod en vind ik 'nee' zeggen zo lastig. En winter is ook de tijd van de winterdepressies, dan is chocola wel erg verleidelijk Makkelijkste lijnmomenten zijn voor mij de zomer (op vakantie) en de herfst (school begonnen, nog geen feestdagen de eerste maanden en nog geen depressieve gevoelens die vreetbuien veroorzaken) ...

Maar het ergst blijft Pasen ... Paaseitjes
pi_52888098
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef Miss_S het volgende:
zo net terug uit de stad en ik pas nog steeds geen een spijkerbroek ik zal wel verkeerd kijken want zo gigantisch dik ben ik volgens mij toch niet meer
heb wel een blousje en rokje gekocht (en kattespeeltjes natuurlijk)
Ik heb een theorie over spijkerbroeken. De maat geeft de 'omtrek' van de 'taille' aan. Echter, spijkerbroeken zijn steeds lager geworden. Hoe lager rondom je buik je je omtrek meet, hoe groter die wordt. Ergo, als je een smalle taille hebt en bredere heupen, dan heb je al gauw een grotere spijkerbroek nodig dan je zou denken.

Ik heb ook een smalle taille en brede heupen, en ik zou qua taille een kleine maat kunnen hebben, maar mijn heupen en borsten gooien roet in het eten. Daardoor heb ik altijd een wat grotere maat broek nodig en een wat grotere maat bloesjes. Overigens vind ik Levi's erg fijn, met name de 551 en 572.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_52889067
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb een theorie over spijkerbroeken. De maat geeft de 'omtrek' van de 'taille' aan. Echter, spijkerbroeken zijn steeds lager geworden. Hoe lager rondom je buik je je omtrek meet, hoe groter die wordt. Ergo, als je een smalle taille hebt en bredere heupen, dan heb je al gauw een grotere spijkerbroek nodig dan je zou denken.

Ik heb ook een smalle taille en brede heupen, en ik zou qua taille een kleine maat kunnen hebben, maar mijn heupen en borsten gooien roet in het eten. Daardoor heb ik altijd een wat grotere maat broek nodig en een wat grotere maat bloesjes. Overigens vind ik Levi's erg fijn, met name de 551 en 572.
dankje wel zal eens die broeken proberen
en je hebt gelijk ik ging van mijn taille maat uit maarja het zijn allemaal lagere modellen

zometeen naar een verjaardagsfeestje, laatste keer zondigen
pi_52889487
Tja, als modellen steeds lager worden zullen ze de maten toch ook wel veranderen? Er was hier laatst nog een topic, waarin ze zeiden dat de 36 van vroeger niet meer de 36 van nu is, maar de 34 van nu ofzo. Omdat iedereen dikker is geworden, de hele maatschappij.

Ik heb nooit iets anders gedragen dan broeken die zo ongeveer op mn heupen hangen, vind het wel lekker zitten, kan er absoluut niet tegen, die taillebroeken. Maar tegenwoordig, sommige broeken zitten zo'n 10 cm ONDER het heupbot, kijk, das weer een beetje overdreven (kan de eerste weggescheerde haartjes nog net niet zien zeg maar )

... ik geloof dat ik vandaag weer zo'n "ik heb de hele dag honger"-dag is ... Wil steeds eten halen en heb de hele tijd trek in vanalles. Gelukkig, over een uurtje gaan we avondeten ... en dan om 7 uur weer , 2x warm eten op een dag ... juistem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')