Ben ik het niet mee eens, het moet net zoals Colette zegt niet TE worden, maar anders vind ik het best mooi staan ( en baal er wel beetje van dat ik het zelf niet heb, mijn borsten staan heel wijd uit elkaar ) Een mooi decollete is echt een turn-on bij mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien als ik ouder ben ik ook (niet lullig bedoelt maar vind het gewoon een soort stijl dat beter past bij je als je iets ouder bent)
verschilt per persoonquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje aan de dames die veel zijn afgevallen:
heb al een cup Amaar nu ik echt flink aan het afvallen ben.. is het echt zo dat je tieten het eerste krimpen (voor zover dat zeg maar nog kan
)
ben al niet blij met mijn verhoudingen zeg maar, en als dit ook alleen nog maar minder wordt? Of verschilt dit per persoon?
Bij mij ging het idd hard naar beneden met de cupmaat. Van C naar B. Helaas. Maar je kan niet alles hebben, kon ik wel makkelijker een bikini kopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje aan de dames die veel zijn afgevallen:
heb al een cup Amaar nu ik echt flink aan het afvallen ben.. is het echt zo dat je tieten het eerste krimpen (voor zover dat zeg maar nog kan
)
ben al niet blij met mijn verhoudingen zeg maar, en als dit ook alleen nog maar minder wordt? Of verschilt dit per persoon?
een mooi decollete is zeker mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het moet net zoals Colette zegt niet TE worden, maar anders vind ik het best mooi staan ( en baal er wel beetje van dat ik het zelf niet heb, mijn borsten staan heel wijd uit elkaar ) Een mooi decollete is echt een turn-on bij mij
same here, ben nu ongeveer 10kg kwijt, en BH-bandje hoeft alleen iets strakker, cup klopt nog. Maar nou verdwijnt bij mij het vet het eerst op de heupen, kont en buik (daar zat ook het meeste)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
verschilt per persoon
die van mij zijn niet veel kleiner geworden wel steviger
maar soms houd je echt theezakjes over
Dat is ook het beeld wat ik het liefst van mezelf heb!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een mooi decollete is zeker mooi
maar ik ben niet zo dat ik dat bij mezelf ga opwekken als het zo niet ishoud niet van die neppe dingen
en het beeld dat ik van collete heb is volgens mij dat ze dat al vanzelf heeft en dan inderdaad een mooi jaren 50 jurkje er bij en een wijntje (Dat is het beeld dat ik heb)
ga je er achter aan rennen danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. ik houd het even in de gaten![]()
dank voor de info allen
![]()
ik ga zo lekker calorieen verbranden op de motor![]()
![]()
en dat zegt diegene die mij uitlacht als ik zeg kcal te hebben verbrand met ikea spullen in elkaar zetten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
met motorrijden verbrand je best calorieen hoorshake that hips
het is heel intensief
vooral als je dijkjes rijdt, in plaats van alleen maar snelweg
grote kasten en banken, stoelen, tafels in je eentje in elkaar zetten 8 uur lang zonder pauze is zware arbeidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch niet dat je er neits mee verbandt, maar het is geen zware arbeidtoegegeven, dat is het echt niet
met elke handeling verbrand je calorieen, maar een ikea kast in elkaar zetten is geen zware arbeid, dat is zandzakken sjouwen enzo
ja en als jij het zou doen zou je hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
dan was het voor jou zware arbeidprima
einde discussie
zie mn editquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:33 schreef DakDuuf het volgende:
werkt veel beter waarvoor?
Is mij inderdaad vaker geadviseerd, zie je meer resultaat enzo, of sneller
Dat kan je met bepaalde modellen BH's en bikinitops heel goed camoufleren! In je fobo zie je dat die paarse bikini qua model veel beter is dan die andere en dan heb je nog veel betere. En dan bedoel ik niet eens echte push ups of gevulde exemplaren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het moet net zoals Colette zegt niet TE worden, maar anders vind ik het best mooi staan ( en baal er wel beetje van dat ik het zelf niet heb, mijn borsten staan heel wijd uit elkaar ) Een mooi decollete is echt een turn-on bij mij
Die andere is al een oude, die draag ik niet meer. Ik heb nu een donkerblauwe haltertop bikini en daar is het ook al een stuk beter, maar wil sowieso van de zomer nog een nieuwe bikini erbij, dus zal es gaan rondkijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef colette het volgende:
[..]
Dat kan je met bepaalde modellen BH's en bikinitops heel goed camoufleren! In je fobo zie je dat die paarse bikini qua model veel beter is dan die andere en dan heb je nog veel betere. En dan bedoel ik niet eens echte push ups of gevulde exemplaren.
Het valt nu toch mee? MB en Miss_S zijn het oneens, maar er wordt toch vrij beschaafd over gepost? Of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef schatje het volgende:
Even nog voor de duidelijkheid, voor de mensen die het misschien gemist hebben: Dames van de dieettopics, kom eens hier?
vraag ik me ook af......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:55 schreef colette het volgende:
[..]
Het valt nu toch mee? MB en Miss_S zijn het oneens, maar er wordt toch vrij beschaafd over gepost? Of bedoel je iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |