Hoiiiii!!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, ik ben ook weer terug van een weekeindje Zwolle!
Deel 99!
Zeker! Al een kijkje genomen bij het Solse Gat en voor de rest lekker zitten kleppenquote:
Nou, fijn dat het leuk wasquote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker! Al een kijkje genomen bij het Solse Gat en voor de rest lekker zitten kleppen.
Oh én een nieuwe outfit gekocht!
Snow Fairy komt bij mij de kast niet eens in, die staat standaard op het douche-rekje (waar steeds meer dingetjes aan toegevoegd worden tot m'n moeder het zat is en alles gaat opruimenquote:Op zondag 2 april 2006 22:37 schreef Anitra het volgende:
Deel 99 al
Van de week snowfairy weer eens uit de kast getrokken, was erg lekker.
Haha ja ik dacht al dat je het niet gezien hadquote:Op zondag 2 april 2006 22:57 schreef Bob. het volgende:
Ik zie net pas dat ik in het vorige topic de laatste post had gedaan![]()
Oh en wat is een "CTG ronde"?
Wowquote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net even zitten speuren, ik doe vanaf deeltje 25 mee.
geloven is niet goed genoeg, zoek nog maar even doorquote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Vava het volgende:
Nou, ik geloof dat ik in deel 36 voor het eerst gepost heb.
Jaaaa die actie vind ik een goed ideequote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Leegle het volgende:
k Ben dan wel een relatieve newbie hiermaar ga zeker nr 100 meemaken! Joepie! Eigenlijk zou de Lush nu wel een grandioze '100e FOK-topic-actie' mogen houden voor alle posters, vinden jullie niet?
![]()
En mn voornemen is om zodadelijk ECHT Babyface te gaan gebruiken... al is dit volgens mij de tiende keer dat ik dat post ofzo (tja, tis toch een soort drempel)
Jaquote:Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
geloven is niet goed genoeg, zoek nog maar even door![]()
![]()
Nostalgiequote:Door Shirley op donderdag 2 juni 2005 @ 17:11
Zoveel enthousiaste verhalen gehoord/gelezen over Lush, dat ik van de week de site heb bezocht en wat dingetjes heb besteld, aangezien er geen winkel bij mij in de buurt is...wat een keuze!
Ik heb Dream Cream ,Honey Trap Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar slice besteld, en wacht met smart af tot ze bezorgd worden. Iemand ervaring met één van deze artikelen?
Nou, ze waren iig wel snel met bezorgen danquote:Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef Shirley het volgende:Sinds wanneer ik lurk weet ik niet. Maar posten deed ik vanaf topic 11. M'n eerste post:
[..]
Nostalgie
Ik weet zelfs de datum nog dat m'n 1e bestelling binnenkwam. Is dat erg dan! Zaterdag 4 juni.
En een paar dagen later in m'n recensie over de 1e Lushervaring: ''Ik denk dat ik vaker ga bestellen''quote:Op maandag 3 april 2006 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ze waren iig wel snel met bezorgen dan![]()
O wacht, je had al een paar dagen eerder dan de 2e besteldbeter lezen
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
En een paar dagen later in m'n recensie over de 1e Lushervaring: ''Ik denk dat ik vaker ga bestellen''Naieve doos!
Nee preciesquote:Op maandag 3 april 2006 00:15 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Toen wist je nog niet dat je nu volledig verslaafd zou zijn
Ik kwam ook met een heel naief lijstje hoorquote:
Een CTG ronde is de ronde die Big aan Hillary heeft opgedragen, eentje met discons uit het Cosmetics To Go tijdperk. Kijk anders even op het internationale forum bij Going Going Gone, en in dat topic over CTG zwerft een link naar het NA forum, een topic van Lushalot, met allemaal plaatjes van oude CTG catalogi.quote:Op zondag 2 april 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht al dat je het niet gezien hadmaar geeft niets hoor
Ik ben ook wel benieuwd naar wat een CTG ronde is![]()
Tja, kweenie... waarschijnlijk dat het een helemaal nieuw product is (niet zoals zeep of douchegel, dat je altijd wel weet hoe te gebruiken). Maar heb m gister eindelijk gebruikt hoor!quote:
Nee dat is veel te dichtbij!!! (ik woon tien minuten van Arnhem met de trein en ik studeer in Utrechtquote:Op maandag 3 april 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoorde vorige week bij de Lush in Den Bosch dat er iemand full time bezig is met het opzetten van nieuwe vestigingen in Utrecht en Arnhem
Hopen dat het er snel van komt
Zal straks ff een lijstje maken van mijn aankopen veel te veel![]()
Dankje! En dan wel op dezelfde manier eraf halen?quote:Op maandag 3 april 2006 10:59 schreef Bob. het volgende:
En Leegle, ik denk dat je het beste geen water op je gezicht kan doen maar gewoon zonder kan smeren. Dat doe ik altijd en ik heb altijd best veel op mijn gezicht daarna
Ik haal het er altijd af met een watje met wat tonic, maar misschien werkt zonder eigenlijk wel beter want de babyface is heel vettig en water en vet "plakt" niet aan elkaar toch (ja oke vage omschrijvingquote:Op maandag 3 april 2006 11:47 schreef Leegle het volgende:
[..]
Dankje! En dan wel op dezelfde manier eraf halen?
Vanavond 2e poging... ik hou jullie op de hoogte
Ik smeer babyface ook gewoon over een droog gezichtquote:Op maandag 3 april 2006 11:47 schreef Leegle het volgende:
[..]
Dankje! En dan wel op dezelfde manier eraf halen?
Vanavond 2e poging... ik hou jullie op de hoogte
Aaaah okay! Ik zal eens even gaan kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 02:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Een CTG ronde is de ronde die Big aan Hillary heeft opgedragen, eentje met discons uit het Cosmetics To Go tijdperk. Kijk anders even op het internationale forum bij Going Going Gone, en in dat topic over CTG zwerft een link naar het NA forum, een topic van Lushalot, met allemaal plaatjes van oude CTG catalogi.
Dus je gebruikt m helemaal droog, zonder waterquote:Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik smeer babyface ook gewoon over een droog gezicht
Muts!quote:Op maandag 3 april 2006 13:56 schreef Leegle het volgende:
[..]
Dus je gebruikt m helemaal droog, zonder water(op droog gezicht, afhalen met wattenschijfje...) of zie ik nu weer wat over t hoofd? Ik voel me wel n ontzettende muts nu hoor
![]()
De mijne is gelukkig mooi schoonquote:Op maandag 3 april 2006 19:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vond het Come Fly With Me zakje er zo vies uitzien.
Het was al een beetje zwartig.. op de 1 of andere manier.
Questo?quote:Op maandag 3 april 2006 19:21 schreef Vava het volgende:
Ja best leuk een Lushtoilettasmaar er zaten niet echt lekkere dingen in vond ik. Maar misschien komen ze nog eens met een andere inhoud
![]()
In Italie hadden ze ook toilettasjes los te koop maar die vond ik echt niet mooi, waren zwart met geel en dan van een soort rubber gemaakt.
Red Rooster is vies joooohquote:Op maandag 3 april 2006 20:51 schreef Dizer het volgende:
Hallo
Vandaag weer de lush in gegaan. Mijn Honey I washed the kids was op vandaag en ik ging Amsterdam in, dus gelijk even langs gegaan. Wel heel slecht nieuws gehoord!!!! Red Rooster gaat eruit! Dus heb maar ingekocht en zo.
quote:Op maandag 3 april 2006 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Red Rooster is vies jooooh
Ik hoorde zelfs van Bonnie (Leidsestraat) dat er een vrouw was die gewoon de helft van zo'n compleet zeepblok had gekocht omdat ze het ook balen vond dat Red Rooster eruit ging.
Nee ik was met twee vrienden van me.quote:Op maandag 3 april 2006 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hahaha Dizert!! Lush-addict
Was je samen met S.?
Wanneer gaan wij nou eens shoppen!?
Dat zei dat vrouwtje vandaag tegen me ook in de Leidsestraatquote:Op maandag 3 april 2006 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Red Rooster is vies jooooh
Ik hoorde zelfs van Bonnie (Leidsestraat) dat er een vrouw was die gewoon de helft van zo'n compleet zeepblok had gekocht omdat ze het ook balen vond dat Red Rooster eruit ging.
Nee man, het stinkt!quote:Op maandag 3 april 2006 21:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik was met twee vrienden van me.
Uiteraard genoeg "woordjes" gehoord dat ik zo een winkel in moest
We moeten inderdaad nog een keer samen naar de Lush![]()
Ik moet red rooster inkopen
Ze zeggen ook dat het een mannen luchtje isquote:
Welke?quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat het een mannen luchtje isDus vandaar...
Ik heb trouwens van de aardige vrouwtje een monster scheerspul gekregen om te kijken hoe het is en zo
Hoe laat was jij er?quote:Op maandag 3 april 2006 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zei dat vrouwtje vandaag tegen me ook in de Leidsestraat![]()
Ik vind het heel erg lekker!!!!!!quote:
quote:
Vaak?! Ik heb je al in geen eeuwen online gezienquote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
Gisteren was ik ook bij de Lush, maar dan met MissBliss. Ze vond het echt eng dat ik al die namen kon en zo en dat ik ook bepaalde dingen wist en zoToen ik zei dat ik vaak met XcUZ op msn zit, toen begreep ze wel waarom
Whehe ja die namenquote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
Gisteren was ik ook bij de Lush, maar dan met MissBliss. Ze vond het echt eng dat ik al die namen kon en zo en dat ik ook bepaalde dingen wist en zoToen ik zei dat ik vaak met XcUZ op msn zit, toen begreep ze wel waarom
Anders hadden we een mini meet kunnen hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh, toen zat ik al lang en breed thuis..
Das waar, maar dat komt omdat ik het zo druk had met schoolquote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vaak?! Ik heb je al in geen eeuwen online gezien.
Had. Dus ik kan je binnenkort online verwachten?quote:Op maandag 3 april 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das waar, maar dat komt omdat ik het zo druk had met school
Moah.. misschien zelfs nu...quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had. Dus ik kan je binnenkort online verwachten?
quote:
Moge er maar een lekker zeepje voor terugkomenquote:Op maandag 3 april 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
Oh ennuh ik heb vandaag gehoord van het Lush meisje, dat waylander rhassoul eruit gaat
De hele Gingerlijn!!! Omg!!!quote:Rainbow Warrior
Bollywood
Karma Ballistic
Herbalism
Fuel
Arabian Bright
After Tango
Wow Wow
Irresistable Bliss
Soft
Hard
Red Rooster
Banana Moon
Waylander Rhassoul
Absolution Massage Bar
Cosmic Dreamcatcher Massage Bar
Kiss Chase
Love Bug
Alle Showerpots
Hot Java
Summer Blues
The Sicilian
A little monkey bubble bar
hele gingerlijn
Red Rooster #2quote:Op maandag 3 april 2006 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moge er maar een lekker zeepje voor terugkomen
da's nietquote:Op maandag 3 april 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
Oh ennuh ik heb vandaag gehoord van het Lush meisje, dat waylander rhassoul eruit gaat
Alleen het bad-ding van de Karma, dat geeft nietquote:
Ah okquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen het bad-ding van de Karma, dat geeft niet
johquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Die kan je gewoon niet lekker vinden hoor
Alles wat met coco's te maken heeft isquote:
1x vannochtend, maar ik ga zo weerquote:
Jouw schuldquote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wíst het gewoon Dizer, dat je een addict zou worden
Ik weet van niksquote:
Maar goed, ik heb gelukkig geen 100en euro's aan zeep in huisquote:
Ik ook niet! Niet aan alleen aan zeep tenminstequote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb gelukkig geen 100en euro's aan zeep in huis
Als je Red Rooster nou niks vindtquote:Op maandag 3 april 2006 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
1x vannochtend, maar ik ga zo weerOm mijn Red Rooster uit te proberen
![]()
Preciesquote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Vava het volgende:
Niet alleen zeep needa's hooguit een paar tientjes
![]()
Dan laat ik het wetenquote:Op maandag 3 april 2006 21:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je Red Rooster nou niks vindten je moet het kwijt
![]()
Weinig kans voor mij dusquote:Op maandag 3 april 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan laat ik het wetenMaar hij ruikt te lekker dat het tegen gaat vallen denk ik. En mijn moeder is echt helemaal wild van Kaneel, dus...
Toen ik de vorige keer met HIWTK aankwam, vond ze het maar ranzig
Doucheze!quote:Op maandag 3 april 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
Ik ga douchen en dan mijn bed in, Carnivale kijken op DVD
Ik had het gevraagd, en ze ging er van uit dat ze het nog iets van 2 a 3 maanden nog zou hebben. Omdat ze boven ook een hele grote stuk hadquote:Op maandag 3 april 2006 21:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Weinig kans voor mij dus
Nou, misschien is er een volgend keer nog wat over als ik weer eens bij Lush kom
O cool! Kans dat ik binnen die tijd nog in Amsterdam komquote:Op maandag 3 april 2006 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het gevraagd, en ze ging er van uit dat ze het nog iets van 2 a 3 maanden nog zou hebben. Omdat ze boven ook een hele grote stuk had
Ja erg hequote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Anitra het volgende:
Damn ik zie ne dat Waylander er ook uit gaat
Ja, ik hoop wel dat er heel erg geweldige producten voor in de plaats komen! Zeker voor Waylander, Red Rooster en Arabian Bright!quote:Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef Aarti het volgende:
gezellig hier
Ik ben dol op I should coco!!
Ik ben ook erg benieuwd, als er zoveel producten uitgaan, komen er vast ook leuke nieuwe bij!! dat wordt sparen...
Je moet 'm dan op zo'n puff gebruiken, dan gaat 'ie minder hardquote:Op maandag 3 april 2006 22:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ruik naar Red Rooster nuAlleen wat gaat ie hard
Ik heb hem vandaag gehaald en ik zit denk ik na 1x douchen al op 80 gram ipv 100
!
Je woont ook zo ver van je moeder vandaanquote:Op maandag 3 april 2006 22:47 schreef Vava het volgende:
Hmmm wel geinig om naar mijn moeder te sturenalleen 6,50 voor alleen een bunniesetje
maar het is ook wel weer leuk, dilemma!!!
Puff?quote:Op maandag 3 april 2006 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet 'm dan op zo'n puff gebruiken, dan gaat 'ie minder hard.
Echt wat voor jouquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je woont ook zo ver van je moeder vandaan
Echt wel, past bij mijn roze t-shirt die ik vandaag heb gekochtquote:
25 euro toch? Voor Europa?quote:Op maandag 3 april 2006 22:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Leuk trouwens op Lush.nl kun je de paasbunnieset opsturen als cadeautje!
22 euro naar Italië, zal ik het doen?
Dat heb ik ook met de zeepjesquote:Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zo'n limekleurige van de HEMA.
Maar ik gebruik 'm nooit. Heb zoveel zeep dat ik 't niet erg vind als ze wat sneller opgaan
.
Je mag ook wat aan mij geven hoorquote:Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik gebruik 'm nooit. Heb zoveel zeep dat ik 't niet erg vind als ze wat sneller opgaan
.
quote:
Ik heb liever dat je van J. voorraad afpaktquote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Je houdt wel van lekkere zoete damesgeurtjes voor jezelf?
Rockstar, HIWTK, 17 kersenlaanquote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Je houdt wel van lekkere zoete damesgeurtjes voor jezelf?
Hij las mee...quote:Op maandag 3 april 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je van J. voorraad afpakt![]()
Nou, dat was meer op het zoete ervan gerichtquote:
Ik ben echt fan van vanielle en honing.. en dan bij elkaarquote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, dat was meer op het zoete ervan gericht
Hmm... vanille vind ik wat minder maar honingquote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van vanielle en honing.. en dan bij elkaar
Honingquote:Op maandag 3 april 2006 23:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... vanille vind ik wat minder maar honing![]()
![]()
![]()
Whaaa deze offtopic is vast niet erg! Klinkt goedquote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
HoningLekker dressing van maken voor de sla.. even offtopic:
Laats mijn eigen creatie sla gemaakt
Babysla
olijfolie erover
citroen erover
zeezout
peper
daarna grote verticale blokken feta kaas in de magnetron voor 30 sec... warm en bijna gesmolten op je sla..
walnoten erbij
en dan een hooooop honing erover
eet smakelijk![]()
Ik vond het al zo raarquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Whaaa deze offtopic is vast niet erg! Klinkt goedmorgen maken
![]()
De walnoten laat ik weg hoorquote:
Zijn vervangbaar door pijnboomnotenquote:Op maandag 3 april 2006 23:13 schreef Vava het volgende:
[..]
De walnoten laat ik weg hoordie vind ik niet zo lekker
quote:Op maandag 3 april 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
Ik ga douchen en dan mijn bed in, Carnivale kijken op DVD
Nu echt?quote:
Pijnboompitten lust ik welquote:Op maandag 3 april 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn vervangbaar door pijnboomnoten![]()
Laat het me morgen maar weten hoe het smaakte
Ciao!
Ik zou het nu wel lusten eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 23:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
[..]
Nu echt?Welterusten
![]()
Ik krijg trek van die posts hierbovenHelaas is het een beetje te laat om te gaan eten nu
.
Laat de feta maar weg en dan kom ik mee-etenquote:Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zou het nu wel lusten eigenlijkalleen geen feta in huis
Je hebt mijn adresquote:Op maandag 3 april 2006 23:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Laat de feta maar weg en dan kom ik mee-eten![]()
Een Lush-diner meetingquote:
Leuk! Waar ga je naartoe in de HMH?quote:Op maandag 3 april 2006 23:50 schreef Anitra het volgende:
Ik moet voor 16 mei naar Lush
Ik moet immers lekker ruiken, er goed uitzien voor een geweldige avond in de HMH![]()
Slaap lekker!!quote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef Elefes het volgende:
Welterusten
![]()
Ik ga nog even Skin Sin en Helping Hands gebruiken en dan lekker slapen....
Whoooeeeii!!!!!! Nou meer dan verdiend hoorquote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef Anitra het volgende:
Naar die meneer in mijn avatar
Het zat er al aan te komen, maar Nederland stond iedere keer niet op de lijst. Nu is net zo'n 3 kwartier geleden de oficiele ljst van de tour gepresenteerd en daar staat Nederland dus wel op![]()
Ik snap niet dat dit nieuws precies op het punt komt dat ik er totaal door heen zit. Zat te janken als een klein kind, tranen zijn nog niet droog of de tour staat zomaar ineens op zijn site.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:02 schreef heaven7 het volgende:
Ik stam volgens mij ook nog van deel 1!
Ik voel me ook zo oudquote:
Leuk leuk leuk, maar wat een late bekendmaking, zeg!quote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef Anitra het volgende:
Naar die meneer in mijn avatar
Het zat er al aan te komen, maar Nederland stond iedere keer niet op de lijst. Nu is net zo'n 3 kwartier geleden de oficiele ljst van de tour gepresenteerd en daar staat Nederland dus wel op![]()
Ik snap niet dat dit nieuws precies op het punt komt dat ik er totaal door heen zit. Zat te janken als een klein kind, tranen zijn nog niet droog of de tour staat zomaar ineens op zijn site.
Hmmm.... ik denk er nog even over naquote:
Ga jij maar met die stinkende rode haan onder de douche staan hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:27 schreef Dizer het volgende:
[..]! Dan ga ik maar zelf lekker douchen...
Of HIWTKquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga jij maar met die stinkende rode haan onder de douche staan hoor![]()
Haal dan ook gewoon een fatsoenlijk stuk zeep of zo'n mooie roze puffquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of HIWTK... Maar mijn RR is al bijna op
Ach heb nog altijd een grote stuk HIWTK...quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haal dan ook gewoon een fatsoenlijk stuk zeep of zo'n mooie roze puff.
Stel je voor, dat een man dat gebruikt ipv lushquote:
Schandaligquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stel je voor, dat een man dat gebruikt ipv lush
Ah, de addict-verschijnselen beginnen zich goed te manifesterenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:54 schreef Dizer het volgende:
Nou... mijn andere gouchgellen blijven wel steeds staan nu en zo
1. Nog nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, de addict-verschijnselen beginnen zich goed te manifesteren.
Ken je van alles de namen al? Heb je al het gevoel dat je wel wéér naar de winkel wilt? Heb je Lush om je heen staan, zodat je er af en toe even aan kan ruiken?
Not bad for a beginnerquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Nog niet
2. Ja!
3. Zover ben ik nog niet... gelukkig
Volgens de site wel, 2 zelfs in Madrid!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:44 schreef Elefes het volgende:
Is er eigenlijk ook een Lush in Madrid? Dan ga ik daar van de zomer heen.
Ik heb vannacht zelfs gedroomd over Lush...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Volgens de site wel, 2 zelfs in Madrid!
[afbeelding]
O hahaquote:
Nou, je krijgt er meer uit dan ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even brainstormen...
Lush SC #100 Jodeladihee, Lush gaat al 100 delen mee!
Lush SC #100 What's the fuzz? Honderd delen over Lush!
Lush SC #100 Een kus voor het 100e deel over Lush!
Aaaaah iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Elefes het volgende:
En anders moet ik voor de 30e juni nog maar eens naar de LushTegen die tijd is er vast wel wat op (of wil ik weer wat nieuwe dingen proberen
).
Je hoeft er geen te verzinnen hoor, als je het niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
Wat boeit die hele TT nou. Ik snap de ophef niet. Het is maar een TT.
Ik vind alleen dat jullie moeilijk doen om niks. Het gaat toch om de topics.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Je hoeft er geen te verzinnen hoor, als je het niet leuk vindt.
Jij noemt het moeilijk, ik noem het gewoon een leuke titel verzinnen voor deel 100quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat jullie moeilijk doen om niks. Het gaat toch om de topics.
Ik noem het, het halve topic vol slowchatten om een titel. Oh happy joy.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij noemt het moeilijk, ik noem het gewoon een leuke titel verzinnen voor deel 100
Het halve topic?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noem het, het halve topic vol slowchatten om een titel. Oh happy joy.
Ook daar hoef je niet aan mee te doen hoor!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noem het, het halve topic vol slowchatten om een titel. Oh happy joy.
Zodat jullie nog meer mensen wegjagen? Zou je vast blij mee zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook daar hoef je niet aan mee te doen hoor!
Mensen gaan nog altijd zelf wegquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zodat jullie nog meer mensen wegjagen? Zou je vast blij mee zijn.
Ik ben ook nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Behalve die bubble bar is er nog weinig utgelekt volgens mij toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand een idee trouwens wat voor nieuwe producten er nog meer komen? Er gaat een hele waslijst uit, een hele lijn zelfs! Zouden ze aan een nieuwe lijn van een bestaand product werken? Een HIWTK-lijn of een Snowcake / Snow Fairy lijn?
Anitraquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Anitra het volgende:het leukste is nog degene die het hardste roepen dat het verzinnen van een TT onzin is altijd de leukste wouden zijn met TT's En dat die personen ook het hoogste non-Lush gehalte hebben in hun posts
Er word zat geluld over de zeepjes en andere Lush gebeuren en een onderdeel van het Lushgebeuren is deze reeks geworden. En dan zijn leuke TT's altijd welkom, dus verzin lekker door en zeg dan ff welk zeepje je naast je hebt liggen, dan kunnen anderen niet zeuren over posts die weinig Lushgehalte hebben
dit is geschreven tijdens gesnuffel aan een Lovebug
Een hele Mange lijn? Allemaal eetbare Lushproductenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand een idee trouwens wat voor nieuwe producten er nog meer komen? Er gaat een hele waslijst uit, een hele lijn zelfs! Zouden ze aan een nieuwe lijn van een bestaand product werken? Een HIWTK-lijn of een Snowcake / Snow Fairy lijn?
Each Peach is lekker, lekker zoet citroenig frisquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Salaris140% uitbetaald krijgen is altijd leuk!
Ik zit te twijfelen over Each Peach en Fair Trade Foot Lotion/Running For The Embassy (oeh, mint + voeten)
Sowieso koop ik nog Ultimate Shine (en ik vind de verzendkosten te duur voor 1 ding, dus dan maar twee dingen kopen)
Huh?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben ook ff af djen gaat blij zijn holadijee![]()
Hmm.... kan ze niet ff mijn mij ruilen danquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef Anitra het volgende:
Djenmij dochter is Flying Fox (ff) gek noekje
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef _evenstar_ het volgende:
snowfairy is het liefste met sweetie pie en snowcake![]()
Goed goedquote:
Jaaa met Lush op je bureau mag je hier alles postenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Goed goedIk heb toevallig AC op mn bureau staan dus dit mag wel
Lekker dagje gehad?
Ojaquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
We zouden ervoor kunnen zorgen dat topic 100 er om 0.00 uur is. En dat we dan in plaats van proosten, even aan een zeepje snuffelen allemaal.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een tute besteld.......... met dank aan de ABN die maar 100 jaar over m'n creditcard deed
Hoezo rustig aan doen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Ojadan moeten we morgen rustig aan doen
nouja, ik moet toch werken morgen
..Spijker en kop enzoquote:
Oooow het is nog vroeger dan ik dachtquote:
?quote:
Hij is dan ook aan PeRi gericht die 'm wel snaptquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef Vava het volgende:
[..]
?
Je TT is niks mis mee maar ik snap je PI niet helemaal?
Okay? leg uit? Zodat iedereen hem snapt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij is dan ook aan PeRi gericht die 'm wel snapt
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay? leg uit? Zodat iedereen hem snapt?
Zegt genoeg lijkt mequote:
Waarom dan in het topic? Als het alleen voor PeRi bedoeld is volstaat MSN wel lijkt me?quote:
Lieve schat, waar maak je je druk om? Ik zeg iets tegen PeRi, en dat moet ik lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Waarom dan in het topic? Als het alleen voor PeRi bedoeld is volstaat MSN wel lijkt me?
Tuurlijk moet je het zelf weten of je iets tegen PeRi wilt zeggenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Lieve schat, waar maak je je druk om? Ik zeg iets tegen PeRi, en dat moet ik lekker zelf weten.
Oh en nu je er toch over begint, het zou best een verstandig idee zijn dat men de slowchat conversaties inderdaad op MSN zouden voeren. Zo wordt het topic een stuk toegankelijker voor mensen die hier echt over Lush willen praten, want een newbie weet niet wat hem overkomt als ie hier binnenkomt. Ik denk trouwens dat #99 een mooie afsluiter is voor mij wat betreft Lush op Fok. Het was ooit leuk en gezellig, nu is het verpest..
Duitsland is over het algemeen best snelquote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoop dat ie er een beetje snel is
Jaaaquote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoop dat ie er een beetje snel is
Ah mooi zo! Dan ga je zeker veel plezier eraan beleven. En de t-shirts zijn zeker cutequote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yup, gelukkig wel
Ben heel erg benieuwd, de t-shirts zijn sowieso leuk
Zonder gemiereneuk blijft Lush leukquote:Op woensdag 5 april 2006 00:44 schreef Shirley het volgende:
Don't flush your Lush!
Christmas Carol! Die veroorzaakt een glitterbad, dus weet wat je te wachten staat!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Bob. het volgende:
Hij moet wel nog vanacht vol gemaakt worden hoor![]()
ik heb paars bruisbal elfje waar ik de naam van ben vergeten naast me liggen en hij ruikt lekkerOm maar even on topic te blijven
![]()
Bijna vol!! Heb jij een leuke TT klaar?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Bob. het volgende:
Hij moet wel nog vanacht vol gemaakt worden hoor![]()
ik heb paars bruisbal elfje waar ik de naam van ben vergeten naast me liggen en hij ruikt lekkerOm maar even on topic te blijven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |