abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36650729
Ik zeg: de eerste XcUZ_Me
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_36650738
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Elefes het volgende:
En anders moet ik voor de 30e juni nog maar eens naar de Lush Tegen die tijd is er vast wel wat op (of wil ik weer wat nieuwe dingen proberen ).
Aaaaah idd naar Lush moeten is nooit zo erg
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:56:18 #228
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36650739
Wat boeit die hele TT nou. Ik snap de ophef niet. Het is maar een TT.
Whatever I want.
pi_36650800
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
Wat boeit die hele TT nou. Ik snap de ophef niet. Het is maar een TT.
Je hoeft er geen te verzinnen hoor, als je het niet leuk vindt.
Let's plant a tree
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:58:48 #230
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36650833
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:57 schreef Vava het volgende:

[..]

Je hoeft er geen te verzinnen hoor, als je het niet leuk vindt.
Ik vind alleen dat jullie moeilijk doen om niks. Het gaat toch om de topics.
Whatever I want.
pi_36650858
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik vind alleen dat jullie moeilijk doen om niks. Het gaat toch om de topics.
Jij noemt het moeilijk, ik noem het gewoon een leuke titel verzinnen voor deel 100
Let's plant a tree
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:03:31 #232
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36651014
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:59 schreef Vava het volgende:

[..]

Jij noemt het moeilijk, ik noem het gewoon een leuke titel verzinnen voor deel 100
Ik noem het, het halve topic vol slowchatten om een titel. Oh happy joy.
Whatever I want.
pi_36651053
Salaris 140% uitbetaald krijgen is altijd leuk!

Ik zit te twijfelen over Each Peach en Fair Trade Foot Lotion/Running For The Embassy (oeh, mint + voeten )

Sowieso koop ik nog Ultimate Shine (en ik vind de verzendkosten te duur voor 1 ding, dus dan maar twee dingen kopen )
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:04:36 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36651055
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:

[..]

Het halve topic?

Ik tel 6 posts tot dusver
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36651131
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ook daar hoef je niet aan mee te doen hoor!
Let's plant a tree
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:07:38 #236
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36651171
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef Vava het volgende:

[..]

Ook daar hoef je niet aan mee te doen hoor!
Zodat jullie nog meer mensen wegjagen? Zou je vast blij mee zijn.
Whatever I want.
pi_36651230
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef PeRi het volgende:

[..]

Zodat jullie nog meer mensen wegjagen? Zou je vast blij mee zijn.
Mensen gaan nog altijd zelf weg
Let's plant a tree
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:10:47 #238
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36651298
Nee, ze blijven weg omdat de topic nergens meer over gaan. Omdat ze verpest worden. Door geslowchat.
Whatever I want.
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:12:44 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36651380
Het is een slowchat-reeks . Serieus, waarom maak je je druk over 6 posts over een mogelijke TT voor deel 100? Meerdere mensen geven aan dat ze het leuk vinden om daar over na te denken, wat is het probleem dan? Ik begrijp het niet hoor.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36651390
Ja en voor je het weet duikt Darkelf weer op, gaat dit topic weer dicht en hoef je helemaal niet meer over een topictitel NA TE DENKEN omdat het woord "Lush" in de censuurlijst staat.

Dus kunnen we het nu weer over zeepjes hebben? Want dat is nou net zo leuk
pi_36651469
Nee, ik begrijp ook absoluut niet wat nu het probleem is, enkele posts over een TT en het is gelijk het halve topic slowchat
Let's plant a tree
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:28:51 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36652024
Heeft iemand een idee trouwens wat voor nieuwe producten er nog meer komen? Er gaat een hele waslijst uit, een hele lijn zelfs! Zouden ze aan een nieuwe lijn van een bestaand product werken? Een HIWTK-lijn of een Snowcake / Snow Fairy lijn?
pi_36652181
het leukste is nog degene die het hardste roepen dat het verzinnen van een TT onzin is altijd de leukste wouden zijn met TT's En dat die personen ook het hoogste non-Lush gehalte hebben in hun posts

Er word zat geluld over de zeepjes en andere Lush gebeuren en een onderdeel van het Lushgebeuren is deze reeks geworden. En dan zijn leuke TT's altijd welkom, dus verzin lekker door en zeg dan ff welk zeepje je naast je hebt liggen, dan kunnen anderen niet zeuren over posts die weinig Lushgehalte hebben

dit is geschreven tijdens gesnuffel aan een Lovebug
pi_36652282
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand een idee trouwens wat voor nieuwe producten er nog meer komen? Er gaat een hele waslijst uit, een hele lijn zelfs! Zouden ze aan een nieuwe lijn van een bestaand product werken? Een HIWTK-lijn of een Snowcake / Snow Fairy lijn?
Ik ben ook nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Behalve die bubble bar is er nog weinig utgelekt volgens mij toch?
pi_36652302
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Anitra het volgende:
het leukste is nog degene die het hardste roepen dat het verzinnen van een TT onzin is altijd de leukste wouden zijn met TT's En dat die personen ook het hoogste non-Lush gehalte hebben in hun posts

Er word zat geluld over de zeepjes en andere Lush gebeuren en een onderdeel van het Lushgebeuren is deze reeks geworden. En dan zijn leuke TT's altijd welkom, dus verzin lekker door en zeg dan ff welk zeepje je naast je hebt liggen, dan kunnen anderen niet zeuren over posts die weinig Lushgehalte hebben

dit is geschreven tijdens gesnuffel aan een Lovebug
Anitra

Oja! Ik type dit terwijl ik een Mange Too naast me heb liggen
Let's plant a tree
pi_36652519
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een hele Mange lijn? Allemaal eetbare Lushproducten
Let's plant a tree
pi_36654496
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Salaris 140% uitbetaald krijgen is altijd leuk!

Ik zit te twijfelen over Each Peach en Fair Trade Foot Lotion/Running For The Embassy (oeh, mint + voeten )

Sowieso koop ik nog Ultimate Shine (en ik vind de verzendkosten te duur voor 1 ding, dus dan maar twee dingen kopen )
Each Peach is lekker, lekker zoet citroenig fris En ik vind Fair Trade ook lekker..! Die wil ik voor de zomer nog gaan kopen, heb ik al iets om mijn kortingsbon bij te gebruiken .
Ultimate Shine is idd ook lekker

Ik rook net nog aan de Seanik die in mijn Come Fly With Me zit, en die ruikt ook best wel lekker eigenlijk. Ik weet alleen nog niet wat ik van de Flying Fox moet vinden..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_36654516
Oh, en ik ben voor een HIWTK lijn, een Silky Underwear lijn of een Cereology lijn !
pi_36654849
Nou, ik kwam vanmiddag de badkamer in en de geur van Godiva (zelfde geur als Flying Fox) kwam me alweer tegemoet mijn moeder had hem dus open en bloot laten liggen, ik heb hem dus demonstratief in een shampootin gedaan

Een Flying Fox/Godiva lijn hoeft voor mij dus niet zo nodig
Let's plant a tree
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:05:30 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36655802
ik ben ook ff af djen gaat blij zijn holadijee
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: