quote:Op donderdag 15 september 2005 19:03 schreef Knurkie het volgende:
jaaa ik ben over mijn toppic open angst heen
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:03 schreef Knurkie het volgende:
Nou nog tegelijkertijd tellenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:03 schreef Knurkie het volgende:
Ze doen er zowieso stukken langer over dan ik over het algemeen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef MissX het volgende:
hoe lang zijn die wijfen nou al bezig met opmaken, een uur ofzo
Ongelovelijk gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 september 2005 19:03 schreef Knurkie het volgende:
inderdaad! hoeveel lagen kunnen er op ?? belachelijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef MissX het volgende:
hoe lang zijn die wijfen nou al bezig met opmaken, een uur ofzo
Misschien kan een modje dat wel, en het is nou ook niet echt dat het héél balangrijk is of zo. Er staan geen mensenlevens op het spel dacht ikquote:Op donderdag 15 september 2005 19:05 schreef Knurkie het volgende:
ja SORRY met zweet op mn rug gemaakt en dus verkeerd genummerd kan ik dat nog veranderen???
Oe.. had ik nog niet eens gezienquote:
Joh, laat je niet opnaaienquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het is dus ook meteen mn laatste![]()
LoL ik was alles kwijt hoorde van mn lief dat het ergens onderaan staatquote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer gewoon de titel kopieren dan hoef je alleen het laatste cijfer te veranderen![]()
ach joh....maak je niet druk.....een Modje verandert het straks wel............knap gedaan hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik wilde het te snel het is zo spannend ....
snik nu hebben we een lelijk niet kloppend verkeerd gespeld toppic![]()
Ja erg hè!!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef FlowKey het volgende:
whaha ... Linda over de donderdag ... 'nu komen we op TV'
Ik weet niet..ik denk dat je een weekban krijgtquote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef Knurkie het volgende:
[..]
LoL ik was alles kwijt hoorde van mn lief dat het ergens onderaan staat
hij wist me ook te vertellen wat een OP was en waar ik die moest vinden dus echt met zweet op de rug![]()
ach jullie snappen het toppic iedereen heeft het gevonden en er zal vast iemand komen die het netjes maakt...toch
K** kan ik dan nog wel lezen?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:13 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik weet niet..ik denk dat je een weekban krijgt![]()
Niet zo streng jij!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:12 schreef caradoc het volgende:
In de openingspost staat de link naar het vorige deel er niet eens bij. Slechte OP zeg![]()
JA haha........erggggggggggggggquote:Op donderdag 15 september 2005 19:13 schreef eborn het volgende:
Chantal gaat weer tippelen vanavond zie ik.
Als Sjonnie er aan kan verdienen komt er nog een BB-tippelzone ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:13 schreef eborn het volgende:
Chantal gaat weer tippelen vanavond zie ik.
Ik had net nog een checkup gedaan en mij viel het iig niet opquote:Op donderdag 15 september 2005 19:15 schreef Knurkie het volgende:
ligt er nu iemand te huilen in bed?
eindtijd 19.16 uur. slechts 14 minuten gepoetstquote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef elskreeft het volgende:
Poetstimer Lieske: start 19.02 uur
nog immer poetsend.....
Dat is toch niet gezond meer voor je gebit?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:17 schreef elskreeft het volgende:
[..]
eindtijd 19.16 uur. slechts 14 minuten gepoetst![]()
nu het nog topic noemen ipv toppicquote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef Knurkie het volgende:
[..]
LoL ik was alles kwijt hoorde van mn lief dat het ergens onderaan staat
hij wist me ook te vertellen wat een OP was en waar ik die moest vinden dus echt met zweet op de rug![]()
ach jullie snappen het toppic iedereen heeft het gevonden en er zal vast iemand komen die het netjes maakt...toch
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:21 schreef MissX het volgende:
zo Chantal is ook weer klaar voor een avondje achter het raam
Straks ziet ze er uit als Ankie van Grunsveen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezond meer voor je gebit?en al zeker niet voor je tandvlees
Ff refreshenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef sannuh het volgende:
ik zie alles op zn kop en erg groen
Ik hoop het wel ik was de hele dag al vreselijk nieuwschierigquote:Op donderdag 15 september 2005 19:25 schreef sannuh het volgende:
Ben benieuwd of we nou zien wat dat was met die "twee personen weg ed vage onzin"
thanksquote:Op donderdag 15 september 2005 19:28 schreef Sanne het volgende:
TT aangepast
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Het heet eigenlijk Commentaren op de livestreams
WTF!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef clauwheee het volgende:
Tanja wist niet wie John de Mol was![]()
![]()
* Wup ookquote:Op donderdag 15 september 2005 19:31 schreef lurf_doctor het volgende:
Lieske vind John de mol een lekker ding
Nee ze hadden ook die quiz vragen paar dagen geleden ook op niveau VMBO gezet speciaal voor haar.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef D.Rose het volgende:
Tanja wist niet wie John de Mol was
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef D.Rose het volgende:
Tanja wist niet wie John de Mol was
"Tja, hij had zich nog wel voorgesteld, maar ik had zoveel mensen ontmoet die dag"quote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef clauwheee het volgende:
Tanja wist niet wie John de Mol was![]()
![]()
Jahoorquote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Tja, hij had zich nog wel voorgesteld, maar ik had zoveel mensen ontmoet die dag"
quiz is nu op tvquote:Op donderdag 15 september 2005 19:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ze hadden ook die quiz vragen paar dagen geleden ook op niveau VMBO gezet speciaal voor haar.
Wist ze dingen niet, gingen ze zo lang hints geven tot ze het wel geraden had.
Ja rechtenstudie Tanja, echt![]()
![]()
![]()
dat zal niet van lange duur zijn:(quote:Op donderdag 15 september 2005 19:34 schreef srblackbird het volgende:
Lieske is echt vrolijk
Volgens mij is ze erg blij dat ze niet genomineerd is.
Oh boy wat jammer, dat ik hem niet nog een keer kan zien.quote:
En een stem die instructies geeft !quote:Op donderdag 15 september 2005 19:46 schreef MissX het volgende:
interessant 4 streams op de slaapkamer
ze hebben m drastisch ingekort, alle leukej stukje waren er uitgehaald, nu leek Tanja 'best slim'quote:Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh boy wat jammer, dat ik hem niet nog een keer kan zien.![]()
![]()
Ja, waar slaat dat opquote:Op donderdag 15 september 2005 19:46 schreef MissX het volgende:
interessant 4 streams op de slaapkamer
stoord erg.. de zender oidquote:Op donderdag 15 september 2005 19:52 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Waarom mag Dido dr ketting nie om ?
Is dat ding gemaakt van verrijkt Uranium ofzoquote:Op donderdag 15 september 2005 19:52 schreef srblackbird het volgende:
[..]
stoord erg.. de zender oid
Kan ook voor een promo zijn...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef markna het volgende:
leuk dat we nu al weten dat ze in de LIVE uitzending SPONTAAN op de bank vliegen
Bij BB is alles spontaan, er is geen enkele vorm van regie of script. Het zijn gewoon 13 mensen in een huis, compleet afgesloten van de buitenwereld !!!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef markna het volgende:
leuk dat we nu al weten dat ze in de LIVE uitzending SPONTAAN op de bank vliegen
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Bij BB is alles spontaan, er is geen enkele vorm van regie of script. Het zijn gewoon 13 mensen in een huis, compleet afgesloten van de buitenwereld !!!
fluiten is leukerquote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Zullen we met zn allen liedjes gaan zingen zo weten ze in het huis ook de tijd te doden![]()
Ik denk het niet. Maar wat er wel is, ook geen ideequote:Op donderdag 15 september 2005 20:05 schreef kissa het volgende:
De stem: afscheidsdiner met dramatische gevolgen? Gaat Ralph er dan toch uit? En dat was gisteren al bekend?
Omdat er niemand op bed ligtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Bocaj het volgende:
Waarom laten ze nu alleen de slaapkamer zien?
Komt straksquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Knurkie het volgende:
ik was de uitzending kijken in spanning over het etentje enz maar niks ....
1-0 voor Feyenoordquote:Op donderdag 15 september 2005 20:07 schreef MissHobje het volgende:
naa dan maar tv lurken he.
Volgorde van uitzenden klopte niet helemaalquote:Op donderdag 15 september 2005 20:08 schreef teamlead het volgende:goeienavond.. ik ben er ook weer bij...
Nog wat nuttigs gebeurd vandaag?
btw: Gisteren heb ik ook maar weinig tijd aan bb kunnen besteden....maar ik dacht dat op het moment dat het dineetje van start ging, iedereen de buiken nog droeg (behalve natte lie en ralfie dan). En in de uitzending net dacht ik dat ook al te zien.....maar: in de uitzending vertelde rob daarvóór al dat de opdracht geslaagd was...
naiëf als ik ben had ik echt gedacht dat het nu zou komen...maar ik had ook KermiS de kikker wel verwachtquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:05 schreef kissa het volgende:
De stem: afscheidsdiner met dramatische gevolgen? Gaat Ralph er dan toch uit? En dat was gisteren al bekend?
Eeeeh een koffie mokquote:Op donderdag 15 september 2005 20:09 schreef Bigfoot het volgende:
Om de tijd te doden kunnen wij ook wel eenspelletje spelen.
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is zwart...
Helaas dat is het niet, vraag me ook af waar jij die ziet staan?quote:
Same herequote:Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft een commentaartje op de streams: er is verdorie niks te zien?!
jawel hoor.... een heel rustgevend beeld van de slaapkamer....quote:Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef Jojogirl het volgende:
Wel waar, we zien koffersquote:Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef Jojogirl het volgende:
lijkt het wel opquote:Op donderdag 15 september 2005 20:21 schreef whitef0x het volgende:
ze zetten toch niet een half uur een beeld op zwart om de spanning er in te houden voor de live uitzending mag ik hopen?
Is het nu een stream of zitten we gewoon een still te kijken van de kamer ?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef bemeall het volgende:
Dadelijk zitten we naar stilstaande beelden te kijken![]()
dat zwarte t shirt in die koffer?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:09 schreef Bigfoot het volgende:
Om de tijd te doden kunnen wij ook wel eenspelletje spelen.
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is zwart...
je zei ik zie iets wat jij niet ziet, dus misschien op jouw bureau, dan zie ik hem ook niet gniffel gniffelquote:Op donderdag 15 september 2005 20:16 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Helaas dat is het niet, vraag me ook af waar jij die ziet staan?
Mja dat zit k me ook af te vragenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Is het nu een stream of zitten we gewoon een still te kijken van de kamer ?
Ook niet, wel warmquote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Coraatje het volgende:
dat zwarte t shirt in die koffer?
De zwarte dingentjes aan de koffer?quote:
[Dido-stem] Echt waaaar ??? Echt waaar ???quote:Op donderdag 15 september 2005 20:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Denk aan het geluid, denk aan wat we afgesproken hebben, lekker spontaan zeg...
Ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef BlaBlub het volgende:
De zwrate dingentjes aan de koffer?
waarom niet een extra been? Kussen is zo standaardquote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
"Rob zou je naast je een kussen willen leggen... het ziet er zo kaal uit "
ik ga me ook zo op de bank installeren, biertje erbij.. Kom maar op met de verassingen en de drama's!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef Quembel het volgende:
Ik ga maar me maar vast opde bank installeren, tot strakjes.
en veel plezier.
(Ik duim voor Ralph)
duim ik met je mee..............tot latersquote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef Quembel het volgende:
Ik ga maar me maar vast opde bank installeren, tot strakjes.
en veel plezier.
(Ik duim voor Ralph)
Ik zit nog in de behandeling voor mijn topic angst.Hulde dat je het hebt gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het is dus ook meteen mn laatste![]()
Van mij mag Rob zn '3de been' verborgen laten...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom niet een extra been? Kussen is zo standaard
Nurt!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
KAAL KAAL ? ZIT AL EEN HALF UUR NAAR EEN LEGE KAMER TE KIJKEN
En een monoloog te houden op fok
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom niet een extra been? Kussen is zo standaard
Niet overal slakken op gaan leggenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu het nog topic noemen ipv toppic
Nog even stevig doorposten en dan mag jij ook de grote stap nemen om een nieuw topic te openenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:30 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ik zit nog in de behandeling voor mijn topic angst.Hulde dat je het hebt gedaan![]()
![]()
![]()
Vorige week hadden we tijdens de uitzending toch ook gewoon beeld? Waarom zou dat dan nu anders zijn?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef clauwheee het volgende:
We krijgen pas weer streams na de uizending ofzo?
bijnaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De zwarte dingentjes aan de koffer?
en zout?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Niet overal slakken op gaan leggen![]()
Wil je erin duikenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:32 schreef charlysilva het volgende:
Gezellig die koffers![]()
Als die van Ralluf maar leeg is![]()
ik weet het,zweet loopt me al tussen mijn billen doorquote:Op donderdag 15 september 2005 20:32 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Nog even stevig doorposten en dan mag jij ook de grote stap nemen om een nieuw topic te openen![]()
Da's de stream voor de uitzending na de live-uitzendingquote:Op donderdag 15 september 2005 20:38 schreef Jobbeltje het volgende:
via welke url kijk je de live-uitzending dan?
ik zit hier naar een BB logo te turen
De internet uitzending zegmaar.. en de live- uitzending is niet te volgen via i-net?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Da's de stream voor de uitzending na de live-uitzending
Jawel, op http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.aspquote:Op donderdag 15 september 2005 20:40 schreef Jobbeltje het volgende:
[..]
De internet uitzending zegmaar.. en de live- uitzending is niet te volgen via i-net?
Ze zit weer in de standaard houdingquote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef Sassefras het volgende:
kijk tanja afwezig ongezellig erbij zitten
Dat was ook wel de voorspelling hoor gezien de poll hier op Fok, enige was dat Ralph daar at top stond..quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:45 schreef BBscanner het volgende:
Gaat weer lekker vandaag!! eerst stel koffers op de stream nu Live uitzending in de soep! En dat AJB![]()
[afbeelding]
je hebt nu toch weer goede streams ??quote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef charlysilva het volgende:
Ik ben zeer ontstemd over deze gang van zaken bij talpa![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
LOL ze gaan alles van daarnet opnieuw doen
Dat wel,maar aangezien ik het ook opneem,wil graag een volledig beeld van deze avond hebbenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:49 schreef Zapje het volgende:
[..]
je hebt nu toch weer goede streams ??![]()
Het geluid van deze stream is goed de rest is veel te zacht.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:49 schreef Damzzz het volgende:
Stream 3 is wel ok hier
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:52 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
america's funniest home video's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |