abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52802861
Woei!
Ik kwam gisteren iemand tegen die ik al een paar maanden niet gezien had, en haar eerste opmerking was: 'wow, wat ben jij dun geworden zeg!'
(En daarna begon ze van 'nou nee, ik bedoel niet DUN, maar slank, niet dat je mager bent maar...' enz. enz )
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:18:55 #252
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52803089
Yaaaay, mag weer gaan sporten .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52803368
quote:
Woei!
Ik kwam gisteren iemand tegen die ik al een paar maanden niet gezien had, en haar eerste opmerking was: 'wow, wat ben jij dun geworden zeg!'
(En daarna begon ze van 'nou nee, ik bedoel niet DUN, maar slank, niet dat je mager bent maar...' enz. enz )
Toch leuk om te horen!!

Even geheel off topic, maar waar komt dat "woei" toch vandaan?? Is dat ook spreektaal? Ik heb het nog nooit iemand horen zeggen. (Gelukkig maar.....)
pi_52803845
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En is het hardlopen gelukt? Zal wel ff wennen zijn na 2 weken ja
Nou ik hield het vol, maar daar hield het bij op... nu heb ik zelfs spierpijn ook normaal had ik dat alleen de eerste les ofzo.... Misschien maar weer eens de laatste paar lesjes van evy herhalen want spierpijn is stom!! Ben ook behoorlijk verkouden en gisteren met het werk vervelende hoofdpijn Moet vanavond iemand inwerken, ben benieuwd of ik dat een beetje kan.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52803981
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef conleche het volgende:
Even geheel off topic, maar waar komt dat "woei" toch vandaan?? Is dat ook spreektaal? Ik heb het nog nooit iemand horen zeggen. (Gelukkig maar.....)
Geen idee waar het vandaan komt, het is gewoon een heel fout iets. Je moet het (bij mij tenminste) met een lichte ironie lezen Zoiets als 'driewerf hoezee', oid.

Oja.
Ik heb gisteren mijn kledingkast uitgemest, en ik hou wel heel weinig over...
Ik had een (1) nette zwarte broek, maat 42, maar die slobbert nu om mijn kont. Dat is toch wel weer jammer. Moet ik een nieuwe kopen. En ik hou helemaal niet van nette broeken..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52804279
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Geen idee waar het vandaan komt, het is gewoon een heel fout iets. Je moet het (bij mij tenminste) met een lichte ironie lezen Zoiets als 'driewerf hoezee', oid.

Oja.
Ik heb gisteren mijn kledingkast uitgemest, en ik hou wel heel weinig over...
Ik had een (1) nette zwarte broek, maat 42, maar die slobbert nu om mijn kont. Dat is toch wel weer jammer. Moet ik een nieuwe kopen. En ik hou helemaal niet van nette broeken..
Nette broeken kan je vaak heel makkelijk verkleinen, omdat er meestal niet van die stiksels opzitten. Misschien een idee?
pi_52804423
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Nette broeken kan je vaak heel makkelijk verkleinen, omdat er meestal niet van die stiksels opzitten. Misschien een idee?
Dat zou misschien wel kunnen lukken...maar de knoop van die broek was toch al irritant, dus is een nieuwe misschien toch een beter idee. Het ding is ook uit 2001, dus ach...

Ik ga er maar meteen morgen een halen, anders gaat er natuurlijk weer eens iemand dood (ok, dat klinkt hard, maar zo gaat het nu eenmaal) en dan staat mijn hoofd er niet naar om een broek te kopen
pi_52804525
Zit nu aan een geroosterde boterham met biologische pindakaas, sambal badjak en komkommer.

Jullie zouden allemaal aan zo'n boterham moeten zitten.
pi_52804590
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef conleche het volgende:
Zit nu aan een geroosterde boterham met biologische pindakaas, sambal badjak en komkommer.

Ik heb geen sambal
En geen broodrooster!
pi_52804638
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef conleche het volgende:

Maar ik niet op dit tijdstip In de ochtend liever zoet

Daarover (biologisch enzo) heb ik wel een dilemma, wat wel erg offtopic is: voor de derde-wereldlanden is het goed om producten van hen te importeren, maar dan krijg je weer erg hoge transportkosten (en dus ook milieulasten). Wat dat betreft zou het beter zijn producten van dichtbij te kopen. Wat moet je doen
pi_52804657
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:37 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik heb geen sambal
En geen broodrooster!
Sambal kan je kopen en brood kan je ook in de pan of oven roosteren. Geen excuus. Dus.
pi_52804735
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Daarover (biologisch enzo) heb ik wel een dilemma, wat wel erg offtopic is: voor de derde-wereldlanden is het goed om producten van hen te importeren, maar dan krijg je weer erg hoge transportkosten (en dus ook milieulasten). Wat dat betreft zou het beter zijn producten van dichtbij te kopen. Wat moet je doen
Dat is idd een dilemma. Ik wou een heel lang antwoord gaan typen, maar ik weet het eigenlijk ook niet...
pi_52804875
Hier vanochtend opeens weer 57.9, terwijl ik gewoon al 2 keer ben wezen sporten en gezond eet, dus snap het niet echt. Naja, misschien gewoon een rare schommeling en is het er morgen weer af

Vanmiddag denk ik maar weer naar de sportschool, morgenmiddag heb ik sollicitatiegesprek voor mn stage ( allemaal duimen) dus dan moet ik morgenochtend vroeg, en denk niet dat ik dan veel zin heb.
pi_52805088
quote:
Gewoon kopen wat je kunt krijgen? Ik heb meestal niet de keus tussen een biologische ananas/rode kool/ui uit Afrika en een uit Nederland. Er ligt 1 soort, klaar. Einde dilemma
pi_52805103
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:50 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag denk ik maar weer naar de sportschool, morgenmiddag heb ik sollicitatiegesprek voor mn stage ( allemaal duimen) dus dan moet ik morgenochtend vroeg, en denk niet dat ik dan veel zin heb.
* Alcarin duimt
pi_52805213
dubbel..
pi_52805226
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:06 schreef StefanieV het volgende:
Gisteren toch gezondigd en slecht gegeten.

Vanavond weer training..

Ik weet het niet meer, momenteel lukt het me niet om er op te letten, zit met vanalles in mijn hoofd, vriendinnen die jaloers zijn of me laten vallen, deadlines op het werk, pff kweet het niet, en dan gaat het gezond eten er even uit.. Al is er 1 goed ding, wou gisteren chocoladepudding maken, maar die is mislukt omdat de melk niet warm genoeg was Toch iets goeds op de dag [/me]
edit: oops foutje, wou een fout er uit halen, maar heb gequote..
pi_52805302
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:50 schreef Sylvana het volgende:

Is dit dan wel de stage die je erg graag wou? Succes hoor, maar wel zin ervoor maken dan he gewoon met een fijn muziekje op erheen fietsen ofzo scheelt al veel zo vroeg op de ochtend.
pi_52805346
balen zeg, ik schommel nu al een hele maand tussen de 79 en 80
ik zou zo graag die laatste beetjes vet kwijtraken. moet toegeven dat ik iets minder sport dan voorheen, denk dat het daaraan ligt. toch maar eens een nieuwe tennispartner zoeken.
pi_52805563
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Is dit dan wel de stage die je erg graag wou? Succes hoor, maar wel zin ervoor maken dan he gewoon met een fijn muziekje op erheen fietsen ofzo scheelt al veel zo vroeg op de ochtend.
Ja, dit is voor die stage die ik graag wil ja En heb besloten om toch vanmiddag al naar de sportschool te gaan, zodat ik morgenochtend kan uitslapen en goed uitgerust op gesprek kom
pi_52805949
quote:

[..]

Waarschijnlijk kan je niet echt veel van buiten EU kopen, want het mag alleen onbewerkt de EU in (koffiebonen ipv gemalen koffie, de fabriek van max havelaar staat ook in de EU, vlees mag al helemaal niet) Ik heb een tijd terug een docu hierover opgenomen, zal vanavond thuis even kijken hoe die heet, was heel leerzaam en confronterend (ging ook over hoe we met westerse overschotten de armoe in ontwikkelingslanden alleen maar verergeren door het daar te dumpen)
pi_52807148
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef omearos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan je niet echt veel van buiten EU kopen, want het mag alleen onbewerkt de EU in (koffiebonen ipv gemalen koffie, de fabriek van max havelaar staat ook in de EU, vlees mag al helemaal niet) Ik heb een tijd terug een docu hierover opgenomen, zal vanavond thuis even kijken hoe die heet, was heel leerzaam en confronterend (ging ook over hoe we met westerse overschotten de armoe in ontwikkelingslanden alleen maar verergeren door het daar te dumpen)
Het zou best kunnen dat ik die ook gezien heb. Gingen ze oa. een stel magere koeien importeren, maar dat mocht absoluut niet, ook met vaccinaties ed? Het maakte de 'wij zijn rijk want zij zijn arm' denkwijze wel flink duidelijk ja... ('k wordt weleens een beetje treurig van dat soort dingen...). Je zou al helemaal niet meer weten wat je zou moeten kopen...

[ Bericht 0% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 30-08-2007 12:28:38 ]
pi_52807448
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het zou best kunnen dat ik die ook gezien heb. Gingen ze oa. een stel magere koeien importeren, maar dat mocht absoluut niet, ook met vaccinaties ed? Het maakte de 'wij zijn rijk want zijn arm' denkwijze wel flink duidelijk ja... ('k wordt weleens een beetje treurig van dat soort dingen...). Je zou al helemaal niet meer weten wat je zou moeten kopen...
Inderdaad, die docu. Bestond uit 2 delen, eentje algemeen en dan dat verhaal over die koeien als voorbeeld. En het nare is dat we er bijna niks aan kunnen doen
pi_52807533
Zo, ik zit lekker aan de groentensoep
pi_52810625
Ik pizza gaan eten. Het was blijkbaar lunchmeeting, wat ik niet wist
pi_52813851
Wat sporten jullie toch allemaal lekker! Gaat hier alleen maar over hardlopen en sportscholen (en biologische producten, maar daar kan ik totaal niet over meepraten, ik eet wat de pot schaft. Die schaft vanavond koude macaronisalade van 700 per portie ... juist ja) Vrijdag mag ik ook weer als mn spierpijn waardoor ik nauwelijks meer kan lopen eens weggaat ... (als een soort band om mn linkerbeen ter hoogte van mn kont, alles doet pijn, kan niet bukken of lopen bijna)

Voor de rest eet ik weer gezond. Maar klein vraagje ... ik neem brood mee naar school, en merkte vandaag dat het helemaal niet lekker is om kipfilet mee te nemen. Het brood was er droog van geworden en de kipfilet was een beetje lauwig. Wat zijn nou lekkere, slanke soorten beleg die ik mee naar school kan nemen? (Jam kan ook al niet, dat druipt er tussenuit) ...

En mn appel was weer beurs, dus maar een paar dropjes van een klasgenoot gejat (ik moest echt even wat eten, anders werd ik er beroerd van)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52814169
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef Chicolate het volgende:
Voor de rest eet ik weer gezond. Maar klein vraagje ... ik neem brood mee naar school, en merkte vandaag dat het helemaal niet lekker is om kipfilet mee te nemen. Het brood was er droog van geworden en de kipfilet was een beetje lauwig. Wat zijn nou lekkere, slanke soorten beleg die ik mee naar school kan nemen? (Jam kan ook al niet, dat druipt er tussenuit) ...
kipfilet pas op school op je brood doen? daarvoor in een apart zakje?
verder, slanke soorten beleg, ik ben daar niet zo goed in. gerookte zalm is volgens mij niet echt slank, maar toch gezond omdat het vis is. tenminste, dat zeg ik tegen me zelf. als het niet zo is, dan laat me svp toch maar in de waan.
pi_52814482
Ik heb me weer lekker uitgesloofd in de sportschool Eerst een kwartier gefietst ( 80 kcal), toen 3 kwartier krachttraining ( 10 apparaten) en toen nog 3 kwartier op de crosstrainer ( 340 kcal) Met krachttraining een aantal apparaten met 5 kg verhoogd

Was bij 1 apparaat, die ik normaal op 55 kg doe begonnen, was ik klaar, kwam ik er toen achter dat hij op 60 kg stond, en dat ging me dus ook goed af. Je hebt nl blokken gewichten per 10 kg, en die had ik dus wel op 55 kg gezet, alleen dan heb je nog een knop met 2,5 kg, 5 kg en 7,5 kg, zodat je dus bijvoorbeeld ook op 57,5, 60, of 62,5 kg kunt trainen. En die knop stond dus op 5 kg, terwijl ik hem normaal op 0 heb staan, maar was dus vergeten naar die knop te kijken Dus nadat ik klaar was en die 60 kg me ook makkelijk afging, mn doel in de computer maar verhoogd, zodat ik er in het vervolg aan herinnert wordt dat ie op 60 kg moet

En heb ook een schema meegenomen, waarop ik kan invullen welke apparaten ik heb gedaan en met hoeveel kg, zodat ik kan bijhouden hoelang ik op 1 gewicht zit en wanneer ik het verhoogd heb enzo, zodat ik mn voortgang een beetje in de gaten kan houden
pi_52814742
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef Chicolate het volgende:

Wat zijn nou lekkere, slanke soorten beleg die ik mee naar school kan nemen?
20+ smeerkaas
gewone kaas
gewone kaas met tomaat/komkommer/andere groenten of fruit
honing
appelstroop
sandwichspread
filet americain
pi_52815315
... Is allemaal wel heel lekker, maar alleen de kaas is geschikt vrees ik ... honing/appelstroop was een groot feest, klef brood en mn handen onder de plakzooi in een poging ze uit het zakje te vissen .... smeerkaas was hetzelfde verhaal ... Sandwichspread was het verschil tussen brood en beleg niet meer te zien en kon ik uit het zakje oplikken omdat ook de boterham uit elkaar viel onder het gewicht ... groentes droogden in of waren enkel gesplasht, waardoor ik ze dus weet niet meer uit het zakje kreeg zonder vieze vingers ... (oh ja ik sta in de pauze, geen tafel ofzo om aan te zitten helaas, die zijn altijd al bezet)

alleen filet americain heb ik nog niet geprobeerd Misschien moet ik dat maar eens doen ...
pi_52815366
Kaas is ook vies om mee te nemen naar school.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52815390
Misschien dat je dan ipv een broodzakje, een broodbakje moet kopen, want ik kan bovenstaande allemaal prima meenemen naar school in mn broodbakje
pi_52815476
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Chicolate het volgende:
... Is allemaal wel heel lekker, maar alleen de kaas is geschikt vrees ik ... honing/appelstroop was een groot feest, klef brood en mn handen onder de plakzooi in een poging ze uit het zakje te vissen .... smeerkaas was hetzelfde verhaal ... Sandwichspread was het verschil tussen brood en beleg niet meer te zien en kon ik uit het zakje oplikken omdat ook de boterham uit elkaar viel onder het gewicht ... groentes droogden in of waren enkel gesplasht, waardoor ik ze dus weet niet meer uit het zakje kreeg zonder vieze vingers ... (oh ja ik sta in de pauze, geen tafel ofzo om aan te zitten helaas, die zijn altijd al bezet)

alleen filet americain heb ik nog niet geprobeerd Misschien moet ik dat maar eens doen ...
Filet Americain is natuurlijk wel rauw vlees, dus ik weet niet hoe laat jouw pauze is, maar ik zou het niet al te lang buiten de koelkast houden!
pi_52815588
Broodtrommel is eigenlijk geen optie omdat ze steeds binnen de korste keren kapot zijn (en dan maakt de kwaliteit niet uit, heb het meeste al wel gehad) ... weet niet hoe het komt, maar op een of andere manier sloop ik ze, of vielen ze open in mn tas (hoera alles plakt) ... en ook in dat bakje ging het nooit goed met kleverig beleg helaas ... dat trekt ook gewoon in het brood waardoor het dan soppig droog wordt

Mijn pauze is om half 1, en ik maak mn brood om half 8. Zou dat te laat zijn?

Ik heb al bekeken, ik hoef maar 3 dagen brood mee te nemen: 1 dag vroeg uit, en een dag ben ik om 2 uur uit ... nouja, tot half 3 kan ik het wel uitzingen als ik dan daarna lekker brood krijg (appel extra mee)

... Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan brood had xD
pi_52817126
Ik doe soms wat plakjes komkommer op de kipfilet en dan blijft het erg lekker als ik het 's ochtends al klaar maak.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52817319
Kaas op brood doen en dan op school een tomaat in plakjes er op doen!
Fricandeau blijft trouwens ook lekker op brood.
Zorg er wel voor dat je zakje met boterhammen niet onder in je tas belandt.
pi_52818118
Ik deed altijd chocoladepasta op brood, dat ging ook goed (alleen is dat niet zo mager hihi)
En nu meestal kaas of kipfilet. Als je zorgt dat je brood niet al te veel verpletterd wordt (heb je geen kluisje waar je het in kan stoppen ofzo smorgens?) is eigenlijk alles nog wel lekker

Je kan ook brood met boter besmeren, en dan in een apart zakje (wel crashgevoelig ) speculaasjes meenemen, als je die in de pauze er op legt . ik weet alleen niet hoeveel calorieen speculaasjes zijn
pi_52818741
als je je brood invriest
bevroren laat.. boter op smeert.. kaas.. sla
dan is het tussen de middag precies lekker en vers
pi_52820340
Ik denk dat ik een moeilijke eter ben ... maar dat van dat bevroren brood ga ik zeker proberen en dan gewoon met kipfilet, eens kijken of het dan wel goed blijft ... (is het ook meteen kouder) ... en brood in mn kluis leggen is ook een goed idee (allerlei dingen er later opleggen dan weer niet, spitsuur in de pauze en geen tafel of plek waar brood neer te leggen is ... behalve in mn kluis, waar het ook dringen is)

Morgen ligt mijn bevroren brood in mn kluisje
pi_52821614
okee ik moet wel zeggen dat ik deze tip gehoord heb van een vriendin
dus niet slaan als je ijsbrood moet eten
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:08:33 #291
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52821807
Soms moet ik 's ochtends ook een brood uit de vriezer halen, het brood voor naar school smeer ik dan ook gewoon bevroren, smaakt prima later.
Ik heb trouwens een supercoole broodbak alleen eet ik 's middags niet meer dan 2 broodjes dus is hij eigenlijk te groot
Bernie en ik zijn tof.
pi_52825143
Als je 's ochtends brood uit de vriezer haalt, is het op school wel weer ontdooid hoor, gaat best snel

Ik hoef nu niet meer op school te eten. Op maandag moet ik pas om half 1 beginnen, dus kan ik gewoon thuis eten en op dinsdag heb ik van half 11 tot half 1 tussenuur, dus dan kan ik ook gewoon thuis eten
pi_52831477
Goeiemorgen

Ik snap er echt niks van, nu weeg ik weer 58.2, terwijl ik gewoon sport en gezond eet. Lijkt me stug dat ik na 2 weken sporten en opletten met eten al zoveel meer spieren heb dat ik er een kg van aankom

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 31-08-2007 06:57:33 ]
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:10:47 #294
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52831520
Ik heb gisteren een antropometrie(sp?)-les gehad. Alleen de weegschaal klopte volgens mij van geen kanten. Die gaf 60,4 kg aan, mét kleding. Daar geloof ik dus helemaal niets van, zeker niet als die twee van mij allebei 60,8 aangeven, zónder kleding.

Sylvana, misschien is het een combinatie van factoren? Beetje spieren, beetje vocht, beetje een 'bad weight day'? Als jij gewoon blijft sporten en gezond blijft eten zal die kilo er vast snel weer af zijn, denk ik.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52831756
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Chicolate het volgende:
Sandwichspread was het verschil tussen brood en beleg niet meer te zien en kon ik uit het zakje oplikken omdat ook de boterham uit elkaar viel onder het gewicht
Misschien moet je eens beginnen met een betere kwaliteit brood? En de verhouding brood-beleg klopt ook niet helemaal bij jou geloof ik
pi_52832020
Goeiemorgen

Gisterenavond niet zo veel gegeten wegens geen honger enzo. Enkel yoghurtje en 2 kleine broodjes. Daarna gaan volleyballen..
pi_52832147
Mogge!
Ik vond het maar stom dat de weegschaal steeds hetzelfde zegt, dus ben ik maar eens gaan meten. En dat is veel leuker! Weer een cm van mijn taille af
Heupen = 102 (was ooit 110)
Taille = 69 (was ooit 75)
Borst = 98 (was 102, scheelt niet veel dus)

Dus bij dezen mijn tip: meet, en zie dat je stiekem heus wel afvalt!
pi_52832247
Hm, meten moet ik inderdaad eens gaan doen, want die weegschaal zegt altijd hetzelfde
pi_52833758
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

Sylvana, misschien is het een combinatie van factoren? Beetje spieren, beetje vocht, beetje een 'bad weight day'? Als jij gewoon blijft sporten en gezond blijft eten zal die kilo er vast snel weer af zijn, denk ik.
Zou kunnen, want nu heb ik weer 3 uur langer geslapen, en al een rijstwafel gehad, en weeg ik 58.0

Vandaag niet sporten vanwege solligesprek, en begin toch best een beetje zenuwachtig te worden. Hoop echt zo dat ik word aangenomen en volgende week kan beginnen met stage
pi_52834097
Bijna Vol
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')