Nee niet Evy, want ik loop dus met Mark en het is niet leuk als ik dan een mp3-speler op zet. Bovendien loop ik nog liever zonder muziek dan met die kutmuziek van Evyquote:Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en welk schema volg je nu? niet die van Evy toch?
als ik 5km achter elkaar kan lopen ga ik over op het Evy schema van 10km
vind het nu wel lekkerder gaan dan de vorige keer toen ik aan een schema begon
Nog een paar uurtjes en dan heb ik weer eerste college Statistiekquote:Op maandag 3 september 2007 09:30 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
nog een paar uurtjes en dan mijn eerste schooldag pedagogiek
ik had ook kunnen gaan werken maar wil toch liever doorlerenquote:Op maandag 3 september 2007 09:37 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier! Ik ben daar allemaal vanaf, bij mij is het iedere maandag opnieuw gaan werken
quote:Op zondag 2 september 2007 20:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Voor 't eerst in 4 jaar of zo begint m'n gewicht met 65
streef 1
streef 2: 59.9
Bedankt voor die tipsquote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef conleche het volgende:
Over jeans:
[afbeelding]
Sorry voor de wat vage tekening, maar m'n muis doet niet precies wat ik wil....![]()
...
Das inderdaad een mooie broek, maar dat zijn ook wel erg mooi slanke benen! Ik zou willen dat ik die had!quote:Op maandag 3 september 2007 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Middag!
Nog niet hardgelopen, er kwamen dingen tussendat doe ik wel als ik college heb gehad zo.
een foto van m'n broek hier, 'k had em niet volledig geanalyseerd (op het licht uitlopend na) maar hij lijkt wel in conleche's theorie te passen qua kontzakken, redelijk laag geplaatst nl.:
http://i201.photobucket.c(...)idsspeldje/broek.jpg
http://i201.photobucket.c(...)speldje/DSC01081.jpg
Edit: ohja en ik las in het rommelkrantje metro (ofzo) dat voor de winter '70s jeans weer in komen, maar volgens het geinterviewde mevrouwtje zijn die dingen alleen geschikt bij anorexia mevrouwen... was ik dus niet mee eens![]()
Die benen van mij zijn behoorlijk stevig, maar daarom kleedt de broek ook afquote:Op maandag 3 september 2007 16:48 schreef Quinazoline het volgende:
Das inderdaad een mooie broek, maar dat zijn ook wel erg mooi slanke benen! Ik zou willen dat ik die had!
Wat zijn 70s jeans dan voor modellen?
* Quinazoline is niet zo thuis in de mode eigenlijk, en zeker niet in die van de 70er jaren.
Ik heb het ook gelezen, en het kwam erop neer dat je een buikje in zo'n hoge broek erg goed kom zien. Het lijkt me alleen wel dat zo'n broek brede heupen goed kan verbergen, dus zo mager hoef je er niet voor te zijn. Alles beter dan skinny jeansquote:Op maandag 3 september 2007 17:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die benen van mij zijn behoorlijk stevig, maar daarom kleedt de broek ook af![]()
70's omschreef die vrouw als een vrij hoge taille en vrij wijd uitlopende pijpen. Die taille zou je een buikje in kunnen verbergen en uitlopende pijp leidt de aandacht af van brede heupen (plus het valt mooi over je schoenen vind ik), dus het was me een raadsel waarom mevrouw het alleen mooi vond bij anorexia mevrouwen...
Een paar jaar geleden waren die hele wijde pijpen ook in de mode, maar dan met een hele lage taille. In de jaren '70 zag het er zo uit:quote:Op maandag 3 september 2007 17:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die benen van mij zijn behoorlijk stevig, maar daarom kleedt de broek ook af![]()
70's omschreef die vrouw als een vrij hoge taille en vrij wijd uitlopende pijpen. Die taille zou je een buikje in kunnen verbergen en uitlopende pijp leidt de aandacht af van brede heupen (plus het valt mooi over je schoenen vind ik), dus het was me een raadsel waarom mevrouw het alleen mooi vond bij anorexia mevrouwen...
Ik eis NU een link!quote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Chicolate het volgende:
Broeken met wijde pijpen![]()
Maar uhm, die draag ik al...![]()
(zijn gewoon nog te koop op internet. Geen hoge taille, dat zit niet lekker, allemaal heupmodellen, maar zakt niet af enzo. Heerlijk, heb er zelf ook een paar)
Ja, ok, maar die kende ik alquote:Op maandag 3 september 2007 20:50 schreef Chicolate het volgende:
Haha ok ... ga ik even zoeken ... laat je alleen niet afschrikken dat het eigenlijk een skatemerk isEn het staat tussen de gewone skatebroeken, maar ik vind ze wel meevallen
(maar ik ben dan ook een puber, vind dat kleding niet snel heftig is)
Ja, daarom zijn we toch ook hierquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:13 schreef Dizer het volgende:
dat komt gewoon omdat je dan teveel weegt.
Ik vind het prettig om elke dag de fluctuaties te zien. En ik weeg al maanden elke ochtend na het pissen, maar vóór het ontbijtquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:13 schreef Dizer het volgende:
Viking84, dat komt gewoon omdat je dan teveel weegt. Probeer dat te minderen naar 2 keer in de week en dan het liefst op vaste tijdstippen voor elke keer. Ik heb gehoord dat 's ochtends het beste is.
Oh, mijn college rooster is cool. Ik moet vandaag pas om 14.00 beginnen. Dus ik kan gerust om 10 uur naar de sportschool.
Ik ben gemotiveerd door te kijken naar foto's van mannen met een mooi lichaam waarvan ik weet dat ik dat ook kan bereiken. Ik praat niet over bodybuilders maar gewoon mooi figuur.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:58 schreef poppetje22 het volgende:
Dieetdip!
Ik ben niet meer zo gemotiveerd!!
Ik wil nog steeds graag afvallen, en probeer mn eetgedrag ook goed in de gaten te houden, en het lukt redelijk.. alleen blijf ik al een paar weken hetzelfde wegen.. Sporten komt er ook niet meer echt van, dus het is ook niet zo dat ik wel 'strakker' wordt.
Hoe blijven jullie gemotiveerd?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |