quote:
60 maar?? Volgens mij heb jij 120 uur per week tijdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al de vraag of ik wel 60h per week tijd had
en wat moet ik dan doen??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Wil jij ook nog partner in crime worden kommie??
Ja dan moet je ook meer vragen he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat ben ik nu aan het trainen?
352 verdedigen
nu 4-3-3 korte passen (kwam er dit seizoen pas achter dat je aanvallers ook moeten kunnen passen om te scoren...)
Opzich een best elftal, maar het is het net niet...
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...quote:
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...
Er is vast ook een plaats voor jou!!
Geen flauw ideequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?
Dubbelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat voor functies moet je allemaal vullen dan?
scouting.quote:
Ja ik denk dat ik de hele Fok!Fed wel een baan kan geven bij het nationale teamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
scouting.
informatie van alle verschillende trainers van verdedigen tot korte pass zeg maar.
analyses van tegenstanders.
noem maar op
Ik sla je aanbieding eervol afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de hele Fok!Fed wel een baan kan geven bij het nationale team
Goed bezigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef nicomart het volgende:
ik ben trouwens zwaar aan het ronselen voor je
Ze zijn wel lekker bezig jah..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef SuperWeber het volgende:
Btw voor de mensen die het allemaal nog niet echt gevolgd hebben, het complete BC-team valt op dit moment over me heen![]()
![]()
Dan heb je in ieder geval alle aandachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef SuperWeber het volgende:
Btw voor de mensen die het allemaal nog niet echt gevolgd hebben, het complete BC-team valt op dit moment over me heen![]()
![]()
Mja, ik pareer ze niet slechtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker bezig jah..
Je hebt weer 2 stemmen erbij!
ik ben altijd in voor ceremoniele functiesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...
Er is vast ook een plaats voor jou!!
Broodjesboer??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben altijd in voor ceremoniele functies
Voor de overwinningquote:
Dit kunnen we niet hebben, hoor. Wij zitten midden in de verkiezingscampagne en dan peer jij hem effe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef Grumpey het volgende:
nog even 2 stemmen gefixt. Vanavond overigens naar lowlands, dus dan ben ik er even niet
Al gestemd op SW??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef Betaserc het volgende:
6-2 gewonnen in de beker van een 7e klasser, ben zelf 8e klasser. Volgende match tegen een 5e klasser dus dan zal ik wel het loodje leggen.
Nationaal forum van NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waar is die discussie ergens te volgen?
Nationaal forum van NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waar is die discussie ergens te volgen?
Nee, sorry. Al mijn stem gegeven aan een of ander persoon die me een bericht stuurde naar mijn hattrick-postbus. Ronaldonho ofzo was dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Al gestemd op SW??
Weer 2 erbij voor je geregeld iig![]()
Je kunt dat altijd nog wijzigen, dus wijzigen lijkt mequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:50 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Nee, sorry. Al mijn stem gegeven aan een of ander persoon die me een bericht stuurde naar mijn hattrick-postbus. Ronaldonho ofzo was dat.
heej, hij moet niet mijn record gaan verbeteren natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit kunnen we niet hebben, hoor. Wij zitten midden in de verkiezingscampagne en dan peer jij hem effe.
Zo werkt het niet grumps!![]()
Dat maakt niet uit Grump... Het gaat erom dat de Fok!Fed in control komtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej, hij moet niet mijn record gaan verbeteren natuurlijk
In principe krijgen we iemand in de top 10 als we dus maar beetje samenwerkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit Grump... Het gaat erom dat de Fok!Fed in control komt
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef nicomart het volgende:
ik ben trouwens zwaar aan het ronselen voor je
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!quote:ff een vraagje als je gaat stemmen voor de bondscoach, Stem dan op SuperWeber. Hij is een goede en een frisse wind kan nooit kwaad.
Ik moet die Laakkwa zand in de ogen strooien. Die is me net iets te veel aan het aan en verkopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm Lennox? Ik lees op je compforum dat je mss een paar keer 442 gaat spelen...
Gek geworden ofzoDacht dat je compleet counter-minded was, krijgen we dit
Het is SuperWeber, niet SuperWebber..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.![]()
Het volgende bericht hebben ze allemaal gekregen :
¨
[..]
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!
Hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:05 schreef The_Hives het volgende:
iemand een link om te stemmen?
Maak t uit ze weten toch wel wie ik bedoel hij staat toch in de top 10quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is SuperWeber, niet SuperWebber..
ik klktequote:
kut duitsersquote:Je kan stemmen tot 21-08-2006 om 07:00.
Je hebt gestemd op SuperWeber.
quote:You have voted for SuperWeber.
Ik ben er al....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Sw time to come to the conference, volgens mij word ik anders lijdend voorwerp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |