Ik denk het niet. Maar wat er wel is, ook geen ideequote:Op donderdag 15 september 2005 20:05 schreef kissa het volgende:
De stem: afscheidsdiner met dramatische gevolgen? Gaat Ralph er dan toch uit? En dat was gisteren al bekend?
Omdat er niemand op bed ligtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Bocaj het volgende:
Waarom laten ze nu alleen de slaapkamer zien?
Komt straksquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Knurkie het volgende:
ik was de uitzending kijken in spanning over het etentje enz maar niks ....
1-0 voor Feyenoordquote:Op donderdag 15 september 2005 20:07 schreef MissHobje het volgende:
naa dan maar tv lurken he.
Volgorde van uitzenden klopte niet helemaalquote:Op donderdag 15 september 2005 20:08 schreef teamlead het volgende:goeienavond.. ik ben er ook weer bij...
Nog wat nuttigs gebeurd vandaag?
btw: Gisteren heb ik ook maar weinig tijd aan bb kunnen besteden....maar ik dacht dat op het moment dat het dineetje van start ging, iedereen de buiken nog droeg (behalve natte lie en ralfie dan). En in de uitzending net dacht ik dat ook al te zien.....maar: in de uitzending vertelde rob daarvóór al dat de opdracht geslaagd was...
naiëf als ik ben had ik echt gedacht dat het nu zou komen...maar ik had ook KermiS de kikker wel verwachtquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:05 schreef kissa het volgende:
De stem: afscheidsdiner met dramatische gevolgen? Gaat Ralph er dan toch uit? En dat was gisteren al bekend?
Eeeeh een koffie mokquote:Op donderdag 15 september 2005 20:09 schreef Bigfoot het volgende:
Om de tijd te doden kunnen wij ook wel eenspelletje spelen.
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is zwart...
Helaas dat is het niet, vraag me ook af waar jij die ziet staan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |