abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36595652
Sinds wanneer ik lurk weet ik niet. Maar posten deed ik vanaf topic 11. M'n eerste post:
quote:
Door Shirley op donderdag 2 juni 2005 @ 17:11

Zoveel enthousiaste verhalen gehoord/gelezen over Lush, dat ik van de week de site heb bezocht en wat dingetjes heb besteld, aangezien er geen winkel bij mij in de buurt is...wat een keuze!
Ik heb Dream Cream ,Honey Trap Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar slice besteld, en wacht met smart af tot ze bezorgd worden. Iemand ervaring met één van deze artikelen?
Nostalgie

Ik weet zelfs de datum nog dat m'n 1e bestelling binnenkwam. Is dat erg dan! Zaterdag 4 juni.
Back in business.
pi_36595737
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef Shirley het volgende:
Sinds wanneer ik lurk weet ik niet. Maar posten deed ik vanaf topic 11. M'n eerste post:
[..]

Nostalgie

Ik weet zelfs de datum nog dat m'n 1e bestelling binnenkwam. Is dat erg dan! Zaterdag 4 juni.
Nou, ze waren iig wel snel met bezorgen dan

O wacht, je had al een paar dagen eerder dan de 2e besteld beter lezen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36596031
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:02 schreef Vava het volgende:

[..]

Nou, ze waren iig wel snel met bezorgen dan

O wacht, je had al een paar dagen eerder dan de 2e besteld beter lezen
En een paar dagen later in m'n recensie over de 1e Lushervaring: ''Ik denk dat ik vaker ga bestellen''

Naieve doos!
Back in business.
pi_36596082
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:

[..]

En een paar dagen later in m'n recensie over de 1e Lushervaring: ''Ik denk dat ik vaker ga bestellen''

Naieve doos!

Toen wist je nog niet dat je nu volledig verslaafd zou zijn
Let's plant a tree
pi_36596175
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:15 schreef Vava het volgende:

[..]

Toen wist je nog niet dat je nu volledig verslaafd zou zijn
Nee precies
Back in business.
pi_36596262
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:19 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee precies
Ik kwam ook met een heel naief lijstje hoor stonden maar een paar dingen op, onder andere Bollywood en jij raadde me die sterk af Bollywood heb ik dus ook niet gekocht
Let's plant a tree
pi_36598130
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:00 schreef Vava het volgende:

[..]

Haha ja ik dacht al dat je het niet gezien had maar geeft niets hoor

Ik ben ook wel benieuwd naar wat een CTG ronde is
Een CTG ronde is de ronde die Big aan Hillary heeft opgedragen, eentje met discons uit het Cosmetics To Go tijdperk. Kijk anders even op het internationale forum bij Going Going Gone, en in dat topic over CTG zwerft een link naar het NA forum, een topic van Lushalot, met allemaal plaatjes van oude CTG catalogi.
Sanity is (not) statistical
  maandag 3 april 2006 @ 08:21:38 #33
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36599193
* Sanne is sinds deel 1 hier aanwezig.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_36600837
Ik ben hier vanaf deel 3 ofzo aanwezig
pi_36601176
Zijn er hier trouwens nog mensen die van het weekend verrrast zijn, door een doosje lush

Ik gebruik trouwens, nog een beetje the olive branch en snowfairy, om mijn kleren met een handwasje te wassen Dus dan weet je natuurlijk wel hoe het in mijn klerenkast ruikt
pi_36601468
Ik heb net even gekeken en ik doe mee vanaf topic 70 Best een mooi getal om bij te beginnen
pi_36601706
Ik heb geen idee vanaf welk topic ik mee doe Vanaf september/eind augustus ofzo geloof ik.
Tap tap tap
pi_36601762
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:51 schreef Vava het volgende:

Wat is er zo "eng" aan babyface
Tja, kweenie... waarschijnlijk dat het een helemaal nieuw product is (niet zoals zeep of douchegel, dat je altijd wel weet hoe te gebruiken). Maar heb m gister eindelijk gebruikt hoor!
Ik heb m eerst over n nat gezicht gewreven en toen afgenomen met een vochtig wattenschijfje...ik had alleen het idee dat er niet echt een dikke laag babyface op je gezicht komt ofzo... hoort dat? Mijn gezicht voelde daarna lekker zacht, maar of het ook schoon was, weet ik niet (had nl geen make up op, gebruikte t als gewone reiniger)
  † In Memoriam † maandag 3 april 2006 @ 10:57:16 #39
43556 miss_dynastie
pi_36601858
Hoorde vorige week bij de Lush in Den Bosch dat er iemand full time bezig is met het opzetten van nieuwe vestigingen in Utrecht en Arnhem
Hopen dat het er snel van komt
Zal straks ff een lijstje maken van mijn aankopen veel te veel
pi_36601909
Vestigingen in Utrecht en Arnhem dat klinkt goed
En Leegle, ik denk dat je het beste geen water op je gezicht kan doen maar gewoon zonder kan smeren. Dat doe ik altijd en ik heb altijd best veel op mijn gezicht daarna
pi_36602939
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoorde vorige week bij de Lush in Den Bosch dat er iemand full time bezig is met het opzetten van nieuwe vestigingen in Utrecht en Arnhem
Hopen dat het er snel van komt
Zal straks ff een lijstje maken van mijn aankopen veel te veel
Nee dat is veel te dichtbij!!! (ik woon tien minuten van Arnhem met de trein en ik studeer in Utrecht ) Oh! Solliciteren!!
Tap tap tap
pi_36602982
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:59 schreef Bob. het volgende:
En Leegle, ik denk dat je het beste geen water op je gezicht kan doen maar gewoon zonder kan smeren. Dat doe ik altijd en ik heb altijd best veel op mijn gezicht daarna
Dankje! En dan wel op dezelfde manier eraf halen?
Vanavond 2e poging... ik hou jullie op de hoogte
pi_36603381
Langzaam aan komt de Lush steeds meer mijn kant op.
Go hard or go home
pi_36603744
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:47 schreef Leegle het volgende:

[..]

Ik haal het er altijd af met een watje met wat tonic, maar misschien werkt zonder eigenlijk wel beter want de babyface is heel vettig en water en vet "plakt" niet aan elkaar toch (ja oke vage omschrijving )
  maandag 3 april 2006 @ 13:13:43 #45
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_36605346
Hmmm eerste post in deel 8, dus niet helemaal vanaf het begin, maar toch, ik heb volgens mij alle topics ervoor wel meegelezen en me toen verbaasd over het geklets over zoveel zeep..... Wist ik veel
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_36606534
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:47 schreef Leegle het volgende:

[..]

Ik smeer babyface ook gewoon over een droog gezicht
Let's plant a tree
pi_36606579
quote:
Op maandag 3 april 2006 02:39 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Een CTG ronde is de ronde die Big aan Hillary heeft opgedragen, eentje met discons uit het Cosmetics To Go tijdperk. Kijk anders even op het internationale forum bij Going Going Gone, en in dat topic over CTG zwerft een link naar het NA forum, een topic van Lushalot, met allemaal plaatjes van oude CTG catalogi.
Aaaah okay! Ik zal eens even gaan kijken
Let's plant a tree
pi_36606628
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik smeer babyface ook gewoon over een droog gezicht
Dus je gebruikt m helemaal droog, zonder water (op droog gezicht, afhalen met wattenschijfje...) of zie ik nu weer wat over t hoofd? Ik voel me wel n ontzettende muts nu hoor
pi_36607220
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:56 schreef Leegle het volgende:

[..]

Dus je gebruikt m helemaal droog, zonder water (op droog gezicht, afhalen met wattenschijfje...) of zie ik nu weer wat over t hoofd? Ik voel me wel n ontzettende muts nu hoor
Muts!

Ik haal het er vervolgens af met een nat washandje
Let's plant a tree
pi_36615070
Weer lekker bij de Lush geweest vandaag
Mocht ook wel, kon het wel gebruiken..
Ben er maar eventjes geweest, maar ze waren een nieuw iemand in aan het werken in Den Bosch
Ik heb alleen maar Skin Sin (ruikt best heel lekker!) en Helping Hands 50gr. meegenomen. En "Come Fly With Me" cadeau! Die zouden als ze op waren niet meer geleverd worden en er lagen er nog een stuk of 8, dus ik heb 'm nu maar vast gekocht in plaats van net voor de zomer .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')