abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 21:20:25 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52900638
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en welk schema volg je nu? niet die van Evy toch?
als ik 5km achter elkaar kan lopen ga ik over op het Evy schema van 10km
vind het nu wel lekkerder gaan dan de vorige keer toen ik aan een schema begon
Nee niet Evy, want ik loop dus met Mark en het is niet leuk als ik dan een mp3-speler op zet. Bovendien loop ik nog liever zonder muziek dan met die kutmuziek van Evy .
Ik doe nu het beginnersschema van hardloopschema.nl. Een matig snelle opbouw, doel: 20 minuten achtereen. Ik vind het altijd zo leuk dat ik allemaal minidoelen heb. Ik werk niet in 1 keer naar de 20 min achtereen toe, maar ik moet eerst 2 minuten achtereen, dan 3 minuten achtereen etc. Steeds een minidoel wat ik haal dus en dan kan ik steeds weer trots zijn op mezelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_52909185
Goeiemorgen

Van het weekend 2 tompoezen gehad en een keer een beetje chips, dus van de week maar weer goed mn best doen in de sportschool en dan is het er volgende week wel weer af:) Kan alleen vandaag en morgen niet naar de sportschool omdat ik naar school moet en naar mn ouders ga die terug van vakantie zijn, dus dan woensdag, donderdag en vrijdag maar

Eet de hele week niet thuis, vanavond in Nijkerk, morgen bij Peter, woensdag en donderdag op stage, vrijdag bij Peter, zaterdag op stage en zondag weer bij Peter, dus heb geen invloed op het avondeten, maar neem aan dat die kinderen op stage ook wel gezond zullen eten
pi_52909465
Dat is wel lekker, hoef je helemaal niet na te denken over wat je gaat eten. En het zal financieel gezien ook wel schelen, denk ik .

Ik heb nog een restje spaghetti van dit weekend staan, dus dat wordt het denk ik vanavond. En daarna dus les 8 van Evy.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 3 september 2007 @ 08:18:36 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52909496
Ik heb weer even een update doorgevoerd. Vanochtend 77,4. Ik heb 13 juli voor het laatst ge-update, toen was ik 74,5 . Ik hoop dat er vóór 13 september nog minstens 1 kilo af is, dan ben ik geen 3 maar 2 kg aangekomen in de vakantie . Daar kan ik mee leven. Zo even eten en vanavond loopsessie 3.
Niet meer actief op Fok!
pi_52909563
Goedemorgen!!
Heb wel een beetje te lang geslapen voor m'n gevoel maar ja zo maar eens naar rdam en daar een half uur hardlopen en verder maar studeren ofzo... vanavond wordt het ws. aubergine met iets dat ik nog moet bedenken
W.b. dat skinny jeans dunner maakt ben ik dus ook niet mee eens, die kunnen niet-lelijk zijn wanneer je echt geen heupen hebt, dunne bovenbenen & kuiten, daarboven geen rolletje vet en niet al te gigantische voeten...
Niet voor veel mensen geschikt dus
Net als quinazoline wil ik ook weleens wat anders dan de eeuwige shirtjes, maar verder dan een enkel bloesje (dat ik nog niet eens aangehad heb van de zomer) kom ik eigenlijk niet. Ik gok dat je voor zoiets wel bij esprit, mexx ed kan kijken, maar dat zal nog wel een tijdje duren, want nu ben ik natuurlijk armer dan ooit.
'k zag weleens kijken of ik een foto kan maken van m'n nieuwe broek (die andere broek was trouwens eerst strak rond de bovenbenen en had van die èrg laag geplaatste kontzakken, weet je meteen dat ie al bijna 3 jaar oud is ofzo )
Het mooi kotsende meisje.
pi_52910443
Goeiemorgen

Ik gisteren foto's gaan nemen van het huisje, was mevrouw niet thuis en zoon moest weg. Dan vlug maar even een paar foto's genomen en weggegaan. Dan naar de familie en teveel chips gekregen

Vanavond maar weer gezond doen
pi_52910465
Goedemorgen
nog een paar uurtjes en dan mijn eerste schooldag pedagogiek
pi_52910606
Veel plezier! Ik ben daar allemaal vanaf, bij mij is het iedere maandag opnieuw gaan werken
  maandag 3 september 2007 @ 09:38:04 #159
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52910616
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:30 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
nog een paar uurtjes en dan mijn eerste schooldag pedagogiek
Nog een paar uurtjes en dan heb ik weer eerste college Statistiek .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52910628
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:37 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier! Ik ben daar allemaal vanaf, bij mij is het iedere maandag opnieuw gaan werken
ik had ook kunnen gaan werken maar wil toch liever doorleren
hopelijk vind ik het ook een beetje leuk want heb school ook jaren echt een drama gevonden
  maandag 3 september 2007 @ 09:42:57 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52910697
Nog een paar uurtjes en dan heb ik.... helemaal niets .
Ik ben bezig met het bedenken van een scriptie-onderwerp, maar het schiet niet zo op. Straks maar even de bieb in en artikelen lezen / kopieren. Morgen heb ik college.
Niet meer actief op Fok!
pi_52910746
Heb maar 1 college vandaag, op een erg tactisch tijdstip (15:30). 'k Heb er echter helemaal geen problemen mee eigenlijk dat m'n studie 'zo lang' duurt, op wat dipjes na hou ik wel van studeren juist
  maandag 3 september 2007 @ 09:48:29 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52910784
Ik ben wel blij dat het einde in zicht is. Ik wil nog wel verder leren, maar dan wel in deeltijd. Maar goed, eerst maar eens zien of ik überhaupt werk op niveau kan vinden. Anders kan ik altijd nog naar een promotieplek gaan zoeken.
Niet meer actief op Fok!
pi_52910842
Mogge!I

k heb over een uurtje heel decadent een manicure en een pedicure. Ik ga samen met een vriendinnetje en we zijn allebei een ramp wat betreft nagels. Ik bijt ze niet hoor, maar zodra ze langer zijn dan 3 mm. begin ik er aan te friemelen, ik trek er eens eentje af, d'r komt verf onder, afijn, het is wel eens nodig. Al vraag ik me af wat ze met m'n korte nageltjes nog kunnen aanvangen.
pi_52911201
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Voor 't eerst in 4 jaar of zo begint m'n gewicht met 65
streef 1
streef 2: 59.9
gefeliciteerd
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef conleche het volgende:
Over jeans:
[afbeelding]
Sorry voor de wat vage tekening, maar m'n muis doet niet precies wat ik wil....
...
Bedankt voor die tips Ik ben ook een ramp in (spijker)broeken uitzoeken, maar hier kan ik wel wat mee
pi_52911684
Ik ben helemaal niet aangkomen van dat eten van van het weekend, juist 2 ons afgevallen

Ik heb over 2 uur mn eerste les, eerst nog ff de stad in om een nieuwe telefoonoplader te kopen, vergeet dat ding steeds bij Peter weer mee naar huis te nemen.
  maandag 3 september 2007 @ 13:41:49 #167
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52915390
Ik begin morgen pas weer echt want ik ben vandaag nog vrij morgen meteen tot 5 uur colleges geen idee wat allemaal ik geloof het wel.
Vandaag even een vriendin van me oppikken van het station en kijken of er niet veel spinnen in haar kamer zijn dan gaat ze eten voor me maken en m'n vakantiefoto's bekijken. Net hardgelopen, waardeloos ging dat, ik gaf meteen toe om te gaan lopen.... wel 4x een stuk gelopen in een rondje wat ik ook weleens in 1x doe

Ja, morgen moet het allemaal gebeuren
Bernie en ik zijn tof.
pi_52915698
Arg, 1e schooldag en gelijk hebben ze hethele rooster omgegooid, waardoor ik vandaag 2,5 uur tussenuur heb en morge2 uur langer naar school moet :S

Nuja, in tussenuren ga ik mooi naar huis ( zoals nu) dus dat is wel weer een keer extra heen en weer fietsen, dus dat is wel goed voor me
pi_52917433
zo mijn eerste dag gehad
het vak drama was wel leuk zeker om als eerste vak te hebben en de medestudentes te leren kennen

ben alleen vergeten te lunchen en heb nu geen honger dus ga zo maar iets van fruit eten want over 2 uur eet ik al weer avondeten
pi_52917521
Middag!
Nog niet hardgelopen, er kwamen dingen tussen dat doe ik wel als ik college heb gehad zo.
een foto van m'n broek hier, 'k had em niet volledig geanalyseerd (op het licht uitlopend na) maar hij lijkt wel in conleche's theorie te passen qua kontzakken, redelijk laag geplaatst nl.:
http://i201.photobucket.c(...)idsspeldje/broek.jpg
http://i201.photobucket.c(...)speldje/DSC01081.jpg

Edit: ohja en ik las in het rommelkrantje metro (ofzo) dat voor de winter '70s jeans weer in komen, maar volgens het geinterviewde mevrouwtje zijn die dingen alleen geschikt bij anorexia mevrouwen... was ik dus niet mee eens
pi_52919067
net weer eens de dvd van ab bootcamp gedaan
ging nog steeds goed maar wil het nu toch wel elke week een paar keer blijven doen
pi_52919793
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Middag!
Nog niet hardgelopen, er kwamen dingen tussen dat doe ik wel als ik college heb gehad zo.
een foto van m'n broek hier, 'k had em niet volledig geanalyseerd (op het licht uitlopend na) maar hij lijkt wel in conleche's theorie te passen qua kontzakken, redelijk laag geplaatst nl.:
http://i201.photobucket.c(...)idsspeldje/broek.jpg
http://i201.photobucket.c(...)speldje/DSC01081.jpg

Edit: ohja en ik las in het rommelkrantje metro (ofzo) dat voor de winter '70s jeans weer in komen, maar volgens het geinterviewde mevrouwtje zijn die dingen alleen geschikt bij anorexia mevrouwen... was ik dus niet mee eens
Das inderdaad een mooie broek, maar dat zijn ook wel erg mooi slanke benen! Ik zou willen dat ik die had!

Wat zijn 70s jeans dan voor modellen?
* Quinazoline is niet zo thuis in de mode eigenlijk, en zeker niet in die van de 70er jaren.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52920071
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:48 schreef Quinazoline het volgende:

Das inderdaad een mooie broek, maar dat zijn ook wel erg mooi slanke benen! Ik zou willen dat ik die had!

Wat zijn 70s jeans dan voor modellen?
* Quinazoline is niet zo thuis in de mode eigenlijk, en zeker niet in die van de 70er jaren.
Die benen van mij zijn behoorlijk stevig, maar daarom kleedt de broek ook af
70's omschreef die vrouw als een vrij hoge taille en vrij wijd uitlopende pijpen. Die taille zou je een buikje in kunnen verbergen en uitlopende pijp leidt de aandacht af van brede heupen (plus het valt mooi over je schoenen vind ik), dus het was me een raadsel waarom mevrouw het alleen mooi vond bij anorexia mevrouwen...
pi_52920915
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

70's omschreef die vrouw als een vrij hoge taille en vrij wijd uitlopende pijpen. Die taille zou je een buikje in kunnen verbergen en uitlopende pijp leidt de aandacht af van brede heupen (plus het valt mooi over je schoenen vind ik), dus het was me een raadsel waarom mevrouw het alleen mooi vond bij anorexia mevrouwen...
Ik heb het ook gelezen, en het kwam erop neer dat je een buikje in zo'n hoge broek erg goed kom zien. Het lijkt me alleen wel dat zo'n broek brede heupen goed kan verbergen, dus zo mager hoef je er niet voor te zijn. Alles beter dan skinny jeans

Nu eet ik lekkere noedels met kip, wokgroente en teryjaki honingsaus
pi_52920972
ik heb net ook lekker wokgroente op met witvis en rijst
pi_52921821
Ik heb knallende koppijn , ben van bioklas gewisseld (gunstiger rooster, ochtendje vrij enzo) en heb daardoor morgen 2 uur lang de uitleg die ik vandaag al heb gekregen bij mn oude klas en geloof dat school wel lang genoeg geduurd heeft ...

Soort bladerdeeg pizza gegeten, zo'n slank recept van de AH (400 per portie ofzo) ... was wel erg lekker.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52922250
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden waren die hele wijde pijpen ook in de mode, maar dan met een hele lage taille. In de jaren '70 zag het er zo uit:

Als je deze broek draagt met hakken, dan lijken je benen belachelijk lang. Voor mij was het model een paar jaar geleden wel heel goed, maar met zo'n hoge taille Ik heb al een kort bovenlijf, dat wordt niks... En het is wel waar: je ziet je buikje er wel in.
pi_52923012
Nummer 100! Ik ben er ook weer bij.

Die broeken met wijde pijpen mogen wat mij betreft zo snel mogelijk weer komen. Ik kan ze nu nergens vinden, en ik vind ze zo tof! Alleen H&M heeft 1 model met wijde pijpen, maar dat is een ultralow-ding, en als ik dan ga zitten komt mijn bilspleet te voorschijn. Niet handig...

En een hoge taille, des te beter, dat zit heerlijk in je rug en ik heb toch geen buikje
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52924028
Broeken met wijde pijpen

Maar uhm, die draag ik al...

(zijn gewoon nog te koop op internet. Geen hoge taille, dat zit niet lekker, allemaal heupmodellen, maar zakt niet af enzo. Heerlijk, heb er zelf ook een paar )
pi_52924555
Ik wil even spammen met dit:

Inzamelactie voor asiel

Misschien dat jullie nog wat hebben liggen??
pi_52924925
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Chicolate het volgende:
Broeken met wijde pijpen

Maar uhm, die draag ik al...

(zijn gewoon nog te koop op internet. Geen hoge taille, dat zit niet lekker, allemaal heupmodellen, maar zakt niet af enzo. Heerlijk, heb er zelf ook een paar )
Ik eis NU een link!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52925061
Haha ok ... ga ik even zoeken ... laat je alleen niet afschrikken dat het eigenlijk een skatemerk is En het staat tussen de gewone skatebroeken, maar ik vind ze wel meevallen (maar ik ben dan ook een puber, vind dat kleding niet snel heftig is)

... bij deze de edit:

Willekeurig een aantal van de site gehaald. www.large.nl (Zoekwoord Overzeas, en je vindt er al een heleboel. Dit zijn broeken zonder laag kruis. Andere modellen (Widestuds enzo) hebben vaak wel een laag kruis. Dat is goed te zien aan de foto. De maten zijn Amerikaanse maten)

BuzzerCK Deze heb ik zelf, hij is erg lang, maar dat kan je makkelijk inkorten, dan valt ie wat netter dan op de foto. Oh en zonder die riem ziet ie dr iets minder skate-achtig uit.

Buzzer Special Is er in meerdere kleurtjes, dit is de spijkerversie

Buzzer Ook in meerdere kleurtjes, deze ziet er wel wat lager uit (oh en zo te zien is de SALE er nog steeds)

Go South Doe eens gek kleurtje ... dat model zit wel erg lekker moet ik zeggen, deze heb ik in het spijker.

[ Bericht 65% gewijzigd door Chicolate op 03-09-2007 21:02:42 ]
pi_52928780
okee dat vind ik echt walgelijke broeken waarin je alleen maar breder en lomper lijkt
pi_52930939
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:50 schreef Chicolate het volgende:
Haha ok ... ga ik even zoeken ... laat je alleen niet afschrikken dat het eigenlijk een skatemerk is En het staat tussen de gewone skatebroeken, maar ik vind ze wel meevallen (maar ik ben dan ook een puber, vind dat kleding niet snel heftig is)
Ja, ok, maar die kende ik al Maar die zijn gewoon helemaal wijd.
Ook leuk, voor af en toe. Maar ik wil een broek die 'gewoon' zit aan de bovenkant, en wijd uitloopt vanaf de knie ongeveer. Echt het jaren 60/70 model, dat vind ik geweldig! En toen ik vroeger jong was ( ) was dat gewoon overal te koop
  dinsdag 4 september 2007 @ 07:31:14 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52931133
Goedemorgen.

Zo, 1,1 kilo lichter dan gisteren . Blijkbaar zijn het toch geen vastgeroeste kilo's. Soms kom ik in 1 dag bijv 2 kg aan en ben die 2 dagen later weer kwijt. Ik was gisteravond maar 200 gram zwaarder dan gisterochtend. Gebeurt ook niet vaak. Als dat zo doorgaat, zit ik voor 13 september wel weer op 75 en dan is alles wat ik eraan heb gegeten in de vakantie er ook weer af . Ik heb het gevoel dat ik weer in zo'n boost zit. Als ik een tijdje zus en zo leef en dan ineens weer heel anders ga doen (vooral bewegen lijkt uit te maken), dan gaat het even heel snel. Zo even douchen en eten en dan maar weer even op onderzoek uit voor m'n scriptie. Vanmiddag college en ik fiets vanmiddag ook even naar de ACLO voor een sportkaart .

[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 04-09-2007 08:28:52 (rekenfoutje :P) ]
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 september 2007 @ 08:13:20 #186
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52931406
Viking84, dat komt gewoon omdat je dan teveel weegt. Probeer dat te minderen naar 2 keer in de week en dan het liefst op vaste tijdstippen voor elke keer. Ik heb gehoord dat 's ochtends het beste is.

Oh, mijn college rooster is cool. Ik moet vandaag pas om 14.00 beginnen. Dus ik kan gerust om 10 uur naar de sportschool .
pi_52931412
Mooi dat het zo goed bij jou gaat ^o^

Ik zit aan mn ontbijt, gisteravond iets te lang door geinternet, moet ewer ff een beetje in het schoolritme komen nog
pi_52931494
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 08:13 schreef Dizer het volgende:
dat komt gewoon omdat je dan teveel weegt.
Ja, daarom zijn we toch ook hier
pi_52931495
Ik ga ook maar eens kijken of ik mijn vakantievet eraf ga krijgen .
  dinsdag 4 september 2007 @ 08:23:57 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52931504
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 08:13 schreef Dizer het volgende:
Viking84, dat komt gewoon omdat je dan teveel weegt. Probeer dat te minderen naar 2 keer in de week en dan het liefst op vaste tijdstippen voor elke keer. Ik heb gehoord dat 's ochtends het beste is.

Oh, mijn college rooster is cool. Ik moet vandaag pas om 14.00 beginnen. Dus ik kan gerust om 10 uur naar de sportschool .
Ik vind het prettig om elke dag de fluctuaties te zien. En ik weeg al maanden elke ochtend na het pissen, maar vóór het ontbijt . En de reden dat ik me 's avonds (ook) weeg, is dat mijn avondgewicht vaak een indicatie is van het gewicht de volgende ochtend. Ik ben 's ochtends meestal 800 gram lichter dan de avond ervoor.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 september 2007 @ 08:30:56 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52931565
Wat wel irritant is (maar ook een extra motivatie om m'n best te blijven doen): M'n moeder ziet het meteen als ik ben aangekomen en dan vertelt ze dat meteen weer aan m'n zussen enzo .

"Oh, Renske is ook weer flink aangekomen in de vakantie". .
Niet meer actief op Fok!
pi_52931704
Ik pas weer in mn spijkerbroek

Maanden niet dicht kunnen krijgen, maar mn andere spijkerbroek komen slijtplekken in, dus dacht, laat ik het weer es proberen, en nu kreeg ik hem makkelijk dicht
  dinsdag 4 september 2007 @ 08:50:29 #193
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52931746
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 08:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, daarom zijn we toch ook hier
!

Ik bedoel 'te vaak'
pi_52933210
Goeiemorgen, we zijn hier ook weer

Vanavond weer volleybal, 15 minuten touwtjesspringen (onder andere)
pi_52933759
Dieetdip!
Ik ben niet meer zo gemotiveerd!!

Ik wil nog steeds graag afvallen, en probeer mn eetgedrag ook goed in de gaten te houden, en het lukt redelijk.. alleen blijf ik al een paar weken hetzelfde wegen.. Sporten komt er ook niet meer echt van, dus het is ook niet zo dat ik wel 'strakker' wordt.

Hoe blijven jullie gemotiveerd?!?
pi_52933851
Ik vind het ook moeilijk om gemotiveerd te blijven. Maar als ik dan een tijdje niet heb opgelet en dan op de weegschaal toch wel veel ben aangekomen, dan motiveert me dat wel om toch weer op te gaan letten en te gaan sporten.

Al is dat sporten wel moeilijk plannen, met wisselende stagetijden. En ik heb in 2 dagen al 3 roosterwijzigingen van school gehad, terwijl ik maar 2 dagen in de week les heb, dus dat schiet ook niet op.
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:28:42 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52935811
Ik merk bij mij dat structuur heel erg helpt. Zoals ik eerder al zei: in de vakantie loopt alles anders, maar als het normale leven weer begonnen is, is alles vrij gemakkelijk in te plannen. Het grote voordeel van hardlopen is natuurlijk dat je er maar weinig tijd voor hoeft te plannen, want je kunt zelf weten wanneer je gaat lopen. En verder ga ik automatisch na college naar de winkel, dus dan neem ik ook avondeten mee. In de vakantie was het avondeten m'n zwak. Geen zin in koken of geen zin om naar de winkel en dan bestel je maar weer wat. Was eigenlijk ook maar dom, want vaak moesten we wel de deur uit om te pinnen, aangezien je alleen contant kunt betalen als iemand wat bezorgt. Kun je net zo goed eten meenemen. Maar goed, struisvogelgedrag hè .
Vanavond eten we lasagne verdi, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:41:01 #198
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52936075
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:58 schreef poppetje22 het volgende:
Dieetdip!
Ik ben niet meer zo gemotiveerd!!

Ik wil nog steeds graag afvallen, en probeer mn eetgedrag ook goed in de gaten te houden, en het lukt redelijk.. alleen blijf ik al een paar weken hetzelfde wegen.. Sporten komt er ook niet meer echt van, dus het is ook niet zo dat ik wel 'strakker' wordt.

Hoe blijven jullie gemotiveerd?!?
Ik ben gemotiveerd door te kijken naar foto's van mannen met een mooi lichaam waarvan ik weet dat ik dat ook kan bereiken. Ik praat niet over bodybuilders maar gewoon mooi figuur.
Ik pas regelmatig wat kleding in de winkel en ik ben dan ontzettend gemotiveerd als ik een maat kleiner kan pakken.
Ik ben helemaal gemotiveerd om naar de sportschool te gaan omdat ik weet dat het hardstikke gezellig is en dat ik dan lekker gezellig even twee uurtjes aan de gang kan. Plus dat ik daarna nog 10 minuten sauna kan pakken.
pi_52937818
Oe ja! Sauna is lekker! Zonnebanken kan bij ons in de sportschool ook, en dat is ook erg lekker!!
Toch heeft het niet genoeg aantrekkingskracht.. hihi

Maar ik heb me voorgenomen om vanmiddag les 19 te gaan lopen van Evi, en dan morgen naar de sportschool + zonnebank

Kwam er trouwens achter dat een eetlepel zonnebloempitten (die ik altijd in de soep gooi tussendemiddag ) bijna 100 kcal is!! En de croutonnetjes die erachteraan gaan zullen ook wel zoiets zijn...
Dat was vandaag dus de laatste keer

Dizer, wat voor foto's heb je dan in je hoofd? Ik denk dat het best moeilijk is om een realistisch iemand voor ogen te hebben?
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:09:22 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52938577
Bleh. Kom ik uit college: achterband lek. Heb hem ff opgepompt en kon nog naar huis komen. Zonet even ermee naar de fietsenmaker geweest en omdat er nog wel meer aan mankeert kan ik beter een nieuw tweedehandsje kopen, zeiden ze. Dus straks of morgen maar even kijken of ze wat hebben en of ik m'n oude eventueel kan inruilen, zodat ze hem kunnen opknappen. Behalve een slag in het achterwiel, een lekke band, kapotte verlichting, gammele trappers doet 'ie het namelijk nog prima .

Net even boodschappen gedaan en een rol volkorenkoekjes gekocht .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')