*Begint alvast met spammen zodat Wessiej de 100 niet haalt*quote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
tvp, op voorwaarden dat voor topic 100 mijn Xbox 360 het weer doet.
Database problemen op Fok! dus ik kan 'm niet editten. Heb 'm wel in de wiki gezet.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef Morthill het volgende:
Niemand die je tegen houdt.
Waarom staatn topic 98 niet in de OP?
gecondoleerd trouwensquote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
eerst leeg editten en dan de gehele OP er weer in edittenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:40 schreef EricG het volgende:
[..]
Database problemen op Fok! dus ik kan 'm niet editten. Heb 'm wel in de wiki gezet.
Aaaaight. Komt eraan.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
[..]
eerst leeg editten en dan de gehele OP er weer in editten
Hey das handig, wist ik nog niet eens.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:45 schreef Tain het volgende:
[..]
eerst leeg editten en dan de gehele OP er weer in editten
zeker doenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Wat heeft iedereen toch met uno? ik twijfel nog of ik em kopen wil of niet
De game is fantastischquote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Wat is eraan kapot dan? gewoon helemaal niet meer booten?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
xbox draait nog wel, of valt die weg?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Ja wil nog eerst een Memory card en die heb ik net besteld dus even afwachten.
Hij start wel, maar na 3 minuten krijg je een hartaanval door piepend geluid en groene streepen door je beeld waarna die na 10 seconden helemaal weg valt.
Dat had ik ook eerstquote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Hij start wel, maar na 3 minuten krijg je een hartaanval door piepend geluid en groene streepen door je beeld waarna die na 10 seconden helemaal weg valt.
Alleen het beeld valt weg.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
xbox draait nog wel, of valt die weg?
of valt alleen het beeld weg?
Gezellig een potje kaarten.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom altijd dat bestellen, die haal je toch gewoon in de winkels? Zijn alle mensen in dit topic allergisch voor zonlicht ofzo?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Waarom denk je dat de Xbox 360 wit isquote:Op zondag 21 mei 2006 23:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom altijd dat bestellen, die haal je toch gewoon in de winkels? Zijn alle mensen in dit topic allergisch voor zonlicht ofzo?
geldquote:Op zondag 21 mei 2006 23:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom altijd dat bestellen, die haal je toch gewoon in de winkels? Zijn alle mensen in dit topic allergisch voor zonlicht ofzo?
Nou sorry hoor, maar in sommige gevallen wil ik om iets snel te hebben best 5 Euro meer betalen. En het is niet alsof ik oneindig veel geld heb, dus dat is geen argument.quote:
HET IS GEWOON 'PESTEN'!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Bestellen als in, morgen vandaag haal ik hem opquote:Op zondag 21 mei 2006 23:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oke zeg dat danquote:Op maandag 22 mei 2006 07:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestellen als in, morgen vandaag haal ik hem op.
Beetje gek hoor eigenlijk... Een Xbox 1 game, wat demo's en arcadegames... En wat doet Oblivion daarin? Das toch geen multiplayergamequote:
quote:De nummer 2, Oblivion, is echter wel opvallend. Niet alleen is de game pas net in de winkels verschenen, ook bevat het spel geen online functie. Dat deze toch in de top 10 staat komt doordat de Xbox 360 ook bijhoudt welke spellen in singleplayer gespeeld worden.
ja weet ik veelquote:Op maandag 22 mei 2006 06:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar in sommige gevallen wil ik om iets snel te hebben best 5 Euro meer betalen. En het is niet alsof ik oneindig veel geld heb, dus dat is geen argument.
Waarom snappen sommige mensen de lol niet van een potje kaarten. Zonder UNO was ik druk bezig geweest met Oblivion, Top Spin, Call of Duty 2 of een van de andere 7 games die ik nog heb liggen en niet heb uitgespeeld door tijdgebrek.quote:
Joh sommige mensen snappen de fun gewoon niet van Live, laat ze maar lekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom snappen sommige mensen de lol niet van een potje kaarten. Zonder UNO was ik druk bezig geweest met Oblivion, Top Spin, Call of Duty 2 of een van de andere 7 games die ik nog heb liggen en niet heb uitgespeeld door tijdgebrek.
UNO is gewoon lekker simpel, en vooral, gezellig. Je zit gewoon te ouwehoeren met een paar mensen een paar uur lang.
Toffe artworkquote:
Nee, zijn gewoon de meest gespeelde games zoals die geregistreerd werden door Xbox Live.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, maar dat staat niet in dit betreffende lijstje, daar stat Oblivion niet op 2Maar okay, dus eigenlijk slaat dat lijstje als een kip op een koe?
Terecht !quote:Op maandag 22 mei 2006 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Oblivion staat al heel lang in die Top 10, heeft zelfs als een paar keer Halo 2 van plek 1 verdrongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |