Meer lukt nog nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is niet eens de helft van de vraagprijs..
Maar bieden mag altijd!
Is wel een schone dacht ik en een mid naar matig.quote:Victor Olteanu [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 590, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
kan nog wel een wonderbaarlijke aanvaller gebruiken. Maar heb er geen geld voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wie wil me helpen?
Wil iemand een bod plaatsen op een briljant middenvelder of een wonderbaarlijk/redelijk aanvaller van me? Een bod van 700k op de middenvelder zou mooi zijn, voor 1M zal hij weggaan..
Ik wil wel maar heb daar ook geen geld voor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wie wil me helpen?
Wil iemand een bod plaatsen op een briljant middenvelder of een wonderbaarlijk/redelijk aanvaller van me? Een bod van 700k op de middenvelder zou mooi zijn, voor 1M zal hij weggaan..
Hey een nieuwe poster!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Lortnoc het volgende:
Mag ik iedereen even complimenteren met de frisse wind die nu al waait
Verder even nog een inhoudelijke ht-vraag:
Gezien de huidige prijsontwikkeling is het nauwelijks nog lonend om iets te trainen. Set pieces was ook niet wat ik er van verwacht had met de extreem snel dalende prijzen kan de hogere SP de daling niet compenseren.
Ik heb wel redelijk wat geld te besteden dus wat zal ik gaan trainen/doen met mijn geld?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hey een nieuwe poster!
Speel je ook hattrick?
Welk team heb je?
Welke divisie speel je?
Als je wil kan je komend seizoen meedoen aan de Fok!-Cup.
Veel plezier
Whahah...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef Yankee_One het volgende:
ja, en www.hottrick.org voor adviezen hoe je training op te zetten
En ik vind het wel een goed beleid!quote:another way of seeing it is that strengthening your strongest part saves the most money. If you got crap for defense, don't use a trainer to boost it, use some money. If you got high attack it can be boosted with a trainer, but will be expensive to boost by buying players and paying salaries.
These two arguments combined make out my policy.
quote:I use attacking, but for a different reason.
Goals put butts in seats. High scoring loses (4-5, for example) are better than low scoring loses (0-1, or 1-2), at least as far as the supporter mood is concerned.
Also, it's hard to win if you don't score.
quote:And in a few weeks self confidence will play a more important role. That would make an offensive coach even more important.
Nooit Geschoten is altijd mis! Wat zijn jou specs en wat zijn die van hem?? Mischien kunnen we je helpen! Wt is jou verd mid en aanval en wat is dat van hem??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef Betaserc het volgende:
6-2 gewonnen in de beker van een 7e klasser, ben zelf 8e klasser. Volgende match tegen een 5e klasser dus dan zal ik wel het loodje leggen.
LOL dat dan weer wel!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef twi het volgende:
Da's trouwens wel een leuke teamnaam.
FC Nooit Geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |