Ik heb sinds een half jaar een blessure waarvoor ik oa bij de fysio onder behandeling ben geweestquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Wat betreft doortrainen met blessures; tegenwoordig is het standpunt dat je rustig door moet gaan met trainen ondanks je blessures. Schijnt de beste manier te zijn om ze zo snel mogelijk over te laten gaan.
Het kernwoord hierbij is rustig.
Waarom 3x per dag stretchen? Of is dat alleen als je al een blessure hebt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb sinds een half jaar een blessure waarvoor ik oa bij de fysio onder behandeling ben geweest
Uit ervaring kan ik zeggen: tijdelijk stoppen helpt niet. Je pakt daarmee nl niet de oorzaak van het probleem aan, op het moment dat je weer gaat lopen komt het weer even hard terug.
1) Iemand anders zei het ook al: goede schoenen zijn essentieel. Gaat niet om het merk maar om de stevigheid
2) zoek stretch oefeningen op het internet (enorm veel info over hardloopblessures beschikbaar) en doe deze minstens 3x per dag.
3) een paar behandelingen bij de fysio kunnen ook enorm helpen
Ja, die doorbloeding is zó belangrijk. Ik had enorm last van mijn voet, werd 's nachts zelfs wakker van de pijn. Toch gaan zwemmen en wie schetst mijn verbazing: na een uur zwemmen was de pijn nagenoeg weg! Mijn ervaring is daarna bevestigd door iemand die er meer verstand van had (die noemde het belang van goede doorbloeding) en nu heb ik wel geleerd dat rust niet altijd de juiste remedie is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef computergirl het volgende:
bij blessures moet je veel strechten omdat er met stretchen meer bloed naar een spier stroomt, daardoor geneest hij beter
nee, dat was ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:58 schreef Pandorah het volgende:
Viking: jij hebt toch last van je knieën mbt hardlopen?
Er zijn geen onverharde paden bij ons in de buurt..quote:Dat heb ik dus ook en mij is verteld - door vriendjelief die geneeskunde student is - dat het komt door de ondergrond waar je op rent. Als je op verharde ondergrond rent, kan je sneller blessures krijgen. Het beste is om onverhard te gaan lopen. Kan je dan niet gaan (snel)wandelen of skaten? Ik heb dan geen last van mijn knieeen.
Ongezonde vette kaas, groenten die op zuur ofzo hebben gehangen, iets mayo achtigsquote:
Hmmm, dat broodje kip was waarschijnlijk gezegend met minder calorieenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Ongezonde vette kaas, groenten die op zuur ofzo hebben gehangen, iets mayo achtigs![]()
Het gaat om het idee(en ik had wel een bruin broodje gevraagd)
Ook nog maar eens een bericht... Ik rende eerst ook verhard, maar na mijn verhuizing woon ik welgeteld heel weinig meters van het bos en kan ik dus lekker daar gaan rennen. Voel je je ook meteen wat minder bekeken...quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
nee, dat was ik
[..]
Er zijn geen onverharde paden bij ons in de buurt..
Mijn knieen doen vooral aan de voorkant zeer..
Misschien wel jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:13 schreef colette het volgende:
[..]
Hmmm, dat broodje kip was waarschijnlijk gezegend met minder calorieen![]()
Ik was daar rond half 8 en het lesje begon om 8 uur tot 9. Ik kan echt niet met volle maag sporten, dan word ik misselijk. Ik ga wel altijd vrij laat naar bed, dus het valt nog mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef Sylvana het volgende:
ja, dat merk je echt wel hoor, na 4 weken niet sporten kun je echt wel merken dat je spieren ff niks gedaan hebben.
nu pas avondeten, is wel erg laat zeg, hoe laat begon het sporten dan dat je niet daarvoor hebt gegeten?
en mijn bikini'squote:Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb vandaag op mijn werk toch een paar oude topics doorgelezen (86 en half 87, geloof ik) en er zijn me 2 dingen opgevallen.
1. Dat er pjd (=potjandorie) 5,9 calorieen in een postzegel zitten![]()
2. Dat Alcarin er goed uitziet in bikini. Vooral buik- en taillegedeelte is jaloersmakend.
O, daar ben ik nog niet aan toegekomen! Als het morgen rustig is in de galerie zal ik nog wat topics lezen en dan kom ik ze vast tegenquote:
-edit: niet nodigquote:
zo lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:
zo terug van harry potter
was leuk
en heb alleen maar een klein bakje australian koko's ijs op
ga eens snel naar het topic dat het beste bij jou past (komt door de bikini, serieusquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[afbeelding]
sorry, kon het niet laten (komt door de bikini, serieus![]()
)
Sow, jij ziet er goed uit in bikini!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[afbeelding]
sorry, kon het niet laten (komt door de bikini, serieus![]()
)
hier is het een utopolis biosquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zo lekker. Hebben ze dat ook in de bios? (Pathé).
Ik heb Ben & Jerry's op, een hele halve liter bak. En het was niet eens lekker
. Nou ja, dan doe ik het in ieder geval niet nog eens
.
mocht willen dat ik die attention whore wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Sow, jij ziet er goed uit in bikini!!![]()
mij best maar zoals je in het topic in lifestyle kan lezen zijn steken onder water niet meer wat ze hier willen zienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit net boven de 27, dus vind dat ik hier ook wel mag posten![]()
bovendien heb ik het topic geopend (was nou eenmaal de laatste ontdekte ik toen ik wat postte vanochtend
)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mij best maar zoals je in het topic in lifestyle kan lezen zijn steken onder water niet meer wat ze hier willen zien
dus als je daar eens mee kan ophouden
Ik koop dat niet meer, want bij mij MOET zo'n halve liter ook op, ik zet hem wel 4x terug de vriezer in, maar ik kom toch altijd weer van m'n luie reet vandaan om nog een paar happen te nemen, net zolang dat het op is. (Roomijs en conleche: de rem is weg. Ik heb net na kerst eens een halve kerstijstaart in m'n eentje zitten wegwerkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zo lekker. Hebben ze dat ook in de bios? (Pathé).
Ik heb Ben & Jerry's op, een hele halve liter bak. En het was niet eens lekker
. Nou ja, dan doe ik het in ieder geval niet nog eens
.
er was ook niets serieus aan........quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
nou ja, ik kan me wel heel goed voorstellen dat motorbloempje die pic postte, hoor. Je moet hier niet naar complimentjes gaan lopen vissen. Wees blij als je ze krijgt, krijg je ze niet, jammer dan.
valt behoorlijk mee, hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit in mn leven ben&jerry's ijs opwaarschijnlijk maar goed ook dat het zo duur is, want hoor zovaak dat het lekker is
![]()
Festini perenijsjes zijn dan ook wel echt ontzettend lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig heb ik veul liever een Solero of een festini sinaasappelijsje dan Ben & Jerry's. Maar ik was lui, wilde niet naar de winkel en had in m'n hoofd gehaald dat ik ijs wilde, dus wat doe je dan? Ijs bij New York Pizza bestellen.
ja ik weet wel dat motorbloempje loopt te zieken, maar ze krijgt vanzelf wel een ban als er een modje langskomt die van mening is dat het maar eens afgelopen moet zijn (sorry mb, maar dat is nu eenmaal wel zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er was ook niets serieus aan........
maar gelukkig is het niet alleen die foto
ze loopt al de hele tijd tegen me te ziekeneen van de dingen die ik ook leuk vind om te doen maar mag niet meer
Bij mijn Albert Heijn zijn de festini sinaasappelijsjes de hele tijd uitverkocht! In Frankrijk heb ik ook lekkere ontdekt: citrusvruchten-sorbetijs op een stokje!! Van Nestle, was dat. Verkopen ze dat hier? Heb ik geloof ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig heb ik veul liever een Solero of een festini sinaasappelijsje dan Ben & Jerry's. Maar ik was lui, wilde niet naar de winkel en had in m'n hoofd gehaald dat ik ijs wilde, dus wat doe je dan? Ijs bij New York Pizza bestellen.
dat is nu eenmaal niet zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ik weet wel dat motorbloempje loopt te zieken, maar ze krijgt vanzelf wel een ban als er een modje langskomt die van mening is dat het maar eens afgelopen moet zijn (sorry mb, maar dat is nu eenmaal wel zo).
weet je dat ik er echt geen een woord van geloofquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
het was niet 'zieken', als Viking84 zoiets had gezegd had ik 'm ook gepostals de paus had gezegd dat zijn bikini's ook tof waren, had ik dat plaatje ook gepost
zag 'm vanmiddag voorbij komen hier op Fok! en bij het woord bikini's en inderdaad het vissen naar een complimentje (de combinatie) was het een ontopic plaatje
![]()
maar Miss_S, SORRY als ik je hiermee ontzettend heb beledigd
lijkt me niet echt te helpen in een afval topicquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Sylvana het volgende:
volgen mij hebben er een paar hier heel veel chocolade ijs nodig...
nee johquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Sylvana het volgende:
volgen mij hebben er een paar hier heel veel chocolade ijs nodig...
dat is aan jouquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weet je dat ik er echt geen een woord van geloof
maar goed weer ontopic
mijn dilemma op het moment liga ja of nee
dan had je hem beter moeten promoten netquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Ze mogen de restjes uit mijn B&J-bakje komen likken.
overigens even hierop terugkomend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef computergirl het volgende:
bij blessures moet je veel strechten omdat er met stretchen meer bloed naar een spier stroomt, daardoor geneest hij beter
Volgens mij moet je er gewoon doorheen, het wordt steeds minder, die spierpijn dan. Heb je ook vooral pijn onder aan je scheenbeen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
overigens even hierop terugkomend.
Hoe zit het met spierpijn?
Heb gisteren voor het eerst in jaren hardgelopen, en stierf natuurlijk van de spierpijn vanochtend
Vanochtend ook maar niet hard gaan lopen, maar vanavond wel weer gesport (crosstrainer, loopband en zitfiets) en voelde de spierpijn aardig nog steeds.
In hoeverre kun je (ook nadat je netjes gestretched hebt en lekker gedouched) doortrainen met spierpijn? Kan dit op den duur blessures voorkomen? Of moet je er gewoon 'even doorheen'
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan had je hem beter moeten promoten net
vooral mn bovenbenen eigenlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er gewoon doorheen, het wordt steeds minder, die spierpijn dan. Heb je ook vooral pijn onder aan je scheenbeen?
ik ga ook slapenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat is waar. Ik ga plat trouwens. Morgen de hele dag naar m'n ouders. Zaterdag schoonmaken en inkopen doen voor het weekend, zondag waarschijnlijk picknicken en kanoën en maandag naar Walibi World. Ik vermaak me wel
.
De bewuste topic: Dames van de dieettopics, kom eens hier?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mij best maar zoals je in het topic in lifestyle kan lezen zijn steken onder water niet meer wat ze hier willen zien
dus als je daar eens mee kan ophouden
Een van de redenen dat ik hier zit... In een bak van een halve liter Chocolate Chip Cookie Dough zit 1150 kcal (valt me eigenlijk mee, ik dacht dat het er 1500 zouden zijn). Maar goed, er is een tijd geweest dat ik een stuk of 3 van die dingen per week wegwerkte. Dat was vlak na de periode dat ik alles kon eten zonder aan te komen. De combinatie Guylian chocola bij een goed glas rose heeft trouwens ook niet geholpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit in mn leven ben&jerry's ijs opwaarschijnlijk maar goed ook dat het zo duur is, want hoor zovaak dat het lekker is
![]()
spierpijn komt door afvalstoffen in je spieren en kan je voorkomen door na het hardlopen een poos te wandelen (10 min of zo) De afvalstoffen worden dan afgevoerd.quote:
of je moet toch anders gaan eten en sportenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje kan geloof ik niet afvallen, want weeg nog steeds hetzelfde
en dat terwijl ik sport, regelmatig, gezond en minder eet![]()
of m'n weegschaal liegt, dat kan ook
betekent dat een bmi van onder de 25 nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik was blij dat er geen calorieën op de verpakking stonden. Die zouden me m'n eetlust maar ontnemen. Maar het is wel érg veel, omg. Had iets van 500 kcal verwacht. Ga dit dus niet weer doen
(maar dat was ik toch al niet van plan
).
Volgens mij zit ik ook weer in een afvalspurt trouwens, want ik heb allerlei slechte dingen gegeten de laatste dagen en het komt er maar niet aan.
Zonet gewogen en ondanks de B&J ben ik toch gewoon weer 300 gram afgevallen.
Ik heb geen idee hoe het nu met hem is, want heb woensdag mn telefoonoplader bij Peter laten liggen en mn tel is leeg, dus kan niet gebeld worden of bellen totdat Peter vanavond komt. De verwachting is, omdat die tweede operatie ook nog moet gebeuren, dat hij wel een maand of langer in het ziekenhuis moet liggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana hoe gaat het nu met je vader? Moet hij nog lang in het zkh blijven?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ingeloot voor de opleiding pedagogiek volgend jaar
Dat staat vast wel op het flesje tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:
zo net ontbeten met 2 plakken ontbijt koek en een beetje becel light en een klein flesje hero pur pur (vraag me wel af hoeveel kcal daar in zit)
in nijmegen is er wel loting, in tilburg bijvoorbeeld weer nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wist niet dat je daar voor moest loten?
[..]
Dat staat vast wel op het flesje toch
Hoe ga jij het met je weblog doen, ga je er nog wel op posten, of deed je het alleen een maand om op te schrijven wat je allemaal at?
Ik heb wel weer een nieuwe log
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
thanks
ben benieuwd hoe de opleiding gaat bevallen
quote:Zal wel meevallen![]()
voor de opleiding waren er deze keer volgens mij niet zoveel aanmeldingen dus is iedereen volgens mij doorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
[..]
Niet zo aardig he
![]()
Mijn ervaring met ingeloot zijn was dat ik in het begin dacht 'Dit moet ik wel leuk vinden. Ik ben soort van bevoorrecht dat ik ben ingeloot en het zou ontzettend zonde zijn als ik er niets aan blijk te vinden of als ik er niets van bak'. Gelukkig kan ik me bijna geen leukere studie voorstellen![]()
Stefanie: succes met kijken in het nieuwe huis
Ja ik bedoel daar mee dat het leuk zal zijnquote:
Waaaat! Ik heb gister een hele reeks Shellspaarzegels zitten plakken!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb vandaag op mijn werk toch een paar oude topics doorgelezen (86 en half 87, geloof ik) en er zijn me 2 dingen opgevallen.
1. Dat er pjd (=potjandorie) 5,9 calorieen in een postzegel zitten![]()
2. Dat Alcarin er goed uitziet in bikini. Vooral buik- en taillegedeelte is jaloersmakend.
wil je nog advies over hoe je wel kan afvallen behalve die sponsquote:
jij klaagt dat je niet afvalt en dan vind ik niet dat je even later doodleuk moet komen zeggen dat je gebak op hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
lieve schat, dit is mijn gemiddelde dagmenu:
ik eet ook gewoon genoeg, niet te weinig zodat vet op gaat slaan enzo, want daar moet je ook voor uitkijken
's ochtends muesli met yoghurt en een beetje zoetpoeder
tussendoor om 11 uur een appel (in dit geval een petit four)
om 1 uur 's middags 3 bammetjes kipfilet
appel tussendoor rond 3 uur
avondeten (veel groentegerechten, en niet teveel) en 's avonds eigenlijk alleen maar kop thee ofzo..
toetjes doe ik niet aan, en drink overdag veel water en koffie...
ik fitness regelmatig, loop op mijn werk 100 keer de trap op en neer en loop hardlieve lieve lieve schat
ik kan dus denk ik zelf wel inschatten dat ik gezond leef
![]()
jij zit af te geven op mijn petit-fourtje van vandaag, maar zelf zondig je ook elk weekend met wijn en stokbrood. Wie zegt dat ik in het weekend 'zondig'?
heb 's avonds gewoon geen trek meer, en ga niet tegen mijn zin eten.. als ik een bord avondeten op heb dan zit ik echt wel aan mijn tax...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
MB: ik vond het juist wel aan de krappe kant! Zelf had ik daar in m'n uberstrenge periode in de avond nog een bakje yoghurt met muesli en nog een stuk fruit aan toegevoegd nl.
eet je 's avonds dan zoveel, of ga je vroeg naar bed ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb 's avonds gewoon geen trek meer, en ga niet tegen mijn zin eten.. als ik een bord avondeten op heb dan zit ik echt wel aan mijn tax...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
eet je 's avonds dan zoveel, of ga je vroeg naar bed ofzo?
en hoe zit het dan met dat varieren wat ik vroeg in mijn post net na die van jou?
en gister of eergister dat ene pistoletje en dan een volkoren broodje?quote:
nee maar valt me vaak op dat jij niet helemaal eerlijk bentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
anders doe jij dat voor meje houdt beter bij wat ik eet dan ikzelf
![]()
Oke, klinkt goed, ligt denk ik niet aan het eten dat je niet afvalt. Maar misschien dat het komt door het sporten, spieren wegen meer dan vet. Merk je wel verschil in je omvangen en vetpercentage enzo, of ook niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]op de bammetjes zit elke dag ander beleg (meestel iets met kaas, berliner, boterhamworst of wat dan ook, maar altijd 3 bammetjes
)
en de appel is eigenlijk 'fruit', heb deze week toevallig appeltjes, maar vorige week varieerde het van een hoe heet zo'n ding, LU Cracotte en nectarines tot kiwi en banaan
en avondeten is elke dag anders, doe niet aan magnetronvoedsel, alle groente is vers enzo![]()
dus eigenlijk had er moeten staan: een voorbeeld dag-menu
en ik ga vrij vroeg naar bed ja![]()
full-time baan enzo
![]()
klopt, heb ik ook al aan zitten denkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oke, klinkt goed, ligt denk ik niet aan het eten dat je niet afvalt. Maar misschien dat het komt door het sporten, spieren wegen meer dan vet. Merk je wel verschil in je omvangen en vetpercentage enzo, of ook niet?
sportschoolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. je kan toch ergens je vetpercentage mee meten? wat was dat ookalweer?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje vindt het juist goed om niet al te obsessief bezig te zijn...
Nu lief doen tegen elkaar okee![]()
nee, nog nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
betekent dat een bmi van onder de 25 nu?gefeliciteerd
geen idee doet er ook niet zo toequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef colette het volgende:
Saskia, in welk deel staan jouw bikinifoto's dan, heb nu t/m 88 gelezen en ben ze nog niet tegengekomen.....
jammerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, nog niet.
En die heb ik al eens gehad hè(toen ik 73,8 was).
Heb ze al gevondenquote:
dat vroeg ik me inderdaad af welke kleur je het bruinste lijktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef colette het volgende:
[..]
Heb ze al gevondenIk vind de blauwe het mooist. Sowieso; om het bruinst te lijken moet je een blauwe bikini aan en dan nog het liefst een turquoiseblauwe. Hoe bruin je ook bent: met een rode bikini lijk je nooit bruin. Rood haalt namelijk de kleur uit je huid. (geldt ook voor oranje, bruintinten en geel.)
Wat is er mis met de maat van je bikini's?? Die passen toch gewoon?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat vroeg ik me inderdaad af welke kleur je het bruinste lijkt
en jij geen problemen met de maat van mijn bikinis?of hebben alleen dikke mensen een probleem met mijn bikinis
volgens een paar vollere dames zitten ze te strak en houd ik mijn buik krampachtig inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:31 schreef colette het volgende:
[..]
Wat is er mis met de maat van je bikini's?? Die passen toch gewoon?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens een paar vollere dames zitten ze te strak en houd ik mijn buik krampachtig in
maar kan er niets aan doen dat daar mijn vet niet zit en ik mijn buik niet in houd
Bruin en oranje werkt wel hoor, kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef colette het volgende:
[..]
Heb ze al gevondenIk vind de blauwe het mooist. Sowieso; om het bruinst te lijken moet je een blauwe bikini aan en dan nog het liefst een turquoiseblauwe. Hoe bruin je ook bent: met een rode bikini lijk je nooit bruin. Rood haalt namelijk de kleur uit je huid. (geldt ook voor oranje, roze, bruintinten en geel.)
smaller is wel een voordeel maar dat laatste hoeft nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef colette het volgende:
[..]
*Checkt nog es de foto's
Nee, hoor, ze zijn niet te klein. Wel zou ik de volgende keer bij de haltertopjes er eentje kiezen met een striksluiting middenvoor, die kan je dan zo aantrekken dat je borsten wat naar elkaar toekomen. Dat heeft twee voordelen: je lijkt dan smaller én je krijgt een mooie "rue d'amour"!
Wit wel! (toch werkt turquoise nog beter) Oranje alleen als je de kleur van Halle Berry hebt, of nog donkerder en dan moet het ook nog een pastellerige oranje zijn. Bruin, dat zou je me moeten bewijzen: Kan best mooi staan, maar ik geloof echt niet dat je er net zo bruin in uitziet als in een blauw of wit exemplaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bruin en oranje werkt wel hoor, kan ik je uit ervaring vertellen. Wit ook trouwens
.
Dat is dan smaken verschillen: ik vind het wel heel mooi, zo'n liefdestraatjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
smaller is wel een voordeel maar dat laatste hoeft niet
dat is bij die blauwe al te erg (ookal zie je dat niet op de foto)
ik ben niet echt zo voor dat push up achtige, als ze zo niet goed genoeg zijn hebben ze pech
Ja! Lavendelpaars is ook een hele goeie!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:50 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook altijd blauwe of lichtpaarse bikini's, daar lijk ik idd het bruinst in ja
Tja, d'r zit niks anders op: foto dan maar!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb deze zomer een bruine bikini met roze, en daar werd ik best wel bruin in.
misschien als ik ouder ben ik ook (niet lullig bedoelt maar vind het gewoon een soort stijl dat beter past bij je als je iets ouder bent)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef colette het volgende:
[..]
Dat is dan smaken verschillen: ik vind het wel heel mooi, zo'n liefdsestraatje![]()
Als je nog even geduld hebt; in september gaan we nog een weekje naar de zon. Dan ben ik tenminste echt bruinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef colette het volgende:
[..]
Tja, d'r zit niks anders op: foto dan maar!!![]()
Neuh, ik denk dat leeftijd er niet zoveel mee te maken heeft: heb het altijd al mooi gevonden. Het moet niet ordinair worden hè, dus niet én een laag decolletee én hotpants én stiletto's. Maar bv. een mooi jaren '50 jurkje tot op de knie en dan een beetje cleavage:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien als ik ouder ben ik ook (niet lullig bedoelt maar vind het gewoon een soort stijl dat beter past bij je als je iets ouder bent)
ja maar is wel een bepaalde stijlquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:59 schreef colette het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat leeftijd er niet zoveel mee te maken heeft: heb het altijd al mooi gevonden. Het moet niet ordinair worden hè, dus niet én een laag decolletee én hotpants én stiletto's. Maar bv. een mooi jaren '50 jurkje tot op de knie en dan een beetje cleavage:![]()
Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Ik ben na 6,5 kilo eraf al een hele cupmaat kwijt: van een D naar een C. Nog niet dramatisch dus, maar wat ik nu heb zou ik eigenlijk wel willen houden. Ik weet niet hoe het bij de rest van de dames zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje aan de dames die veel zijn afgevallen:
heb al een cup Amaar nu ik echt flink aan het afvallen ben.. is het echt zo dat je tieten het eerste krimpen (voor zover dat zeg maar nog kan
)
ben al niet blij met mijn verhoudingen zeg maar, en als dit ook alleen nog maar minder wordt? Of verschilt dit per persoon?
Ben ik het niet mee eens, het moet net zoals Colette zegt niet TE worden, maar anders vind ik het best mooi staan ( en baal er wel beetje van dat ik het zelf niet heb, mijn borsten staan heel wijd uit elkaar ) Een mooi decollete is echt een turn-on bij mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien als ik ouder ben ik ook (niet lullig bedoelt maar vind het gewoon een soort stijl dat beter past bij je als je iets ouder bent)
verschilt per persoonquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
heb al een cup Amaar nu ik echt flink aan het afvallen ben.. is het echt zo dat je tieten het eerste krimpen (voor zover dat zeg maar nog kan
)
ben al niet blij met mijn verhoudingen zeg maar, en als dit ook alleen nog maar minder wordt? Of verschilt dit per persoon?
Bij mij ging het idd hard naar beneden met de cupmaat. Van C naar B. Helaas. Maar je kan niet alles hebben, kon ik wel makkelijker een bikini kopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
)
een mooi decollete is zeker mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het moet net zoals Colette zegt niet TE worden, maar anders vind ik het best mooi staan ( en baal er wel beetje van dat ik het zelf niet heb, mijn borsten staan heel wijd uit elkaar ) Een mooi decollete is echt een turn-on bij mij
same here, ben nu ongeveer 10kg kwijt, en BH-bandje hoeft alleen iets strakker, cup klopt nog. Maar nou verdwijnt bij mij het vet het eerst op de heupen, kont en buik (daar zat ook het meeste)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
verschilt per persoon
die van mij zijn niet veel kleiner geworden wel steviger
maar soms houd je echt theezakjes over
Dat is ook het beeld wat ik het liefst van mezelf heb!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een mooi decollete is zeker mooi
maar ik ben niet zo dat ik dat bij mezelf ga opwekken als het zo niet ishoud niet van die neppe dingen
en het beeld dat ik van collete heb is volgens mij dat ze dat al vanzelf heeft en dan inderdaad een mooi jaren 50 jurkje er bij en een wijntje (Dat is het beeld dat ik heb)
ga je er achter aan rennen danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. ik houd het even in de gaten![]()
dank voor de info allen
![]()
ik ga zo lekker calorieen verbranden op de motor![]()
![]()
en dat zegt diegene die mij uitlacht als ik zeg kcal te hebben verbrand met ikea spullen in elkaar zetten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
met motorrijden verbrand je best calorieen hoorshake that hips
het is heel intensief
vooral als je dijkjes rijdt, in plaats van alleen maar snelweg
grote kasten en banken, stoelen, tafels in je eentje in elkaar zetten 8 uur lang zonder pauze is zware arbeidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch niet dat je er neits mee verbandt, maar het is geen zware arbeidtoegegeven, dat is het echt niet
met elke handeling verbrand je calorieen, maar een ikea kast in elkaar zetten is geen zware arbeid, dat is zandzakken sjouwen enzo
ja en als jij het zou doen zou je hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
dan was het voor jou zware arbeidprima
einde discussie
zie mn editquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:33 schreef DakDuuf het volgende:
werkt veel beter waarvoor?
Is mij inderdaad vaker geadviseerd, zie je meer resultaat enzo, of sneller
Dat kan je met bepaalde modellen BH's en bikinitops heel goed camoufleren! In je fobo zie je dat die paarse bikini qua model veel beter is dan die andere en dan heb je nog veel betere. En dan bedoel ik niet eens echte push ups of gevulde exemplaren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het moet net zoals Colette zegt niet TE worden, maar anders vind ik het best mooi staan ( en baal er wel beetje van dat ik het zelf niet heb, mijn borsten staan heel wijd uit elkaar ) Een mooi decollete is echt een turn-on bij mij
Die andere is al een oude, die draag ik niet meer. Ik heb nu een donkerblauwe haltertop bikini en daar is het ook al een stuk beter, maar wil sowieso van de zomer nog een nieuwe bikini erbij, dus zal es gaan rondkijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef colette het volgende:
[..]
Dat kan je met bepaalde modellen BH's en bikinitops heel goed camoufleren! In je fobo zie je dat die paarse bikini qua model veel beter is dan die andere en dan heb je nog veel betere. En dan bedoel ik niet eens echte push ups of gevulde exemplaren.
Het valt nu toch mee? MB en Miss_S zijn het oneens, maar er wordt toch vrij beschaafd over gepost? Of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef schatje het volgende:
Even nog voor de duidelijkheid, voor de mensen die het misschien gemist hebben: Dames van de dieettopics, kom eens hier?
vraag ik me ook af......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:55 schreef colette het volgende:
[..]
Het valt nu toch mee? MB en Miss_S zijn het oneens, maar er wordt toch vrij beschaafd over gepost? Of bedoel je iets anders?
ik mag voorlopig niet meer bij de C&A binnenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Voorheen had ik cupmaat D en ik heb nog steeds D. En ik vind het wel prima zo eigenlijk, want nu passen ze beter bij de rest van m'n lichaam.
Ik heb trouwens ook een nieuwe korte broek gekocht bij de C&A (Clockhouse). Het is nu definitief:
maat 44 en ik wil je nóóóóit meer terugzien
.
Oh ja. Ik ga even flink wat kipfilet inslaan dit weekend, want ik heb een heleboel lekkere recepten gespot op deze site.
waarom niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik mag voorlopig niet meer bij de C&A binnen
weet niet. Vooral veel vis idd, denk ik.quote:eten ze trouwens veel kip in griekenland? ik wil niet mijn kip missenen veel vis hopelijk
heb de laatste maand er ruim 100 euro uitgegeven dus dat is genoegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
weet niet. Vooral veel vis idd, denk ik.
goedzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:32 schreef StefanieV het volgende:
Ik ga straks spaghetti maken. Wou daarjuist een milkshake drinken, maar heb het niet gedaan *trots op mezelf*
Om een oude quote op te zoeken vind ik te veel moeite, maar toen vond je het veulste weinig en je schreeuwde moord & brand eroverquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Miss_S in het sonja-bakker topic het volgende:
denk als het afvallen hier een keer ophoud dat ik wel sonja bakker ga proberen
vind het gevarieerde eten vooral goed klinken
nou ik heb de boeken in gekeken en boek een vind ik nog steeds veelste weinig maar de andere boeken vind ik een stuk beterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Veel plezier met inpakken (niet te veel) en natuurlijk de vakantie, maar ik wilde je nog even wijzen op een ongelofelijke inconsistentie van jou
![]()
[..]
Om een oude quote op te zoeken vind ik te veel moeite, maar toen vond je het veulste weinig en je schreeuwde moord & brand erover.
W.b. het tapas eten van gister: het heeft er wel voor gezorgd dat ik de rest van de avond alleen nog water dronk. Moet zoiets alleen niet te veel doen![]()
ik ga naar Kosquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:58 schreef conleche het volgende:
Mogguh!!!
Waar ga je ook alweer heen Saskia? Was het Griekenland? Over 19 uur in het vliegtuig: das dus midden in de nacht, mogen ze tegenwoordig ook 's nachts vliegen??
Ik heb sinds ik terugkom van vakantie heel veel moeite om 's avonds niets meer te eten. Gisteravond nog op na het avondeten (wat ook al heel laat was): een festini-ijsje, 2 evergreens en kersen. Ja dan is het niet gek dat het afvallen ff stil staat![]()
Ach, het heeft ook altijd wel wat spannends, om zo midden in de nacht te reizen, ik word er altijd een beetje giebelig van. Wat ik echt nooit meer doe: we hadden een keer een vlucht om een uur of 6 's ochtends en we zijn toen vanuit de kroeg met een borreltje teveel op gegaan. In theorie was het een goed plan, want je kan dan de hele vlucht slapen. Maar ik was misselijk en alleen maar bezig om niet dronken over te komen, want anders namen ze je niet mee.....Nooit meer doen dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ga naar Kos
moet om half 11 al bij familie zijn en om 11 uur rijden we dan naar schiphol en om 4 uur vliegen we
en de terugvlucht is om 9 uur in de ochtend dus dan moeten we ook al weer snachts op
ik drink zaterdags dus altijd een paar glaasjes wijn maar ik neem nu maar 1 of 2 mixdrankjes daar kan ik iets beter tegenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach, het heeft ook altijd wel wat spannends, om zo midden in de nacht te reizen, ik word er altijd een beetje giebelig van. Wat ik echt nooit meer doe: we hadden een keer een vlucht om een uur of 6 's ochtends en we zijn toen vanuit de kroeg met een borreltje teveel op gegaan. In theorie was het een goed plan, want je kan dan de hele vlucht slapen. Maar ik was misselijk en alleen maar bezig om niet dronken over te komen, want anders namen ze je niet mee.....Nooit meer doen dus![]()
voor een weekendje hoef je inderdaad niet zoveel mee te nemenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met het weekendje rome had ik maar liefst 5,7 kg ingepakt in m'n gewone rugzak. Iedereen vond dat blijkbaar nogal gek, er was zelfs iemand met >20. Je kan wel een hoop inpakken, maar dan weet je vooraf toch wel dat je het meeste niet aan doet.
In augustus ga ik met de trein naar parijs, dus dan maakt het niets uit wat ik meeneem, als ik het maar kan dragen![]()
daarom weeg ik me eigenlijk alleen nog maar 's ochtends met die wetenschapquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:10 schreef Viking84 het volgende:
, want gisteravond woog ik 76 kg, maar daarnet woog ik weer keurig 74,5(gewoon 1,5 kg afgevallen in een nacht
).
half 11 vanavondquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:45 schreef Viking84 het volgende:
@ Saskia:
oh, maar je moest toch om 10:30 bij je familie zijn? Of zit je daar nu te fokken?. Lekker sociaal enzo
.
hier is wel de zonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:53 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf heeft net getraind.. bha bha en nog eens bha, ben duidelijk geen avond mens.
Waar is het zonnetje nu? wel warm, geen zon.. heul appart.
@ Miss_S veel plezier op vakantie, denk je nog even aan ons?
Avond mens?? wanneer begint die bij jou??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:53 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf heeft net getraind.. bha bha en nog eens bha, ben duidelijk geen avond mens.
Waar is het zonnetje nu? wel warm, geen zon.. heul appart.
@ Miss_S veel plezier op vakantie, denk je nog even aan ons?
Yep. Vind het niet erg hoor, moet toch werken, was al bang dat het 30+ graden zou worden; dan is het hier niet te harden, maar nu is het heel goed te doen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
same here. Waar is 'hier', Colette? A'dam?
dankje welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:49 schreef YPrue het volgende:
Oh, en een leuke vakantie toegewenst, Miss_S!![]()
Waar vind je die vis?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:49 schreef YPrue het volgende:
Vandaag voor het eerst pangasiusfilet op, en die was echt heerlijk zeg! Heeft een lekkere eigen smaak (en niet zoals koolvis bijna helemaal geen). Die vis eten we vanaf nu dus vaker.![]()
We hadden hem gewoon in de supermarkt gekocht (Jan Linders), misschien dat hij bij de AH of een supermarkt met een grotere visafdeling ook wel te vinden is? Of natuurlijk bij een visboer.quote:
ben jij dan ook aan het afvallen / gezonderen?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb twee boterhammen met kipfilet gegeten.
daar is poes het wel mee eens, denk ikquote:Op zondag 15 juli 2007 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond het zo stil hier. Dus ik denk, ik meld eens iets.![]()
Ik heb nog één plakje. Volgens mij krijgt de poes dat.
Je kan rustig jaloers zijn want Griekenland is heel mooi, ben er met een vriendin eens wezen eilandje hoppen: Paros, Ios, Mykanos, Naxos en Santorini. Was een van mijn leukste vakanties ooit! Kos ken ik dan weer niet, volgens mij is dat een heel groot eiland.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef Viking84 het volgende:voor Colette
.
Hier is het wel mooi weer, dus ik ga zo buiten zitten met een boek. Ik moet steeds aan Saskia denken, want die zit nu lekker in Griekenland.
Cola. Smaakt ook niet zo goor als je het onverhoopt toch uitkotstquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef colette het volgende:
[..]
Je kan rustig jaloers zijn want Griekenland is heel mooi, ben er met een vriendin eens wezen eilandje hoppen: Paros, Ios, Mykanos, Naxos en Santorini. Was een van mijn leukste vakanties ooit! Kos ken ik dan weer niet, volgens mij is dat een heel groot eiland.
Oh bah, ik moet echt bijna kotsen. Iemand een snelle remedie tegen misselijkheid?
In melk zit toch best veel vet. In een pak zit 15 gramquote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef Lienekien het volgende:
Tja, wat is erg.
50 kcal per 100ml, dus 1000 kcal.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Even een vraagje: is het erg dat je 2 pakken melk drinkt? Had er vandaag wel zin in, en ik drink het wel vaker. Maar dat is toch al snel 2 liter
.
Als je dat veel vindt, dan moet je geen twee liter per dag drinken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
In melk zit toch best veel vet. In een pak zit 15 gram.
Dank! Maar 't was al te laat. Van die cola wist ik, maar er was in de galerie niets wat daar ook maar enigszins op leek. Ben eerder naar huis gegaan en heb de tent maar gesloten, ik voelde me zo beroerd. En nog eigenlijk, hoewel ietsje beter, heb iets van 15 uur geslapen en behoorlijk lopen zweten, dus ik had waarschijnljk ook koorts en ik heb echt nooit koorts. (vandaar ook geen thermometer in huisquote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Cola. Smaakt ook niet zo goor als je het onverhoopt toch uitkotst.
Sterktequote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank! Maar 't was al te laat. Van die cola wist ik, maar er was in de galerie niets wat daar ook maar enigszins op leek. Ben eerder naar huis gegaan en heb de tent maar gesloten, ik voelde me zo beroerd. En nog eigenlijk, hoewel ietsje beter, heb iets van 15 uur geslapen en behoorlijk lopen zweten, dus ik had waarschijnljk ook koorts en ik heb echt nooit koorts. (vandaar ook geen thermometer in huis)
Wel goed voor de lijn, heb behalve wat druiven en een bakje optimelvla niets gegeten gister. Ga nu ff in bad en dan nog maar weer terug in bed.
Er zijn meerdere van die sites, ik gebruik die van het voedingscentrumquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb me net aangemeld op dieet-web.
Ik ben1,67 lang, weeg nu 68 kilo en wil er graag 63 wegen. Vooral mijn buikje vind ik te dik.
Mijn plan is geen chips, geen koekjes, geen snoepjes, geen chocola, geen dropjes, geen frituur.![]()
Of alles in elk geval tot een minimum beperken.![]()
Bestaat er niet ergens een site waarop je online kan bijhouden wat je gegeten hebt die dag?
Misschien weegt jouw weegschaal wel 5 kilo te weinigquote:Op maandag 16 juli 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
Trouwens, Peter dacht altijd dat hij 70 kg was ( hij is 1.85 meter) ging hij bij mij op de weegschaal staan, issie maar 65.4 kg
Lijkt me stug, want dan zou ik zelf ook verschil moeten zien als ik op een andere weegschaal staquote:Op maandag 16 juli 2007 13:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien weegt jouw weegschaal wel 5 kilo te weinig
Geweldig! Wat een superhandige site!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:06 schreef omearos het volgende:
[..]
Er zijn meerdere van die sites, ik gebruik die van het voedingscentrum
http://www.caloriechecker.nl/www/scripts/login.php
Succes met afvallen![]()
Welkom Biancavia! De site die Omeareos noemt is een goeie, maar je kan ook naar http://valtaf.nl/index.php?px_component=.gquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb me net aangemeld op dieet-web.
Ik ben1,67 lang, weeg nu 68 kilo en wil er graag 63 wegen. Vooral mijn buikje vind ik te dik.
Mijn plan is geen chips, geen koekjes, geen snoepjes, geen chocola, geen dropjes, geen frituur.![]()
Of alles in elk geval tot een minimum beperken.![]()
Bestaat er niet ergens een site waarop je online kan bijhouden wat je gegeten hebt die dag?
Wat een naar verhaal gelijk daar op de frontpage.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Welkom Biancavia! De site die Omeareos noemt is een goeie, maar je kan ook naar http://valtaf.nl/index.php?px_component=.g
Die vind ik nog net iets fijner.
Veel succes!
Hij is al weer thuisquote:Op maandag 16 juli 2007 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, hoe is het nu met je paps?
Jeetje, dat had ik helemaal niet gezien dat verhaal, heftig hoor! Ik lees daar ook eigenlijk nooit mee, ga direct naar m'n eigen update gedoe en dan weer wegquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een naar verhaal gelijk daar op de frontpage.
Nou ja, ik heb net die caloriechecker door zitten kijken, dus ik ga het daar wel bijhouden.
idd, heftig zegquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een naar verhaal gelijk daar op de frontpage.
Nou ja, ik heb net die caloriechecker door zitten kijken, dus ik ga het daar wel bijhouden.
Oh, dat lijkt me voor hem een stuk prettiger dan in het ziekenhuis af te wachten, het zal daar toch een stuk vertrouwder zijn voor hem, denk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij is al weer thuis( naja, in het verpleeghuis dan he)
Ze zeiden eerst dat hij in het ziekenhuis moest blijven tot de tweede operatie, maar nu mocht hij gewoon thuis wachten tot de tweede operatie, want ze weten nog niet wanneer ze die gaan doen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik begin nu ook al aan m'n 20e poging om af te vallenIk ben nu al een weekje bezig, en er is al minstens een kilo vanaf. Hoe pak ik het aan? Ik neem enkel de drie maaltijden per dag =
"s ochtend 1 plakje brood
's middags 2/3 plakken brood
"s avonds: normaal avond eten.
Daarnaast ga ik ook nog 30 minuten per dag op de roeitrainer. Denken jullie dat ik goed op weg ben?
Ik zou je aan willen raden om ook regelmatig een tussendoortje te eten (keer of drie per dag). Hoeft geen halve maaltijd te zijn, maar een stuk fruit of plakje ontbijtkoek of zo. Gewoon om je verbranding op gang te houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef RaymanNL het volgende:
Daarnaast ga ik ook nog 30 minuten per dag op de roeitrainer. Denken jullie dat ik goed op weg ben?
Stukje fruit neem ik soms wel jaquote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou je aan willen raden om ook regelmatig een tussendoortje te eten (keer of drie per dag). Hoeft geen halve maaltijd te zijn, maar een stuk fruit of plakje ontbijtkoek of zo. Gewoon om je verbranding op gang te houdenDaarnaast vind ik je ontbijt wat mager, ik zou proberen daar toch zeker een bammetje met beleg extra te eten.
Ik zit nu op 80, en ik wil naar 70quote:Op zich is het wel goed, maar wat is 'normaal avond eten'? Denk aan je variatie, voldoende fruit & groente. Ook schijnt het beter te zijn 's ochtends wat ruimer te eten (dus eerder 2 brood als ontbijt & 2 als lunch dan 1 & 3). Ik merk dat zelf ook want anders voel ik me echt naar om 11 uur.
Tussendoortjes (gezonde) zijn okee: denk aan fruit, wat zuivel of 1x per dag een evergreen ofzo kan geen kwaad.
Wat is je doel? Hoeveel kg, van waar kom je (qua gewicht)?
Ja, dat is waar. En ik doe het ook niet dagelijks, maar toen even. (Om een klein katertje weg te werkenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je dat veel vindt, dan moet je geen twee liter per dag drinken.
thnxquote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef conleche het volgende:
@Sylvana: heel lief jurkje. Staat je goed!![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Toch even posten wat ik gisteren gegeten heb:
drie bolletjes met ham en kaas
saucijzebroodje
softijsje
Australian ijsje (ja beetje overbodig, maar het was zó lekker)
broodje brie bij La Place + glas verse jus
chocokoek bij La Place (was ook nergens voor nodig --> typisch geval van ogen die groter zijn dan de maag).
patat oorlog met een frikandel speciaal (en daar had ik ook eigenlijk helemaal geen zin meer in).
*rent hard weg en verstopt zich in een hoekje.
Wel goed dat je vanzelf minder honger hebt vandaag! Bij mij gaat dan vaak de rem eraf en heb ik een paar dagen nodig om me weer te hervinden. Ik herken het wel heel erg dat als je het eenmaal hebt gekocht dat je het dan ook moet en zal opeten. Waarschijnlijk komt dat omdat je vroeger je bord helemaal moest leegeten. (ik schep tegenwoordig altijd kleine borden op, omdat als het er eenmaal op ligt, ik het ook opeet)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik was in de dierentuin in Emmen.
Maar als ik dat saucijzebroodje, die chocokoek en die patat gewoon had weggelaten was het allemaal nog wel mee gevallen. Ik had al spijt van die stomme koek toen ik m'n tanden in m'n broodje had gezet. Had die koek ook kunnen laten liggen, maar ja, ik had er voor betaald en dus ging ik me met tegenzin te barsten vreten. Dit is de eerste keer dat ik echt een allesvernietigende vreetkick had sinds ik ben begonnen met gezonderen
. Maak ik dat ook een keer mee
.
Vandaag dus rustig aan. Ik heb echt helemaal geen honger zeg!. Ik heb letterlijk voor 2 dagen gegeten, denk ik
. Misschien straks nog wat fruit en vanavond eet ik een maaltijdsalade. Morgen en overmorgen ook maar even rustig aan en ik verwacht morgen wel weer op m'n 75 kg te zitten, zodat ik vol goede moed weer verder kan
.
Ik ga waarschijnlijk donderdag naar Walibi World en dan neem ik ook weer zelf broodjes mee en ga ik niet zo verschrikkelijk zitten schransen.
Van niet-ver-weg, huisje in Limburgquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:39 schreef Viking84 het volgende:
WB. Waarvandaan ook weer?
En veel plezier gehad van je bikini?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |