Mijn def:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
moet opzich voldoende zijn lennox. weet niet wat je overige stats zijn en van hem. kijk, als je def ook maar net zijn aanval tegenhoudt en je t middenveld vet verliest, wordt t natuurlijk wel moeilijk...
vs zijn aanvalquote:Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Middenveld zal van hem zwak heel laag zijn, en die van mij slecht laag ofzo.quote:Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat mijn post duidelijk is...
Conditie training is voor iedereen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:05 schreef Tomhoog het volgende:
Niet dat mijn coach meespeelde maar hij heeft toch een stijging gehad in conditie...
+15 conditie +coach naar waardeloos
vorm +6 / -7
TSI +boel / - weinig
hoe kan ik+16 hebben trouwens? Er speelden er echt maar 11 mee...![]()
quote:sterk gesproken!
quote:De argumenten van SuperWeber lijken me duidelijk. Het Nederlandse NT team moet beter kunnen en dus is een frisse wind nodig. Omdat frisse winden nu eenmaal vaak verbetering brengen.
Klare taal.
quote:Ik draai nog niet zo lang mee. Maar ik weet wel dat ie goed bezig is! Mijn kennisen kring is niet zo groot hier in hattrick maar ik weet wel dat ik van degene die ik ken al een hoop heb kunnen bewegen om op SW te stemmen! Waar onder een aantal die al veel langer spelen als ik! Voor de gene die hier al langer spelen als ik en waar ik nog nooit mee heb gesproken, wat verlies je als je SW BC maakt???? Ow heb je zoveel gehaald met de afgelopen bc dan??????? Ok tijd voor een nieuw bewind dus!!!! STEM SW!!!!!
quote:SUPERWEBER FOR BONDSCOACH!!!!!!!!
quote:SuperWeber de gekste! :$
quote:Daarom sluit ik af met de volgende zin: Superweber voor BC
dit was nog maar van een kwart paginaquote:Ik heb het topic eens doorgelezen. Duidelijke mening, goed onderbouwd. Het lijkt erop dat je een goede kijk hebt op het spelletje. Ik heb er vertrouwen!
Succes nog, mijn stem heb je!
Ik had 12 trainees, waarvan een paar skilltrades die ik nog conditie wilde meegevenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je 24 spelers dan?? Waarom dat dan?
me coachquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef Daemon19 het volgende:
Kan ook nooit kwaad om een goedkope allround speler te hebben.. DIe inzetbaar is op de woensdagen zou er iemand geblesseerd zijn..
Ok vandaar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:24 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik had 12 trainees, waarvan een paar skilltrades die ik nog conditie wilde meegeven
De rest is mijn gewone elftal, moet nu nog van 2 spelers af, en dan is mijn elftal weer rond
Nee maar als ie niet speelt dan houd ie zn vorm ook niet vast dus dan is ie wel inzetbaar maar veel slechter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef Daemon19 het volgende:
Kan ook nooit kwaad om een goedkope allround speler te hebben.. DIe inzetbaar is op de woensdagen zou er iemand geblesseerd zijn..
Je coach kan 1 van de reserves zijn ja, zo hou je nog 3 plaatsen over (1 is er al bezet door een trainee).quote:
Lekker belangrijk. Het is toch een friendly..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok vandaar.![]()
[..]
Nee maar als ie niet speelt dan houd ie zn vorm ook niet vast dus dan is ie wel inzetbaar maar veel slechter.
Wat ik bijna altijd doe tegen CAérs is mijn trainees opstellen op het middenveld. Ik neem aan dat er op PM wordt getraind dus je trainees zijn wat minder goed dan je basisspelers. Ik weet niet of het daadwerkelijk onderbouwd is dat het werkt maar met een zo slecht mogelijk middenveld spelen tegen CA'ers werkt bij mij 4 van de 5 keer.quote:
Denk dat ik toch te enthousiast was tijdens het bieden...quote:Jens Royen (128122473)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 240
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Teuvenairs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Mag niet klagen volgens mijquote:Conditie: 22 (+22/-)
TSI: 1400 (+1510/-110)
Vorm: 4 (+9/-5)
Conditietrainen en toch stijgen in vorm, damn!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef Swennus het volgende:
Mijn TU dan ook maar even:
[..]
Mag niet klagen volgens mij![]()
Misschien waren al z'n spelers wel in waardeloos vorm..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Conditietrainen en toch stijgen in vorm, damn!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |