als je bondscoach wordt hé, vind ik dat je er ook zo'n award bij moet krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef SuperWeber het volgende:
Mja, dat is mijn mening ook...
quelle honneurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
Grumpey, JD, MK, VK en lortnoc...
Ik heb jullie als mijn partners in crime ingeschakeld
Edit: Toch niet, ik ga blaten over dat namen onbelangrijk zijn enz...
Is Lorrie quasi gestopt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
quelle honneur![]()
veel succes trouwens met lortnoc terug aan t hattricken te krijgen!
maar ff serieus, hoe ben je ineens op t idee gekomen bondscoach te worden, heb niet zoveel meegekregen van de laatste dagen...
Idee van Grump. Toen heb ik maar besloten om een controversiele speech op te stellen. Hij schijnt nogal veel stof te doen opwaaien. Lees het topic op HT-Nederland maar even na...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
quelle honneur![]()
veel succes trouwens met lortnoc terug aan t hattricken te krijgen!
maar ff serieus, hoe ben je ineens op t idee gekomen bondscoach te worden, heb niet zoveel meegekregen van de laatste dagen...
Ik begin btw onderhand wel een beetje moe te worden, van die pisvlekjes die denken slim te zijn...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Daemon19 het volgende:
Hahah, stof opwaaien? Eerder een zandhoos..
Ik heb om die reden ook uitgelogd.... Morgen weer verder lol trappenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef nicomart het volgende:
begrijpelijk..
Ik heb alleen nog geen flauw idee wat er met VDO bedoelt wordt...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef nicomart het volgende:
hehe.. je hebt je slaap rust hard genoeg nodig op dat forum inderdaad..
teringveel van die zeikkutreacties.. Leuk dat bonobo er nu ff tussendoor komt met SuperWeber for BC VDO !!!!
Ik ken alleen de engelse termquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef Daemon19 het volgende:
Wie is de eigenaar van Ladderzatsquad, ook wel bekend als ucriges?
In ieder geval, goed punt!
tis jammer dat ik geen verdedigers blijf trainen....quote:Douwe Mansveld (128286397)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 030
Wage: 680 ¤/week
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: poor Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: weak
HAM rulesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:18 schreef twi het volgende:
HT Ratings. Zullen vast wel andere programmaatjes zijn die dat ook doen.
HT-Ratings is gemaakt door die BC-Redeker en zijn vriendjes, oftewel, die lui die mijn topic zo lopen te vervuilen op HT-Nederland...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:18 schreef twi het volgende:
HT Ratings. Zullen vast wel andere programmaatjes zijn die dat ook doen.
quote:Kyle Marshall:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel.
Erland Flyvbjerg:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel.
Joachim Holzapfelkreuth:
Durk Veldscholten:
Zag zijn vaardigheid in conditie toenemen van uitstekend naar formidabel.
Thomas Billsjö:
Axel Waalwijk:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van conditie van uitstekend naar formidabel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.![]()
Het volgende bericht hebben ze allemaal gekregen :
¨
[..]
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!
Hier doet ie het gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef nicomart het volgende:
hebben er trouwens meer mensen problemen met HAM? Ik gooi m net aan en op een of andere manier geeft hij in plaats van de posities, het trainingspercentage
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:27 schreef nicomart het volgende:
ja die had ik geinstalleerd... Hij gaf ook niet dat hele spannende trainingsding enzo, was gewoon na een klik helemaal goed.. Alleen dus die rare percentages
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |