Nostalgiequote:Door Shirley op donderdag 2 juni 2005 @ 17:11
Zoveel enthousiaste verhalen gehoord/gelezen over Lush, dat ik van de week de site heb bezocht en wat dingetjes heb besteld, aangezien er geen winkel bij mij in de buurt is...wat een keuze!
Ik heb Dream Cream ,Honey Trap Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar slice besteld, en wacht met smart af tot ze bezorgd worden. Iemand ervaring met één van deze artikelen?
Nou, ze waren iig wel snel met bezorgen danquote:Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef Shirley het volgende:Sinds wanneer ik lurk weet ik niet. Maar posten deed ik vanaf topic 11. M'n eerste post:
[..]
Nostalgie
Ik weet zelfs de datum nog dat m'n 1e bestelling binnenkwam. Is dat erg dan! Zaterdag 4 juni.
En een paar dagen later in m'n recensie over de 1e Lushervaring: ''Ik denk dat ik vaker ga bestellen''quote:Op maandag 3 april 2006 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ze waren iig wel snel met bezorgen dan![]()
O wacht, je had al een paar dagen eerder dan de 2e besteldbeter lezen
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
En een paar dagen later in m'n recensie over de 1e Lushervaring: ''Ik denk dat ik vaker ga bestellen''Naieve doos!
Nee preciesquote:Op maandag 3 april 2006 00:15 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Toen wist je nog niet dat je nu volledig verslaafd zou zijn
Ik kwam ook met een heel naief lijstje hoorquote:
Een CTG ronde is de ronde die Big aan Hillary heeft opgedragen, eentje met discons uit het Cosmetics To Go tijdperk. Kijk anders even op het internationale forum bij Going Going Gone, en in dat topic over CTG zwerft een link naar het NA forum, een topic van Lushalot, met allemaal plaatjes van oude CTG catalogi.quote:Op zondag 2 april 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht al dat je het niet gezien hadmaar geeft niets hoor
Ik ben ook wel benieuwd naar wat een CTG ronde is![]()
Tja, kweenie... waarschijnlijk dat het een helemaal nieuw product is (niet zoals zeep of douchegel, dat je altijd wel weet hoe te gebruiken). Maar heb m gister eindelijk gebruikt hoor!quote:
Nee dat is veel te dichtbij!!! (ik woon tien minuten van Arnhem met de trein en ik studeer in Utrechtquote:Op maandag 3 april 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoorde vorige week bij de Lush in Den Bosch dat er iemand full time bezig is met het opzetten van nieuwe vestigingen in Utrecht en Arnhem
Hopen dat het er snel van komt
Zal straks ff een lijstje maken van mijn aankopen veel te veel![]()
Dankje! En dan wel op dezelfde manier eraf halen?quote:Op maandag 3 april 2006 10:59 schreef Bob. het volgende:
En Leegle, ik denk dat je het beste geen water op je gezicht kan doen maar gewoon zonder kan smeren. Dat doe ik altijd en ik heb altijd best veel op mijn gezicht daarna
Ik haal het er altijd af met een watje met wat tonic, maar misschien werkt zonder eigenlijk wel beter want de babyface is heel vettig en water en vet "plakt" niet aan elkaar toch (ja oke vage omschrijvingquote:Op maandag 3 april 2006 11:47 schreef Leegle het volgende:
[..]
Dankje! En dan wel op dezelfde manier eraf halen?
Vanavond 2e poging... ik hou jullie op de hoogte
Ik smeer babyface ook gewoon over een droog gezichtquote:Op maandag 3 april 2006 11:47 schreef Leegle het volgende:
[..]
Dankje! En dan wel op dezelfde manier eraf halen?
Vanavond 2e poging... ik hou jullie op de hoogte
Aaaah okay! Ik zal eens even gaan kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 02:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Een CTG ronde is de ronde die Big aan Hillary heeft opgedragen, eentje met discons uit het Cosmetics To Go tijdperk. Kijk anders even op het internationale forum bij Going Going Gone, en in dat topic over CTG zwerft een link naar het NA forum, een topic van Lushalot, met allemaal plaatjes van oude CTG catalogi.
Dus je gebruikt m helemaal droog, zonder waterquote:Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik smeer babyface ook gewoon over een droog gezicht
Muts!quote:Op maandag 3 april 2006 13:56 schreef Leegle het volgende:
[..]
Dus je gebruikt m helemaal droog, zonder water(op droog gezicht, afhalen met wattenschijfje...) of zie ik nu weer wat over t hoofd? Ik voel me wel n ontzettende muts nu hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |