nee, nog nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
betekent dat een bmi van onder de 25 nu?gefeliciteerd
geen idee doet er ook niet zo toequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef colette het volgende:
Saskia, in welk deel staan jouw bikinifoto's dan, heb nu t/m 88 gelezen en ben ze nog niet tegengekomen.....
jammerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, nog niet.
En die heb ik al eens gehad hè(toen ik 73,8 was).
Heb ze al gevondenquote:
dat vroeg ik me inderdaad af welke kleur je het bruinste lijktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef colette het volgende:
[..]
Heb ze al gevondenIk vind de blauwe het mooist. Sowieso; om het bruinst te lijken moet je een blauwe bikini aan en dan nog het liefst een turquoiseblauwe. Hoe bruin je ook bent: met een rode bikini lijk je nooit bruin. Rood haalt namelijk de kleur uit je huid. (geldt ook voor oranje, bruintinten en geel.)
Wat is er mis met de maat van je bikini's?? Die passen toch gewoon?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat vroeg ik me inderdaad af welke kleur je het bruinste lijkt
en jij geen problemen met de maat van mijn bikinis?of hebben alleen dikke mensen een probleem met mijn bikinis
volgens een paar vollere dames zitten ze te strak en houd ik mijn buik krampachtig inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:31 schreef colette het volgende:
[..]
Wat is er mis met de maat van je bikini's?? Die passen toch gewoon?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens een paar vollere dames zitten ze te strak en houd ik mijn buik krampachtig in
maar kan er niets aan doen dat daar mijn vet niet zit en ik mijn buik niet in houd
Bruin en oranje werkt wel hoor, kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef colette het volgende:
[..]
Heb ze al gevondenIk vind de blauwe het mooist. Sowieso; om het bruinst te lijken moet je een blauwe bikini aan en dan nog het liefst een turquoiseblauwe. Hoe bruin je ook bent: met een rode bikini lijk je nooit bruin. Rood haalt namelijk de kleur uit je huid. (geldt ook voor oranje, roze, bruintinten en geel.)
smaller is wel een voordeel maar dat laatste hoeft nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef colette het volgende:
[..]
*Checkt nog es de foto's
Nee, hoor, ze zijn niet te klein. Wel zou ik de volgende keer bij de haltertopjes er eentje kiezen met een striksluiting middenvoor, die kan je dan zo aantrekken dat je borsten wat naar elkaar toekomen. Dat heeft twee voordelen: je lijkt dan smaller én je krijgt een mooie "rue d'amour"!
Wit wel! (toch werkt turquoise nog beter) Oranje alleen als je de kleur van Halle Berry hebt, of nog donkerder en dan moet het ook nog een pastellerige oranje zijn. Bruin, dat zou je me moeten bewijzen: Kan best mooi staan, maar ik geloof echt niet dat je er net zo bruin in uitziet als in een blauw of wit exemplaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bruin en oranje werkt wel hoor, kan ik je uit ervaring vertellen. Wit ook trouwens
.
Dat is dan smaken verschillen: ik vind het wel heel mooi, zo'n liefdestraatjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
smaller is wel een voordeel maar dat laatste hoeft niet
dat is bij die blauwe al te erg (ookal zie je dat niet op de foto)
ik ben niet echt zo voor dat push up achtige, als ze zo niet goed genoeg zijn hebben ze pech
Ja! Lavendelpaars is ook een hele goeie!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:50 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook altijd blauwe of lichtpaarse bikini's, daar lijk ik idd het bruinst in ja
Tja, d'r zit niks anders op: foto dan maar!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb deze zomer een bruine bikini met roze, en daar werd ik best wel bruin in.
misschien als ik ouder ben ik ook (niet lullig bedoelt maar vind het gewoon een soort stijl dat beter past bij je als je iets ouder bent)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef colette het volgende:
[..]
Dat is dan smaken verschillen: ik vind het wel heel mooi, zo'n liefdsestraatje![]()
Als je nog even geduld hebt; in september gaan we nog een weekje naar de zon. Dan ben ik tenminste echt bruinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef colette het volgende:
[..]
Tja, d'r zit niks anders op: foto dan maar!!![]()
Neuh, ik denk dat leeftijd er niet zoveel mee te maken heeft: heb het altijd al mooi gevonden. Het moet niet ordinair worden hè, dus niet én een laag decolletee én hotpants én stiletto's. Maar bv. een mooi jaren '50 jurkje tot op de knie en dan een beetje cleavage:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien als ik ouder ben ik ook (niet lullig bedoelt maar vind het gewoon een soort stijl dat beter past bij je als je iets ouder bent)
ja maar is wel een bepaalde stijlquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:59 schreef colette het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat leeftijd er niet zoveel mee te maken heeft: heb het altijd al mooi gevonden. Het moet niet ordinair worden hè, dus niet én een laag decolletee én hotpants én stiletto's. Maar bv. een mooi jaren '50 jurkje tot op de knie en dan een beetje cleavage:![]()
Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Ik ben na 6,5 kilo eraf al een hele cupmaat kwijt: van een D naar een C. Nog niet dramatisch dus, maar wat ik nu heb zou ik eigenlijk wel willen houden. Ik weet niet hoe het bij de rest van de dames zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje aan de dames die veel zijn afgevallen:
heb al een cup Amaar nu ik echt flink aan het afvallen ben.. is het echt zo dat je tieten het eerste krimpen (voor zover dat zeg maar nog kan
)
ben al niet blij met mijn verhoudingen zeg maar, en als dit ook alleen nog maar minder wordt? Of verschilt dit per persoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |