half 11 vanavondquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:45 schreef Viking84 het volgende:
@ Saskia:
oh, maar je moest toch om 10:30 bij je familie zijn? Of zit je daar nu te fokken?. Lekker sociaal enzo
.
hier is wel de zonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:53 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf heeft net getraind.. bha bha en nog eens bha, ben duidelijk geen avond mens.
Waar is het zonnetje nu? wel warm, geen zon.. heul appart.
@ Miss_S veel plezier op vakantie, denk je nog even aan ons?
Avond mens?? wanneer begint die bij jou??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:53 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf heeft net getraind.. bha bha en nog eens bha, ben duidelijk geen avond mens.
Waar is het zonnetje nu? wel warm, geen zon.. heul appart.
@ Miss_S veel plezier op vakantie, denk je nog even aan ons?
Yep. Vind het niet erg hoor, moet toch werken, was al bang dat het 30+ graden zou worden; dan is het hier niet te harden, maar nu is het heel goed te doen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
same here. Waar is 'hier', Colette? A'dam?
dankje welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:49 schreef YPrue het volgende:
Oh, en een leuke vakantie toegewenst, Miss_S!![]()
Waar vind je die vis?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:49 schreef YPrue het volgende:
Vandaag voor het eerst pangasiusfilet op, en die was echt heerlijk zeg! Heeft een lekkere eigen smaak (en niet zoals koolvis bijna helemaal geen). Die vis eten we vanaf nu dus vaker.![]()
We hadden hem gewoon in de supermarkt gekocht (Jan Linders), misschien dat hij bij de AH of een supermarkt met een grotere visafdeling ook wel te vinden is? Of natuurlijk bij een visboer.quote:
ben jij dan ook aan het afvallen / gezonderen?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb twee boterhammen met kipfilet gegeten.
daar is poes het wel mee eens, denk ikquote:Op zondag 15 juli 2007 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond het zo stil hier. Dus ik denk, ik meld eens iets.![]()
Ik heb nog één plakje. Volgens mij krijgt de poes dat.
Je kan rustig jaloers zijn want Griekenland is heel mooi, ben er met een vriendin eens wezen eilandje hoppen: Paros, Ios, Mykanos, Naxos en Santorini. Was een van mijn leukste vakanties ooit! Kos ken ik dan weer niet, volgens mij is dat een heel groot eiland.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef Viking84 het volgende:voor Colette
.
Hier is het wel mooi weer, dus ik ga zo buiten zitten met een boek. Ik moet steeds aan Saskia denken, want die zit nu lekker in Griekenland.
Cola. Smaakt ook niet zo goor als je het onverhoopt toch uitkotstquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef colette het volgende:
[..]
Je kan rustig jaloers zijn want Griekenland is heel mooi, ben er met een vriendin eens wezen eilandje hoppen: Paros, Ios, Mykanos, Naxos en Santorini. Was een van mijn leukste vakanties ooit! Kos ken ik dan weer niet, volgens mij is dat een heel groot eiland.
Oh bah, ik moet echt bijna kotsen. Iemand een snelle remedie tegen misselijkheid?
In melk zit toch best veel vet. In een pak zit 15 gramquote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef Lienekien het volgende:
Tja, wat is erg.
50 kcal per 100ml, dus 1000 kcal.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Even een vraagje: is het erg dat je 2 pakken melk drinkt? Had er vandaag wel zin in, en ik drink het wel vaker. Maar dat is toch al snel 2 liter
.
Als je dat veel vindt, dan moet je geen twee liter per dag drinken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
In melk zit toch best veel vet. In een pak zit 15 gram.
Dank! Maar 't was al te laat. Van die cola wist ik, maar er was in de galerie niets wat daar ook maar enigszins op leek. Ben eerder naar huis gegaan en heb de tent maar gesloten, ik voelde me zo beroerd. En nog eigenlijk, hoewel ietsje beter, heb iets van 15 uur geslapen en behoorlijk lopen zweten, dus ik had waarschijnljk ook koorts en ik heb echt nooit koorts. (vandaar ook geen thermometer in huisquote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Cola. Smaakt ook niet zo goor als je het onverhoopt toch uitkotst.
Sterktequote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank! Maar 't was al te laat. Van die cola wist ik, maar er was in de galerie niets wat daar ook maar enigszins op leek. Ben eerder naar huis gegaan en heb de tent maar gesloten, ik voelde me zo beroerd. En nog eigenlijk, hoewel ietsje beter, heb iets van 15 uur geslapen en behoorlijk lopen zweten, dus ik had waarschijnljk ook koorts en ik heb echt nooit koorts. (vandaar ook geen thermometer in huis)
Wel goed voor de lijn, heb behalve wat druiven en een bakje optimelvla niets gegeten gister. Ga nu ff in bad en dan nog maar weer terug in bed.
Er zijn meerdere van die sites, ik gebruik die van het voedingscentrumquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb me net aangemeld op dieet-web.
Ik ben1,67 lang, weeg nu 68 kilo en wil er graag 63 wegen. Vooral mijn buikje vind ik te dik.
Mijn plan is geen chips, geen koekjes, geen snoepjes, geen chocola, geen dropjes, geen frituur.![]()
Of alles in elk geval tot een minimum beperken.![]()
Bestaat er niet ergens een site waarop je online kan bijhouden wat je gegeten hebt die dag?
Misschien weegt jouw weegschaal wel 5 kilo te weinigquote:Op maandag 16 juli 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
Trouwens, Peter dacht altijd dat hij 70 kg was ( hij is 1.85 meter) ging hij bij mij op de weegschaal staan, issie maar 65.4 kg
Lijkt me stug, want dan zou ik zelf ook verschil moeten zien als ik op een andere weegschaal staquote:Op maandag 16 juli 2007 13:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien weegt jouw weegschaal wel 5 kilo te weinig
Geweldig! Wat een superhandige site!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:06 schreef omearos het volgende:
[..]
Er zijn meerdere van die sites, ik gebruik die van het voedingscentrum
http://www.caloriechecker.nl/www/scripts/login.php
Succes met afvallen![]()
Welkom Biancavia! De site die Omeareos noemt is een goeie, maar je kan ook naar http://valtaf.nl/index.php?px_component=.gquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb me net aangemeld op dieet-web.
Ik ben1,67 lang, weeg nu 68 kilo en wil er graag 63 wegen. Vooral mijn buikje vind ik te dik.
Mijn plan is geen chips, geen koekjes, geen snoepjes, geen chocola, geen dropjes, geen frituur.![]()
Of alles in elk geval tot een minimum beperken.![]()
Bestaat er niet ergens een site waarop je online kan bijhouden wat je gegeten hebt die dag?
Wat een naar verhaal gelijk daar op de frontpage.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Welkom Biancavia! De site die Omeareos noemt is een goeie, maar je kan ook naar http://valtaf.nl/index.php?px_component=.g
Die vind ik nog net iets fijner.
Veel succes!
Hij is al weer thuisquote:Op maandag 16 juli 2007 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, hoe is het nu met je paps?
Jeetje, dat had ik helemaal niet gezien dat verhaal, heftig hoor! Ik lees daar ook eigenlijk nooit mee, ga direct naar m'n eigen update gedoe en dan weer wegquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een naar verhaal gelijk daar op de frontpage.
Nou ja, ik heb net die caloriechecker door zitten kijken, dus ik ga het daar wel bijhouden.
idd, heftig zegquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een naar verhaal gelijk daar op de frontpage.
Nou ja, ik heb net die caloriechecker door zitten kijken, dus ik ga het daar wel bijhouden.
Oh, dat lijkt me voor hem een stuk prettiger dan in het ziekenhuis af te wachten, het zal daar toch een stuk vertrouwder zijn voor hem, denk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij is al weer thuis( naja, in het verpleeghuis dan he)
Ze zeiden eerst dat hij in het ziekenhuis moest blijven tot de tweede operatie, maar nu mocht hij gewoon thuis wachten tot de tweede operatie, want ze weten nog niet wanneer ze die gaan doen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik begin nu ook al aan m'n 20e poging om af te vallenIk ben nu al een weekje bezig, en er is al minstens een kilo vanaf. Hoe pak ik het aan? Ik neem enkel de drie maaltijden per dag =
"s ochtend 1 plakje brood
's middags 2/3 plakken brood
"s avonds: normaal avond eten.
Daarnaast ga ik ook nog 30 minuten per dag op de roeitrainer. Denken jullie dat ik goed op weg ben?
Ik zou je aan willen raden om ook regelmatig een tussendoortje te eten (keer of drie per dag). Hoeft geen halve maaltijd te zijn, maar een stuk fruit of plakje ontbijtkoek of zo. Gewoon om je verbranding op gang te houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef RaymanNL het volgende:
Daarnaast ga ik ook nog 30 minuten per dag op de roeitrainer. Denken jullie dat ik goed op weg ben?
Stukje fruit neem ik soms wel jaquote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou je aan willen raden om ook regelmatig een tussendoortje te eten (keer of drie per dag). Hoeft geen halve maaltijd te zijn, maar een stuk fruit of plakje ontbijtkoek of zo. Gewoon om je verbranding op gang te houdenDaarnaast vind ik je ontbijt wat mager, ik zou proberen daar toch zeker een bammetje met beleg extra te eten.
Ik zit nu op 80, en ik wil naar 70quote:Op zich is het wel goed, maar wat is 'normaal avond eten'? Denk aan je variatie, voldoende fruit & groente. Ook schijnt het beter te zijn 's ochtends wat ruimer te eten (dus eerder 2 brood als ontbijt & 2 als lunch dan 1 & 3). Ik merk dat zelf ook want anders voel ik me echt naar om 11 uur.
Tussendoortjes (gezonde) zijn okee: denk aan fruit, wat zuivel of 1x per dag een evergreen ofzo kan geen kwaad.
Wat is je doel? Hoeveel kg, van waar kom je (qua gewicht)?
Ja, dat is waar. En ik doe het ook niet dagelijks, maar toen even. (Om een klein katertje weg te werkenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je dat veel vindt, dan moet je geen twee liter per dag drinken.
thnxquote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef conleche het volgende:
@Sylvana: heel lief jurkje. Staat je goed!![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Toch even posten wat ik gisteren gegeten heb:
drie bolletjes met ham en kaas
saucijzebroodje
softijsje
Australian ijsje (ja beetje overbodig, maar het was zó lekker)
broodje brie bij La Place + glas verse jus
chocokoek bij La Place (was ook nergens voor nodig --> typisch geval van ogen die groter zijn dan de maag).
patat oorlog met een frikandel speciaal (en daar had ik ook eigenlijk helemaal geen zin meer in).
*rent hard weg en verstopt zich in een hoekje.
Wel goed dat je vanzelf minder honger hebt vandaag! Bij mij gaat dan vaak de rem eraf en heb ik een paar dagen nodig om me weer te hervinden. Ik herken het wel heel erg dat als je het eenmaal hebt gekocht dat je het dan ook moet en zal opeten. Waarschijnlijk komt dat omdat je vroeger je bord helemaal moest leegeten. (ik schep tegenwoordig altijd kleine borden op, omdat als het er eenmaal op ligt, ik het ook opeet)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik was in de dierentuin in Emmen.
Maar als ik dat saucijzebroodje, die chocokoek en die patat gewoon had weggelaten was het allemaal nog wel mee gevallen. Ik had al spijt van die stomme koek toen ik m'n tanden in m'n broodje had gezet. Had die koek ook kunnen laten liggen, maar ja, ik had er voor betaald en dus ging ik me met tegenzin te barsten vreten. Dit is de eerste keer dat ik echt een allesvernietigende vreetkick had sinds ik ben begonnen met gezonderen
. Maak ik dat ook een keer mee
.
Vandaag dus rustig aan. Ik heb echt helemaal geen honger zeg!. Ik heb letterlijk voor 2 dagen gegeten, denk ik
. Misschien straks nog wat fruit en vanavond eet ik een maaltijdsalade. Morgen en overmorgen ook maar even rustig aan en ik verwacht morgen wel weer op m'n 75 kg te zitten, zodat ik vol goede moed weer verder kan
.
Ik ga waarschijnlijk donderdag naar Walibi World en dan neem ik ook weer zelf broodjes mee en ga ik niet zo verschrikkelijk zitten schransen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |