*Begint alvast met spammen zodat Wessiej de 100 niet haalt*quote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
tvp, op voorwaarden dat voor topic 100 mijn Xbox 360 het weer doet.
Database problemen op Fok! dus ik kan 'm niet editten. Heb 'm wel in de wiki gezet.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef Morthill het volgende:
Niemand die je tegen houdt.
Waarom staatn topic 98 niet in de OP?
gecondoleerd trouwensquote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
eerst leeg editten en dan de gehele OP er weer in edittenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:40 schreef EricG het volgende:
[..]
Database problemen op Fok! dus ik kan 'm niet editten. Heb 'm wel in de wiki gezet.
Aaaaight. Komt eraan.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
[..]
eerst leeg editten en dan de gehele OP er weer in editten
Hey das handig, wist ik nog niet eens.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
[..]
eerst leeg editten en dan de gehele OP er weer in editten
zeker doenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Wat heeft iedereen toch met uno? ik twijfel nog of ik em kopen wil of niet
De game is fantastischquote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Wat is eraan kapot dan? gewoon helemaal niet meer booten?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
xbox draait nog wel, of valt die weg?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Ja wil nog eerst een Memory card en die heb ik net besteld dus even afwachten.
Hij start wel, maar na 3 minuten krijg je een hartaanval door piepend geluid en groene streepen door je beeld waarna die na 10 seconden helemaal weg valt.
Dat had ik ook eerstquote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Hij start wel, maar na 3 minuten krijg je een hartaanval door piepend geluid en groene streepen door je beeld waarna die na 10 seconden helemaal weg valt.
Alleen het beeld valt weg.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
xbox draait nog wel, of valt die weg?
of valt alleen het beeld weg?
Gezellig een potje kaarten.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom altijd dat bestellen, die haal je toch gewoon in de winkels? Zijn alle mensen in dit topic allergisch voor zonlicht ofzo?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Waarom denk je dat de Xbox 360 wit isquote:Op zondag 21 mei 2006 23:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom altijd dat bestellen, die haal je toch gewoon in de winkels? Zijn alle mensen in dit topic allergisch voor zonlicht ofzo?
geldquote:Op zondag 21 mei 2006 23:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom altijd dat bestellen, die haal je toch gewoon in de winkels? Zijn alle mensen in dit topic allergisch voor zonlicht ofzo?
Nou sorry hoor, maar in sommige gevallen wil ik om iets snel te hebben best 5 Euro meer betalen. En het is niet alsof ik oneindig veel geld heb, dus dat is geen argument.quote:
HET IS GEWOON 'PESTEN'!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Bestellen als in, morgen vandaag haal ik hem opquote:Op zondag 21 mei 2006 23:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oke zeg dat danquote:Op maandag 22 mei 2006 07:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestellen als in, morgen vandaag haal ik hem op.
Beetje gek hoor eigenlijk... Een Xbox 1 game, wat demo's en arcadegames... En wat doet Oblivion daarin? Das toch geen multiplayergamequote:
quote:De nummer 2, Oblivion, is echter wel opvallend. Niet alleen is de game pas net in de winkels verschenen, ook bevat het spel geen online functie. Dat deze toch in de top 10 staat komt doordat de Xbox 360 ook bijhoudt welke spellen in singleplayer gespeeld worden.
ja weet ik veelquote:Op maandag 22 mei 2006 06:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar in sommige gevallen wil ik om iets snel te hebben best 5 Euro meer betalen. En het is niet alsof ik oneindig veel geld heb, dus dat is geen argument.
Waarom snappen sommige mensen de lol niet van een potje kaarten. Zonder UNO was ik druk bezig geweest met Oblivion, Top Spin, Call of Duty 2 of een van de andere 7 games die ik nog heb liggen en niet heb uitgespeeld door tijdgebrek.quote:
Joh sommige mensen snappen de fun gewoon niet van Live, laat ze maar lekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom snappen sommige mensen de lol niet van een potje kaarten. Zonder UNO was ik druk bezig geweest met Oblivion, Top Spin, Call of Duty 2 of een van de andere 7 games die ik nog heb liggen en niet heb uitgespeeld door tijdgebrek.
UNO is gewoon lekker simpel, en vooral, gezellig. Je zit gewoon te ouwehoeren met een paar mensen een paar uur lang.
Toffe artworkquote:
Nee, zijn gewoon de meest gespeelde games zoals die geregistreerd werden door Xbox Live.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, maar dat staat niet in dit betreffende lijstje, daar stat Oblivion niet op 2Maar okay, dus eigenlijk slaat dat lijstje als een kip op een koe?
Terecht !quote:Op maandag 22 mei 2006 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Oblivion staat al heel lang in die Top 10, heeft zelfs als een paar keer Halo 2 van plek 1 verdrongen.
Zal vast alleen de eerste paar weken na release van Oblivion zijn hoorquote:
Vind deze screenshot eigenlijk helemaal niet mooi. Alles is zo ongelofelijk vaag. Als artwork is het tof, maar als screenshot is het afstotelijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neej .. zo zou het echt ingame er uit moeten zien!
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vind deze screenshot eigenlijk helemaal niet mooi. Alles is zo ongelofelijk vaag. Als artwork is het tof, maar als screenshot is het afstotelijk.
Je bent niet goed bij je hoofd, dit zijn de mooiste graphics tot nu toe ooit op welk platform dan ook. En dit is zeker ingame, geen artwork. Check die E3 trailer eens, zooo mooi.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vind deze screenshot eigenlijk helemaal niet mooi. Alles is zo ongelofelijk vaag. Als artwork is het tof, maar als screenshot is het afstotelijk.
Ik vind het er ook erg cool uit zien! Gasten bij Ubisoft weten wel wat ze doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook als je het plaatje full screen bekijkt?
Vind het er behoorlijk gelikt uit zien eigenlijk
Mja, dan spoor je gewoon nietquote:Op maandag 22 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
Ja, ik heb het vergroot, ik vind het gewoon niet mooi. Tis niet dat ik het lelijk vind in de zin van, Xbox 1.5 of zo, ik vind het lelijk in de zin van, ik vind het niet mooi
Andere delen waren toch ook FPS van RS?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:36 schreef pkwarts het volgende:
Als ze RS:Vegas maar niet tot een third person shooter maken alleen maar omdat dat bij GRAW goed werkte. Ik wil een FPS dammit!
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:32 schreef pkwarts het volgende:
Die eerste screen die Bastard postte was artwork. Die onderste niet.
Allemaal in-game !quote:Op maandag 22 mei 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. artwork of ingame
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doet iig niet veeeel voor elkaar onder dan
Ik ben idd geen machinist nee, zie niet wat dat er mee te maken heeft.quote:
Ja, maar check de trailers maar. Je ziet heel vaak een shouldercam voorbij komen.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Andere delen waren toch ook FPS van RS?
Wordt volgens mij een GR:AW kloon alleen dan in een andere omgeving...quote:Op maandag 22 mei 2006 10:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ja, maar check de trailers maar. Je ziet heel vaak een shouldercam voorbij komen.
Mooie graphics, mindere stijl. Zo leg je dat uitquote:Op maandag 22 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
Ja, ik heb het vergroot, ik vind het gewoon niet mooi. Tis niet dat ik het lelijk vind in de zin van, Xbox 1.5 of zo, ik vind het lelijk in de zin van, ik vind het niet mooi
JA dat bedoel ik, dank jequote:Op maandag 22 mei 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie graphics, mindere stijl. Zo leg je dat uit
Ziet er trippy uit, I like it.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
Screenshots van BioShock
Heerlijke game wordt dat![]()
Ziet er cool uit idd.... daar is geen trailer van he ! Screens zijn wel oud verder hoor..... die site.... 360 onlyquote:Op maandag 22 mei 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
Screenshots van BioShock
Heerlijke game wordt dat![]()
Voor only 360 nieuws inderdaad.. meer nieuws als menig ander site iigquote:Op maandag 22 mei 2006 11:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ziet er cool uit idd.... daar is geen trailer van he ! Screens zijn wel oud verder hoor..... die site.... 360 only
En het zijn PC shotsquote:Op maandag 22 mei 2006 11:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ziet er cool uit idd.... daar is geen trailer van he ! Screens zijn wel oud verder hoor..... die site.... 360 only
Gijs... het is allemaal een grote copy paste wereld.... er zijn maar een paar leidende sites. Maar het is een leuke site....quote:Op maandag 22 mei 2006 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor only 360 nieuws inderdaad.. meer nieuws als menig ander site iig
Jij hebt gezien ja..quote:Op maandag 22 mei 2006 12:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs... het is allemaal een grote copy paste wereld.... er zijn maar een paar leidende sites. Maar het is een leuke site....
maar om foto's die ik 12 mei al gezien nu als nieuw te posten noem ik niet echt nieuws
Ik heb eigenlijk niet echt grote problemen gehad met die tank missies. Die had ik ook als eerste op veteraan gehaald. Gewoon blijven rijden. Dan ben je wat lastiger te raken.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:30 schreef Morthill het volgende:
Damn, ik zit echt hartstikke vast in CoD2. In de 2e tankmissie in Libië ga ik in een keer altijd dood, wat ik ook doe, ik ga gewoon dood door tanks die ik niet eens kan zien. Ik sta achter een richel, de computer kan er met een prachtig lobje overheen schieten of zo, want ik kan het niet.
quote:Maandag 22 mei 2006 - Het klinkt logisch als we zeggen dat Microsoft in november, wanneer Sony's Playstation 3 uitkomt, de prijs van de Xbox 360 consoles gaat verlagen. Speculaties hierover zijn al een tijdje in volle gang en ook verschillende analisten lieten weten dat ze toch wel een daling in prijs verwachtten om Sony dwars te zitten.
Chris Lewis, hoofd van Xbox Europa, spreekt dit echter tegen. Onlangs is de prijs van de Playstation 3 officieel bekend gemaakt, welke ruim 200 euro duurder zal zijn dan Microsoft's next-gen apparaat. Tel daarbij op dat de Xbox 360 nog steeds populair is en goed verkoopt, en Lewis ziet eigenlijk helemaal geen reden om de prijs nu al omlaag te gooien.
Quote:
"We have no plans to make any price adjustment. The last couple of days have reinforced the fact that we have a great value proposition, giving consumers choice, thanks to the core system. We’re not forcing the consumer down a route with HD playback. We certainly don’t think it’s necessary to make any changes to the current price point."
Mocht je dus twijfelen om een Xbox 360 te halen maar wacht je liever nog even af of de prijs binnenkort omlaag gaat, dan kun je net zo goed vandaag nog naar de winkel rennen. De prijzen van 299 euro (core pack) en 399 euro (premium pack) zullen namelijk nog wel even zo blijven.
Lijkt er op, sowieso riekt het al een beetje naar spam omdat er nooit direct de plaatjes worden geplaatst maar alleen de linkjes van veelal eerder genoemd nieuws of gewoon oud nieuwsquote:Op maandag 22 mei 2006 12:09 schreef Legendkiller het volgende:
Trekt 360 only zo weinig bezoekers dat ze elke nieuwspost hier moeten vermelden, zelfs als het PC screenshots zijn van een halve maand oud?![]()
Laat weer goed zien dat belichting eigenlijk belangrijker is dan geometrische of texture complexiteit.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. artwork of ingame
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doet iig niet veeeel voor elkaar onder dan
Bron: Games Radarquote:Halo developer Bungie recently hosted a question-and-answer session on its website, Bungie.net, allowing fans to quiz the team about the Halo 3 trailer shown at last week's E3.
Stunning as it was, the teaser trailer didn't reveal much about the third game in the Xbox 360 franchise, simply showing Master Chief standing on top of a mountain while music swelled dramatically.
So take at look at the following list of facts from Bungie, which shed a little more light on the FPS sequel:
• The gun that Master Chief is carrying isn't a standard assault rifle.
• The trailer does show the ruins of New Mombasa, with the Chief looking in from the desert outskirts. The mountain behind him is Kilimanjaro.
• The Covenant is now in control of Earth and has been since the final events of Halo 2.
• A Slipspace jump made in-atmosphere by the Covenant Capital ship could be the cause of the huge canyon.
• The polygon count on Master Chief and the environments hasn't increased massively from Halo 2. A lot of detail is achieved using a combination of "lighting, textures, normals and bump-maps," as Bungie is saving its "polygon budget for other things."
• The game and music will have a darker feel than the previous games.
• The new model of Master Chief is so detailed that you can see the ammo count on his visor if you get close enough.
• All of the sand and smoke effects are from the game engine, as is the incredible draw distance.
• The release of the game will not be related to the release of the Halo film
Lijkt me inderdaad werkelijk geen hol aanquote:Op maandag 22 mei 2006 13:01 schreef Sjotime het volgende:
Eurogamer over Dead Rising !!Lijkt me geweldig ! Ze hebben een speelsessie gehad !
Which, of course, is perfectly possible, as this game can (particularly if you step outside) turn from being amusing into genuinely terrifying as you find yourself surrounded by hundreds, if not thousands of swarming zombies. While initially it's easy to be unimpressed with Dead Rising's generally unspectacular visuals (it looks nice, don't get us wrong, but not fantastic) once you see the swarms, oh god, the swarms, you'll change your tune.
Dead Rising is probably the first game on the 360 that's would make me go out and buy the console just to play it. It really is that good.
[afbeelding]
Ja maar online zombies slopen met een vriend bv lijkt me ook geweldigquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef Legendkiller het volgende:
Zeker een must-have voor mij, enige waar ik me nog wat zorgen om maak is de duur van het spel. Schijnt dat je het binnen drie uurtjes uit kunt spelen, dat is toch wel wat karig.
Dan moet je het bij Moto GP houdenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad werkelijk geen hol aan
Het verbaaste mij ookquote:Op maandag 22 mei 2006 13:06 schreef Morthill het volgende:
wow, Eurogamer enthusiast over een 360 game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |