ben jij dan ook aan het afvallen / gezonderen?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb twee boterhammen met kipfilet gegeten.
daar is poes het wel mee eens, denk ikquote:Op zondag 15 juli 2007 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond het zo stil hier. Dus ik denk, ik meld eens iets.![]()
Ik heb nog één plakje. Volgens mij krijgt de poes dat.
Je kan rustig jaloers zijn want Griekenland is heel mooi, ben er met een vriendin eens wezen eilandje hoppen: Paros, Ios, Mykanos, Naxos en Santorini. Was een van mijn leukste vakanties ooit! Kos ken ik dan weer niet, volgens mij is dat een heel groot eiland.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef Viking84 het volgende:voor Colette
.
Hier is het wel mooi weer, dus ik ga zo buiten zitten met een boek. Ik moet steeds aan Saskia denken, want die zit nu lekker in Griekenland.
Cola. Smaakt ook niet zo goor als je het onverhoopt toch uitkotstquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef colette het volgende:
[..]
Je kan rustig jaloers zijn want Griekenland is heel mooi, ben er met een vriendin eens wezen eilandje hoppen: Paros, Ios, Mykanos, Naxos en Santorini. Was een van mijn leukste vakanties ooit! Kos ken ik dan weer niet, volgens mij is dat een heel groot eiland.
Oh bah, ik moet echt bijna kotsen. Iemand een snelle remedie tegen misselijkheid?
In melk zit toch best veel vet. In een pak zit 15 gramquote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef Lienekien het volgende:
Tja, wat is erg.
50 kcal per 100ml, dus 1000 kcal.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Even een vraagje: is het erg dat je 2 pakken melk drinkt? Had er vandaag wel zin in, en ik drink het wel vaker. Maar dat is toch al snel 2 liter
.
Als je dat veel vindt, dan moet je geen twee liter per dag drinken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
In melk zit toch best veel vet. In een pak zit 15 gram.
Dank! Maar 't was al te laat. Van die cola wist ik, maar er was in de galerie niets wat daar ook maar enigszins op leek. Ben eerder naar huis gegaan en heb de tent maar gesloten, ik voelde me zo beroerd. En nog eigenlijk, hoewel ietsje beter, heb iets van 15 uur geslapen en behoorlijk lopen zweten, dus ik had waarschijnljk ook koorts en ik heb echt nooit koorts. (vandaar ook geen thermometer in huisquote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Cola. Smaakt ook niet zo goor als je het onverhoopt toch uitkotst.
Sterktequote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank! Maar 't was al te laat. Van die cola wist ik, maar er was in de galerie niets wat daar ook maar enigszins op leek. Ben eerder naar huis gegaan en heb de tent maar gesloten, ik voelde me zo beroerd. En nog eigenlijk, hoewel ietsje beter, heb iets van 15 uur geslapen en behoorlijk lopen zweten, dus ik had waarschijnljk ook koorts en ik heb echt nooit koorts. (vandaar ook geen thermometer in huis)
Wel goed voor de lijn, heb behalve wat druiven en een bakje optimelvla niets gegeten gister. Ga nu ff in bad en dan nog maar weer terug in bed.
Er zijn meerdere van die sites, ik gebruik die van het voedingscentrumquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb me net aangemeld op dieet-web.
Ik ben1,67 lang, weeg nu 68 kilo en wil er graag 63 wegen. Vooral mijn buikje vind ik te dik.
Mijn plan is geen chips, geen koekjes, geen snoepjes, geen chocola, geen dropjes, geen frituur.![]()
Of alles in elk geval tot een minimum beperken.![]()
Bestaat er niet ergens een site waarop je online kan bijhouden wat je gegeten hebt die dag?
Misschien weegt jouw weegschaal wel 5 kilo te weinigquote:Op maandag 16 juli 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
Trouwens, Peter dacht altijd dat hij 70 kg was ( hij is 1.85 meter) ging hij bij mij op de weegschaal staan, issie maar 65.4 kg
Lijkt me stug, want dan zou ik zelf ook verschil moeten zien als ik op een andere weegschaal staquote:Op maandag 16 juli 2007 13:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien weegt jouw weegschaal wel 5 kilo te weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |