Aaaaah iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Elefes het volgende:
En anders moet ik voor de 30e juni nog maar eens naar de LushTegen die tijd is er vast wel wat op (of wil ik weer wat nieuwe dingen proberen
).
Je hoeft er geen te verzinnen hoor, als je het niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
Wat boeit die hele TT nou. Ik snap de ophef niet. Het is maar een TT.
Ik vind alleen dat jullie moeilijk doen om niks. Het gaat toch om de topics.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Je hoeft er geen te verzinnen hoor, als je het niet leuk vindt.
Jij noemt het moeilijk, ik noem het gewoon een leuke titel verzinnen voor deel 100quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat jullie moeilijk doen om niks. Het gaat toch om de topics.
Ik noem het, het halve topic vol slowchatten om een titel. Oh happy joy.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij noemt het moeilijk, ik noem het gewoon een leuke titel verzinnen voor deel 100
Het halve topic?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noem het, het halve topic vol slowchatten om een titel. Oh happy joy.
Ook daar hoef je niet aan mee te doen hoor!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik noem het, het halve topic vol slowchatten om een titel. Oh happy joy.
Zodat jullie nog meer mensen wegjagen? Zou je vast blij mee zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook daar hoef je niet aan mee te doen hoor!
Mensen gaan nog altijd zelf wegquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zodat jullie nog meer mensen wegjagen? Zou je vast blij mee zijn.
Ik ben ook nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Behalve die bubble bar is er nog weinig utgelekt volgens mij toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand een idee trouwens wat voor nieuwe producten er nog meer komen? Er gaat een hele waslijst uit, een hele lijn zelfs! Zouden ze aan een nieuwe lijn van een bestaand product werken? Een HIWTK-lijn of een Snowcake / Snow Fairy lijn?
Anitraquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Anitra het volgende:het leukste is nog degene die het hardste roepen dat het verzinnen van een TT onzin is altijd de leukste wouden zijn met TT's En dat die personen ook het hoogste non-Lush gehalte hebben in hun posts
Er word zat geluld over de zeepjes en andere Lush gebeuren en een onderdeel van het Lushgebeuren is deze reeks geworden. En dan zijn leuke TT's altijd welkom, dus verzin lekker door en zeg dan ff welk zeepje je naast je hebt liggen, dan kunnen anderen niet zeuren over posts die weinig Lushgehalte hebben
dit is geschreven tijdens gesnuffel aan een Lovebug
Een hele Mange lijn? Allemaal eetbare Lushproductenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand een idee trouwens wat voor nieuwe producten er nog meer komen? Er gaat een hele waslijst uit, een hele lijn zelfs! Zouden ze aan een nieuwe lijn van een bestaand product werken? Een HIWTK-lijn of een Snowcake / Snow Fairy lijn?
Each Peach is lekker, lekker zoet citroenig frisquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Salaris140% uitbetaald krijgen is altijd leuk!
Ik zit te twijfelen over Each Peach en Fair Trade Foot Lotion/Running For The Embassy (oeh, mint + voeten)
Sowieso koop ik nog Ultimate Shine (en ik vind de verzendkosten te duur voor 1 ding, dus dan maar twee dingen kopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |