abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51411138
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
nou ja, ik kan me wel heel goed voorstellen dat motorbloempje die pic postte, hoor. Je moet hier niet naar complimentjes gaan lopen vissen. Wees blij als je ze krijgt, krijg je ze niet, jammer dan .
er was ook niets serieus aan........
maar gelukkig is het niet alleen die foto
ze loopt al de hele tijd tegen me te zieken een van de dingen die ik ook leuk vind om te doen maar mag niet meer
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:37:23 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51411178
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit in mn leven ben&jerry's ijs op waarschijnlijk maar goed ook dat het zo duur is, want hoor zovaak dat het lekker is
valt behoorlijk mee, hoor . Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er zo lekker aan is. Als je leest wat er allemaal in zit (chocobrokken + caramel ), dan loopt het water je in je mond, maar als je dan de eerste hap in je mond doet.... mwoaah... bij mij dan hè . Ik houd sowieso niet van dat keiharde ijs en ik heb het geduld niet om te wachten tot het een beetje gesmolten is . Vroeger zette ik mijn ijs vaak even in de magnetron hahaha .
Niet meer actief op Fok!
pi_51411198
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig heb ik veul liever een Solero of een festini sinaasappelijsje dan Ben & Jerry's. Maar ik was lui, wilde niet naar de winkel en had in m'n hoofd gehaald dat ik ijs wilde, dus wat doe je dan? Ijs bij New York Pizza bestellen .
Festini perenijsjes zijn dan ook wel echt ontzettend lekker
Ja doei.
pi_51411211
Ik heb ook nog nooit ben en jerry's op hoor

geef mij maar een raketje
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:38:28 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51411224
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

er was ook niets serieus aan........
maar gelukkig is het niet alleen die foto
ze loopt al de hele tijd tegen me te zieken een van de dingen die ik ook leuk vind om te doen maar mag niet meer
ja ik weet wel dat motorbloempje loopt te zieken, maar ze krijgt vanzelf wel een ban als er een modje langskomt die van mening is dat het maar eens afgelopen moet zijn (sorry mb, maar dat is nu eenmaal wel zo ).
Niet meer actief op Fok!
pi_51411267
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig heb ik veul liever een Solero of een festini sinaasappelijsje dan Ben & Jerry's. Maar ik was lui, wilde niet naar de winkel en had in m'n hoofd gehaald dat ik ijs wilde, dus wat doe je dan? Ijs bij New York Pizza bestellen .
Bij mijn Albert Heijn zijn de festini sinaasappelijsjes de hele tijd uitverkocht! In Frankrijk heb ik ook lekkere ontdekt: citrusvruchten-sorbetijs op een stokje!! Van Nestle, was dat. Verkopen ze dat hier? Heb ik geloof ik nog nooit gezien.
pi_51411270
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja ik weet wel dat motorbloempje loopt te zieken, maar ze krijgt vanzelf wel een ban als er een modje langskomt die van mening is dat het maar eens afgelopen moet zijn (sorry mb, maar dat is nu eenmaal wel zo ).
dat is nu eenmaal niet zo
zullen we het uitproberen
pi_51411323
het was niet 'zieken', als Viking84 zoiets had gezegd had ik 'm ook gepost als de paus had gezegd dat zijn bikini's ook tof waren, had ik dat plaatje ook gepost zag 'm vanmiddag voorbij komen hier op Fok! en bij het woord bikini's en inderdaad het vissen naar een complimentje (de combinatie) was het een ontopic plaatje

maar Miss_S, SORRY als ik je hiermee ontzettend heb beledigd
Ja doei.
pi_51411345
volgen mij hebben er een paar hier heel veel chocolade ijs nodig...
pi_51411371
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
het was niet 'zieken', als Viking84 zoiets had gezegd had ik 'm ook gepost als de paus had gezegd dat zijn bikini's ook tof waren, had ik dat plaatje ook gepost zag 'm vanmiddag voorbij komen hier op Fok! en bij het woord bikini's en inderdaad het vissen naar een complimentje (de combinatie) was het een ontopic plaatje

maar Miss_S, SORRY als ik je hiermee ontzettend heb beledigd
weet je dat ik er echt geen een woord van geloof

maar goed weer ontopic

mijn dilemma op het moment liga ja of nee
pi_51411397
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Sylvana het volgende:
lijkt me niet echt te helpen in een afval topic
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:42:45 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51411402
Ze mogen de restjes uit mijn B&J-bakje komen likken .
Niet meer actief op Fok!
pi_51411405
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Sylvana het volgende:
nee joh

heb net gesport, anders was 't voor niets

neem wel een appel (erg lekker trouwens, granny's lekker zuur)
Ja doei.
pi_51411422
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

weet je dat ik er echt geen een woord van geloof

maar goed weer ontopic

mijn dilemma op het moment liga ja of nee
dat is aan jou
Ja doei.
pi_51411467
Het grappige van die foto is wel: ik stond vroeger ook de hele dag op m'n kop op het strand, ik zat nl. op turnen en schudde de flikflaks en salto's zo uit m'n mouw en om eerlijk te zijn vond ik de bewonderende blikken ook wel leuk (tot mijn eigen verdediging moet ik er wel bij zeggen dat ik toen 15 was of zo hoor)

-edit- d'r stond op de vorige pagina dus een foto van een mevrouw in bikini in de handstand op het strand/

[ Bericht 12% gewijzigd door conleche op 13-07-2007 10:09:39 ]
pi_51411484
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Ze mogen de restjes uit mijn B&J-bakje komen likken .
dan had je hem beter moeten promoten net
pi_51411515
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef computergirl het volgende:
bij blessures moet je veel strechten omdat er met stretchen meer bloed naar een spier stroomt, daardoor geneest hij beter
overigens even hierop terugkomend.

Hoe zit het met spierpijn?

Heb gisteren voor het eerst in jaren hardgelopen, en stierf natuurlijk van de spierpijn vanochtend
Vanochtend ook maar niet hard gaan lopen, maar vanavond wel weer gesport (crosstrainer, loopband en zitfiets) en voelde de spierpijn aardig nog steeds.

In hoeverre kun je (ook nadat je netjes gestretched hebt en lekker gedouched) doortrainen met spierpijn? Kan dit op den duur blessures veroorzaken? Of moet je er gewoon 'even doorheen'

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 12-07-2007 22:52:25 ]
Ja doei.
pi_51411646
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

overigens even hierop terugkomend.

Heb gisteren voor het eerst in jaren hardgelopen, en stierf natuurlijk van de spierpijn vanochtend
Vanochtend ook maar niet hard gaan lopen, maar vanavond wel weer gesport (crosstrainer, loopband en zitfiets) en voelde de spierpijn aardig nog steeds.

In hoeverre kun je (ook nadat je netjes gestretched hebt en lekker gedouched) doortrainen met spierpijn? Kan dit op den duur blessures voorkomen? Of moet je er gewoon 'even doorheen'
Volgens mij moet je er gewoon doorheen, het wordt steeds minder, die spierpijn dan. Heb je ook vooral pijn onder aan je scheenbeen?
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:49:45 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51411701
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan had je hem beter moeten promoten net
.

Dat is waar . Ik ga plat trouwens. Morgen de hele dag naar m'n ouders. Zaterdag schoonmaken en inkopen doen voor het weekend, zondag waarschijnlijk picknicken en kanoën en maandag naar Walibi World. Ik vermaak me wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_51411746
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij moet je er gewoon doorheen, het wordt steeds minder, die spierpijn dan. Heb je ook vooral pijn onder aan je scheenbeen?
vooral mn bovenbenen eigenlijk
Ja doei.
pi_51411757
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga plat trouwens.
Truste
pi_51411779
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Dat is waar . Ik ga plat trouwens. Morgen de hele dag naar m'n ouders. Zaterdag schoonmaken en inkopen doen voor het weekend, zondag waarschijnlijk picknicken en kanoën en maandag naar Walibi World. Ik vermaak me wel .
ik ga ook slapen
lange dag met mijn ikea spullen en verf
was weer zware arbeid (en weinig eten behalve dat ijs dus )
pi_51412114
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mij best maar zoals je in het topic in lifestyle kan lezen zijn steken onder water niet meer wat ze hier willen zien
dus als je daar eens mee kan ophouden
De bewuste topic: Dames van de dieettopics, kom eens hier?

Plaatje heb ik verwijderd omdat ik het niet nodig vond.
pi_51414193
Ben ook net terug van Harry Potter (leukleukleukleuk), alleen wij (stel fokkers) hebben ons iets meer misdragen, iedereen had wel iets van m&m's, autodrop, redband, etc mee
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Vis een optie? vrijdag 13 juli 2007 @ 01:01:14 #75
70532 loveli
N
pi_51415813
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit in mn leven ben&jerry's ijs op waarschijnlijk maar goed ook dat het zo duur is, want hoor zovaak dat het lekker is
Een van de redenen dat ik hier zit... In een bak van een halve liter Chocolate Chip Cookie Dough zit 1150 kcal (valt me eigenlijk mee, ik dacht dat het er 1500 zouden zijn). Maar goed, er is een tijd geweest dat ik een stuk of 3 van die dingen per week wegwerkte. Dat was vlak na de periode dat ik alles kon eten zonder aan te komen. De combinatie Guylian chocola bij een goed glas rose heeft trouwens ook niet geholpen.

Nu beweeg ik meer
crap in = crap out
  vrijdag 13 juli 2007 @ 07:22:17 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51419320
Ik was blij dat er geen calorieën op de verpakking stonden. Die zouden me m'n eetlust maar ontnemen. Maar het is wel érg veel, omg . Had iets van 500 kcal verwacht. Ga dit dus niet weer doen (maar dat was ik toch al niet van plan ).
Volgens mij zit ik ook weer in een afvalspurt trouwens, want ik heb allerlei slechte dingen gegeten de laatste dagen en het komt er maar niet aan.
Zonet gewogen en ondanks de B&J ben ik toch gewoon weer 300 gram afgevallen .
Niet meer actief op Fok!
pi_51419488
* motorbloempje kan geloof ik niet afvallen, want weeg nog steeds hetzelfde

en dat terwijl ik sport, regelmatig, gezond en minder eet

of m'n weegschaal liegt, dat kan ook
Ja doei.
pi_51419732
Wie weet blokkeert je weegschaal gewoon op dat cijfer? Nee hoor, het lukt wel

Ik heb gisteren niet veel gesnoept, was te druk bezig met nieuwe laptop
pi_51419957
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

spierpijn komt door afvalstoffen in je spieren en kan je voorkomen door na het hardlopen een poos te wandelen (10 min of zo) De afvalstoffen worden dan afgevoerd.
'Echte' hardlopers doen de dag nadat ze spierpijn hebben opgelopen (bijv bij een wedstrijd) een herstelloopje, een kwartiertje op een rustig temp joggen
pi_51420069
nou ja, dat doen we volgende week dan wel

twee weken om even goed op gang te komen: vriend is op vakantie die me dan in het weekend niet kan verleiden tot allemaal lekkere belgische biertjes enzo
Ja doei.
pi_51420272
Goedemorgen!
Net hardgelopen 10, 12 & 12 minuten, ben behoorlijk kapot ook en vast afgevallen, want enorm veel vocht kwijt. Straks lekker een boterham met pindakaas ofzo
Het mooi kotsende meisje.
pi_51420397
Goeiemorgen

Goed bezig zeg veligheidsspeldje

Ik mag hetzelfde gewicht als vorige week gaan updaten. Van de week zat ik er 300 gram onder, maar dat zit er nu weer aan dus. Ik weet wel hoe het komt, hele week kant en klaar maaltijden gegeten ivm drukte om van ene activiteti naar het ziekenhuis te gaan enzo. Van het weekend weer lekker koken.
pi_51420407
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje kan geloof ik niet afvallen, want weeg nog steeds hetzelfde

en dat terwijl ik sport, regelmatig, gezond en minder eet

of m'n weegschaal liegt, dat kan ook
of je moet toch anders gaan eten en sporten
pi_51420442
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 07:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik was blij dat er geen calorieën op de verpakking stonden. Die zouden me m'n eetlust maar ontnemen. Maar het is wel érg veel, omg . Had iets van 500 kcal verwacht. Ga dit dus niet weer doen (maar dat was ik toch al niet van plan ).
Volgens mij zit ik ook weer in een afvalspurt trouwens, want ik heb allerlei slechte dingen gegeten de laatste dagen en het komt er maar niet aan.
Zonet gewogen en ondanks de B&J ben ik toch gewoon weer 300 gram afgevallen .
betekent dat een bmi van onder de 25 nu? gefeliciteerd
pi_51420768
Ja het is vroeg om hard te lopen he . Maar dat komt omdat ik de rest van de week goede ervaringen had met zo vroeg lopen (lees: dan regende het nog niet). Deze keer dus ook niet
Gisteren hoorde ik alweer (mama van vriendje) dat ik nu echt niet meer af hoefde te vallen hoor...
Vaak zijn dat ook de personen die nu of vroeger veel slanker zijn/waren dus op zich lijkt me dat vrij hypocriet? (nu vul ik geen ander streefgewicht meer in, daar niet van. Alleen nog kijken hoe de buik zich ontwikkelt).

Sylvana hoe gaat het nu met je vader? Moet hij nog lang in het zkh blijven?
pi_51420901
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Sylvana hoe gaat het nu met je vader? Moet hij nog lang in het zkh blijven?
Ik heb geen idee hoe het nu met hem is, want heb woensdag mn telefoonoplader bij Peter laten liggen en mn tel is leeg, dus kan niet gebeld worden of bellen totdat Peter vanavond komt. De verwachting is, omdat die tweede operatie ook nog moet gebeuren, dat hij wel een maand of langer in het ziekenhuis moet liggen.
pi_51421135
zo net ontbeten met 2 plakken ontbijt koek en een beetje becel light en een klein flesje hero pur pur (vraag me wel af hoeveel kcal daar in zit)
pi_51421457
ik ben ingeloot voor de opleiding pedagogiek volgend jaar
pi_51421556
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ingeloot voor de opleiding pedagogiek volgend jaar
Gefeliciteerd

Wist niet dat je daar voor moest loten?
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:
zo net ontbeten met 2 plakken ontbijt koek en een beetje becel light en een klein flesje hero pur pur (vraag me wel af hoeveel kcal daar in zit)
Dat staat vast wel op het flesje toch

Hoe ga jij het met je weblog doen, ga je er nog wel op posten, of deed je het alleen een maand om op te schrijven wat je allemaal at?

Ik heb wel weer een nieuwe log
pi_51421658
gefeliciteerd miss_s!

Ik kan me nog heeeeeeeeeeeel goed herinneren hoe opgelucht ik was toen ik hoorde dat ik was ingeloot
pi_51421678
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Wist niet dat je daar voor moest loten?
[..]

Dat staat vast wel op het flesje toch

Hoe ga jij het met je weblog doen, ga je er nog wel op posten, of deed je het alleen een maand om op te schrijven wat je allemaal at?

Ik heb wel weer een nieuwe log
in nijmegen is er wel loting, in tilburg bijvoorbeeld weer niet

en stond niet op het flesje denk dat er een grotere verpakking omheen zat maar nu weg gegooid is

ik ga afentoe nog wel posten maar niet zo dagelijks dat was inderdaad voor een maand om het bij te houden
pi_51421707
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
gefeliciteerd miss_s!
dankjewel
pi_51422112
Proficiat Super zeg!
pi_51423188
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:24 schreef StefanieV het volgende:
Proficiat Super zeg!
thanks
ben benieuwd hoe de opleiding gaat bevallen
pi_51423337
Zal wel meevallen

Ik ga maandag een huis gaan bekijken voor de 2de keer. Mijn vriend en ik zijn aan het kijken voor een huis, en dat bevalt ons echt wel. Maandag met de ouders gaan kijken en dan zien of we het kopen. Ik hoop het zo, ben er al helemaal verliefd op
pi_51423491
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

thanks
ben benieuwd hoe de opleiding gaat bevallen
quote:
Zal wel meevallen
Niet zo aardig he

Mijn ervaring met ingeloot zijn was dat ik in het begin dacht 'Dit moet ik wel leuk vinden. Ik ben soort van bevoorrecht dat ik ben ingeloot en het zou ontzettend zonde zijn als ik er niets aan blijk te vinden of als ik er niets van bak'. Gelukkig kan ik me bijna geen leukere studie voorstellen

Stefanie: succes met kijken in het nieuwe huis
pi_51423530
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

[..]

Niet zo aardig he

Mijn ervaring met ingeloot zijn was dat ik in het begin dacht 'Dit moet ik wel leuk vinden. Ik ben soort van bevoorrecht dat ik ben ingeloot en het zou ontzettend zonde zijn als ik er niets aan blijk te vinden of als ik er niets van bak'. Gelukkig kan ik me bijna geen leukere studie voorstellen

Stefanie: succes met kijken in het nieuwe huis
voor de opleiding waren er deze keer volgens mij niet zoveel aanmeldingen dus is iedereen volgens mij door
maar goed ik heb er wel zin in
pi_51423542
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

[..]

Niet zo aardig he
Ja ik bedoel daar mee dat het leuk zal zijn Ik ken niets van inloting, moest niet ingeloot worden bij mijn studie, dus heb daar geen ervaring mee

Dank je, we hebben het huis al gezien, het is prachtig en groot, maar nu gaan de ouders mee om te zien of er nog meer herstellingen aan zijn of niet
pi_51423619
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb vandaag op mijn werk toch een paar oude topics doorgelezen (86 en half 87, geloof ik) en er zijn me 2 dingen opgevallen.

1. Dat er pjd (=potjandorie) 5,9 calorieen in een postzegel zitten

2. Dat Alcarin er goed uitziet in bikini. Vooral buik- en taillegedeelte is jaloersmakend.
Waaaat! Ik heb gister een hele reeks Shellspaarzegels zitten plakken! Wel honderd, maar ze zijn kleiner dan een postzegels. Ik schat 250 kcal in totaal . Vandaag maar een balansdag doen dus!

[/flauwmodus weer uit]
pi_51423644

daarom heb ik zo'n spons
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')