In principe krijgen we iemand in de top 10 als we dus maar beetje samenwerkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit Grump... Het gaat erom dat de Fok!Fed in control komt
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef nicomart het volgende:
ik ben trouwens zwaar aan het ronselen voor je
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!quote:ff een vraagje als je gaat stemmen voor de bondscoach, Stem dan op SuperWeber. Hij is een goede en een frisse wind kan nooit kwaad.
Ik moet die Laakkwa zand in de ogen strooien. Die is me net iets te veel aan het aan en verkopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm Lennox? Ik lees op je compforum dat je mss een paar keer 442 gaat spelen...
Gek geworden ofzoDacht dat je compleet counter-minded was, krijgen we dit
Het is SuperWeber, niet SuperWebber..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.![]()
Het volgende bericht hebben ze allemaal gekregen :
¨
[..]
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!
Hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:05 schreef The_Hives het volgende:
iemand een link om te stemmen?
Maak t uit ze weten toch wel wie ik bedoel hij staat toch in de top 10quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is SuperWeber, niet SuperWebber..
ik klktequote:
kut duitsersquote:Je kan stemmen tot 21-08-2006 om 07:00.
Je hebt gestemd op SuperWeber.
quote:You have voted for SuperWeber.
Ik ben er al....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Sw time to come to the conference, volgens mij word ik anders lijdend voorwerp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |