bekwaam personeelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:55 schreef Morthill het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor iedereen, het zal geen demo's regenen. Gamer.nl heeft het persbericht verkeerd vertaald. Het gaat om trailers en/of demo's. Kortom, games als DoA:Xtreme 2 zullen 99,9% zeker niet speelbaar worden.
Net aan Engels op nivo B behaald denk ikquote:
Kan een mod dat even doen ajb.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:45 schreef Wessiej het volgende:
True true, verander anders de titel zoals die van jou.
Gelukkig niet teveel voor betaaldquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef Wessiej het volgende:
Jep live ligt eruit van 11.00 tot 0.00 vannacht.
Ik heb trouwens net deze faceplate voor 5 euro op de kop getikt: [afbeelding]
So true, so true..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef H.Flick het volgende:
Als je straks je Xbox360 kwijt bent in het bos waren het toch dure euro's.
Mijn Xbox zal me nooit verlaten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef H.Flick het volgende:
Als je straks je Xbox360 kwijt bent in het bos waren het toch dure euro's.
het is niet waar, UNO iig niet. Want die komt volgende week pas.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:23 schreef Wessiej het volgende:
Wat heur ik net, na de update (rond 1 uur 's nachts) staan Street Fighter 2 en UNO op xbox live arcade.
Hopen dat het waar is.
Uhhuh, ik vind zelfs de GBA versie redelijk verslavendquote:
Coole optiequote:Op woensdag 3 mei 2006 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
je kan vanaf nu op www.xbox.com berichten sturen echt beter
quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trailer van next gen Alone in the Dark. (X360/PS3/PC) (ingame footage)
Godverdomme wat vet...
http://news.gaminghorizon.com/media2/1146620700.3940.html
"Feeling alone...?"
Errrrg praat... drukke week voor iedere 360 bezitter dus .. ook cool gedaan, je word er echt bij betrokken als gamer op die manierquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:28 schreef Smots het volgende:
Geinig.....
Beleef de E3 via Xbox Live!
Een week lang gratis content downloaden van Xbox Live
Schiphol-Rijk, 2 mei 2006 - vette lijst
hopelijk word ie net zo goed als de filmquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na het zien van de trailer van Alone in the Dark weet ik dat er weer een 360 game is die ik wil
Het spel komt ook gewoon op de PC.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na het zien van de trailer van Alone in the Dark weet ik dat er weer een 360 game is die ik wil
We hebben het over microsoft. reken er dus niet op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
ik hoop dat die gratis content voor alles is, dan trek ik ff wat gamerpics en extra PGR3 content weg
Typisch geval van kwaliteit boven kwantiteitquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een maand of 5 is de eerste next Gen PES er.
Ik wacht daar wel op..
quote:Dutch
We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen
en ga maar alvast een vakantie boekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
Zozo dan mag je je gaan voorbereiden! Pak het bier en cola maar uit de kast !
Dat is heel normaal voor MMORPGs. Welkom in het wereldje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:49 schreef rihago het volgende:
oke leuk... ik denk heej laat ik final fantasy XI voor de 360 halen..
blijkt dat je nog eens apart elke maand voor die game moet dokken.. (naast je xbox live abbo)
nou heb tegen die verkoper maar gezegd dat hij hem mag houden.
Dit gaat toch nergens over?
Je bent zeker nieuw met het MMORPG genre dan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:49 schreef rihago het volgende:
oke leuk... ik denk heej laat ik final fantasy XI voor de 360 halen..
blijkt dat je nog eens apart elke maand voor die game moet dokken.. (naast je xbox live abbo)
nou heb tegen die verkoper maar gezegd dat hij hem mag houden.
Dit gaat toch nergens over?
zeker niet nieuw met MMORPG.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent zeker nieuw met het MMORPG genre dan.
Wat heeft Square-Enix eraan dat je voor je Live abo betaalt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:50 schreef rihago het volgende:
[..]
zeker niet nieuw met MMORPG.
Speel al meer dan een jaar WoW.
Maar ik betaal al een Live abbo en ben dan niet van plan ook eens voor final fantasy elke maand te betalen. Dan hou ik het lekker bij Oblivion.
Zo snel!quote:Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:
Jaja, ik sta mijn XBox 360 af zonder probleem.quote:
volgens velen niet je moet het dus proberen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Werkt een niet-microsoft usb draadloos internet ontvangertje ook op de Xbox? Ik heb geen zin om 80 euro uit te geven.
Van harte gefeliciteerd, wanneer kunnen we op kraambezoekquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:16 schreef Egamer het volgende:
Ik..heb..eindelijk...een..Xbox..360.
Met PGR3, en heb dus 1 maand gratis Xbox Live Gold.
Condemned is zéér okéquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp
zit nu best ver met condemned echt tof
Arcade games zijn coolquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:27 schreef Egamer het volgende:
Morgen.. Maar ik activeer m'n maand gratis nog niet, even van singelplayer genieten.
Oh ik ben ook een beetje verslaafd aan Hexic HD ofzo.
Klopt, hij is 20 GB, maar 7 GB is voor andere zaken gereseveerd (ruimte voor caching, backwards compatible emulator etc.)quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:19 schreef Egamer het volgende:
Hmm, kan het kloppen dat de capaciteit van de HD 13 GB?
hehe, dat dacht ik van te voren ook..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef Egamer het volgende:
Aaah k, gelukkig.Ik ga morgen maar aan de slag met Live. Ben benieuwd.
Als je het eenmaal hebt, wil je er niet meer vanaf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef Egamer het volgende:
Aaah k, gelukkig.Ik ga morgen maar aan de slag met Live. Ben benieuwd.
Ik weet niet welk level ik ben, ik ben net uit dat warenhuis... mmar in dat warenhuis met die poppen die je opeens met zijn allen omsingelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus zit in level 9 van Condemned, in dat huis ben echt 4x bijna van me bed gevallen ( licht was uit, alleen tv aan) wat is dat spel eng. Schrik me echt helemaal rot
Ik heb steeds in Oblivion dat mn haren recht overeind gaan staan als ik al een vijand tegen kom. Dus condemned is een no go voor mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:42 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ik weet niet welk level ik ben, ik ben net uit dat warenhuis... mmar in dat warenhuis met die poppen die je opeens met zijn allen omsingelen![]()
![]()
![]()
freaky shit zeg
quote:The entire list of (announced) Xbox 360 games to be shown at this years E3. By the way don't be too upset about Halo 3 not being on the list as these are the announced games only, can't wait for some suprises....
2K Games
BioShock (Xbox 360)
The Darkness (Xbox 360)
Prey (Xbox 360)
2K Sports
College Hoops 2K7 (Xbox, Xbox 360)
NBA 2K7 (Xbox, Xbox 360)
NHL 2K7 (Xbox, Xbox 360)
10Tacle Studios
Elveon (Xbox 360)
Activision
Call of Duty 2 - Multiplayer Maps (Xbox 360)
Marvel: Ultimate Alliance (Xbox, Xbox 360)
Atari
Alone in the Dark (Xbox 360)
Test Drive Unlimited (Xbox 360)
Bethesda Softworks
Star Trek: Legacy (Xbox 360)
Buena Vista Games
Pirates of the Caribbean 3 (Xbox 360)
Turok (Xbox 360)
Capcom Entertainment
Dead Rising (Xbox 360)
Lost Planet (Xbox 360)
Street Fighter II’ Hyper Fighting (Xbox 360)
Codemasters
Overlord (Xbox 360)
Crave Entertainment
World Championship Poker: Featuring Howard Lederer “All In” (Xbox 360)
Eidos Interactive
Hitman: Blood Money (Xbox, Xbox 360)
Just Cause (Xbox, Xbox 360)
Electronic Arts
Medal of Honor: Airborne (Xbox, Xbox 360)
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II (Xbox 360)
Madden NFL 07 (Xbox, Xbox 360)
NCAA Football 07 (Xbox, Xbox 360)
Superman Returns (Xbox, Xbox 360)
KOEI
Samurai Warriors 2 (Xbox 360)
Konami Digital Entertainment. World Soccer Winning Eleven 10 (Xbox 360)
.
LucasArts
Indiana Jones (Platforms TBD)
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy (Platforms TBD)
Microsoft
Blue Dragon (Xbox 360)
Crackdown (Xbox 360)
Gears of War (Xbox 360)
Mass Effect (Xbox 360)
N3: Ninety-Nine Nights (Xbox 360)
Too Human (Xbox 360)
Viva Piñata (Xbox 360)
Midway Games
Blitz: The League (Xbox 360)
Stranglehold (Xbox 360)
Unreal Tournament 2007 (Xbox 360)
Namco Bandai
Mobile Ops: The One Year War (Xbox 360)
Play Ten Interactive
The Precursors (Xbox 360)
SEGA
Chromehounds (Xbox 360)
Phantasy Star Universe (Xbox 360)
SEGA Rally Revo (Xbox 360)
Sonic the Hedgehog (Xbox 360)
Virtua Tennis 3 (Xbox 360)
World Pool Championship 2007 (Xbox 360)
Shantz International
The Shadow of Aten - The Egyptian Chronicles of Allen Scott (Xbox 360)
THQ
Disney’s/Pixar’s Cars (Xbox, Xbox 360)
Frontlines: Fuels of War (Xbox 360)
GTR (Xbox 360)
MotoGP 2006 (Xbox 360)
Saint’s Row (Xbox 360)
WWE SmackDown vs. Raw 2007 (Xbox 360)
TopWare
Two Worlds (Xbox 360)
Ubisoft
Assassin’s Creed (Xbox 360)
Brothers in Arms: Hell’s Highway (Xbox 360)
Enchanted Arms (Xbox 360)
Rayman Raving Rabbids (Xbox, Xbox 360)
Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas (Xbox 360)
Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent (Xbox, Xbox 360)
Vivendi Games
Eragon (Xbox, Xbox 360)
TimeShift (Xbox 360)
Webzen
Huxley (Xbox 360)
Must buy's zijn PES6, Splinter Cell en Mass Effect.quote:BioShock (Xbox 360)
The Darkness (Xbox 360)
Prey (Xbox 360)
Elveon (Xbox 360)
Turok (Xbox 360)
Dead Rising (Xbox 360)
Lost Planet (Xbox 360)
Street Fighter II’ Hyper Fighting (Xbox 360)
Overlord (Xbox 360)
Hitman: Blood Money (Xbox, Xbox 360)
Just Cause (Xbox, Xbox 360)
World Soccer Winning Eleven 10 (Xbox 360) .
Blue Dragon (Xbox 360)
Gears of War (Xbox 360)
Mass Effect (Xbox 360)
Too Human (Xbox 360)
Viva Piñata (Xbox 360)
Mobile Ops: The One Year War (Xbox 360)
Chromehounds (Xbox 360)
Phantasy Star Universe (Xbox 360)
SEGA Rally Revo (Xbox 360)
Sonic the Hedgehog (Xbox 360)
Frontlines: Fuels of War (Xbox 360)
GTR (Xbox 360)
Saint’s Row (Xbox 360)
WWE SmackDown vs. Raw 2007 (Xbox 360)
Two Worlds (Xbox 360)
Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas (Xbox 360)
Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent (Xbox, Xbox 360)
TimeShift (Xbox 360)
Rallisport Challengequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb interesse in de volgende games. (de games die ik op de PC ga spelen heb ik eruit gelaten)
[..]
Must buy's zijn PES6, Splinter Cell en Mass Effect.
RS: Vegas ook wel denk ik.
Verder zullen HALO3, Forza 2 en de nieuwe Rallisport Challenge zullen ook wel aangekondigd worden.
Ze hebben Turok zelf verneukt, maar Dino'squote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef devv05 het volgende:
Info en screenshots van next-gen Turok
Holy fuck![]()
Verneukt? Ik vind het er echt zwaar vet uitzien!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben Turok zelf verneukt, maar Dino'saltijd goed!
Agreequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef Morthill het volgende:
BioShock (Xbox 360)
The Darkness (Xbox 360)
Elveon (Xbox 360)
Star Trek: Legacy (Xbox 360)
Turok (Xbox 360)
Dead Rising (Xbox 360)
Lost Planet (Xbox 360)
World Soccer Winning Eleven 10 (Xbox 360)
Blue Dragon (Xbox 360)
Crackdown (Xbox 360)
Gears of War (Xbox 360)
Mass Effect (Xbox 360)
N3: Ninety-Nine Nights (Xbox 360)
Too Human (Xbox 360)
Viva Piñata (Xbox 360)
Unreal Tournament 2007 (Xbox 360)
Veel te veel toffe games op de E3. Xbox 360
Turok is een indiaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Verneukt? Ik vind het er echt zwaar vet uitzien!
tja turok is voor mij altijd een lelijk dom, maar toch leuk schietspel geweest (nog uit de 3dfx tijdquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef devv05 het volgende:
Info en screenshots van next-gen Turok
Holy fuck![]()
toch goede service van MS!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef Ipho het volgende:
Jongens en meisje, ik heb mijn Xbox 360 nu al terug. Een hele nieuwe gekregen en dat in 1 dag! Dat verdient een pluim!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Egamer het volgende:
http://live.xbox.com/member/Egamer NL
Voeg me toe.Ik hoor er nu bij.
Dat is fucking vlug !!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef Ipho het volgende:
Jongens en meisje, ik heb mijn Xbox 360 nu al terug. Een hele nieuwe gekregen en dat in 1 dag! Dat verdient een pluim!
Die gaan we dan maar eens downloaden.quote:
Volgens mij werkt hij nog niet helemaal. Want als ik er op klik lees ik dit:quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Egamer het volgende:
http://live.xbox.com/member/Egamer NL
quote:De opgegeven gamertag is niet gevonden. Probeer het nog eens in het vak rechts.
Poorten op je router opengooien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:48 schreef Egamer het volgende:
Sorry voor dubbelpost:
Ik kan niet met PGR3 onlineAls ik een game wil joinen, geeft ie een probleem: "Unable to communicate with all players". Iemand een oplossing?
Hoe?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Poorten op je router opengooien.
Of je DMZ aanzetten op het IP van je X360.
op je router inloggen, via browser (gateway = IP)quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:54 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hoe?Sorry, maar ik snap daar niks van.
Bedankt, ik zal het proberen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:02 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
op je router inloggen, via browser (gateway = IP)
daar ergens poort 88 en 3074 forwarden
Kan dat kloppen?quote:Virtual Servers currently created:
External Packet Internal Host
PVC Name Protocol Port IP Address Port Modify Delete
ppp-0 TCP 3074 (User Define) 192.168.0.123 3074 Modify Delete
ppp-0 TCP 88 (User Define) 192.168.0.123 88 Modify Delete
Wat een kerels zeg, dat ze dat niet ff voor je doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef peristilius het volgende:
Zeg vrindelijke vrinden, zouden jullie als jullie een nieuw deeltje openen deze even willen toevoegen aan de OP? Scheelt mij weer werk.
Test Drive filmpjes zijn trouwens.
Noem het dan geen Turokquote:
Die URL werkt beter denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef Egamer het volgende:
http://live.xbox.com/member/Egamer%20NL
Ga jij maar eens dino wrestlen in een indianen pakje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem het dan geen TurokJe gaat ook geen Donald Duck game uitbrengen waarin je een Space Marinier speelt of wel?
Ja! Volgens mij heb ik 't altijd, maar ik heb nog niet vaak geprobeerd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:45 schreef twi het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik soms ook wel heb dat ik eruit word gekicked wanneer de game wordt geladen. Heb je 't altijd?
Misschien is het nog steeds wel een Indiaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem het dan geen TurokJe gaat ook geen Donald Duck game uitbrengen waarin je een Space Marinier speelt of wel?
Je doet zeker draadloos?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij heb ik 't altijd, maar ik heb nog niet vaak geprobeerd.Heb je wat tips?
Ik doe dat altijd, maar ik heb het eke al ze vaak gezegd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef peristilius het volgende:
Zeg vrindelijke vrinden, zouden jullie als jullie een nieuw deeltje openen deze even willen toevoegen aan de OP? Scheelt mij weer werk.
Test Drive filmpjes zijn trouwens.
Draadloos ja. ICS.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je doet zeker draadloos?
misschien ligt daar je probleem al(hmm ligt..of hangt
)
Yes!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef devv05 het volgende:
Colin McRae scheurt naar de next-gen consoles
Yeah baby.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Men, wat is GRAW een ontzettend stoer spel. I love this console!
Hehe toen ik net op Fok keek stond ie er nog niet, anders link ik Fok natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:29 schreef peristilius het volgende:
Next-gen Colin McRae
Wel even de goede bron geven he.
Ik vind toch wel goed eruit zien, je ziet zelfs een ader in ze hand :/quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:45 schreef Wessiej het volgende:
4e screenshot van Bia valt een beetje tegen, even zoeken waar ik die ookal weer had gevonden.
sacre blue, hier is die: [afbeelding]
komt nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
al die shooters lijken me wel leuk op de xbox 360, maar dan wel graag met muisbesturing
is er al iets bekent of er ook muis besturing komt op de xbox 360 via de usbpoort?
ja als auto aim aanstaan, maar anders.. wat een gedoe zegquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:05 schreef H.Flick het volgende:
Controller werkt trouwens ook prima voor shooters. Ik heb er in ieder geval totaal geen moeite mee.
Ach, als je het echt 1 op 1 vergelijkt is muis/toetsenbord wel beter. Maar vergeet niet dat console shooter ook geoptimaliseerd zijn voor controller besturing. Ik vind het in ieder geval prima werken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ja als auto aim aanstaan, maar anders.. wat een gedoe zeg
een muis is veel sneller en nauwkeuriger.
voor de oude xbox was er wel een muis oplossing.. zou toch raar zijn dat die er niet komt voor de 360
deze heeft zelfs usb poorten
Voorlopig is dat echt zat, zolang ze geen complete games ter download aanbieden zal je nooit ruimtetekort hebben (behalve als je nooit demo's/trailers wist)quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef Simsfan88 het volgende:
Oke even wat vragen over het 360 premium pack:
1) Er zit een harde schijf van 20 GB bij, is dat genoeg, dus dat je later niet meer bij hoeft te kopen?
Play & Charge kit erbij halen en je kan tijdens het spelen je controller opladenquote:2) Om de hoeveel uur moet je de draadloze controller opladen?
Ze zeggen van wel, maar tot nu toe is er nog niet superveel ondersteuning voor Xbox gamesquote:3) Zullen alle X-Box spellen over een tijd op de 360 speelbaar zijn?
Geen idee, heb geen PGRquote:4) Hoeveel maps bevat PGR 3?
0quote:5) Hoeveel punten kost een gemiddelde demo?
Oktober/november gaan de geruchtenquote:6) En ten slot, waar blijft die prijsverlaging?![]()
1 van de 20 gig kun je er maar 10 gebruiken, echter voor alleen wat demo's downloaden is 10 wel genoeg. maar veel is het niet. Zeker niet als je mp3 enz er op wil zettenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef Simsfan88 het volgende:
1) Er zit een harde schijf van 20 GB bij, is dat genoeg, dus dat je later niet meer bij hoeft te kopen?
2) Om de hoeveel uur moet je de draadloze controller opladen?
3) Zullen alle X-Box spellen over een tijd op de 360 speelbaar zijn?
4) Hoeveel maps bevat PGR 3?
5) Hoeveel punten kost een gemiddelde demo?
6) En ten slot, waar blijft die prijsverlaging?![]()
1) Als je alle demo's en trailers wilt downloaden en bewaren niet. Voor vooral savegames wel, lijkt mij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef Simsfan88 het volgende:
30 uur red ik echt nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:17 schreef Evil_Jur het volgende:
ik vind 20gb eigenlijk wat klein en ik denk ook dat het de bedoeling is dat we over een tijdje allemaal de beurs trekken om een grotere te kopen.
De draadloze controllen is volgens mij goed voor 30 uur gamen, daarna opladen of batterijen wisselen.
Alleen de populaire xbox games zullen speelbaar zijn denk ik.
Demo's zijn meestal free.
De prijsverlaging zal wel uitblijven dat vlak voor de release van de PS3, aangezien ze nog steeds verlies draaien.
Je kan de MP3s van je PC gewoon streamen naar je 360, tot nu toe nog nooit haperingen gehad daardoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
1 van de 20 gig kun je er maar 10 gebruiken, echter voor alleen wat demo's downloaden is 10 wel genoeg. maar veel is het niet. Zeker niet als je mp3 enz er op wil zetten
Volgens mij komt die samen met de HD-DVD uitbreiding.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Frasier het volgende:
Komt er ook nog een HDMI-kabel voor de X360 uit? Ik zit nu namelijk met en een Xbox 360 en een DVD recorder die allebei op de component ingang van de TV willen.
Ik ben niet een enorme console shooter fan, maar deze komt er absoluut in bij mij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Eerste screenshot FEAR op de 360
Ik heb hetzelfde met DVD-speler en Xbox 360, heb nu component splitter besteld die het moet verhelpenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Frasier het volgende:
Komt er ook nog een HDMI-kabel voor de X360 uit? Ik zit nu namelijk met en een Xbox 360 en een DVD recorder die allebei op de component ingang van de TV willen.
oh ja nog 1 ding over de xbox 360quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef Simsfan88 het volgende:
Waar kan je die bestellen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met DVD-speler en Xbox 360, heb nu component splitter besteld die het moet verhelpen
Oh, en FPS games op de Xbox 360 spelen verrassend lekker! Ik was er echt binnen no-time aan gewend, met Call of Duty 2 en Ghost Recon gaat het allebei prima in ieder geval. Veel beter dan op de PS2 inderdaad. De Xbox 360 controller is ideaal. (al wint een muis het natuurlijk altijd wel iets)
Maar raakt hij ook nog overhit? Dat probleem was toch verholpen hé ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh ja nog 1 ding over de xbox 360
hij maakt veel herrie, houd daar wel rekening mee aub
ik heb hem zelf nu in een andere ruimte gezet dan de tv om zo in rust te kunnen gamen
![]()
oververhit heb ik nog niet meegemaakt denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:06 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Maar raakt hij ook nog overhit? Dat probleem was toch verholpen hé ?![]()
Dat probleem was sowieso alleen in Amerika.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:06 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Maar raakt hij ook nog overhit? Dat probleem was toch verholpen hé ?![]()
Herrie, vastlopers..quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oververhit heb ik nog niet meegemaakt denk ik
hij loopt wel eens vast of heeft kuren, dan moet ik even opnieuw opstarten
tis net als windows zeg maar![]()
als de dvd draait heb jij geen herrie ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Herrie, vastlopers..
Ik heb van beide nog nooit last gehad..
Hij staat bij mij onder mn tv, gewoon "open".quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
als de dvd draait heb jij geen herrie ?
en ook het basis lawaai van is vrij aanwezig, is op elk apparaat hetzelfde
hij maakt net zoveel lawaai als een doorsnee pc
vind dat meevallen tijdens het spelen maar als je hem aan zet of er een dic in doet dan denk ik dat hij loskomt van de grondquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
als de dvd draait heb jij geen herrie ?
en ook het basis lawaai van is vrij aanwezig, is op elk apparaat hetzelfde
hij maakt net zoveel lawaai als een doorsnee pc
Mij allemaal wat te technischquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, deze site is wel leuk :
http://www.llamma.com/xbox360/mods/xbox-360-mod-page.htm
Vooral die ledjes zijn tof, ik ga het ook niet doen, want veel te bang dat kapot gaatquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mij allemaal wat te technisch
Ziet wel cool uit.
moet eens naar die andere mod kijken om een externe harddisk er aan te hangen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mij allemaal wat te technisch
Ziet wel cool uit.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, VETquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef Ereinion het volgende:
Wat nieuwe Splinter Cell 4 shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
als ik naar "mijn xbox" gaquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef pkwarts het volgende:
Een Gears of Wars demo zou ik niet verwachten. De game komt pas aan het einde van het jaar uit.
Waarom niet? Dat is ook al over 7 maanden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:29 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Binnenkort is toch niet einde van het jaar?
SC4 ziet er idd echt bizar mooi uit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Wessiej het volgende:
Jezus ze houden maar niet op met nieuwe (en fucking mooie) games te presenteren.
Dacht dat de spellen nu al prachtig zijn, wordt steeds mooier.
Trouwens, die Splinter Cell 4 shots zijn echt geweldig, kijk er echt naar uit.
Ah, das kut ja, ik deed het andersom, weggespeeld worden de eerste 2 sets, matchpoint tegen in de 4e en alsnog winnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
godver zeg. erg frustrerend dat je weet dat je beter bent dan tegenstander
en dan nog net verliezen in dere en beslissende set
Mag je nog wel ff op wachten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:48 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zijn jullie ook zo benieuwd welke downloads er allemaal komen op de E3?
ik hoop op een Gears of War demo
Ja man echt niet te geloven wat er allemaal aankomt, en al het nieuws van de laatste dagenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Wessiej het volgende:
Jezus ze houden maar niet op met nieuwe (en fucking mooie) games te presenteren.
Dacht dat de spellen nu al prachtig zijn, wordt steeds mooier.
Trouwens, die Splinter Cell 4 shots zijn echt geweldig, kijk er echt naar uit.
Voor een Xbox 1.5 dan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, VET.
Moet het nog zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:56 schreef Wessiej het volgende:
Maar ik heb me nog een keer een interview met MS onthouden waarin ze vertelde dat na de E3 er een demo van Gears of War op marketplace zou komen...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:47 schreef Retuobak het volgende:
Vind geen een een verbetering tbh.
Ik had m nog niet gezienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
[Xbox 360 Deel 93] Het regent demo's
Die laatstequote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Casemods...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de 2de vind ik erg mooi..
Dit was dus de game die ze gingen aankondigen, had iets anders verwacht.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
En Bizarre Creations heeft een nieuw spel aangekondigt. Club. Een third person shooter dus van de makers van PGR3.
Hier wat concept art.
[afbeelding]
[afbeelding]
Post-apocalyptisch achtige settingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
En Bizarre Creations heeft een nieuw spel aangekondigt. Club. Een third person shooter dus van de makers van PGR3.
Hier wat concept art.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou maar hopen dat ze genoeg garage ruimte hebben voor gedownloade auto'squote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat concept art.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ziet er gruwelijk uit iddquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had m nog niet gezien
Maar hij is het wel waard om gewoon 2x te laten langs komen of niet dan![]()
Deel 1 heeft zoveel indruk op me gemaakt..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:09 schreef Wessiej het volgende:
SC4 wordt zeker het einde.
Deel 3 is een van de weinige games die ik gewoon móest spelen omdat die zo cool was.
Deze wordt dat hopelijk ook, SC:DA.
En dan die screen in de sneeuw, ik kan me al voorstellen dat ik dat speel met die graphics.
Niks mis met WW2 FPSquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
The Club...Ach ja, ik had gerekend op een WWII FPS, dus alles is uiteindelijk een dikke verbetering.
Op zich niet, BiA3 ziet er erg goed uit.quote:
Ik houd ook liever van een Sci-Fi setting.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ww2 is saai geworden. Waarom zolang in hetzelfde tijdperk blijven hangen? Tis niet zo dat WW2 games standaard goed verkopen. Filmmakers zijn allang op zoek naar 'the next big thing'.
Idd Sci-Fi is veel vetterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik houd ook liever van een Sci-Fi setting..
Mass Effect.
Die zou speelbaar zijn deze E3. Ik ben heel benieuwd..
Ja, bizar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:26 schreef Retuobak het volgende:
Voor een MMO blijft het er ERG goed uit zien
*fap fap*quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.pixelgamers.co(...)045/screenshots.html
Nieuwe (en oude) Huxley shots.
Maar nu van de X360.
Ja zoo slecht dat spel man... ik snap die volle rooms op LIVE die er nu nog steeds zijn ook nietquote:
Hear, hear!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met Halo?
Beste console shooter ooit, period..
Eensch. De single player is ook gewoon erg lekker om te spelen in Co-op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met Halo?
Beste console shooter ooit, period..
Ach, dat ie op 8ste plek beste game aller tijden op gamerankings staat zegt vast ook niets.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe naja zal wel een goed spel zijn online, maar ik vond de singleplayer van beide games weinig boeiend eigenlijk. Totaal niet origineel spul ook, gewoon een shooter.
Volgens mij zijn er veel betere FPS games
Sinds wanneer doen reviews ertoe? Half Life 2 staat er ook hoog en dat spel wordt uitgekotst door de PC fanboys die ik ken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, dat ie op 8ste plek beste game aller tijden op gamerankings staat zegt vast ook niets.
En daar kon je niet eens mee online...
Halo is gewoon goed, helemaal toen ie uitkwam.
Nou ja, het gaat mij er eerder om dat als het gemiddelde cijfer van +100 reviews zo hoog is, er toch wel degelijk sprake van kwaliteit is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen reviews ertoe? Half Life 2 staat er ook hoog en dat spel wordt uitgekotst door de PC fanboys die ik ken.
Neuh toen was het wel tof toen die uitkwam. Maar honestly zie ik de charme van het spel er niet inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, dat ie op 8ste plek beste game aller tijden op gamerankings staat zegt vast ook niets.
En daar kon je niet eens mee online...
Halo is gewoon goed, helemaal toen ie uitkwam. Of wil je zeggen dat het toen ook al middelmaat was?.
Dat was kwalitatief gezien ook gewoon een prima spel.quote:
bewijst idd dat het nergens op slaat, die game was rukquote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neuh toen was het wel tof toen die uitkwam. Maar honestly zie ik de charme van het spel er niet in
WoW is ook extra dokkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat huxley, word ook extra dokken?
of is het gewoon 1 grote wereld zoals WoW?
Yep.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat huxley, word ook extra dokken?
of is het gewoon 1 grote wereld zoals WoW?
Dan moet het wel een echt goed spel zijn.. anders probeer ik het eerst 2 maandjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Yep.
MMO he.
Maar dat heb ik er wel voor over.
I heb em zelfs op de pc legaal en daarna ook nog eens op de xbox... kwa gevoel, inleving en verhaal beste game ooitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen reviews ertoe? Half Life 2 staat er ook hoog en dat spel wordt uitgekotst door de PC fanboys die ik ken.
pesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Heb net uitgebreid de FIFA demo gespeeld, tjonge wat valt dat toch eens tegen..Het speelt niet lekker, en het is zelfs slechter dan FIFA 06. Baggergame.
Pro Evo ftw.
inderdaad, ziet er niet uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Heb net uitgebreid de FIFA demo gespeeld, tjonge wat valt dat toch eens tegen..Het speelt niet lekker, en het is zelfs slechter dan FIFA 06. Baggergame.
Pro Evo ftw.
ik wil een game in middel eeuwse setting.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ww2 is saai geworden. Waarom zolang in hetzelfde tijdperk blijven hangen? Tis niet zo dat WW2 games standaard goed verkopen. Filmmakers zijn allang op zoek naar 'the next big thing'.
Waarom niet, lijkt me wel tof.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Wo2 game vanuit het gezichtspunt van de Duitsers zit ik dus echt niet op te wachten![]()
![]()
![]()
Waarom niet en bijv. wel vanuit het perspectief van de Russen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Wo2 game vanuit het gezichtspunt van de Duitsers zit ik dus echt niet op te wachten![]()
![]()
![]()
Over welke game heb je het over? Of moet die nog komen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
![]()
![]()
Omdat de russen tegen de duitsers vochten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom niet en bijv. wel vanuit het perspectief van de Russen?
Niets mis met Duitsers,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat de russen tegen de duitsers vochten.
En ik haat duitsers.
Schandalig slechte demo inderdaad. Van een volgens mij schandalig slecht spel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Pro Evo ftw.
Een online demo is zeker weten tof en wordt dan veeeel beter bevallen bij het publiek.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Schandalig slechte demo inderdaad. Van een volgens mij schandalig slecht spel.
En als je dan al een demo maakt, maak er dan wat van, en niet die altijd standaard 1 helftje 5 minuutjes voetballen met 2 vaste landen. Een online demo of gewoon een hele wedstrijd.
Nee, waar FIFA begin jaren 90 nog GOD was met dat isometrische standpunt, daar is het daarna echt gigantisch achteruit gegaan, met deze laatste als triest dieptepunt.
Zo slecht is het spel nu ook weer niet, maar de demo kon je verwachtenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
En als je dan al een demo maakt, maak er dan wat van, en niet die altijd standaard 1 helftje 5 minuutjes voetballen met 2 vaste landen. Een online demo of gewoon een hele wedstrijd.
Nee, waar FIFA begin jaren 90 nog GOD was met dat isometrische standpunt, daar is het daarna echt gigantisch achteruit gegaan, met deze laatste als triest dieptepunt.
Oooohh... die demo zat maanden geleden al bij een spelblad wat ik had gekocht... ja waardeloos inderdaad.. voetbal is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
lul niet, was vast geen fifa world cup demoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oooohh... die demo zat maanden geleden al bij een spelblad wat ik had gekocht... ja waardeloos inderdaad.. voetbal is ook niet mijn ding.
Oh neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lul niet, was vast geen fifa world cup demo
Je kan dan inderdaad niet opslaan, maar wel spelen. Hiervoor blijf je de HDD of MemoryCard nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Bij die Core pack zit geen harde schijf, heb je die niet nodig voor spellen? Of kun je dan gewoon niet saven...?
Opslag, voor als je geen HDD bij je 360 hebt of je savegames wil meenemen (al is de HDD ook afneembaar).quote:Waar dient die 64 Mb Memory Unit voor?
Er zitten 4 stadsdelen in: Tokyo, New York, Londen en Las Vegas. Elk stadsdeel heeft een aantal voorgeprogrammeerde banen, maar ook kan je met een editor je eigen banen 'ontwerpen' in een stadsdeel.quote:Hoeveel maps heeft PGR 3 ?
Ondertussen is het me wel gelukt om het eerste toernooi te winnen(Eerste toernooi wat je spelen kunt in Career)....en zit nu in de halve finale bij het volgende toernooiquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Top spin 2... Kicken spel. Alleen best pittig
Ik heb ook een memory unit, daar kopieer ik me profiel op. Als ik bij matties ga spelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:36 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Je kan dan inderdaad niet opslaan, maar wel spelen. Hiervoor blijf je de HDD of MemoryCard nodig hebben.
De harde schijf wordt door games eventueel wel gebruikt als cache (sneller, met laden enzo), en is voor een voetbalspel (van Sega?) wel verplicht vanwege de grote databases.
[..]
Opslag, voor als je geen HDD bij je 360 hebt of je savegames wil meenemen (al is de HDD ook afneembaar).
[..]
Er zitten 4 stadsdelen in: Tokyo, New York, Londen en Las Vegas. Elk stadsdeel heeft een aantal voorgeprogrammeerde banen, maar ook kan je met een editor je eigen banen 'ontwerpen' in een stadsdeel.
Naast de 4 stadsdelen zit de Nurburgring er ook in: het huidige F1-circuit, maar ook de 22,8km lange Nordschleife. Delen en zelfs beide tegelijk zijn racebaar.
quote:
true, me vraag stond eigenlijk verkeerd..quote:
Ja, je zit met 5000 man op 1 server.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true, me vraag stond eigenlijk verkeerd..
extra dokken, ok, kan, maar weet niet of ik dat voor een shooter ga doen,
wil eerst zien kwa verhaallijn en gameplay.
En 1 grote wereld ik bedoel, net zoals FF 11 en WoW?
in WoW zat geen verhaal?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, je zit met 5000 man op 1 server.
Naast PvP dingen zijn er ook battlefield waar je met 100 tegen 100 kan vechten.
Er zit dus geen verhaal in, het is een MMO. Net als WoW alleen dan FPS.
http://wow-europe.com/en/info/story/quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in WoW zat geen verhaal?
Ow fuck, verkeerd gekocht dan
Daarom, ben blij dat iemand het snaptquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://wow-europe.com/en/info/story/
verhaal achter WoW
Ik bedoelde verhaal in de zin van single player.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in WoW zat geen verhaal?
Ow fuck, verkeerd gekocht dan
Mja, ga ze zeker binnen halen, weet alleen dat ik Test Drive ga halen, en verder nog niet echtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef Ereinion het volgende:
Volgens Eurogamer komt er tijdens E3 ook een demo van Chromehounds op marketplace. Dat betekend dus iig Test Drive, Moto GP, Lost Planet en Chromehounds![]()
Moto GP 2006 ook... en ws Prey ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef Ereinion het volgende:
Volgens Eurogamer komt er tijdens E3 ook een demo van Chromehounds op marketplace. Dat betekend dus iig Test Drive, Moto GP, Lost Planet en Chromehounds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |