Alles wat met coco's te maken heeft isquote:
1x vannochtend, maar ik ga zo weerquote:
Jouw schuldquote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wíst het gewoon Dizer, dat je een addict zou worden
Ik weet van niksquote:
Maar goed, ik heb gelukkig geen 100en euro's aan zeep in huisquote:
Ik ook niet! Niet aan alleen aan zeep tenminstequote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb gelukkig geen 100en euro's aan zeep in huis
Als je Red Rooster nou niks vindtquote:Op maandag 3 april 2006 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
1x vannochtend, maar ik ga zo weerOm mijn Red Rooster uit te proberen
![]()
Preciesquote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Vava het volgende:
Niet alleen zeep needa's hooguit een paar tientjes
![]()
Dan laat ik het wetenquote:Op maandag 3 april 2006 21:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je Red Rooster nou niks vindten je moet het kwijt
![]()
Weinig kans voor mij dusquote:Op maandag 3 april 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan laat ik het wetenMaar hij ruikt te lekker dat het tegen gaat vallen denk ik. En mijn moeder is echt helemaal wild van Kaneel, dus...
Toen ik de vorige keer met HIWTK aankwam, vond ze het maar ranzig
Doucheze!quote:Op maandag 3 april 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
Ik ga douchen en dan mijn bed in, Carnivale kijken op DVD
Ik had het gevraagd, en ze ging er van uit dat ze het nog iets van 2 a 3 maanden nog zou hebben. Omdat ze boven ook een hele grote stuk hadquote:Op maandag 3 april 2006 21:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Weinig kans voor mij dus
Nou, misschien is er een volgend keer nog wat over als ik weer eens bij Lush kom
O cool! Kans dat ik binnen die tijd nog in Amsterdam komquote:Op maandag 3 april 2006 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het gevraagd, en ze ging er van uit dat ze het nog iets van 2 a 3 maanden nog zou hebben. Omdat ze boven ook een hele grote stuk had
Ja erg hequote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Anitra het volgende:
Damn ik zie ne dat Waylander er ook uit gaat
Ja, ik hoop wel dat er heel erg geweldige producten voor in de plaats komen! Zeker voor Waylander, Red Rooster en Arabian Bright!quote:Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef Aarti het volgende:
gezellig hier
Ik ben dol op I should coco!!
Ik ben ook erg benieuwd, als er zoveel producten uitgaan, komen er vast ook leuke nieuwe bij!! dat wordt sparen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |