speel zelf 3-5-2 dus 5-2-3 gaat het niet wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef MrMoon het volgende:
5-2-3 counter met een zwakker middenveld? Zodat zijn countertaktiek zinloos is...
Al op SW gestemt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:38 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
speel zelf 3-5-2 dus 5-2-3 gaat het niet worden
VDO? Tell me.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef fabianf het volgende:
Aangezien sommige mensen hier (onbegrijpelijk, maar dat is een ander verhaal) zweren bij de Nederlandstalige hattrick heb ik dat ook maar even vertaald naar de topictitel...
cultheld in spequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef terryvorst het volgende:
[..]
4-0
Huntelaar:)
2 goals 2 assists 1 onterehct afgekeurde goal...byebye ruud
heb jij nog een goede tip hoe ik het beste in de beker kan gaan spelen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
cultheld in spe
en van de Sar is ook een held
daemon serieus, ik kan je alleen maar het advies meegeven dat je gewoon iets kiest en goed doet. Niet wat je moet doen , want dat maakt niet zoveel uit. Het gaat er meer om dat hetgeen je doet gewoon goed is. Als je gaat trainen met een toekomstig coach in die linie ben je al verkeerd bezig. Die aanval optie klinkt goed en doordacht, dus waarom nog twijfelen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef Daemon19 het volgende:
Nog effe terugkomend op mn trainingswitch.
Het wordt wingers, verdedigers of aanvallers. Met allemaal hun voordelen en nadelen.
Wingers:
Ik moet 8 trainees kopen. Daarnaast moet ik mn 2 wingers verkopen, maar ook 2 verdedigers. Aangezien ik 1 future coach in mn verdediging heb staan en 2 uitstekende, zal ik de uitstekende moeten verkopen. Waardoor mn verdediging vrij waardeloos wordt.
Ondanks dat dit me een leuke en vooral lucratieve trainingsoptie leek, valt deze af.
Verdedigen:
Eigenlijk hetzelfde probleem. Maar aangezien je 5 verdedigers op een rij hebt staan, zal mn verdediging niet zo rampzalig zijn. Voordeel is dat je veel trainingsplekken hebt, helaas betekent dit ook dat ik veel trainees moet kopen.
Scoren:
Ik heb nu twee 21-jarige formidabele spelers staan, zou ik deze verkopen zou ik toch wel een aantal aardige trainees voor kunnen kopen en het voordeel is dat ik maar 6 trainees nodig heb (ipv 8 of 10).
Dus wat vinden jullie ervan en graag iets uitgebreider dan in het vorige topic?
Ik had een soortgelijke tegenstander en zet bij tegenstanders met een duidelijk zwakkere flankverdediging 1 aanvaller met een beetje vleugelspel naar die wing, zag dat jij je WB aanvallend zette, maar je weet het nooit met de matchengine, dat buitenspelgeval bij jouquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:07 schreef Lennox het volgende:
MatchID: 84381879
Ik word er een beetje verdrietig van.
Trouwens voor SW nog 2 stemmen erbij geregeld vanmiddag bij vrienden.
quote:Geldige stem geregistreerd voor gebruiker 546404.
Je kunt stemmen tot 21-08-2006 om 07:00.
Je hebt gestemd op SuperWeber.
ze staan wel op volgorde...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:43 schreef -J-D- het volgende:SW
De 10 deelnemers staan niet op volgorde toch?
SW hoeft toch niet persé 9e te staan?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ze staan wel op volgorde...
(alphabet dus)
SW for Bondscoachquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar moet ik voor SW stemmen en waar stem ik op Superweber?
jij hebt gewonnen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef Outpost76 het volgende:
Wil er iemand van de uitgeschakelde nog een oefenduel spelen komende woensdag???
Ik kreeg ook al de vraag of ik wel 60h per week tijd hadquote:
retorische vraag natuurlijk, je doet immers geen reet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al de vraag of ik wel 60h per week tijd had
Exactly my thoughtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
retorische vraag natuurlijk, je doet immers geen reet.![]()
Ik heb geen idee ik speel mn 1e seizoen 8e div maar ik was niet ingeloot oid denk ik. Mischien niet hoog genoeg geeindigd van alle promoverende 9e divs. Daag me maar uit dan mangoworks bij jou bij mij maakt me niet uit ik merk t wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dan wil ik wel...: waarom zat je niet in de beker?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik speel mn 1e seizoen 8e div maar ik was niet ingeloot oid denk ik. Mischien niet hoog genoeg geeindigd van alle promoverende 9e divs. Daag me maar uit dan mangoworks bij jou bij mij maakt me niet uit ik merk t wel.
ps ben jij sv houten 3?
Had ik kunnen weten en ik heb t ook al weer weg gehaald.quote:
oeh dat zou kunnen, heb ik verloren?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten en ik heb t ook al weer weg gehaald.Ik heb ook voor de jupiler cup tegen je gespeeld.
Was ik ff vergeten.
![]()
Altijd mee ingaan en dan er natuurlijk sch*jt aan hebben!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef SuperWeber het volgende:
Pfffffffffffff.... Nu begint die gast weer te ouwehoeren over MOTS en PIC dealtjes...
al gestemt op SW?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik moet dit jaar maar eens wat doen aan me avatar, wordt tijd voor een award
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
oeh dat zou kunnen, heb ik verloren?
waarin we allebei counterdenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Needoor mn wedstrijd tegen jou verloor ik de mogenlijkheid om door te gaan naar de volgende ronde. T was t laatste groepsduel en ik mocht niet verliezen.
![]()
28-06-2006 (Vriendschappelijk): SV Houten 3 - FC RKDEO 2 - 0
Ik zette expres die WB aanvallend, omdat die kant zijn slechtste aanvalskant was. Die moet ik ook makkelijk gepakt hebben lijkt me.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijke tegenstander en zet bij tegenstanders met een duidelijk zwakkere flankverdediging 1 aanvaller met een beetje vleugelspel naar die wing, zag dat jij je WB aanvallend zette, maar je weet het nooit met de matchengine, dat buitenspelgeval bij jou
Anyway mijn matchid: 84384377
Ik moest wel couteren jou mid is gewoon beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waarin we allebei counterdeneen van de weinige wedstrijden waarin mijn formidabele spits scoorde...
Met zo een verdediging zou dat toch moeten lukken maar waarom regel je niet een beter mid??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tsja, ik ga dit jaar weer eens voor lijfsbehoud...
wat ben ik nu aan het trainen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met zo een verdediging zou dat toch moeten lukken maar waarom regel je niet een beter mid??
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef Lennox het volgende:
Uit mn competitie nog een stem voor je geregeld SW.
ow? vertelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
Grumpey, JD, MK, VK en lortnoc...
Ik heb jullie als mijn partners in crime ingeschakeld
Edit: Toch niet, ik ga blaten over dat namen onbelangrijk zijn enz...
Volg het betreffende topic op HT-Nederland...quote:
vsquote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Wat doe ik dan fout dat ik 0-3 op mn ballen krijg?quote:ajaxmania
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
quote:
60 maar?? Volgens mij heb jij 120 uur per week tijdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al de vraag of ik wel 60h per week tijd had
en wat moet ik dan doen??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Wil jij ook nog partner in crime worden kommie??
Ja dan moet je ook meer vragen he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat ben ik nu aan het trainen?
352 verdedigen
nu 4-3-3 korte passen (kwam er dit seizoen pas achter dat je aanvallers ook moeten kunnen passen om te scoren...)
Opzich een best elftal, maar het is het net niet...
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...quote:
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...
Er is vast ook een plaats voor jou!!
Geen flauw ideequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?
Dubbelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?
scouting.quote:
Ja ik denk dat ik de hele Fok!Fed wel een baan kan geven bij het nationale teamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
scouting.
informatie van alle verschillende trainers van verdedigen tot korte pass zeg maar.
analyses van tegenstanders.
noem maar op
Ik sla je aanbieding eervol afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de hele Fok!Fed wel een baan kan geven bij het nationale team
Goed bezigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef nicomart het volgende:
ik ben trouwens zwaar aan het ronselen voor je
Ze zijn wel lekker bezig jah..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef SuperWeber het volgende:
Btw voor de mensen die het allemaal nog niet echt gevolgd hebben, het complete BC-team valt op dit moment over me heen![]()
![]()
Dan heb je in ieder geval alle aandachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef SuperWeber het volgende:
Btw voor de mensen die het allemaal nog niet echt gevolgd hebben, het complete BC-team valt op dit moment over me heen![]()
![]()
Mja, ik pareer ze niet slechtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker bezig jah..
Je hebt weer 2 stemmen erbij!
ik ben altijd in voor ceremoniele functiesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...
Er is vast ook een plaats voor jou!!
Broodjesboer??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben altijd in voor ceremoniele functies
Voor de overwinningquote:
Dit kunnen we niet hebben, hoor. Wij zitten midden in de verkiezingscampagne en dan peer jij hem effe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef Grumpey het volgende:
nog even 2 stemmen gefixt. Vanavond overigens naar lowlands, dus dan ben ik er even niet
Al gestemd op SW??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef Betaserc het volgende:
6-2 gewonnen in de beker van een 7e klasser, ben zelf 8e klasser. Volgende match tegen een 5e klasser dus dan zal ik wel het loodje leggen.
Nationaal forum van NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waar is die discussie ergens te volgen?
Nationaal forum van NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waar is die discussie ergens te volgen?
Nee, sorry. Al mijn stem gegeven aan een of ander persoon die me een bericht stuurde naar mijn hattrick-postbus. Ronaldonho ofzo was dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Al gestemd op SW??
Weer 2 erbij voor je geregeld iig![]()
Je kunt dat altijd nog wijzigen, dus wijzigen lijkt mequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:50 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Nee, sorry. Al mijn stem gegeven aan een of ander persoon die me een bericht stuurde naar mijn hattrick-postbus. Ronaldonho ofzo was dat.
heej, hij moet niet mijn record gaan verbeteren natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit kunnen we niet hebben, hoor. Wij zitten midden in de verkiezingscampagne en dan peer jij hem effe.
Zo werkt het niet grumps!![]()
Dat maakt niet uit Grump... Het gaat erom dat de Fok!Fed in control komtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej, hij moet niet mijn record gaan verbeteren natuurlijk
In principe krijgen we iemand in de top 10 als we dus maar beetje samenwerkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit Grump... Het gaat erom dat de Fok!Fed in control komt
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef nicomart het volgende:
ik ben trouwens zwaar aan het ronselen voor je
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!quote:ff een vraagje als je gaat stemmen voor de bondscoach, Stem dan op SuperWeber. Hij is een goede en een frisse wind kan nooit kwaad.
Ik moet die Laakkwa zand in de ogen strooien. Die is me net iets te veel aan het aan en verkopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm Lennox? Ik lees op je compforum dat je mss een paar keer 442 gaat spelen...
Gek geworden ofzoDacht dat je compleet counter-minded was, krijgen we dit
Het is SuperWeber, niet SuperWebber..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.![]()
Het volgende bericht hebben ze allemaal gekregen :
¨
[..]
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!
Hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:05 schreef The_Hives het volgende:
iemand een link om te stemmen?
Maak t uit ze weten toch wel wie ik bedoel hij staat toch in de top 10quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is SuperWeber, niet SuperWebber..
ik klktequote:
kut duitsersquote:Je kan stemmen tot 21-08-2006 om 07:00.
Je hebt gestemd op SuperWeber.
quote:You have voted for SuperWeber.
Ik ben er al....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Sw time to come to the conference, volgens mij word ik anders lijdend voorwerp![]()
als je bondscoach wordt hé, vind ik dat je er ook zo'n award bij moet krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef SuperWeber het volgende:
Mja, dat is mijn mening ook...
quelle honneurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
Grumpey, JD, MK, VK en lortnoc...
Ik heb jullie als mijn partners in crime ingeschakeld
Edit: Toch niet, ik ga blaten over dat namen onbelangrijk zijn enz...
Is Lorrie quasi gestopt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
quelle honneur![]()
veel succes trouwens met lortnoc terug aan t hattricken te krijgen!
maar ff serieus, hoe ben je ineens op t idee gekomen bondscoach te worden, heb niet zoveel meegekregen van de laatste dagen...
Idee van Grump. Toen heb ik maar besloten om een controversiele speech op te stellen. Hij schijnt nogal veel stof te doen opwaaien. Lees het topic op HT-Nederland maar even na...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
quelle honneur![]()
veel succes trouwens met lortnoc terug aan t hattricken te krijgen!
maar ff serieus, hoe ben je ineens op t idee gekomen bondscoach te worden, heb niet zoveel meegekregen van de laatste dagen...
Ik begin btw onderhand wel een beetje moe te worden, van die pisvlekjes die denken slim te zijn...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Daemon19 het volgende:
Hahah, stof opwaaien? Eerder een zandhoos..
Ik heb om die reden ook uitgelogd.... Morgen weer verder lol trappenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef nicomart het volgende:
begrijpelijk..
Ik heb alleen nog geen flauw idee wat er met VDO bedoelt wordt...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef nicomart het volgende:
hehe.. je hebt je slaap rust hard genoeg nodig op dat forum inderdaad..
teringveel van die zeikkutreacties.. Leuk dat bonobo er nu ff tussendoor komt met SuperWeber for BC VDO !!!!
Ik ken alleen de engelse termquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef Daemon19 het volgende:
Wie is de eigenaar van Ladderzatsquad, ook wel bekend als ucriges?
In ieder geval, goed punt!
tis jammer dat ik geen verdedigers blijf trainen....quote:Douwe Mansveld (128286397)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 030
Wage: 680 ¤/week
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: poor Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: weak
HAM rulesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:18 schreef twi het volgende:
HT Ratings. Zullen vast wel andere programmaatjes zijn die dat ook doen.
HT-Ratings is gemaakt door die BC-Redeker en zijn vriendjes, oftewel, die lui die mijn topic zo lopen te vervuilen op HT-Nederland...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:18 schreef twi het volgende:
HT Ratings. Zullen vast wel andere programmaatjes zijn die dat ook doen.
quote:Kyle Marshall:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel.
Erland Flyvbjerg:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel.
Joachim Holzapfelkreuth:
Durk Veldscholten:
Zag zijn vaardigheid in conditie toenemen van uitstekend naar formidabel.
Thomas Billsjö:
Axel Waalwijk:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van conditie van uitstekend naar formidabel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.![]()
Het volgende bericht hebben ze allemaal gekregen :
¨
[..]
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!
Hier doet ie het gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef nicomart het volgende:
hebben er trouwens meer mensen problemen met HAM? Ik gooi m net aan en op een of andere manier geeft hij in plaats van de posities, het trainingspercentage
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:27 schreef nicomart het volgende:
ja die had ik geinstalleerd... Hij gaf ook niet dat hele spannende trainingsding enzo, was gewoon na een klik helemaal goed.. Alleen dus die rare percentages
Hahahaha foutje bedankt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik m'n stem voor de Koei-award nog wijzigen?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha foutje bedankt.T was goed bedoeld maar dat wist ik dus niet.
![]()
Ik train verdedigen en ik heb - 10 aan vormquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:15 schreef MacMauser het volgende:
Train ik POS en geen CON om ervoor te zorgen dat ik geen flinke vormdaling heb, heb ik vorm -6!![]()
Lekker is dat!![]()
quote:Gunnar Beidinger [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 040, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
lennox, wat doe je nu met je avatarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:22 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik train verdedigen en ik heb - 10 aan vorm![]()
![]()
1 stijger die er vanavond op gaat. Heeft te weinig passen en zal daarom nooit in A team komen.
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lennox, wat doe je nu met je avatar![]()
![]()
3-5-2 vleugel...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:31 schreef DJqbl5 het volgende:
Volgende week in de cup tegen een VI'er.
Hij speelt 5-3-2 Counter.
Hoe kan ik daar het beste tegen spelen?
dit is zijn team: Gooftroop (150514)
Zelf speel ik 3-5-2
Das te overleven. Ik heb net mn 1e conditie daling gehad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Conditie +19
Vorm -5
Valt mee dus.
En bijna al mijn basisspelers op formidabel conditie
Je hebt natuurlijk altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:22 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik train verdedigen en ik heb - 10 aan vorm![]()
![]()
+ 21??? Das niet verkeerd zeg!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef twisteddlogic het volgende:
TSI: -590 (+1430/-2020)
Vorm: -6 (+2/-8)
Conditie: 21 (+21/-)
Vordalingen vallen mee, lekker veel spelers gepopt in conditie
Nu weer lekker PM trainen
Waarschijnlijk moet je m gewoon even verwijzen naar je speech of een van je eerste reactiesquote:Je zegt dat je echt denkt dat we de Wereldcup kunnen winnen, dat is je goed recht. Je zegt ook dat als je hem niet wint, je incompetent bent. Dat kan iedereen zeggen, zou jij een goede beargumentatie kunnen geven waarom jou dat wel lukt, en bijvoorbeeld Redeker of JCLiquido niet?
Heb je 24 spelers dan?? Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:30 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Idd, 3 van mijn spelers zijn maar niet gepopt dan
Hij kan iid beter ff verder lezen dan zn neus lang is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:42 schreef nicomart het volgende:
Dagendy vraagt naar een argumentatie:
[..]
Waarschijnlijk moet je m gewoon even verwijzen naar je speech of een van je eerste reacties
Zijn verdediging:quote:Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Nou is mijn vraag. Zal ik dit halen? Mijn rechteraanval bestaat uit een aanvallende back + winger. Mijn centrale aanval zal waarschijnlijk beter zijn, omdat spits 1 in vorm is gestegen.quote:Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Mja, ik denk dat mijn post duidelijk is...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:42 schreef nicomart het volgende:
Dagendy vraagt naar een argumentatie:
[..]
Waarschijnlijk moet je m gewoon even verwijzen naar je speech of een van je eerste reacties
Mijn def:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
moet opzich voldoende zijn lennox. weet niet wat je overige stats zijn en van hem. kijk, als je def ook maar net zijn aanval tegenhoudt en je t middenveld vet verliest, wordt t natuurlijk wel moeilijk...
vs zijn aanvalquote:Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Middenveld zal van hem zwak heel laag zijn, en die van mij slecht laag ofzo.quote:Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat mijn post duidelijk is...
Conditie training is voor iedereen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:05 schreef Tomhoog het volgende:
Niet dat mijn coach meespeelde maar hij heeft toch een stijging gehad in conditie...
+15 conditie +coach naar waardeloos
vorm +6 / -7
TSI +boel / - weinig
hoe kan ik+16 hebben trouwens? Er speelden er echt maar 11 mee...![]()
quote:sterk gesproken!
quote:De argumenten van SuperWeber lijken me duidelijk. Het Nederlandse NT team moet beter kunnen en dus is een frisse wind nodig. Omdat frisse winden nu eenmaal vaak verbetering brengen.
Klare taal.
quote:Ik draai nog niet zo lang mee. Maar ik weet wel dat ie goed bezig is! Mijn kennisen kring is niet zo groot hier in hattrick maar ik weet wel dat ik van degene die ik ken al een hoop heb kunnen bewegen om op SW te stemmen! Waar onder een aantal die al veel langer spelen als ik! Voor de gene die hier al langer spelen als ik en waar ik nog nooit mee heb gesproken, wat verlies je als je SW BC maakt???? Ow heb je zoveel gehaald met de afgelopen bc dan??????? Ok tijd voor een nieuw bewind dus!!!! STEM SW!!!!!
quote:SUPERWEBER FOR BONDSCOACH!!!!!!!!
quote:SuperWeber de gekste! :$
quote:Daarom sluit ik af met de volgende zin: Superweber voor BC
dit was nog maar van een kwart paginaquote:Ik heb het topic eens doorgelezen. Duidelijke mening, goed onderbouwd. Het lijkt erop dat je een goede kijk hebt op het spelletje. Ik heb er vertrouwen!
Succes nog, mijn stem heb je!
Ik had 12 trainees, waarvan een paar skilltrades die ik nog conditie wilde meegevenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je 24 spelers dan?? Waarom dat dan?
me coachquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef Daemon19 het volgende:
Kan ook nooit kwaad om een goedkope allround speler te hebben.. DIe inzetbaar is op de woensdagen zou er iemand geblesseerd zijn..
Ok vandaar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:24 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik had 12 trainees, waarvan een paar skilltrades die ik nog conditie wilde meegeven
De rest is mijn gewone elftal, moet nu nog van 2 spelers af, en dan is mijn elftal weer rond
Nee maar als ie niet speelt dan houd ie zn vorm ook niet vast dus dan is ie wel inzetbaar maar veel slechter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef Daemon19 het volgende:
Kan ook nooit kwaad om een goedkope allround speler te hebben.. DIe inzetbaar is op de woensdagen zou er iemand geblesseerd zijn..
Je coach kan 1 van de reserves zijn ja, zo hou je nog 3 plaatsen over (1 is er al bezet door een trainee).quote:
Lekker belangrijk. Het is toch een friendly..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok vandaar.![]()
[..]
Nee maar als ie niet speelt dan houd ie zn vorm ook niet vast dus dan is ie wel inzetbaar maar veel slechter.
Wat ik bijna altijd doe tegen CAérs is mijn trainees opstellen op het middenveld. Ik neem aan dat er op PM wordt getraind dus je trainees zijn wat minder goed dan je basisspelers. Ik weet niet of het daadwerkelijk onderbouwd is dat het werkt maar met een zo slecht mogelijk middenveld spelen tegen CA'ers werkt bij mij 4 van de 5 keer.quote:
Denk dat ik toch te enthousiast was tijdens het bieden...quote:Jens Royen (128122473)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 240
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Teuvenairs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Mag niet klagen volgens mijquote:Conditie: 22 (+22/-)
TSI: 1400 (+1510/-110)
Vorm: 4 (+9/-5)
Conditietrainen en toch stijgen in vorm, damn!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef Swennus het volgende:
Mijn TU dan ook maar even:
[..]
Mag niet klagen volgens mij![]()
Misschien waren al z'n spelers wel in waardeloos vorm..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Conditietrainen en toch stijgen in vorm, damn!![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:40 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Misschien waren al z'n spelers wel in waardeloos vorm..![]()
Das waar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:44 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het is toch een friendly..
waarschijnlijk niet.. maar hij was password-loos dus heb met er maar bij laten voegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef Ruudt het volgende:
Ik doe mee met de voetbalmanager, maar nog niet met een subleague.
Die madine zal wel nog nooit van dit forumgedeelte hebben gehoord.
lennox, ga je makkelijk winnen. ratings hoeven niet altijd beter te zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mijn def:
[..]
vs zijn aanval
[..]
Middenveld zal van hem zwak heel laag zijn, en die van mij slecht laag ofzo.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Yankee_One het volgende:
die 18jr uitstekend is wel weggegaan voor een leuk prijsje
Dat is niet eens de helft van de vraagprijs..quote:
Möglichquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:29 schreef Daemon19 het volgende:
Uddel we need to chat!
Ik ga binnenkort van PM naar scoren switchen, dus als je me een beetje kan helpen en een paar tips kan geven..
Dat zijn best leuke meevallers.quote:19-08-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 44 555 ¤
quote:18-08-2006 Je ontvangt voor deze speler 60 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
Iddquote:15-08-2006 Je ontvangt voor deze speler 20 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
Meer lukt nog nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is niet eens de helft van de vraagprijs..
Maar bieden mag altijd!
Is wel een schone dacht ik en een mid naar matig.quote:Victor Olteanu [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 590, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
kan nog wel een wonderbaarlijke aanvaller gebruiken. Maar heb er geen geld voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wie wil me helpen?
Wil iemand een bod plaatsen op een briljant middenvelder of een wonderbaarlijk/redelijk aanvaller van me? Een bod van 700k op de middenvelder zou mooi zijn, voor 1M zal hij weggaan..
Ik wil wel maar heb daar ook geen geld voor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wie wil me helpen?
Wil iemand een bod plaatsen op een briljant middenvelder of een wonderbaarlijk/redelijk aanvaller van me? Een bod van 700k op de middenvelder zou mooi zijn, voor 1M zal hij weggaan..
Hey een nieuwe poster!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Lortnoc het volgende:
Mag ik iedereen even complimenteren met de frisse wind die nu al waait
Verder even nog een inhoudelijke ht-vraag:
Gezien de huidige prijsontwikkeling is het nauwelijks nog lonend om iets te trainen. Set pieces was ook niet wat ik er van verwacht had met de extreem snel dalende prijzen kan de hogere SP de daling niet compenseren.
Ik heb wel redelijk wat geld te besteden dus wat zal ik gaan trainen/doen met mijn geld?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hey een nieuwe poster!
Speel je ook hattrick?
Welk team heb je?
Welke divisie speel je?
Als je wil kan je komend seizoen meedoen aan de Fok!-Cup.
Veel plezier
Whahah...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef Yankee_One het volgende:
ja, en www.hottrick.org voor adviezen hoe je training op te zetten
En ik vind het wel een goed beleid!quote:another way of seeing it is that strengthening your strongest part saves the most money. If you got crap for defense, don't use a trainer to boost it, use some money. If you got high attack it can be boosted with a trainer, but will be expensive to boost by buying players and paying salaries.
These two arguments combined make out my policy.
quote:I use attacking, but for a different reason.
Goals put butts in seats. High scoring loses (4-5, for example) are better than low scoring loses (0-1, or 1-2), at least as far as the supporter mood is concerned.
Also, it's hard to win if you don't score.
quote:And in a few weeks self confidence will play a more important role. That would make an offensive coach even more important.
Nooit Geschoten is altijd mis! Wat zijn jou specs en wat zijn die van hem?? Mischien kunnen we je helpen! Wt is jou verd mid en aanval en wat is dat van hem??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef Betaserc het volgende:
6-2 gewonnen in de beker van een 7e klasser, ben zelf 8e klasser. Volgende match tegen een 5e klasser dus dan zal ik wel het loodje leggen.
LOL dat dan weer wel!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef twi het volgende:
Da's trouwens wel een leuke teamnaam.
FC Nooit Geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |