Nou, dat was meer op het zoete ervan gerichtquote:
Ik ben echt fan van vanielle en honing.. en dan bij elkaarquote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, dat was meer op het zoete ervan gericht
Hmm... vanille vind ik wat minder maar honingquote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van vanielle en honing.. en dan bij elkaar
Honingquote:Op maandag 3 april 2006 23:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... vanille vind ik wat minder maar honing![]()
![]()
![]()
Whaaa deze offtopic is vast niet erg! Klinkt goedquote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
HoningLekker dressing van maken voor de sla.. even offtopic:
Laats mijn eigen creatie sla gemaakt
Babysla
olijfolie erover
citroen erover
zeezout
peper
daarna grote verticale blokken feta kaas in de magnetron voor 30 sec... warm en bijna gesmolten op je sla..
walnoten erbij
en dan een hooooop honing erover
eet smakelijk![]()
Ik vond het al zo raarquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Whaaa deze offtopic is vast niet erg! Klinkt goedmorgen maken
![]()
De walnoten laat ik weg hoorquote:
Zijn vervangbaar door pijnboomnotenquote:Op maandag 3 april 2006 23:13 schreef Vava het volgende:
[..]
De walnoten laat ik weg hoordie vind ik niet zo lekker
quote:Op maandag 3 april 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
Ik ga douchen en dan mijn bed in, Carnivale kijken op DVD
Nu echt?quote:
Pijnboompitten lust ik welquote:Op maandag 3 april 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn vervangbaar door pijnboomnoten![]()
Laat het me morgen maar weten hoe het smaakte
Ciao!
Ik zou het nu wel lusten eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 23:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
[..]
Nu echt?Welterusten
![]()
Ik krijg trek van die posts hierbovenHelaas is het een beetje te laat om te gaan eten nu
.
Laat de feta maar weg en dan kom ik mee-etenquote:Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zou het nu wel lusten eigenlijkalleen geen feta in huis
Je hebt mijn adresquote:Op maandag 3 april 2006 23:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Laat de feta maar weg en dan kom ik mee-eten![]()
Een Lush-diner meetingquote:
Leuk! Waar ga je naartoe in de HMH?quote:Op maandag 3 april 2006 23:50 schreef Anitra het volgende:
Ik moet voor 16 mei naar Lush
Ik moet immers lekker ruiken, er goed uitzien voor een geweldige avond in de HMH![]()
Slaap lekker!!quote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef Elefes het volgende:
Welterusten
![]()
Ik ga nog even Skin Sin en Helping Hands gebruiken en dan lekker slapen....
Whoooeeeii!!!!!! Nou meer dan verdiend hoorquote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef Anitra het volgende:
Naar die meneer in mijn avatar
Het zat er al aan te komen, maar Nederland stond iedere keer niet op de lijst. Nu is net zo'n 3 kwartier geleden de oficiele ljst van de tour gepresenteerd en daar staat Nederland dus wel op![]()
Ik snap niet dat dit nieuws precies op het punt komt dat ik er totaal door heen zit. Zat te janken als een klein kind, tranen zijn nog niet droog of de tour staat zomaar ineens op zijn site.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:02 schreef heaven7 het volgende:
Ik stam volgens mij ook nog van deel 1!
Ik voel me ook zo oudquote:
Leuk leuk leuk, maar wat een late bekendmaking, zeg!quote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef Anitra het volgende:
Naar die meneer in mijn avatar
Het zat er al aan te komen, maar Nederland stond iedere keer niet op de lijst. Nu is net zo'n 3 kwartier geleden de oficiele ljst van de tour gepresenteerd en daar staat Nederland dus wel op![]()
Ik snap niet dat dit nieuws precies op het punt komt dat ik er totaal door heen zit. Zat te janken als een klein kind, tranen zijn nog niet droog of de tour staat zomaar ineens op zijn site.
Hmmm.... ik denk er nog even over naquote:
Ga jij maar met die stinkende rode haan onder de douche staan hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:27 schreef Dizer het volgende:
[..]! Dan ga ik maar zelf lekker douchen...
Of HIWTKquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga jij maar met die stinkende rode haan onder de douche staan hoor![]()
Haal dan ook gewoon een fatsoenlijk stuk zeep of zo'n mooie roze puffquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of HIWTK... Maar mijn RR is al bijna op
Ach heb nog altijd een grote stuk HIWTK...quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haal dan ook gewoon een fatsoenlijk stuk zeep of zo'n mooie roze puff.
Stel je voor, dat een man dat gebruikt ipv lushquote:
Schandaligquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stel je voor, dat een man dat gebruikt ipv lush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |