quote:
60 maar?? Volgens mij heb jij 120 uur per week tijdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al de vraag of ik wel 60h per week tijd had
en wat moet ik dan doen??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Wil jij ook nog partner in crime worden kommie??
Ja dan moet je ook meer vragen he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat ben ik nu aan het trainen?
352 verdedigen
nu 4-3-3 korte passen (kwam er dit seizoen pas achter dat je aanvallers ook moeten kunnen passen om te scoren...)
Opzich een best elftal, maar het is het net niet...
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...quote:
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...
Er is vast ook een plaats voor jou!!
Geen flauw ideequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?
Dubbelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?
scouting.quote:
Ja ik denk dat ik de hele Fok!Fed wel een baan kan geven bij het nationale teamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
scouting.
informatie van alle verschillende trainers van verdedigen tot korte pass zeg maar.
analyses van tegenstanders.
noem maar op
Ik sla je aanbieding eervol afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de hele Fok!Fed wel een baan kan geven bij het nationale team
Goed bezigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef nicomart het volgende:
ik ben trouwens zwaar aan het ronselen voor je
Ze zijn wel lekker bezig jah..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef SuperWeber het volgende:
Btw voor de mensen die het allemaal nog niet echt gevolgd hebben, het complete BC-team valt op dit moment over me heen![]()
![]()
Dan heb je in ieder geval alle aandachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef SuperWeber het volgende:
Btw voor de mensen die het allemaal nog niet echt gevolgd hebben, het complete BC-team valt op dit moment over me heen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |