Mja, ik pareer ze niet slechtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker bezig jah..
Je hebt weer 2 stemmen erbij!
ik ben altijd in voor ceremoniele functiesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik moet toch het complete team opnieuw invullen hè...
Er is vast ook een plaats voor jou!!
Broodjesboer??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben altijd in voor ceremoniele functies
Voor de overwinningquote:
Dit kunnen we niet hebben, hoor. Wij zitten midden in de verkiezingscampagne en dan peer jij hem effe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef Grumpey het volgende:
nog even 2 stemmen gefixt. Vanavond overigens naar lowlands, dus dan ben ik er even niet
Al gestemd op SW??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef Betaserc het volgende:
6-2 gewonnen in de beker van een 7e klasser, ben zelf 8e klasser. Volgende match tegen een 5e klasser dus dan zal ik wel het loodje leggen.
Nationaal forum van NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waar is die discussie ergens te volgen?
Nationaal forum van NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Lemming22 het volgende:
Waar is die discussie ergens te volgen?
Nee, sorry. Al mijn stem gegeven aan een of ander persoon die me een bericht stuurde naar mijn hattrick-postbus. Ronaldonho ofzo was dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Al gestemd op SW??
Weer 2 erbij voor je geregeld iig![]()
Je kunt dat altijd nog wijzigen, dus wijzigen lijkt mequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:50 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Nee, sorry. Al mijn stem gegeven aan een of ander persoon die me een bericht stuurde naar mijn hattrick-postbus. Ronaldonho ofzo was dat.
heej, hij moet niet mijn record gaan verbeteren natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit kunnen we niet hebben, hoor. Wij zitten midden in de verkiezingscampagne en dan peer jij hem effe.
Zo werkt het niet grumps!![]()
Dat maakt niet uit Grump... Het gaat erom dat de Fok!Fed in control komtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej, hij moet niet mijn record gaan verbeteren natuurlijk
In principe krijgen we iemand in de top 10 als we dus maar beetje samenwerkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit Grump... Het gaat erom dat de Fok!Fed in control komt
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef nicomart het volgende:
ik ben trouwens zwaar aan het ronselen voor je
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!quote:ff een vraagje als je gaat stemmen voor de bondscoach, Stem dan op SuperWeber. Hij is een goede en een frisse wind kan nooit kwaad.
Ik moet die Laakkwa zand in de ogen strooien. Die is me net iets te veel aan het aan en verkopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm Lennox? Ik lees op je compforum dat je mss een paar keer 442 gaat spelen...
Gek geworden ofzoDacht dat je compleet counter-minded was, krijgen we dit
Het is SuperWeber, niet SuperWebber..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.![]()
Het volgende bericht hebben ze allemaal gekregen :
¨
[..]
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!
Hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:05 schreef The_Hives het volgende:
iemand een link om te stemmen?
Maak t uit ze weten toch wel wie ik bedoel hij staat toch in de top 10quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is SuperWeber, niet SuperWebber..
ik klktequote:
kut duitsersquote:Je kan stemmen tot 21-08-2006 om 07:00.
Je hebt gestemd op SuperWeber.
quote:You have voted for SuperWeber.
Ik ben er al....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Sw time to come to the conference, volgens mij word ik anders lijdend voorwerp![]()
als je bondscoach wordt hé, vind ik dat je er ook zo'n award bij moet krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef SuperWeber het volgende:
Mja, dat is mijn mening ook...
quelle honneurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
Grumpey, JD, MK, VK en lortnoc...
Ik heb jullie als mijn partners in crime ingeschakeld
Edit: Toch niet, ik ga blaten over dat namen onbelangrijk zijn enz...
Is Lorrie quasi gestopt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
quelle honneur![]()
veel succes trouwens met lortnoc terug aan t hattricken te krijgen!
maar ff serieus, hoe ben je ineens op t idee gekomen bondscoach te worden, heb niet zoveel meegekregen van de laatste dagen...
Idee van Grump. Toen heb ik maar besloten om een controversiele speech op te stellen. Hij schijnt nogal veel stof te doen opwaaien. Lees het topic op HT-Nederland maar even na...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
quelle honneur![]()
veel succes trouwens met lortnoc terug aan t hattricken te krijgen!
maar ff serieus, hoe ben je ineens op t idee gekomen bondscoach te worden, heb niet zoveel meegekregen van de laatste dagen...
Ik begin btw onderhand wel een beetje moe te worden, van die pisvlekjes die denken slim te zijn...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Daemon19 het volgende:
Hahah, stof opwaaien? Eerder een zandhoos..
Ik heb om die reden ook uitgelogd.... Morgen weer verder lol trappenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef nicomart het volgende:
begrijpelijk..
Ik heb alleen nog geen flauw idee wat er met VDO bedoelt wordt...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef nicomart het volgende:
hehe.. je hebt je slaap rust hard genoeg nodig op dat forum inderdaad..
teringveel van die zeikkutreacties.. Leuk dat bonobo er nu ff tussendoor komt met SuperWeber for BC VDO !!!!
Ik ken alleen de engelse termquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef Daemon19 het volgende:
Wie is de eigenaar van Ladderzatsquad, ook wel bekend als ucriges?
In ieder geval, goed punt!
tis jammer dat ik geen verdedigers blijf trainen....quote:Douwe Mansveld (128286397)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 030
Wage: 680 ¤/week
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: poor Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: weak
HAM rulesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:18 schreef twi het volgende:
HT Ratings. Zullen vast wel andere programmaatjes zijn die dat ook doen.
HT-Ratings is gemaakt door die BC-Redeker en zijn vriendjes, oftewel, die lui die mijn topic zo lopen te vervuilen op HT-Nederland...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:18 schreef twi het volgende:
HT Ratings. Zullen vast wel andere programmaatjes zijn die dat ook doen.
quote:Kyle Marshall:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel.
Erland Flyvbjerg:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel.
Joachim Holzapfelkreuth:
Durk Veldscholten:
Zag zijn vaardigheid in conditie toenemen van uitstekend naar formidabel.
Thomas Billsjö:
Axel Waalwijk:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van conditie van uitstekend naar formidabel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.![]()
Het volgende bericht hebben ze allemaal gekregen :
¨
[..]
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!
Hier doet ie het gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef nicomart het volgende:
hebben er trouwens meer mensen problemen met HAM? Ik gooi m net aan en op een of andere manier geeft hij in plaats van de posities, het trainingspercentage
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:27 schreef nicomart het volgende:
ja die had ik geinstalleerd... Hij gaf ook niet dat hele spannende trainingsding enzo, was gewoon na een klik helemaal goed.. Alleen dus die rare percentages
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |