hopelijk word ie net zo goed als de filmquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na het zien van de trailer van Alone in the Dark weet ik dat er weer een 360 game is die ik wil
Het spel komt ook gewoon op de PC.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na het zien van de trailer van Alone in the Dark weet ik dat er weer een 360 game is die ik wil
We hebben het over microsoft. reken er dus niet op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
ik hoop dat die gratis content voor alles is, dan trek ik ff wat gamerpics en extra PGR3 content weg
Typisch geval van kwaliteit boven kwantiteitquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een maand of 5 is de eerste next Gen PES er.
Ik wacht daar wel op..
quote:Dutch
We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen
en ga maar alvast een vakantie boekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
Zozo dan mag je je gaan voorbereiden! Pak het bier en cola maar uit de kast !
Dat is heel normaal voor MMORPGs. Welkom in het wereldje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:49 schreef rihago het volgende:
oke leuk... ik denk heej laat ik final fantasy XI voor de 360 halen..
blijkt dat je nog eens apart elke maand voor die game moet dokken.. (naast je xbox live abbo)
nou heb tegen die verkoper maar gezegd dat hij hem mag houden.
Dit gaat toch nergens over?
Je bent zeker nieuw met het MMORPG genre dan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:49 schreef rihago het volgende:
oke leuk... ik denk heej laat ik final fantasy XI voor de 360 halen..
blijkt dat je nog eens apart elke maand voor die game moet dokken.. (naast je xbox live abbo)
nou heb tegen die verkoper maar gezegd dat hij hem mag houden.
Dit gaat toch nergens over?
zeker niet nieuw met MMORPG.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent zeker nieuw met het MMORPG genre dan.
Wat heeft Square-Enix eraan dat je voor je Live abo betaalt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:50 schreef rihago het volgende:
[..]
zeker niet nieuw met MMORPG.
Speel al meer dan een jaar WoW.
Maar ik betaal al een Live abbo en ben dan niet van plan ook eens voor final fantasy elke maand te betalen. Dan hou ik het lekker bij Oblivion.
Zo snel!quote:Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |