De mijne is gelukkig mooi schoonquote:Op maandag 3 april 2006 19:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vond het Come Fly With Me zakje er zo vies uitzien.
Het was al een beetje zwartig.. op de 1 of andere manier.
Questo?quote:Op maandag 3 april 2006 19:21 schreef Vava het volgende:
Ja best leuk een Lushtoilettasmaar er zaten niet echt lekkere dingen in vond ik. Maar misschien komen ze nog eens met een andere inhoud
![]()
In Italie hadden ze ook toilettasjes los te koop maar die vond ik echt niet mooi, waren zwart met geel en dan van een soort rubber gemaakt.
Red Rooster is vies joooohquote:Op maandag 3 april 2006 20:51 schreef Dizer het volgende:
Hallo
Vandaag weer de lush in gegaan. Mijn Honey I washed the kids was op vandaag en ik ging Amsterdam in, dus gelijk even langs gegaan. Wel heel slecht nieuws gehoord!!!! Red Rooster gaat eruit! Dus heb maar ingekocht en zo.
quote:Op maandag 3 april 2006 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Red Rooster is vies jooooh
Ik hoorde zelfs van Bonnie (Leidsestraat) dat er een vrouw was die gewoon de helft van zo'n compleet zeepblok had gekocht omdat ze het ook balen vond dat Red Rooster eruit ging.
Nee ik was met twee vrienden van me.quote:Op maandag 3 april 2006 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hahaha Dizert!! Lush-addict
Was je samen met S.?
Wanneer gaan wij nou eens shoppen!?
Dat zei dat vrouwtje vandaag tegen me ook in de Leidsestraatquote:Op maandag 3 april 2006 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Red Rooster is vies jooooh
Ik hoorde zelfs van Bonnie (Leidsestraat) dat er een vrouw was die gewoon de helft van zo'n compleet zeepblok had gekocht omdat ze het ook balen vond dat Red Rooster eruit ging.
Nee man, het stinkt!quote:Op maandag 3 april 2006 21:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik was met twee vrienden van me.
Uiteraard genoeg "woordjes" gehoord dat ik zo een winkel in moest
We moeten inderdaad nog een keer samen naar de Lush![]()
Ik moet red rooster inkopen
Ze zeggen ook dat het een mannen luchtje isquote:
Welke?quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat het een mannen luchtje isDus vandaar...
Ik heb trouwens van de aardige vrouwtje een monster scheerspul gekregen om te kijken hoe het is en zo
Hoe laat was jij er?quote:Op maandag 3 april 2006 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zei dat vrouwtje vandaag tegen me ook in de Leidsestraat![]()
Ik vind het heel erg lekker!!!!!!quote:
quote:
Vaak?! Ik heb je al in geen eeuwen online gezienquote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
Gisteren was ik ook bij de Lush, maar dan met MissBliss. Ze vond het echt eng dat ik al die namen kon en zo en dat ik ook bepaalde dingen wist en zoToen ik zei dat ik vaak met XcUZ op msn zit, toen begreep ze wel waarom
Whehe ja die namenquote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
Gisteren was ik ook bij de Lush, maar dan met MissBliss. Ze vond het echt eng dat ik al die namen kon en zo en dat ik ook bepaalde dingen wist en zoToen ik zei dat ik vaak met XcUZ op msn zit, toen begreep ze wel waarom
Anders hadden we een mini meet kunnen hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh, toen zat ik al lang en breed thuis..
Das waar, maar dat komt omdat ik het zo druk had met schoolquote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vaak?! Ik heb je al in geen eeuwen online gezien.
Had. Dus ik kan je binnenkort online verwachten?quote:Op maandag 3 april 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das waar, maar dat komt omdat ik het zo druk had met school
Moah.. misschien zelfs nu...quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had. Dus ik kan je binnenkort online verwachten?
quote:
Moge er maar een lekker zeepje voor terugkomenquote:Op maandag 3 april 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
Oh ennuh ik heb vandaag gehoord van het Lush meisje, dat waylander rhassoul eruit gaat
De hele Gingerlijn!!! Omg!!!quote:Rainbow Warrior
Bollywood
Karma Ballistic
Herbalism
Fuel
Arabian Bright
After Tango
Wow Wow
Irresistable Bliss
Soft
Hard
Red Rooster
Banana Moon
Waylander Rhassoul
Absolution Massage Bar
Cosmic Dreamcatcher Massage Bar
Kiss Chase
Love Bug
Alle Showerpots
Hot Java
Summer Blues
The Sicilian
A little monkey bubble bar
hele gingerlijn
Red Rooster #2quote:Op maandag 3 april 2006 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moge er maar een lekker zeepje voor terugkomen
da's nietquote:Op maandag 3 april 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
Oh ennuh ik heb vandaag gehoord van het Lush meisje, dat waylander rhassoul eruit gaat
Alleen het bad-ding van de Karma, dat geeft nietquote:
Ah okquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen het bad-ding van de Karma, dat geeft niet
johquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Die kan je gewoon niet lekker vinden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |