Voor een Xbox 1.5 dan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, VET.
Moet het nog zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:56 schreef Wessiej het volgende:
Maar ik heb me nog een keer een interview met MS onthouden waarin ze vertelde dat na de E3 er een demo van Gears of War op marketplace zou komen...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:47 schreef Retuobak het volgende:
Vind geen een een verbetering tbh.
Ik had m nog niet gezienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
[Xbox 360 Deel 93] Het regent demo's
Die laatstequote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Casemods...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de 2de vind ik erg mooi..
Dit was dus de game die ze gingen aankondigen, had iets anders verwacht.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
En Bizarre Creations heeft een nieuw spel aangekondigt. Club. Een third person shooter dus van de makers van PGR3.
Hier wat concept art.
[afbeelding]
[afbeelding]
Post-apocalyptisch achtige settingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
En Bizarre Creations heeft een nieuw spel aangekondigt. Club. Een third person shooter dus van de makers van PGR3.
Hier wat concept art.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou maar hopen dat ze genoeg garage ruimte hebben voor gedownloade auto'squote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat concept art.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ziet er gruwelijk uit iddquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had m nog niet gezien
Maar hij is het wel waard om gewoon 2x te laten langs komen of niet dan![]()
Deel 1 heeft zoveel indruk op me gemaakt..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:09 schreef Wessiej het volgende:
SC4 wordt zeker het einde.
Deel 3 is een van de weinige games die ik gewoon móest spelen omdat die zo cool was.
Deze wordt dat hopelijk ook, SC:DA.
En dan die screen in de sneeuw, ik kan me al voorstellen dat ik dat speel met die graphics.
Niks mis met WW2 FPSquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
The Club...Ach ja, ik had gerekend op een WWII FPS, dus alles is uiteindelijk een dikke verbetering.
Op zich niet, BiA3 ziet er erg goed uit.quote:
Ik houd ook liever van een Sci-Fi setting.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ww2 is saai geworden. Waarom zolang in hetzelfde tijdperk blijven hangen? Tis niet zo dat WW2 games standaard goed verkopen. Filmmakers zijn allang op zoek naar 'the next big thing'.
Idd Sci-Fi is veel vetterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik houd ook liever van een Sci-Fi setting..
Mass Effect.
Die zou speelbaar zijn deze E3. Ik ben heel benieuwd..
Ja, bizar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:26 schreef Retuobak het volgende:
Voor een MMO blijft het er ERG goed uit zien
*fap fap*quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.pixelgamers.co(...)045/screenshots.html
Nieuwe (en oude) Huxley shots.
Maar nu van de X360.
Ja zoo slecht dat spel man... ik snap die volle rooms op LIVE die er nu nog steeds zijn ook nietquote:
Hear, hear!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met Halo?
Beste console shooter ooit, period..
Eensch. De single player is ook gewoon erg lekker om te spelen in Co-op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met Halo?
Beste console shooter ooit, period..
Ach, dat ie op 8ste plek beste game aller tijden op gamerankings staat zegt vast ook niets.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe naja zal wel een goed spel zijn online, maar ik vond de singleplayer van beide games weinig boeiend eigenlijk. Totaal niet origineel spul ook, gewoon een shooter.
Volgens mij zijn er veel betere FPS games
Sinds wanneer doen reviews ertoe? Half Life 2 staat er ook hoog en dat spel wordt uitgekotst door de PC fanboys die ik ken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, dat ie op 8ste plek beste game aller tijden op gamerankings staat zegt vast ook niets.
En daar kon je niet eens mee online...
Halo is gewoon goed, helemaal toen ie uitkwam.
Nou ja, het gaat mij er eerder om dat als het gemiddelde cijfer van +100 reviews zo hoog is, er toch wel degelijk sprake van kwaliteit is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen reviews ertoe? Half Life 2 staat er ook hoog en dat spel wordt uitgekotst door de PC fanboys die ik ken.
Neuh toen was het wel tof toen die uitkwam. Maar honestly zie ik de charme van het spel er niet inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, dat ie op 8ste plek beste game aller tijden op gamerankings staat zegt vast ook niets.
En daar kon je niet eens mee online...
Halo is gewoon goed, helemaal toen ie uitkwam. Of wil je zeggen dat het toen ook al middelmaat was?.
Dat was kwalitatief gezien ook gewoon een prima spel.quote:
bewijst idd dat het nergens op slaat, die game was rukquote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neuh toen was het wel tof toen die uitkwam. Maar honestly zie ik de charme van het spel er niet in
WoW is ook extra dokkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat huxley, word ook extra dokken?
of is het gewoon 1 grote wereld zoals WoW?
Yep.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat huxley, word ook extra dokken?
of is het gewoon 1 grote wereld zoals WoW?
Dan moet het wel een echt goed spel zijn.. anders probeer ik het eerst 2 maandjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Yep.
MMO he.
Maar dat heb ik er wel voor over.
I heb em zelfs op de pc legaal en daarna ook nog eens op de xbox... kwa gevoel, inleving en verhaal beste game ooitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen reviews ertoe? Half Life 2 staat er ook hoog en dat spel wordt uitgekotst door de PC fanboys die ik ken.
pesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Heb net uitgebreid de FIFA demo gespeeld, tjonge wat valt dat toch eens tegen..Het speelt niet lekker, en het is zelfs slechter dan FIFA 06. Baggergame.
Pro Evo ftw.
inderdaad, ziet er niet uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Heb net uitgebreid de FIFA demo gespeeld, tjonge wat valt dat toch eens tegen..Het speelt niet lekker, en het is zelfs slechter dan FIFA 06. Baggergame.
Pro Evo ftw.
ik wil een game in middel eeuwse setting.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ww2 is saai geworden. Waarom zolang in hetzelfde tijdperk blijven hangen? Tis niet zo dat WW2 games standaard goed verkopen. Filmmakers zijn allang op zoek naar 'the next big thing'.
Waarom niet, lijkt me wel tof.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Wo2 game vanuit het gezichtspunt van de Duitsers zit ik dus echt niet op te wachten![]()
![]()
![]()
Waarom niet en bijv. wel vanuit het perspectief van de Russen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Wo2 game vanuit het gezichtspunt van de Duitsers zit ik dus echt niet op te wachten![]()
![]()
![]()
Over welke game heb je het over? Of moet die nog komen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
![]()
![]()
Omdat de russen tegen de duitsers vochten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom niet en bijv. wel vanuit het perspectief van de Russen?
Niets mis met Duitsers,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat de russen tegen de duitsers vochten.
En ik haat duitsers.
Schandalig slechte demo inderdaad. Van een volgens mij schandalig slecht spel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Pro Evo ftw.
Een online demo is zeker weten tof en wordt dan veeeel beter bevallen bij het publiek.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Schandalig slechte demo inderdaad. Van een volgens mij schandalig slecht spel.
En als je dan al een demo maakt, maak er dan wat van, en niet die altijd standaard 1 helftje 5 minuutjes voetballen met 2 vaste landen. Een online demo of gewoon een hele wedstrijd.
Nee, waar FIFA begin jaren 90 nog GOD was met dat isometrische standpunt, daar is het daarna echt gigantisch achteruit gegaan, met deze laatste als triest dieptepunt.
Zo slecht is het spel nu ook weer niet, maar de demo kon je verwachtenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
En als je dan al een demo maakt, maak er dan wat van, en niet die altijd standaard 1 helftje 5 minuutjes voetballen met 2 vaste landen. Een online demo of gewoon een hele wedstrijd.
Nee, waar FIFA begin jaren 90 nog GOD was met dat isometrische standpunt, daar is het daarna echt gigantisch achteruit gegaan, met deze laatste als triest dieptepunt.
Oooohh... die demo zat maanden geleden al bij een spelblad wat ik had gekocht... ja waardeloos inderdaad.. voetbal is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
lul niet, was vast geen fifa world cup demoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oooohh... die demo zat maanden geleden al bij een spelblad wat ik had gekocht... ja waardeloos inderdaad.. voetbal is ook niet mijn ding.
Oh neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lul niet, was vast geen fifa world cup demo
Je kan dan inderdaad niet opslaan, maar wel spelen. Hiervoor blijf je de HDD of MemoryCard nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Bij die Core pack zit geen harde schijf, heb je die niet nodig voor spellen? Of kun je dan gewoon niet saven...?
Opslag, voor als je geen HDD bij je 360 hebt of je savegames wil meenemen (al is de HDD ook afneembaar).quote:Waar dient die 64 Mb Memory Unit voor?
Er zitten 4 stadsdelen in: Tokyo, New York, Londen en Las Vegas. Elk stadsdeel heeft een aantal voorgeprogrammeerde banen, maar ook kan je met een editor je eigen banen 'ontwerpen' in een stadsdeel.quote:Hoeveel maps heeft PGR 3 ?
Ondertussen is het me wel gelukt om het eerste toernooi te winnen(Eerste toernooi wat je spelen kunt in Career)....en zit nu in de halve finale bij het volgende toernooiquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Top spin 2... Kicken spel. Alleen best pittig
Ik heb ook een memory unit, daar kopieer ik me profiel op. Als ik bij matties ga spelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:36 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Je kan dan inderdaad niet opslaan, maar wel spelen. Hiervoor blijf je de HDD of MemoryCard nodig hebben.
De harde schijf wordt door games eventueel wel gebruikt als cache (sneller, met laden enzo), en is voor een voetbalspel (van Sega?) wel verplicht vanwege de grote databases.
[..]
Opslag, voor als je geen HDD bij je 360 hebt of je savegames wil meenemen (al is de HDD ook afneembaar).
[..]
Er zitten 4 stadsdelen in: Tokyo, New York, Londen en Las Vegas. Elk stadsdeel heeft een aantal voorgeprogrammeerde banen, maar ook kan je met een editor je eigen banen 'ontwerpen' in een stadsdeel.
Naast de 4 stadsdelen zit de Nurburgring er ook in: het huidige F1-circuit, maar ook de 22,8km lange Nordschleife. Delen en zelfs beide tegelijk zijn racebaar.
quote:
true, me vraag stond eigenlijk verkeerd..quote:
Ja, je zit met 5000 man op 1 server.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true, me vraag stond eigenlijk verkeerd..
extra dokken, ok, kan, maar weet niet of ik dat voor een shooter ga doen,
wil eerst zien kwa verhaallijn en gameplay.
En 1 grote wereld ik bedoel, net zoals FF 11 en WoW?
in WoW zat geen verhaal?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, je zit met 5000 man op 1 server.
Naast PvP dingen zijn er ook battlefield waar je met 100 tegen 100 kan vechten.
Er zit dus geen verhaal in, het is een MMO. Net als WoW alleen dan FPS.
http://wow-europe.com/en/info/story/quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in WoW zat geen verhaal?
Ow fuck, verkeerd gekocht dan
Daarom, ben blij dat iemand het snaptquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://wow-europe.com/en/info/story/
verhaal achter WoW
Ik bedoelde verhaal in de zin van single player.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in WoW zat geen verhaal?
Ow fuck, verkeerd gekocht dan
Mja, ga ze zeker binnen halen, weet alleen dat ik Test Drive ga halen, en verder nog niet echtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef Ereinion het volgende:
Volgens Eurogamer komt er tijdens E3 ook een demo van Chromehounds op marketplace. Dat betekend dus iig Test Drive, Moto GP, Lost Planet en Chromehounds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |