1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | en heeft [....] wedstrijden voor mij gespeeld Koei Award - meest memorabele fout [b] [....] [/b] Marcello Lippi Award - beste performance [b] [....] [/b] Youri Mulder Award - beste adviezen [b] [....] [/b] Lukas Podolski Award- beste 'newbie' [b] [....] [/b] Christiano Ronaldo Award - knapste speler [b] [....] [/b] Arsenio Sebastiao Cabungula 'Love' Award - bizarste naam [b] [....] [/b] |
dankje , vond ik ook welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:51 schreef Yankee_One het volgende:
mooie op
quote:Fc Der Freddy eindigde als nummer 1 in V.5 seizoen 18
Fc Der Freddy eindigde als nummer 1 in VI.569 seizoen 17
Fc Der Freddy eindigde als nummer 1 in VI.569 seizoen 16
Fc Der Freddy eindigde als nummer 3 in VI.569 seizoen 15
Fc Der Freddy eindigde als nummer 1 in VII.939 seizoen 14
Fc Der Freddy eindigde als nummer 2 in VIII.473 seizoen 13
quote:naam
Team: Fc Der Freddy
E-mail: (Verborgen)
Alias: Jonks
Taal: English
Begonnen: 10-09-2004 om 02:42
laatste 5 logins
Federaties
UT-er in Universiteit Twente Federatie
Member in hard to find
SP Trainer in Set Pieces Federation
King Ace in Nederlandse Klaverjassers Bond
Guru of Defence in Easy to Find
Je hoeft ook geen lid van de Fed te zijn toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
Joralf, je mag voor Jonks een andere verzinnen, hij is namelijk geen lid meer
[..]
Lijkt me wel... Mensen die geen lid van de federatie zijn boeit zo een award ook niets.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:28 schreef maniack28 het volgende:
Je hoeft ook geen lid van de Fed te zijn toch?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:53 schreef fabianf het volgende:
[..]
Lijkt me wel... Mensen die geen lid van de federatie zijn boeit zo een award ook niets.
Daarnaast, hoe vaak komt Jonks hier nog... Als het 1x per maand is is het veel. Gepost met toestemming overigens.
Die is altijd lid geweest van de federatie. Als je de keuze maakt niet lid te zijn van de federatie verlies je nu eenmaal wat voordelen die lid zijn met zich meebrengt lijkt me.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:01 schreef maniack28 het volgende:
Vergeten dat SD ooit een award kreeg terwijl hij het hele seizoen niet was geweest vanwege WoW?
Prima... maar dan nomineer ik gewoon niemand.. goed?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef fabianf het volgende:
[..]
Die is altijd lid geweest van de federatie. Als je de keuze maakt niet lid te zijn van de federatie verlies je nu eenmaal wat voordelen die lid zijn met zich meebrengt lijkt me.
Ik ga er niet over, ik geef enkel mijn mening. Afwachten wat dictator Kint te melden heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef maniack28 het volgende:
Prima... maar dan nomineer ik gewoon niemand.. goed?
Jawel... ik wil eens iemand anders nomineren dan Grumpsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:26 schreef twi het volgende:
Waarom niemand nomineren? Zo moeilijk is het toch niet een alternatief te vinden?
qyn, Daemon hebben het toch best aardig gedaan. Hoeft niet altijd het hoogste niveau te zijn toch, om een goed beleid te hebben of een goed resultaat te halen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel... ik wil eens iemand anders nomineren dan GrumpsEn voor de rest had iedereen een prutseizoen
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel... ik wil eens iemand anders nomineren dan GrumpsEn voor de rest had iedereen een prutseizoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |