abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51433431
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

misschien als ik ouder ben ik ook (niet lullig bedoelt maar vind het gewoon een soort stijl dat beter past bij je als je iets ouder bent)
Ben ik het niet mee eens, het moet net zoals Colette zegt niet TE worden, maar anders vind ik het best mooi staan ( en baal er wel beetje van dat ik het zelf niet heb, mijn borsten staan heel wijd uit elkaar ) Een mooi decollete is echt een turn-on bij mij
pi_51433446
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje aan de dames die veel zijn afgevallen:

heb al een cup A maar nu ik echt flink aan het afvallen ben.. is het echt zo dat je tieten het eerste krimpen (voor zover dat zeg maar nog kan )

ben al niet blij met mijn verhoudingen zeg maar, en als dit ook alleen nog maar minder wordt? Of verschilt dit per persoon?
verschilt per persoon
die van mij zijn niet veel kleiner geworden wel steviger
maar soms houd je echt theezakjes over
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:04:38 #153
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51433523
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje aan de dames die veel zijn afgevallen:

heb al een cup A maar nu ik echt flink aan het afvallen ben.. is het echt zo dat je tieten het eerste krimpen (voor zover dat zeg maar nog kan )

ben al niet blij met mijn verhoudingen zeg maar, en als dit ook alleen nog maar minder wordt? Of verschilt dit per persoon?
Bij mij ging het idd hard naar beneden met de cupmaat. Van C naar B. Helaas. Maar je kan niet alles hebben, kon ik wel makkelijker een bikini kopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51433535
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, het moet net zoals Colette zegt niet TE worden, maar anders vind ik het best mooi staan ( en baal er wel beetje van dat ik het zelf niet heb, mijn borsten staan heel wijd uit elkaar ) Een mooi decollete is echt een turn-on bij mij
een mooi decollete is zeker mooi
maar ik ben niet zo dat ik dat bij mezelf ga opwekken als het zo niet is houd niet van die neppe dingen

en het beeld dat ik van collete heb is volgens mij dat ze dat al vanzelf heeft en dan inderdaad een mooi jaren 50 jurkje er bij en een wijntje (Dat is het beeld dat ik heb )
pi_51433603
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

verschilt per persoon
die van mij zijn niet veel kleiner geworden wel steviger
maar soms houd je echt theezakjes over
same here, ben nu ongeveer 10kg kwijt, en BH-bandje hoeft alleen iets strakker, cup klopt nog. Maar nou verdwijnt bij mij het vet het eerst op de heupen, kont en buik (daar zat ook het meeste)
Verschilt blijkbaar ontzettend per persoon.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:19:16 #156
177846 colette
kloon van conleche
pi_51434018
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een mooi decollete is zeker mooi
maar ik ben niet zo dat ik dat bij mezelf ga opwekken als het zo niet is houd niet van die neppe dingen

en het beeld dat ik van collete heb is volgens mij dat ze dat al vanzelf heeft en dan inderdaad een mooi jaren 50 jurkje er bij en een wijntje (Dat is het beeld dat ik heb )
Dat is ook het beeld wat ik het liefst van mezelf heb!! (de werkelijkheid is dat ik nu in baggy trousers een t-shirt en gympen rondloop -'t t-shirt is wel blauw, dat dan weer wel )
pi_51434037
nou ja.. ik houd het even in de gaten dank voor de info allen
ik ga zo lekker calorieen verbranden op de motor
Ja doei.
pi_51434097
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. ik houd het even in de gaten dank voor de info allen
ik ga zo lekker calorieen verbranden op de motor
ga je er achter aan rennen dan
of ga je iets anders doen op de moter
pi_51434239
met motorrijden verbrand je best calorieen hoor shake that hips het is heel intensief vooral als je dijkjes rijdt, in plaats van alleen maar snelweg
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:25:27 #160
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51434252
Guess what, ik ben vandaag op de fiets Kei sportief!!!

Collega was jarig dus heb wel die calloriën middels gebak binnengekregen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51434257
M'n cup is niet veranderd, maar een tijd geleden zaten m'n bhs wel slechter dan nu, dus wat gekrompen zijn ze wel.
En m'n bikini is bruin en fel met bloemetjes, bruin lijk ik toch niet
Het mooi kotsende meisje.
pi_51434287
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
met motorrijden verbrand je best calorieen hoor shake that hips het is heel intensief vooral als je dijkjes rijdt, in plaats van alleen maar snelweg
en dat zegt diegene die mij uitlacht als ik zeg kcal te hebben verbrand met ikea spullen in elkaar zetten?
pi_51434399
ik zeg toch niet dat je er neits mee verbandt, maar het is geen zware arbeid toegegeven, dat is het echt niet met elke handeling verbrand je calorieen, maar een ikea kast in elkaar zetten is geen zware arbeid, dat is zandzakken sjouwen enzo
Ja doei.
pi_51434438
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch niet dat je er neits mee verbandt, maar het is geen zware arbeid toegegeven, dat is het echt niet met elke handeling verbrand je calorieen, maar een ikea kast in elkaar zetten is geen zware arbeid, dat is zandzakken sjouwen enzo
grote kasten en banken, stoelen, tafels in je eentje in elkaar zetten 8 uur lang zonder pauze is zware arbeid
ga maar eerst al die pakketen in je eentje verslepen en de hele tijd mee sjouwen het zijn geen zandzakken inderdaad want die geven nog een beetje mee
pi_51434451
dan was het voor jou zware arbeid prima einde discussie
Ja doei.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:31:07 #166
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_51434465
tsk.. vrouwen en bikini's.

Anyway, hiero ook weer hard aan het trainen, gistrn een duizend doden gestorven *nouja, niet echt, figuurlijk gesproken he*, wel ernstig lekker getraind, kreeg zowaar nog een compliment dat ik zo fanatiek bezig was:).
Morgen vroeg trainen, dik uur cardio, uurtje kracht training, en dan... heerlijk aan het hoornsemeer liggen, bruin worden enzo.

goed wknd allemaal:)
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_51434492
Ik zou eerst een uur kracht doen en dan een uur cardio, dat werkt veel beter als je af wilt vallen. Omdat je met kracht eerst je koolhydraten verbrandt en als je dan cardio gaat doen die reserves op zijn en je vet gaat verbanden
pi_51434521
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
dan was het voor jou zware arbeid prima einde discussie
ja en als jij het zou doen zou je hetzelfde zeggen
je zegt zelf zandzakken sjouwen is wel zware arbeid
nou ik heb het meeste ook met die kasten staan sjouwen
het inelkaar schroeven is inderdaad niet zwaar (wel vervelend in je eentje) maar steeds alles sjouwen en op zijn plek zetten in je eentje is wel weer zwaar
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:33:16 #169
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_51434545
werkt veel beter waarvoor?

Is mij inderdaad vaker geadviseerd, zie je meer resultaat enzo, of sneller
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_51434565
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:33 schreef DakDuuf het volgende:
werkt veel beter waarvoor?

Is mij inderdaad vaker geadviseerd, zie je meer resultaat enzo, of sneller
zie mn edit
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:40:46 #171
177846 colette
kloon van conleche
pi_51434819
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat kan je met bepaalde modellen BH's en bikinitops heel goed camoufleren! In je fobo zie je dat die paarse bikini qua model veel beter is dan die andere en dan heb je nog veel betere. En dan bedoel ik niet eens echte push ups of gevulde exemplaren.
pi_51434922
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef colette het volgende:

[..]

Dat kan je met bepaalde modellen BH's en bikinitops heel goed camoufleren! In je fobo zie je dat die paarse bikini qua model veel beter is dan die andere en dan heb je nog veel betere. En dan bedoel ik niet eens echte push ups of gevulde exemplaren.
Die andere is al een oude, die draag ik niet meer. Ik heb nu een donkerblauwe haltertop bikini en daar is het ook al een stuk beter, maar wil sowieso van de zomer nog een nieuwe bikini erbij, dus zal es gaan rondkijken
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:45:41 #173
16715 Mylene
*schatje*
pi_51435026
Even nog voor de duidelijkheid, voor de mensen die het misschien gemist hebben: Dames van de dieettopics, kom eens hier?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:55:17 #174
177846 colette
kloon van conleche
pi_51435387
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef schatje het volgende:
Even nog voor de duidelijkheid, voor de mensen die het misschien gemist hebben: Dames van de dieettopics, kom eens hier?
Het valt nu toch mee? MB en Miss_S zijn het oneens, maar er wordt toch vrij beschaafd over gepost? Of bedoel je iets anders?
pi_51435562
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:55 schreef colette het volgende:

[..]

Het valt nu toch mee? MB en Miss_S zijn het oneens, maar er wordt toch vrij beschaafd over gepost? Of bedoel je iets anders?
vraag ik me ook af......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')