Exactly my thoughtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
retorische vraag natuurlijk, je doet immers geen reet.![]()
Ik heb geen idee ik speel mn 1e seizoen 8e div maar ik was niet ingeloot oid denk ik. Mischien niet hoog genoeg geeindigd van alle promoverende 9e divs. Daag me maar uit dan mangoworks bij jou bij mij maakt me niet uit ik merk t wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dan wil ik wel...: waarom zat je niet in de beker?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik speel mn 1e seizoen 8e div maar ik was niet ingeloot oid denk ik. Mischien niet hoog genoeg geeindigd van alle promoverende 9e divs. Daag me maar uit dan mangoworks bij jou bij mij maakt me niet uit ik merk t wel.
ps ben jij sv houten 3?
Had ik kunnen weten en ik heb t ook al weer weg gehaald.quote:
oeh dat zou kunnen, heb ik verloren?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten en ik heb t ook al weer weg gehaald.Ik heb ook voor de jupiler cup tegen je gespeeld.
Was ik ff vergeten.
![]()
Altijd mee ingaan en dan er natuurlijk sch*jt aan hebben!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef SuperWeber het volgende:
Pfffffffffffff.... Nu begint die gast weer te ouwehoeren over MOTS en PIC dealtjes...
al gestemt op SW?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik moet dit jaar maar eens wat doen aan me avatar, wordt tijd voor een award
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
oeh dat zou kunnen, heb ik verloren?
waarin we allebei counterdenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Needoor mn wedstrijd tegen jou verloor ik de mogenlijkheid om door te gaan naar de volgende ronde. T was t laatste groepsduel en ik mocht niet verliezen.
![]()
28-06-2006 (Vriendschappelijk): SV Houten 3 - FC RKDEO 2 - 0
Ik zette expres die WB aanvallend, omdat die kant zijn slechtste aanvalskant was. Die moet ik ook makkelijk gepakt hebben lijkt me.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijke tegenstander en zet bij tegenstanders met een duidelijk zwakkere flankverdediging 1 aanvaller met een beetje vleugelspel naar die wing, zag dat jij je WB aanvallend zette, maar je weet het nooit met de matchengine, dat buitenspelgeval bij jou
Anyway mijn matchid: 84384377
Ik moest wel couteren jou mid is gewoon beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waarin we allebei counterdeneen van de weinige wedstrijden waarin mijn formidabele spits scoorde...
Met zo een verdediging zou dat toch moeten lukken maar waarom regel je niet een beter mid??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tsja, ik ga dit jaar weer eens voor lijfsbehoud...
wat ben ik nu aan het trainen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met zo een verdediging zou dat toch moeten lukken maar waarom regel je niet een beter mid??
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef Lennox het volgende:
Uit mn competitie nog een stem voor je geregeld SW.
ow? vertelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
Grumpey, JD, MK, VK en lortnoc...
Ik heb jullie als mijn partners in crime ingeschakeld
Edit: Toch niet, ik ga blaten over dat namen onbelangrijk zijn enz...
Volg het betreffende topic op HT-Nederland...quote:
vsquote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Wat doe ik dan fout dat ik 0-3 op mn ballen krijg?quote:ajaxmania
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
quote:
60 maar?? Volgens mij heb jij 120 uur per week tijdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al de vraag of ik wel 60h per week tijd had
en wat moet ik dan doen??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Wil jij ook nog partner in crime worden kommie??
Ja dan moet je ook meer vragen he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat ben ik nu aan het trainen?
352 verdedigen
nu 4-3-3 korte passen (kwam er dit seizoen pas achter dat je aanvallers ook moeten kunnen passen om te scoren...)
Opzich een best elftal, maar het is het net niet...
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...quote:
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...
Er is vast ook een plaats voor jou!!
Geen flauw ideequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?
Dubbelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?
scouting.quote:
Ja ik denk dat ik de hele Fok!Fed wel een baan kan geven bij het nationale teamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
scouting.
informatie van alle verschillende trainers van verdedigen tot korte pass zeg maar.
analyses van tegenstanders.
noem maar op
Ik sla je aanbieding eervol afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de hele Fok!Fed wel een baan kan geven bij het nationale team
Goed bezigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef nicomart het volgende:
ik ben trouwens zwaar aan het ronselen voor je
Ze zijn wel lekker bezig jah..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef SuperWeber het volgende:
Btw voor de mensen die het allemaal nog niet echt gevolgd hebben, het complete BC-team valt op dit moment over me heen![]()
![]()
Dan heb je in ieder geval alle aandachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef SuperWeber het volgende:
Btw voor de mensen die het allemaal nog niet echt gevolgd hebben, het complete BC-team valt op dit moment over me heen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |