er was ook niets serieus aan........quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
nou ja, ik kan me wel heel goed voorstellen dat motorbloempje die pic postte, hoor. Je moet hier niet naar complimentjes gaan lopen vissen. Wees blij als je ze krijgt, krijg je ze niet, jammer dan.
valt behoorlijk mee, hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit in mn leven ben&jerry's ijs opwaarschijnlijk maar goed ook dat het zo duur is, want hoor zovaak dat het lekker is
![]()
Festini perenijsjes zijn dan ook wel echt ontzettend lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig heb ik veul liever een Solero of een festini sinaasappelijsje dan Ben & Jerry's. Maar ik was lui, wilde niet naar de winkel en had in m'n hoofd gehaald dat ik ijs wilde, dus wat doe je dan? Ijs bij New York Pizza bestellen.
ja ik weet wel dat motorbloempje loopt te zieken, maar ze krijgt vanzelf wel een ban als er een modje langskomt die van mening is dat het maar eens afgelopen moet zijn (sorry mb, maar dat is nu eenmaal wel zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er was ook niets serieus aan........
maar gelukkig is het niet alleen die foto
ze loopt al de hele tijd tegen me te ziekeneen van de dingen die ik ook leuk vind om te doen maar mag niet meer
Bij mijn Albert Heijn zijn de festini sinaasappelijsjes de hele tijd uitverkocht! In Frankrijk heb ik ook lekkere ontdekt: citrusvruchten-sorbetijs op een stokje!! Van Nestle, was dat. Verkopen ze dat hier? Heb ik geloof ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig heb ik veul liever een Solero of een festini sinaasappelijsje dan Ben & Jerry's. Maar ik was lui, wilde niet naar de winkel en had in m'n hoofd gehaald dat ik ijs wilde, dus wat doe je dan? Ijs bij New York Pizza bestellen.
dat is nu eenmaal niet zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ik weet wel dat motorbloempje loopt te zieken, maar ze krijgt vanzelf wel een ban als er een modje langskomt die van mening is dat het maar eens afgelopen moet zijn (sorry mb, maar dat is nu eenmaal wel zo).
weet je dat ik er echt geen een woord van geloofquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
het was niet 'zieken', als Viking84 zoiets had gezegd had ik 'm ook gepostals de paus had gezegd dat zijn bikini's ook tof waren, had ik dat plaatje ook gepost
zag 'm vanmiddag voorbij komen hier op Fok! en bij het woord bikini's en inderdaad het vissen naar een complimentje (de combinatie) was het een ontopic plaatje
![]()
maar Miss_S, SORRY als ik je hiermee ontzettend heb beledigd
lijkt me niet echt te helpen in een afval topicquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Sylvana het volgende:
volgen mij hebben er een paar hier heel veel chocolade ijs nodig...
nee johquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Sylvana het volgende:
volgen mij hebben er een paar hier heel veel chocolade ijs nodig...
dat is aan jouquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weet je dat ik er echt geen een woord van geloof
maar goed weer ontopic
mijn dilemma op het moment liga ja of nee
dan had je hem beter moeten promoten netquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Ze mogen de restjes uit mijn B&J-bakje komen likken.
overigens even hierop terugkomend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef computergirl het volgende:
bij blessures moet je veel strechten omdat er met stretchen meer bloed naar een spier stroomt, daardoor geneest hij beter
Volgens mij moet je er gewoon doorheen, het wordt steeds minder, die spierpijn dan. Heb je ook vooral pijn onder aan je scheenbeen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
overigens even hierop terugkomend.
Hoe zit het met spierpijn?
Heb gisteren voor het eerst in jaren hardgelopen, en stierf natuurlijk van de spierpijn vanochtend
Vanochtend ook maar niet hard gaan lopen, maar vanavond wel weer gesport (crosstrainer, loopband en zitfiets) en voelde de spierpijn aardig nog steeds.
In hoeverre kun je (ook nadat je netjes gestretched hebt en lekker gedouched) doortrainen met spierpijn? Kan dit op den duur blessures voorkomen? Of moet je er gewoon 'even doorheen'
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan had je hem beter moeten promoten net
vooral mn bovenbenen eigenlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er gewoon doorheen, het wordt steeds minder, die spierpijn dan. Heb je ook vooral pijn onder aan je scheenbeen?
ik ga ook slapenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Dat is waar. Ik ga plat trouwens. Morgen de hele dag naar m'n ouders. Zaterdag schoonmaken en inkopen doen voor het weekend, zondag waarschijnlijk picknicken en kanoën en maandag naar Walibi World. Ik vermaak me wel
.
De bewuste topic: Dames van de dieettopics, kom eens hier?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mij best maar zoals je in het topic in lifestyle kan lezen zijn steken onder water niet meer wat ze hier willen zien
dus als je daar eens mee kan ophouden
Een van de redenen dat ik hier zit... In een bak van een halve liter Chocolate Chip Cookie Dough zit 1150 kcal (valt me eigenlijk mee, ik dacht dat het er 1500 zouden zijn). Maar goed, er is een tijd geweest dat ik een stuk of 3 van die dingen per week wegwerkte. Dat was vlak na de periode dat ik alles kon eten zonder aan te komen. De combinatie Guylian chocola bij een goed glas rose heeft trouwens ook niet geholpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit in mn leven ben&jerry's ijs opwaarschijnlijk maar goed ook dat het zo duur is, want hoor zovaak dat het lekker is
![]()
spierpijn komt door afvalstoffen in je spieren en kan je voorkomen door na het hardlopen een poos te wandelen (10 min of zo) De afvalstoffen worden dan afgevoerd.quote:
of je moet toch anders gaan eten en sportenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje kan geloof ik niet afvallen, want weeg nog steeds hetzelfde
en dat terwijl ik sport, regelmatig, gezond en minder eet![]()
of m'n weegschaal liegt, dat kan ook
betekent dat een bmi van onder de 25 nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik was blij dat er geen calorieën op de verpakking stonden. Die zouden me m'n eetlust maar ontnemen. Maar het is wel érg veel, omg. Had iets van 500 kcal verwacht. Ga dit dus niet weer doen
(maar dat was ik toch al niet van plan
).
Volgens mij zit ik ook weer in een afvalspurt trouwens, want ik heb allerlei slechte dingen gegeten de laatste dagen en het komt er maar niet aan.
Zonet gewogen en ondanks de B&J ben ik toch gewoon weer 300 gram afgevallen.
Ik heb geen idee hoe het nu met hem is, want heb woensdag mn telefoonoplader bij Peter laten liggen en mn tel is leeg, dus kan niet gebeld worden of bellen totdat Peter vanavond komt. De verwachting is, omdat die tweede operatie ook nog moet gebeuren, dat hij wel een maand of langer in het ziekenhuis moet liggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana hoe gaat het nu met je vader? Moet hij nog lang in het zkh blijven?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ingeloot voor de opleiding pedagogiek volgend jaar
Dat staat vast wel op het flesje tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:
zo net ontbeten met 2 plakken ontbijt koek en een beetje becel light en een klein flesje hero pur pur (vraag me wel af hoeveel kcal daar in zit)
in nijmegen is er wel loting, in tilburg bijvoorbeeld weer nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wist niet dat je daar voor moest loten?
[..]
Dat staat vast wel op het flesje toch
Hoe ga jij het met je weblog doen, ga je er nog wel op posten, of deed je het alleen een maand om op te schrijven wat je allemaal at?
Ik heb wel weer een nieuwe log
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
thanks
ben benieuwd hoe de opleiding gaat bevallen
quote:Zal wel meevallen![]()
voor de opleiding waren er deze keer volgens mij niet zoveel aanmeldingen dus is iedereen volgens mij doorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
[..]
Niet zo aardig he
![]()
Mijn ervaring met ingeloot zijn was dat ik in het begin dacht 'Dit moet ik wel leuk vinden. Ik ben soort van bevoorrecht dat ik ben ingeloot en het zou ontzettend zonde zijn als ik er niets aan blijk te vinden of als ik er niets van bak'. Gelukkig kan ik me bijna geen leukere studie voorstellen![]()
Stefanie: succes met kijken in het nieuwe huis
Ja ik bedoel daar mee dat het leuk zal zijnquote:
Waaaat! Ik heb gister een hele reeks Shellspaarzegels zitten plakken!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb vandaag op mijn werk toch een paar oude topics doorgelezen (86 en half 87, geloof ik) en er zijn me 2 dingen opgevallen.
1. Dat er pjd (=potjandorie) 5,9 calorieen in een postzegel zitten![]()
2. Dat Alcarin er goed uitziet in bikini. Vooral buik- en taillegedeelte is jaloersmakend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |