Toch leuk om te horen!!quote:Woei!
Ik kwam gisteren iemand tegen die ik al een paar maanden niet gezien had, en haar eerste opmerking was: 'wow, wat ben jij dun geworden zeg!'
(En daarna begon ze van 'nou nee, ik bedoel niet DUN, maar slank, niet dat je mager bent maar...' enz. enz )
Nou ik hield het vol, maar daar hield het bij op... nu heb ik zelfs spierpijn ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En is het hardlopen gelukt? Zal wel ff wennen zijn na 2 weken ja
Geen idee waar het vandaan komt, het is gewoon een heel fout iets. Je moet het (bij mij tenminste) met een lichte ironie lezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef conleche het volgende:
Even geheel off topic, maar waar komt dat "woei" toch vandaan?? Is dat ook spreektaal? Ik heb het nog nooit iemand horen zeggen. (Gelukkig maar.....)
Nette broeken kan je vaak heel makkelijk verkleinen, omdat er meestal niet van die stiksels opzitten. Misschien een idee?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Geen idee waar het vandaan komt, het is gewoon een heel fout iets. Je moet het (bij mij tenminste) met een lichte ironie lezenZoiets als 'driewerf hoezee', oid.
Oja.
Ik heb gisteren mijn kledingkast uitgemest, en ik hou wel heel weinig over...
Ik had een (1) nette zwarte broek, maat 42, maar die slobbert nu om mijn kont. Dat is toch wel weer jammer. Moet ik een nieuwe kopen.En ik hou helemaal niet van nette broeken..
![]()
Dat zou misschien wel kunnen lukken...maar de knoop van die broek was toch al irritant, dus is een nieuwe misschien toch een beter idee. Het ding is ook uit 2001, dus ach...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Nette broeken kan je vaak heel makkelijk verkleinen, omdat er meestal niet van die stiksels opzitten. Misschien een idee?
Ik heb geen sambalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef conleche het volgende:
Zit nu aan een geroosterde boterham met biologische pindakaas, sambal badjak en komkommer.![]()
Jullie zouden allemaal aan zo'n boterham moeten zitten.![]()
Maar ik niet op dit tijdstipquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef conleche het volgende:
Zit nu aan een geroosterde boterham met biologische pindakaas, sambal badjak en komkommer.![]()
Jullie zouden allemaal aan zo'n boterham moeten zitten.![]()
Sambal kan je kopen en brood kan je ook in de pan of oven roosteren. Geen excuus. Dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:37 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb geen sambal![]()
En geen broodrooster!![]()
Dat is idd een dilemma. Ik wou een heel lang antwoord gaan typen, maar ik weet het eigenlijk ook niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar ik niet op dit tijdstipIn de ochtend liever zoet
Daarover (biologisch enzo) heb ik wel een dilemma, wat wel erg offtopic is: voor de derde-wereldlanden is het goed om producten van hen te importeren, maar dan krijg je weer erg hoge transportkosten (en dus ook milieulasten). Wat dat betreft zou het beter zijn producten van dichtbij te kopen. Wat moet je doen![]()
Gewoon kopen wat je kunt krijgen? Ik heb meestal niet de keus tussen een biologische ananas/rode kool/ui uit Afrika en een uit Nederland. Er ligt 1 soort, klaar. Einde dilemmaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Daarover (biologisch enzo) heb ik wel een dilemma, wat wel erg offtopic is: voor de derde-wereldlanden is het goed om producten van hen te importeren, maar dan krijg je weer erg hoge transportkosten (en dus ook milieulasten). Wat dat betreft zou het beter zijn producten van dichtbij te kopen. Wat moet je doen![]()
* Alcarin duimtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:50 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag denk ik maar weer naar de sportschool, morgenmiddag heb ik sollicitatiegesprek voor mn stage ( allemaal duimen) dus dan moet ik morgenochtend vroeg, en denk niet dat ik dan veel zin heb.
edit: oops foutje, wou een fout er uit halen, maar heb gequote..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:06 schreef StefanieV het volgende:
Gisteren toch gezondigd en slecht gegeten.
Vanavond weer training..
Ik weet het niet meer, momenteel lukt het me niet om er op te letten, zit met vanalles in mijn hoofd, vriendinnen die jaloers zijn of me laten vallen, deadlines op het werk, pff kweet het niet, en dan gaat het gezond eten er even uit.. Al is er 1 goed ding, wou gisteren chocoladepudding maken, maar die is mislukt omdat de melk niet warm genoeg wasToch iets goeds op de dag
[/me]
Is dit dan wel de stage die je erg graag wou? Succes hoor, maar wel zin ervoor maken dan hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:50 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag denk ik maar weer naar de sportschool, morgenmiddag heb ik sollicitatiegesprek voor mn stage ( allemaal duimen) dus dan moet ik morgenochtend vroeg, en denk niet dat ik dan veel zin heb.
Ja, dit is voor die stage die ik graag wil jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is dit dan wel de stage die je erg graag wou? Succes hoor, maar wel zin ervoor maken dan hegewoon met een fijn muziekje op erheen fietsen ofzo scheelt al veel zo vroeg op de ochtend.
Waarschijnlijk kan je niet echt veel van buiten EU kopen, want het mag alleen onbewerkt de EU in (koffiebonen ipv gemalen koffie, de fabriek van max havelaar staat ook in de EU, vlees mag al helemaal niet) Ik heb een tijd terug een docu hierover opgenomen, zal vanavond thuis even kijken hoe die heet, was heel leerzaam en confronterend (ging ook over hoe we met westerse overschotten de armoe in ontwikkelingslanden alleen maar verergeren door het daar te dumpen)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar ik niet op dit tijdstipIn de ochtend liever zoet
Het zou best kunnen dat ik die ook gezien heb. Gingen ze oa. een stel magere koeien importeren, maar dat mocht absoluut niet, ook met vaccinaties ed? Het maakte de 'wij zijn rijk want zij zijn arm' denkwijze wel flink duidelijk ja... ('k wordt weleens een beetje treurig van dat soort dingen...). Je zou al helemaal niet meer weten wat je zou moeten kopen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef omearos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je niet echt veel van buiten EU kopen, want het mag alleen onbewerkt de EU in (koffiebonen ipv gemalen koffie, de fabriek van max havelaar staat ook in de EU, vlees mag al helemaal niet) Ik heb een tijd terug een docu hierover opgenomen, zal vanavond thuis even kijken hoe die heet, was heel leerzaam en confronterend (ging ook over hoe we met westerse overschotten de armoe in ontwikkelingslanden alleen maar verergeren door het daar te dumpen)
Inderdaad, die docu. Bestond uit 2 delen, eentje algemeen en dan dat verhaal over die koeien als voorbeeld. En het nare is dat we er bijna niks aan kunnen doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat ik die ook gezien heb. Gingen ze oa. een stel magere koeien importeren, maar dat mocht absoluut niet, ook met vaccinaties ed? Het maakte de 'wij zijn rijk want zijn arm' denkwijze wel flink duidelijk ja... ('k wordt weleens een beetje treurig van dat soort dingen...). Je zou al helemaal niet meer weten wat je zou moeten kopen...
kipfilet pas op school op je brood doen? daarvoor in een apart zakje?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef Chicolate het volgende:
Voor de rest eet ik weer gezond.Maar klein vraagje ... ik neem brood mee naar school, en merkte vandaag dat het helemaal niet lekker is om kipfilet mee te nemen. Het brood was er droog van geworden en de kipfilet was een beetje lauwig. Wat zijn nou lekkere, slanke soorten beleg die ik mee naar school kan nemen? (Jam kan ook al niet, dat druipt er tussenuit) ...
20+ smeerkaasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef Chicolate het volgende:
Wat zijn nou lekkere, slanke soorten beleg die ik mee naar school kan nemen?
Filet Americain is natuurlijk wel rauw vlees, dus ik weet niet hoe laat jouw pauze is, maar ik zou het niet al te lang buiten de koelkast houden!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Chicolate het volgende:
... Is allemaal wel heel lekker, maar alleen de kaas is geschikt vrees ik... honing/appelstroop was een groot feest, klef brood en mn handen onder de plakzooi in een poging ze uit het zakje te vissen .... smeerkaas was hetzelfde verhaal ... Sandwichspread was het verschil tussen brood en beleg niet meer te zien en kon ik uit het zakje oplikken omdat ook de boterham uit elkaar viel onder het gewicht ... groentes droogden in of waren enkel gesplasht, waardoor ik ze dus weet niet meer uit het zakje kreeg zonder vieze vingers ... (oh ja ik sta in de pauze, geen tafel ofzo om aan te zitten helaas, die zijn altijd al bezet)
alleen filet americain heb ik nog niet geprobeerdMisschien moet ik dat maar eens doen ...
Misschien moet je eens beginnen met een betere kwaliteit brood? En de verhouding brood-beleg klopt ook niet helemaal bij jou geloof ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Chicolate het volgende:
Sandwichspread was het verschil tussen brood en beleg niet meer te zien en kon ik uit het zakje oplikken omdat ook de boterham uit elkaar viel onder het gewicht
Zou kunnen, want nu heb ik weer 3 uur langer geslapen, en al een rijstwafel gehad, en weeg ik 58.0quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Sylvana, misschien is het een combinatie van factoren? Beetje spieren, beetje vocht, beetje een 'bad weight day'? Als jij gewoon blijft sporten en gezond blijft eten zal die kilo er vast snel weer af zijn, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |