Mja, ik pareer ze niet slechtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker bezig jah..
Je hebt weer 2 stemmen erbij!
ik ben altijd in voor ceremoniele functiesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...
Er is vast ook een plaats voor jou!!
Broodjesboer??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben altijd in voor ceremoniele functies
Voor de overwinningquote:
Dit kunnen we niet hebben, hoor. Wij zitten midden in de verkiezingscampagne en dan peer jij hem effe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef Grumpey het volgende:
nog even 2 stemmen gefixt. Vanavond overigens naar lowlands, dus dan ben ik er even niet
Al gestemd op SW??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef Betaserc het volgende:
6-2 gewonnen in de beker van een 7e klasser, ben zelf 8e klasser. Volgende match tegen een 5e klasser dus dan zal ik wel het loodje leggen.
Nationaal forum van NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waar is die discussie ergens te volgen?
Nationaal forum van NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waar is die discussie ergens te volgen?
Nee, sorry. Al mijn stem gegeven aan een of ander persoon die me een bericht stuurde naar mijn hattrick-postbus. Ronaldonho ofzo was dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Al gestemd op SW??
Weer 2 erbij voor je geregeld iig![]()
Je kunt dat altijd nog wijzigen, dus wijzigen lijkt mequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:50 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Nee, sorry. Al mijn stem gegeven aan een of ander persoon die me een bericht stuurde naar mijn hattrick-postbus. Ronaldonho ofzo was dat.
heej, hij moet niet mijn record gaan verbeteren natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit kunnen we niet hebben, hoor. Wij zitten midden in de verkiezingscampagne en dan peer jij hem effe.
Zo werkt het niet grumps!![]()
Dat maakt niet uit Grump... Het gaat erom dat de Fok!Fed in control komtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej, hij moet niet mijn record gaan verbeteren natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |