Voor een Xbox 1.5 dan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, VET.
Moet het nog zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:56 schreef Wessiej het volgende:
Maar ik heb me nog een keer een interview met MS onthouden waarin ze vertelde dat na de E3 er een demo van Gears of War op marketplace zou komen...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:47 schreef Retuobak het volgende:
Vind geen een een verbetering tbh.
Ik had m nog niet gezienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
[Xbox 360 Deel 93] Het regent demo's
Die laatstequote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Casemods...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de 2de vind ik erg mooi..
Dit was dus de game die ze gingen aankondigen, had iets anders verwacht.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
En Bizarre Creations heeft een nieuw spel aangekondigt. Club. Een third person shooter dus van de makers van PGR3.
Hier wat concept art.
[afbeelding]
[afbeelding]
Post-apocalyptisch achtige settingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
En Bizarre Creations heeft een nieuw spel aangekondigt. Club. Een third person shooter dus van de makers van PGR3.
Hier wat concept art.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou maar hopen dat ze genoeg garage ruimte hebben voor gedownloade auto'squote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat concept art.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ziet er gruwelijk uit iddquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had m nog niet gezien
Maar hij is het wel waard om gewoon 2x te laten langs komen of niet dan![]()
Deel 1 heeft zoveel indruk op me gemaakt..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:09 schreef Wessiej het volgende:
SC4 wordt zeker het einde.
Deel 3 is een van de weinige games die ik gewoon móest spelen omdat die zo cool was.
Deze wordt dat hopelijk ook, SC:DA.
En dan die screen in de sneeuw, ik kan me al voorstellen dat ik dat speel met die graphics.
Niks mis met WW2 FPSquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
The Club...Ach ja, ik had gerekend op een WWII FPS, dus alles is uiteindelijk een dikke verbetering.
Op zich niet, BiA3 ziet er erg goed uit.quote:
Ik houd ook liever van een Sci-Fi setting.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ww2 is saai geworden. Waarom zolang in hetzelfde tijdperk blijven hangen? Tis niet zo dat WW2 games standaard goed verkopen. Filmmakers zijn allang op zoek naar 'the next big thing'.
Idd Sci-Fi is veel vetterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik houd ook liever van een Sci-Fi setting..
Mass Effect.
Die zou speelbaar zijn deze E3. Ik ben heel benieuwd..
Ja, bizar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:26 schreef Retuobak het volgende:
Voor een MMO blijft het er ERG goed uit zien
*fap fap*quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.pixelgamers.co(...)045/screenshots.html
Nieuwe (en oude) Huxley shots.
Maar nu van de X360.
Ja zoo slecht dat spel man... ik snap die volle rooms op LIVE die er nu nog steeds zijn ook nietquote:
Hear, hear!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met Halo?
Beste console shooter ooit, period..
Eensch. De single player is ook gewoon erg lekker om te spelen in Co-op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met Halo?
Beste console shooter ooit, period..
Ach, dat ie op 8ste plek beste game aller tijden op gamerankings staat zegt vast ook niets.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe naja zal wel een goed spel zijn online, maar ik vond de singleplayer van beide games weinig boeiend eigenlijk. Totaal niet origineel spul ook, gewoon een shooter.
Volgens mij zijn er veel betere FPS games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |