abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:13:06 #26
177846 colette
kloon van conleche
pi_51397853
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Ongezonde vette kaas, groenten die op zuur ofzo hebben gehangen, iets mayo achtigs

Het gaat om het idee (en ik had wel een bruin broodje gevraagd)
Hmmm, dat broodje kip was waarschijnlijk gezegend met minder calorieen
pi_51398194
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

nee, dat was ik
[..]

Er zijn geen onverharde paden bij ons in de buurt..

Mijn knieen doen vooral aan de voorkant zeer..
Ook nog maar eens een bericht... Ik rende eerst ook verhard, maar na mijn verhuizing woon ik welgeteld heel weinig meters van het bos en kan ik dus lekker daar gaan rennen. Voel je je ook meteen wat minder bekeken...
Enige nadeel: als je valt oid ziet ook niet zo snel iemand je en je kan natuurlijk altijd een of andere engerd tegenkomen... maar dat neem ik maar voor lief
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:37:31 #28
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51398676
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:13 schreef colette het volgende:

[..]

Hmmm, dat broodje kip was waarschijnlijk gezegend met minder calorieen
Misschien wel ja maar de saus die ze hadden zag er wel vet uit.

En het was pittig en daar kan ik niet zo goed tegen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51401595
Daarom vroeg ik ook of het broodje gezond wel zo gezond was .
Het is namelijk vaak niet zo gezond doordat het zo dik belegd is met ham / kaas / ei.

Dus broodje kip was dan beter zonder die saus . Weet je dat gelijk ook weer voor de volgende keer .
pi_51402132
Ik heb vandaag op mijn werk toch een paar oude topics doorgelezen (86 en half 87, geloof ik) en er zijn me 2 dingen opgevallen.

1. Dat er pjd (=potjandorie) 5,9 calorieen in een postzegel zitten
2. Dat Alcarin er goed uitziet in bikini. Vooral buik- en taillegedeelte is jaloersmakend.

Wou ik toch ff kwijt. Ik ga zo direct weer voor het eerst in precies 4 weken naar de sportschool. Ben benieuwd of mijn conditie nog een beetje op peil is. Heb op vakantie niets aan sport gedaan. Wel veel trappen gelopen want ons huisje daar heeft 5 kleine verdiepinkjes, dus je loopt de hele dag van boven naar beneden en weer terug. Mijn zusje was er de laatste week ook bij en die is in 2 maanden tijd maar liefst 10 kilo afgevallen (van 88 naar 78) Ik vrees dat zij wel een beetje aan het crashen is, maar hé, voor ieder werkt het weer anders. Anyway, zij heeft foto's genomen op het strand. Ik heb ze nog niet gezien, maar als het er enigszins mee door kan, dan zal ik er eentje posten.
pi_51402524
Succes in de sportschool Colette, zal idd wel ff wennen zijn ja als je een maand niet bent geweest.

Ik kan ook niet in de sportshcool sporten aangezien mn abonnementsgeld weer eens is gestorneerd en ik geen cash geld meer genoeg heb ( of anders geen eten meer kan kopen) Maar het scheelt natuurlijk al een stuk dat ik nu met mn werk weer zo actief ben

En 10 kg in 2 maanden is idd wel veel ja
pi_51408431
He gelukkig, dat ging nog best aardig. Eerst een kwartiertje op de hometrainer en toen een lesje bodyshape. Dan krijg je altijd de eerste 25 minuten een soort aerobics en daarna ga je alle spiergroepen trainen. Dat laatste vond ik eigenlijk nog best wel zwaar, het leek wel of na 4 weken m'n spieren al minder sterk waren dan voorheen.
Ik ga nu pas avondeten (rijst, ham en sperziebonen, met thaise chilisaus, ff geen zin in moeilijke dingen koken)

-edit- maar die sperziebonen komen wél uit eigen tuin, dat dan weer wel!
pi_51409182
ja, dat merk je echt wel hoor, na 4 weken niet sporten kun je echt wel merken dat je spieren ff niks gedaan hebben.

nu pas avondeten, is wel erg laat zeg, hoe laat begon het sporten dan dat je niet daarvoor hebt gegeten?
pi_51410390
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef Sylvana het volgende:
ja, dat merk je echt wel hoor, na 4 weken niet sporten kun je echt wel merken dat je spieren ff niks gedaan hebben.

nu pas avondeten, is wel erg laat zeg, hoe laat begon het sporten dan dat je niet daarvoor hebt gegeten?
Ik was daar rond half 8 en het lesje begon om 8 uur tot 9. Ik kan echt niet met volle maag sporten, dan word ik misselijk. Ik ga wel altijd vrij laat naar bed, dus het valt nog mee.
pi_51410488
zo terug van harry potter
was leuk
en heb alleen maar een klein bakje australian koko's ijs op
pi_51410529
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb vandaag op mijn werk toch een paar oude topics doorgelezen (86 en half 87, geloof ik) en er zijn me 2 dingen opgevallen.

1. Dat er pjd (=potjandorie) 5,9 calorieen in een postzegel zitten
2. Dat Alcarin er goed uitziet in bikini. Vooral buik- en taillegedeelte is jaloersmakend.
en mijn bikini's
pi_51410749
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en mijn bikini's
O, daar ben ik nog niet aan toegekomen! Als het morgen rustig is in de galerie zal ik nog wat topics lezen en dan kom ik ze vast tegen
pi_51410759
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en mijn bikini's
-edit: niet nodig

sorry, kon het niet laten (komt door de bikini, serieus )

[ Bericht 12% gewijzigd door Mylene op 12-07-2007 22:53:16 ]
Ja doei.
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:28:13 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51410786
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:
zo terug van harry potter
was leuk
en heb alleen maar een klein bakje australian koko's ijs op
zo lekker . Hebben ze dat ook in de bios? (Pathé).

Ik heb Ben & Jerry's op, een hele halve liter bak . En het was niet eens lekker . Nou ja, dan doe ik het in ieder geval niet nog eens .
Niet meer actief op Fok!
pi_51410823
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[afbeelding]

ga eens snel naar het topic dat het beste bij jou past (komt door de bikini, serieus )
pi_51410847
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[afbeelding]

Sow, jij ziet er goed uit in bikini!!
pi_51410855
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb Ben & Jerry's op, een hele halve liter bak . En het was niet eens lekker . Nou ja, dan doe ik het in ieder geval niet nog eens .
hier is het een utopolis bios
ben and jerry's heb ik nog nooit op, australian ook niet maar was nu wel lekker
pi_51410905
ik zit net boven de 27, dus vind dat ik hier ook wel mag posten bovendien heb ik het topic geopend (was nou eenmaal de laatste ontdekte ik toen ik wat postte vanochtend )
Ja doei.
pi_51410947
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Sow, jij ziet er goed uit in bikini!!
mocht willen dat ik die attention whore was zit niet voor niets nog boven de 27
Ja doei.
pi_51410969
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit net boven de 27, dus vind dat ik hier ook wel mag posten bovendien heb ik het topic geopend (was nou eenmaal de laatste ontdekte ik toen ik wat postte vanochtend )
mij best maar zoals je in het topic in lifestyle kan lezen zijn steken onder water niet meer wat ze hier willen zien
dus als je daar eens mee kan ophouden
pi_51410998
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mij best maar zoals je in het topic in lifestyle kan lezen zijn steken onder water niet meer wat ze hier willen zien
dus als je daar eens mee kan ophouden
Ja doei.
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:34:10 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51411038
nou ja, ik kan me wel heel goed voorstellen dat motorbloempje die pic postte, hoor. Je moet hier niet naar complimentjes gaan lopen vissen. Wees blij als je ze krijgt, krijg je ze niet, jammer dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_51411047
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik koop dat niet meer, want bij mij MOET zo'n halve liter ook op, ik zet hem wel 4x terug de vriezer in, maar ik kom toch altijd weer van m'n luie reet vandaan om nog een paar happen te nemen, net zolang dat het op is. (Roomijs en conleche: de rem is weg. Ik heb net na kerst eens een halve kerstijstaart in m'n eentje zitten wegwerken x3)

Er komen bij mij alleen nog waterijsjes in huis: das ook lekker en dan kan ik me wel bij een, nou vooruit; soms 2 houden.
pi_51411099
ik heb nog nooit in mn leven ben&jerry's ijs op waarschijnlijk maar goed ook dat het zo duur is, want hoor zovaak dat het lekker is
Ja doei.
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:36:07 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51411126
Gelukkig heb ik veul liever een Solero of een festini sinaasappelijsje dan Ben & Jerry's. Maar ik was lui, wilde niet naar de winkel en had in m'n hoofd gehaald dat ik ijs wilde, dus wat doe je dan? Ijs bij New York Pizza bestellen .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')